Maar het is me gelukt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Mention alert van @:Zoon_John weggeklikt
Werken ?quote:
je weet duidelijk weinig van facsimequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:08 schreef tong80 het volgende:
Zo weer genieten van de fascisten van Ongehoord Nederland.
Definiëer het eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weet duidelijk weinig van facsime
Mijn net gedraaide drol is relevanter dan je persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doe jij maar
doe je nog wat nuttigs vandaag
Haatbaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die zich druk maken om @:onlogisch
Lekker gewerkt neefquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten.
[ afbeelding ]
Als je @GGMM zou moeten duiden in een American wrestler, wie zou dat dan zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Bouwpakket boomer @:tong80 haalt uit naar wappie @:Atypisch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je @:GGMM zou moeten duiden in een American wrestler, wie zou dat dan zijn?
dit is echt een leuke rubriek!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke provincie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf klimaatneutraal in november in Nederland. Wel een vakantie.
Raisin? Nog nooit gehoord dat dat een smaakvariant is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink nu FRIA raisin dushi @:3rr0r
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens hand in hand lopen. Homo.
[ afbeelding ]
John Cenaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit wel met de trein doet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noord Holland een paar dagen & Gelderland een paar dagen. En Overijssel een paar dagen.
Ben je gek geworden ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit wel met de trein doet?
Heb jij ook zo een Feyenoord vaantje in de auto hangen net als moderator @onlogisch ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je gek geworden ofzo.
Gewoon met de diesel auto. Het is al koud zat.
@Scrummie is geen proleet. Dus ik verwacht van niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een Feyenoord vaantje in de auto hangen net als moderator @:onlogisch ?
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een Feyenoord vaantje in de auto hangen net als moderator @:onlogisch ?
Zo pas je nooit meer in je overhemdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Zoon_John het volgende:
Goulash op de ketel, 800 gram runderlappen. Ik ga die hele ketel vanavond opeten.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo pas je nooit meer in je overhemd
Odinquote:
Pasta Pestoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Sjongejonge. Ik net eergister m’n abo weer verlengd. Stelletje schooiers.quote:
Tagliatelle spinazie roomsausquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier ging iets mis @onlogischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie is geen proleet. Dus ik verwacht van niet.
Er zit nog een sliert slijm aan je kin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef Scrummie het volgende:
@:ggmm is de grootste grootheid van dit forum.
Bedankt ouwe reus.
We geven en gunnen elkaar hier af en toe wat. Ik heb meer abo’s cadeau gedaan dan voor mijzelf gekocht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjongejonge. Ik net eergister m’n abo weer verlengd. Stelletje schooiers.
Rundervink met rodekool, appeltjes en puree.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah dank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zit nog een sliert slijm aan je kin.
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.quote:
babi kecapquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.
avgquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik nooit meer, heb geen idee wat mijn ww is en toevallig nog ingelogd op mijn pcquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.
Genot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.20minutos.es/(...)utm_campaign=desktop
Ze is echt wel een beest @:fetx
Check dat filmpje
2/10 want crypto en geen bitcoin.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2/10 want crypto en geen bitcoin.
@:aTypisch @:Wereldgozer
Ik heb toevallig een paar dagen mijn nieuwequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of mijn iPhone al verscheept is. Ik meld me zo.
wtf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een paar dagen mijn nieuwe
Ja de 15, eigenlijk al een paar dagen na aanschaf vorige week donderdag ofzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
De 15???? De mijne is nog niet verstuurd. Waar moeten die dingen vandaan komen?
Als jij wat minder met de zon, maan en sterren bezig bent, en wat boten, dan had je nu je Appel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens worden er nog 2 CVN's (/80/81) gebouwd @:fetx.
Geduld is een schone zaak mevrouwquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij wat minder met de zon, maan en sterren bezig bent, en wat boten, dan had je nu je Appel.
