Mij niet. Dit is precies wat Israël nodig heeft nu ze Gaza met de grond gelijk aan het maken zijn. Het zou me niks verbazen als er nog berichten over "kannibalisme" naar buiten komen. Dat namelijk het enige wat er nog aan ontbreekt.quote:

He watquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Israël. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Israël is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.

Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Israël. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Israël is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.

Oh hij bedoelde het echtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.
Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.
Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.

Pleegt de meerderheid of minderheid aanslagen op kinderen en vrouwen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:44 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
peaceful minority is irrelevant

In die onderste video valt me op dat je allemaal burgers ziet rennen, taxi's fungeren als ambulances, mensen graven in het puin, paniek.quote:

Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef HowardRoark het volgende:
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.
[ twitter ]

geen antwoord op zijn waarom vraag?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.²

Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Israël smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.
Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.
Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.

quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Israël smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.
Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Israëlische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?

Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.

Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Israël smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.
Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Israëlische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?

De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]

Of crimineel wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.

Ja @BansheeBoy , doe niet zo geheimzinnigquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen antwoord op zijn waarom vraag?

Dat zijn ze al.quote:

Nee je begrijpt er niks van. Israël had de Palestijnen militair al lang van de kaart kunnen vegen als dat hun doel was.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]

Dan kunnen ze ook blijvenquote:

omdat ‘ie ze als minderwaardig zietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen antwoord op zijn waarom vraag?

Prima, maar dan achter tralies. Hun aanwezigheid alleen al is een misdaad.quote:

Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nu bij? 😜quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?

Er zijn meerdere motieven denkbaar. Misschien wel omdat Israël het heilige land is ofzo, het is vooralsnog gissen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
omdat ‘ie ze als minderwaardig ziet
maar dat gaat ie zo ontkennen natuurlijk

Die neem ik terug. Dat was inderdaad wat overdreven. Al denk ik dat een deel van het volk daar wel zo over denkt sinds 9/11quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.
Het is aan Israël zelf om te dealen met extremisten uit de eigen gelederen. Dat doen ze ook, onvoldoende misschien, maar in ieder geval beter dan Hamas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |