abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210911778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:36 schreef Mylene het volgende:

[..]
Propaganda lijkt mij sterk.
Mij niet. Dit is precies wat Israël nodig heeft nu ze Gaza met de grond gelijk aan het maken zijn. Het zou me niks verbazen als er nog berichten over "kannibalisme" naar buiten komen. Dat namelijk het enige wat er nog aan ontbreekt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210911787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Israël. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Israël is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
He wat
pi_210911792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat het eerste vliegtuig met munitie uit Amerika is geland in Israël. Die zullen hier ook wel van smullen. “Meer munitie voor Israël is meer Moslims dood!” Denk dat als ze zich een beetje hadden verdiept in de geschiedenis van deze oorlog hadden ze wel twee keer nagedacht.
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.

Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.

Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
pi_210911795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:39 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Samenvatting?
peaceful minority is irrelevant, zie de nazi's en andere
pi_210911802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Uit je denken langs religieuze lijnen blijkt duidelijk dat je er niets van begrijpt.

Amerikanen zijn niet uit op het doden van moslims, wel op het uitschakelen van Hamas extremisten.

Of het slim is, is een ander verhaal. Maar smullen van moslims doden is je eigen verzinsel.
Oh hij bedoelde het echt :')

Wat een figuren lopen er toch vrij rond
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:46:04 #181
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210911804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:44 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
peaceful minority is irrelevant
Pleegt de meerderheid of minderheid aanslagen op kinderen en vrouwen?
En Allah weet het het beste
  woensdag 11 oktober 2023 @ 08:46:13 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210911805
quote:
In die onderste video valt me op dat je allemaal burgers ziet rennen, taxi's fungeren als ambulances, mensen graven in het puin, paniek.

Waar is Hamas? Je ziet letterlijk niet één uniform.
pi_210911811
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef HowardRoark het volgende:
En dat heeft dan waarschijnlijk een Duits paspoort.

[ twitter ]
Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.
pi_210911822
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In principe helemaal geen rocketsciense. Maar dat klopt inderdaad. Doe dit eigenlijk al heel lang.

:{²
geen antwoord op zijn waarom vraag?
pi_210911823
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Israël smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.

Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Israëlische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?
pi_210911842
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Natuurlijk begrijp ik er wel iets van. Israël smeekt om munitie om de Hamas te verdrijven. Uiteindelijk worden zij door al die munitie een sterker land en kunnen ze wellicht alle Palestijnen verdrijven. Dat laatste vertellen ze natuurlijk niet aan Amerika.

Geeft Amerika ook munitie aan Palestina om de Israëlische extremisten te verdrijven? Of zijn die er volgens jullie niet?
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210911852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tolerantie richting dit soort gedachten is echt doorgeslagen.
Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210911857
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
?
pi_210911861
quote:

[..]

Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.

Het is aan Israël zelf om te dealen met extremisten uit de eigen gelederen. Dat doen ze ook, onvoldoende misschien, maar in ieder geval beter dan Hamas.
pi_210911867
quote:

[..]

De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?
pi_210911875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat soort mensen zouden zonder pardon het staatsburgerschap ontnomen moeten worden. Geen enkele rechten meer, geen uitkering, geen zorg, etc...zodat alleen nog terugkeer naar het land van herkomst rest.
Of crimineel worden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210911878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:

[..]
Ja @BansheeBoy , doe niet zo geheimzinnig
pi_210911881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Of crimineel worden
Dat zijn ze al.
pi_210911886
quote:

[..]

Nee je begrijpt er niks van. Israël had de Palestijnen militair al lang van de kaart kunnen vegen als dat hun doel was.

Verder zit er zeker een wezenlijk verschil tussen een Israëlische extremist en de Hamas-extremist. Die laatste moord complete gezinnen uit en schiet uit het niets raketten op steden met onschuldige burgers.

De onschuldige Palestijn in Gaza is de lul. Maar is dat dankzij Hamas of dankzij Israël? Het antwoord is te complex en laatbik in het midden, maar stel je die vraag zelf eens.
pi_210911890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat zijn ze al.
Dan kunnen ze ook blijven
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210911893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:

[..]
omdat ‘ie ze als minderwaardig ziet

maar dat gaat ie zo ontkennen natuurlijk
pi_210911900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan kunnen ze ook blijven
Prima, maar dan achter tralies. Hun aanwezigheid alleen al is een misdaad.
pi_210911902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nu bij? 😜
pi_210911906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
omdat ‘ie ze als minderwaardig ziet

maar dat gaat ie zo ontkennen natuurlijk
Er zijn meerdere motieven denkbaar. Misschien wel omdat Israël het heilige land is ofzo, het is vooralsnog gissen.

Maar er zit een duidelijke bedoeling achter, zoveel is zeker
pi_210911912
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.

Het is aan Israël zelf om te dealen met extremisten uit de eigen gelederen. Dat doen ze ook, onvoldoende misschien, maar in ieder geval beter dan Hamas.
Die neem ik terug. Dat was inderdaad wat overdreven. Al denk ik dat een deel van het volk daar wel zo over denkt sinds 9/11

Wat ik er van vind doet er niet toe, maar dat inwoners van een land langzaam hun eigen land uit worden verdreven vind ik erg triest.

Over extremisten heb ik natuurlijk nul goede woorden te zeggen, maar er wordt weleens gedaan alsof die alleen in de Gaza strook zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')