Waarom eigenlijk van chinese android afgestaptquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak mevrouw
Ik heb deze nu 3 jaar. Toestel an sich is echt nog helemaal prima. Alleen de camera heeft het weer begeven. Dat gebeurde bij de vorige Xiaomi ook. Allemaal wazige vlekken erinquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk van chinese android afgestapt
Over 2 jaar dus volledig in het apple ecosystemquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb deze nu 3 jaar. Toestel an sich is echt nog helemaal prima. Alleen de camera heeft het weer begeven. Dat gebeurde bij de vorige Xiaomi ook. Allemaal wazige vlekken erin![]()
Toen las ik dat de nieuwe iPhone uit kwam en dacht ik; waarom niet?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
Denk niet dat China het boeit dat ik dickpics stuur
Krijg jij wel eens dick pics en wat is jouw standaard reactie???quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Krijg je leuke reacties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Al heb ik niet het idee dat Grindr heel kritisch is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Krijg je leuke reacties?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens dick pics en wat is jouw standaard reactie???Ik heb geen standaard reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bedankt voor het verwijderen van die extra enter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen standaard reactie.
Welterusten!
jij bent ook goed in flirten hequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van die extra enter.
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-straat-in-tilburgquote:Kakkerlakken teisteren straat in Tilburg
Terecht wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Norwich gaat viraal met dit filmpje.
[ twitter ]
Nee, ik heb wel vaak last van geile gevoelens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens last van depressieve gevoelens?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Paul Pogba.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Elke dagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetquote:
Wie?quote:
Dat is klote maat.quote:
Mooi gedaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Norwich gaat viraal met dit filmpje.
[ twitter ]
Ja oke, ik ben ook wel eens boos (goh) of verdrietig. Maar depressies zijn toch wat anders (lijkt me). Wel een verschrikkelijk treurig probleem als je daarmee moet dealen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
Nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarnaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarna
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.
Goed dat je het zegt. Ik probeer al een tijdje naar de sterrenwacht te gaan met hem. Maar steeds zijn die plekken vol. Zojuist even de website gecheckt, nu alleen maar flop thema avondenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]wtf
protip: geef hem een telescoop cadeau en ga met hem sterren kijken
ik heb er een aan mijn neefje gegeven en nu vindt hij natuurkunde leuk
voor je het weet neemt hij anders een pretpakket met economie, kunst en maatschappijleer ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik probeer al een tijdje naar de sterrenwacht te gaan met hem. Maar steeds zijn die plekken vol. Zojuist even de website gecheckt, nu alleen maar flop thema avonden
Zolang ik op FOK! post elke dagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
matige dag voor de SC.quote:Top 100 van dinsdag 10 oktober 2023
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 107 Pisces2929. 077 tong80
43. 056 aTypisch
45. 054 onlogisch
61. 043 Tjacka
66. 040 Bezsen
76. 036 Elan
80. 035 Caland
94. 031 Tarado
Veldwachter @GGMM haalt genadeloos hard uit naar collega @Skedquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dat echt een vorm van jezelf zielig vinden, ik heb daar een broertje dood aan
En dat terwijl ik jarenlang meer dan 100 posts gemiddeld had.quote:
WIE LAAT FOK! HIER NOU DOOD GAAN???quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jarenlang meer dan 100 posts gemiddeld had.![]()
IMCA MARINA !!!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WIE LAAT FOK! HIER NOU DOOD GAAN???
Nee was meer voor mezelf, ik oordeel niet over anderenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veldwachter @:GGMM haalt genadeloos hard uit naar collega @:Sked
[ afbeelding ]
Wat doe je eraan hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wie?
@:tong80
[..]
Dat is klote maat.
Ok ok, ik ga al.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee was meer voor mezelf, ik oordeel niet over anderen(Zo ben ik niet, dat weet je)
Laat @:sked met rust
Had ik dat maar genomenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor je het weet neemt hij anders een pretpakket met economie, kunst en maatschappijleer ofzo
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag nog een keer je foto met Viola Holt
Moeten joden dood @aTypischquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Meerdere likes binnen van @:Erasmus in NWS. Ik dacht dat die jongen NWS uit zijn index had gehaald.
Er werd zo veel onzin geluld dat ik mij niet meer kon inhouden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Meerdere likes binnen van @:Erasmus in NWS. Ik dacht dat die jongen NWS uit zijn index had gehaald.
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe jij in NWS regelmatig op argumenten wordt afgemaakt. En vervolgens met je standaard reactie komt "ik kan je dit <insert random titel en auteur> boek aanraden"quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima in dat topic
dankjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe jij in NWS regelmatig op argumenten wordt afgemaakt. En vervolgens met je standaard reactie komt "ik kan je dit <insert random titel en auteur> boek aanraden"vrij guitige kijk mij eens intellectueel doen act.
