abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210911588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Onwerkelijk. Zowel hamas en Isralische regering zijn de badguys. De slachtoffers -> alle burgers (vooral de moslims).

Ik denk het beste zou zijn:

-alle moslims krijgen Jordaans nationaliteit
-delen van de West-Bank wordt Jordani
-onmiddelijk separatie van deze twee volkeren
-moslims van Gaza moeten geholpen worden met verhuizen naar Jordani en faciliteren van huisvesting
-internationale gemeenschap moet Jordani dwingen tot medewerking

Heeft iemand een beter plan?
Lees je even in, dan kom je erachter dat Jordanie nooit de Palestijnen onderkomen zal bieden (Black September).
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_210911617
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 07:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En welk regels hebben we hier over? Is het 'volgens de regels' om tientallen Kibbutzim en een muziekfestival met honderden bezoekers aan te vallen, die bewoners en festivalgangers op brute wijze af te slachten, te verkrachten, onthoofden, martelen of gijzelen? Dat zijn belangrijke vragen dit als je het over 'de regels' hebt.

Het is raar dat vragen over 'regels' en ethiek alleen worden gesteld als Isral genoodzaakt is terug te slaan. Deze dubbele standaard moet stoppen. Je kunt niet verwachten dat n partij zich altijd netjes aan 'de regels' houdt, terwijl diens burgers al decennialang de slachtoffers zijn van gruwelijk terreur met als doel de vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld.
Er is geen dubbele standaard, beide partijen schenden al jaren het internationaal recht.
pi_210911623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 07:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Er is geen dubbele standaard, beide partijen schenden al jaren het internationaal recht.
maar pas als israel aanvalt gaat men mekkeren over regrls en internationaal recht.

in zekere zin meten met 2 maten dus
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:02:51 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210911624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 03:59 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Onwerkelijk. Zowel hamas en Isralische regering zijn de badguys. De slachtoffers -> alle burgers (vooral de moslims).

Ik denk het beste zou zijn:

-alle moslims krijgen Jordaans nationaliteit
-delen van de West-Bank wordt Jordani
-onmiddelijk separatie van deze twee volkeren
-moslims van Gaza moeten geholpen worden met verhuizen naar Jordani en faciliteren van huisvesting
-internationale gemeenschap moet Jordani dwingen tot medewerking

Heeft iemand een beter plan?
Mooi plan. Lekker pragmatisch. Zou alleen Moslims vervangen door Isralirs

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210911634
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210911651
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mooi plan. Lekker pragmatisch. Zou alleen Moslims vervangen door Isralirs

Ik vroeg het eerder ook een keer, ik zag geen antwoord, dus misschien heb ik het even gemist.

Waarom schrijf je Isral of Israeliers steevast klein?
pi_210911657
quote:
Wtf? Is dit echt? Deze man! _O- :r
Protge moi de mes dsirs.
pi_210911659
Een antwoord op de vraag waarom er Palestijnse burgerslachtoffers vallen tijdens bombardementen: Hamas verteld hen altijd bewust zich niet te gaan verschuilen van gebieden die gebombardeerd gaan worden en dus waarschuwingen te negeren.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210911667
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef HowardRoark het volgende:
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.

[ twitter ]
Kan deze persoon niet aangeklaagd worden voor het verheerlijken van terrorisme?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210911668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
en een beetje lachen ook, totaal van de wereld
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:16:31 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210911672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom schrijf je Isral of Israeliers steevast klein?
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210911678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 00:12 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Volgende keer niet komen en proberen de les te lezen hier.
Probeer eens met een neutrale blik te kijken, doet wonderen :Y
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:26:22 #163
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210911716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 02:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ook als ze niet moslim zijn? en de onschuldige mannen?
Ja als ze niet moslim zijn. Ja onschuldige mannen ook niet. Bijvoorbeeld een niet moslim toerist die een moslimland binnenkomt met toestemming van de leider mag je ook geen onrecht aan doen in de vorm doden o.i.d.
En Allah weet het het beste
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:26:51 #164
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210911718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel. We moeten als Europeanen ook veel assertiever zijn wat betreft onze waarden en als je die zo verwerpt, dan hoor je hier niet thuis. En als je dan een tweede nationaliteit hebt, dan verlies je je Europese nationaliteit maar en vertrek je naar dat land. De nadruk ligt volgens mij veel te veel op rechten en bijna niet op plichten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210911722
Toch ook een succes op zaterdag tegen de terroristen:

twitter

Heldin! _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210911723
https://www.telegraaf.nl/(...)na-mars-joodse-buurt

quote:
AMSTERDAM - De politie en gemeente Amsterdam hebben een stokje gestoken voor een pro-Palestina mars die zondag zou eindigen in de voormalige Joodse wijk in Amsterdam. Dat laat de gemeente weten na een gesprek met de organisatie van de mars die vandaag veel stof deed opwaaien. Vanuit gemeente, politie en politiek waren grote zorgen.

De organisatoren willen de ’March for Palestine’ op het Jonas Danil Meijerplein laten eindigen midden in de oude Joodse buurt, waar de eerste razzia’s waren in de Tweede Wereldoorlog. Na forse druk van gemeente en politie is de mars nu verplaatst, namelijk van de Dam naar het Westerpark. Er was vandaag veel woede vanuit de politiek en de Joodse gemeenschap over de route van de mars. Dat die uitgerekend nu en daar werd gehouden na de grootscheepse terreuraanval op Isral, werd gezien als regelrechte provocatie.

Volgens een woordvoerder van stichting Plant een olijfboom, de organisator van de mars, wordt de route vaker gelopen met hetzelfde doel. „We hebben niet eerder stilgestaan bij die gevoeligheid van de locatie, want voor ons is de Joodse gemeenschap niet inherent aan Isral. Toen we begrepen dat het gevoelig lag, hebben we contact opgenomen met de politie om de route te veranderen.”

’Zeer onwenselijk’
Een woordvoerder van burgemeester Femke Halsema zegt dat de gemeente de keuze voor het Jonas Daniel Meijerplein „zeer onwenselijk” vond en dat vanwege het „ordelijk verloop” van de demonstratie voor een ander eindpunt is gekozen. Zondag is ook de marathon van Amsterdam in de stad.

De stichting Plant een olijfboom organiseert de mars om „op te staan voor rechtvaardigheid voor de Palestijnen.” „We willen gewoon dat zij als mensen gezien worden. De demonstratie gaat om hun menselijkheid en hun rechten.”
Niveautje hoor. :') Hetzelfde baggerniveau als alle moslims de schuld geven van de aanslagen door Al-Qaida en IS.
Corporate translator
pi_210911737
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.

Voor jou is het geen rocket science, voor mij is het echt gissen...kun je het misschien toelichten?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:34:43 #168
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_210911740
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 06:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
'Ik denk dat het beste zou zijn'

75 jaar conflict en jij schudt zo even de 'oplossing' uit je toetsenbord 😂.

Elke gedachte aan een oplossing is verspilde energie. Een 2-statenoplossing gaat het sowieso niet meer worden, dat is voor Isral een te hoog veiligheidsrisico.
Correct, door de enorme Jodenhaat onder moslims en die blijft niet beperkt tot Hamas.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210911743
Waren de "onthoofde babylijkjes" die gisteren opeens uit de kast kwamen buitelen nou wel of geen fake news?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210911756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waren de "onthoofde babylijkjes" die gisteren opeens uit de kast kwamen buitelen nou wel of geen fake news?
Propaganda lijkt mij sterk.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:36:46 #171
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_210911757
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is rocket science klassiek ongeschoolde.

Random woord: mintthee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210911762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 07:47 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Alsof de praktijk is dat een merendeel van de moslims wel de dingen doet die jij noemt. Ver uit niet dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210911767
Dit stond in september al in de WP:
quote:
Hamas put its forces on high alert recently, stopping cars near the border to check for Israeli infiltrators. The group held field exercises last week with Islamic Jihad and other armed factions, conducting drills on rocket launches, kidnapping soldiers and “storming settlements,” according to local Gazan media.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:39:53 #174
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210911777
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Isral. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Isral is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
pi_210911778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:36 schreef Mylene het volgende:

[..]
Propaganda lijkt mij sterk.
Mij niet. Dit is precies wat Isral nodig heeft nu ze Gaza met de grond gelijk aan het maken zijn. Het zou me niks verbazen als er nog berichten over "kannibalisme" naar buiten komen. Dat namelijk het enige wat er nog aan ontbreekt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210911787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Isral. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Isral is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
He wat
pi_210911792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.

Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.

Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
pi_210911795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:39 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Samenvatting?
peaceful minority is irrelevant, zie de nazi's en andere
pi_210911802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.

Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.

Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
Oh hij bedoelde het echt :')

Wat een figuren lopen er toch vrij rond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')