Op zich is hij wel inhoudelijk als hij over de lichamen van vrouwen (en mannen) praat, maar verder pretendeert @RamboDirk gelukkig ook niet dat hij er iets van begrijpt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
RamboDirk die zelf nooit iets inhoudelijks post geeft aTypisch een duw.
Misschien heb je gelijk (maar misschien ook niet), maar deze post van RamboDirk klopte wel 110% (en dat zag ik niet vaak)quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
RamboDirk die zelf nooit iets inhoudelijks post geeft aTypisch een duw.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is hij wel inhoudelijk als hij over de lichamen van vrouwen (en mannen) praat, maar verder pretendeert @:rambodirk gelukkig ook niet dat hij er iets van begrijpt.
Eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk (maar misschien ook niet), maar deze post van RamboDirk klopte wel 110% (en dat zag ik niet vaak)
Je MOET kiezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef GGMM het volgende:
Ik laat deze oorlog even aan me voorbij gaan.
Ik kijk later de samenvatting wel
OH JIJ VINDT HET VERMOORDEN VAN KINDEREN DUS WEL OKE?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je MOET kiezen.
Ik word zo intens moe van al die dRaAdJeS waar Henk uit de provincie even gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt.
Als ik die verwende mormels van tegenwoordig als Zonne en Sterre weer hoor janken dan kan ik me er best wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
OH JIJ VINDT HET VERMOORDEN VAN KINDEREN DUS WEL OKE?
Hopelijk komt er binnenkort een filmpje uit waarin ze dat ontslag probeert terug te draaien bij haar werkgeverquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik las wel dat Mia Khalifa (ik hoop dat ik dit goed spel, ik ga niet googlen @:dombohetolifantje1) ontslagen is omdat ze een mening had over de oorlog
Doe met deze info wat je wil
Gewoon een halfuurtje filmpjes aanklikken op Tiktok en het algoritme kiest je kant, ik begrijp niet dat sommigen het zo moeilijk vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je MOET kiezen.
Ik word zo intens moe van al die dRaAdJeS waar Henk uit de provincie even gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik ga met je mee maat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Coco het volgende:
Na al deze verhalen ga ik eens een kijkje nemen in NWS.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:02 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb nooit gedacht dat jij fake news zou verspreiden @:Coco
Had je beter ingeschat dan dit
Door een troll account die iedere user probeert aan te pakken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Je post over België werd aangepakt.
Ik bedoelde dat je onterecht werd aangepakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Door een troll account die iedere user probeert aan te pakken.
Leuk geprobeerd!
Akkoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je onterecht werd aangepakt.
Mooi dat @:GGMM het heeft opgelost.
Excuses voor de verwarring.
Ik verheug me nu alweer op de verkiezingenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Blijft een grimmige sfeer in NWS.
Oh een TR in het Ajax topic.
Eventjes binnen gedenderd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Blijft een grimmige sfeer in NWS.
Oh een TR in het Ajax topic.
Zal ook wel een fijn feestje blijven met dat zwart-wit postgedrag van de meesten.quote:
Leuke emoji.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:51 schreef Erasmus het volgende:
(Voor de users zonder een moderne iPhone/Android of met een apparaat uit het jaar 1998, het onderste blokje is een emoji waarin ik en moderator @:Coco elkaar de handen schudden)
Ik haat de drie zoenen. Hou het gewoon bij één alsjeblieft. Ongemakkelijk gedoe.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
En uiteraard de 3 kussen op de wang.
Ah ja, eentje is ook leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat de drie zoenen. Hou het gewoon bij één alsjeblieft. Ongemakkelijk gedoe.
Gelukkig doet VBL daar niet aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ook wel een fijn feestje blijven met dat zwart-wit postgedrag van de meesten.
Maar hier zijn jullie vrienden van elkaar. Dat ligt anders.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, even het subforum F1 op scherp gezet.
Hopelijk gaan er koppen rollen.
Ik mocht van het weekend ook al geen geintje uithalen met Chevyquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU kijken.
F1 blijft een leuke rubriek.
Jij zou een goede moderator zijn voor F1.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik mocht van het weekend ook al geen geintje uithalen met Chevy
Wekkertje gaat om 5:15. Ik ga deze video meteen kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik vond dit een hele interessante video @:ggmm
Bedankt maatquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik vond dit een hele interessante video @:ggmm
Vanwaar die dedain amice?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen kijken nog naar Op1.
Mensen kijken nog naar Khalid en Sophie.
Mensen kijken nog naar Vandaag Inside.
Welk programma kijk jij nog?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen kijken nog naar Op1.
Mensen kijken nog naar Khalid en Sophie.
Mensen kijken nog naar Vandaag Inside.
Heb ze gevonden! Geen paniekquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is zulk verstrooidheid acceptabel bij Big 4?
Graag gedaan makkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
De likes van moderator @:Erasmus stromen letterlijk binnen. Wat een heerlijk begin van de dag boys.
Wilde een like geven, maar niet gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat weer hard tegen hard in NWS. Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wilde een like geven, maar niet gedaan.
User @Erasmus heeft een meltdown.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Mensen op hun plek zetten is geen meltdown hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
User @:Erasmus heeft een meltdown.
[ afbeelding ]
Ik ga METEEN kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.
Ik ben geen psycholoog maar heel ontspannen komt het allemaal niet over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mensen op hun plek zetten is geen meltdown hoor
Naja, ik heb het op de lieve manier geprobeerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog maar heel ontspannen komt het allemaal niet over.
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja, ik heb het op de lieve manier geprobeerd.
Maar als mensen valse beschuldigingen gaan maken reageer ik daar gewoon op zijn Rotterdams op
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.
De overgewaardeerde, nietszeggende domme doos.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:49 schreef Paul het volgende:
Steun je vanavond Helene Hendriks ?
TV / [NPO1] Gouden Televizier-Ring Gala (12 oktober 2023) #1
Daar kom ik nooit. Vertel eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De overgewaardeerde, nietszeggende domme doos.Nog triester dan Welmoed.
Goeiemorgen.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.![]()
@:littlerabbit
Ja, die is ok.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.![]()
@:littlerabbit
Kan beter.quote:
Lees Sabbaths Theater van Philip Roth eens een keer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.
Gelukkig zijn we bijna jarig maat!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan beter.Maar we houden de moed erin. Net bij huisarts geweest. Doorverwezen naar radiologie volgende week iets met röntgen foto. Morgen cardiologie. Op vrijdag de 13e
Laat haar met rustquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:pisces29
Wow. Probeer jij een wig te drijven tussen de vriendschap die ik heb opgebouwd met forumgebruikster @Pisces29 ????quote:
spreek je al je vriendschappen aan als forumgebruikers?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Probeer jij een wig te drijven tussen de vriendschap die ik heb opgebouwd met forumgebruikster @:Pisces29 ????
Precies. Ivanhoe ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we bijna jarig maat!
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook als ik bij de McDonalds zit?
Ja hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook als ik bij de McDonalds zit?
Ik trek mijn antwoord terug en sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.
Walgelijk stinkend ranzig vet varken.
Jazekerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
spreek je al je vriendschappen aan als forumgebruikers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan is helemaal de weg kwijt in het lentekriebel topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagdquote:quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Rambodirk komt er met gestrekt been in deze morgenquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland zet forumgebruiker @:freaky40 voor paal in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is op de groenlinkstourquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof forumgebruiker @:aTypisch lid is van DE APP.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazekerwat afstandelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een weekje wordt de vriendschap tussen forumgebruikster @:Pisces29 en mij wat inniger
Kijk nou uit, straks is hij weer een paar dagen wegquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens zijn pubers per definitie ranzig, walgelijk en stinkend.
Maar daar kunnen ze helemaal niks aan doen, dus ik ben akkoord dat ze de McDonalds om 12 uur in de middag terroriseren.
Dat forumgebruiker @:dombohetolifantje1 daar vrijwillig tussen gaat zitten begrijp ik dan weer helemaal niks van.
'gehad'quote:
Had je wat ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik geen abo gekocht
Sorry maat, ik had nog niets gegeten en kwam uit het ziekenhuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik geen abo gekocht
Geen abo gekochtquote:
Oh, nou vooruitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik had nog niets gegeten en kwam uit het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het 'gehad' als m'n woordgrap niet begrijpen.quote:
Zelden zo goed gegeten als tijdens m'n ziekenhuisopname.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn het geen opwarmzakjes van de thuiszorg natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zo goed gegeten als tijdens m'n ziekenhuisopname.
Ik denk dat jij de enige bent die het begrijpt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het 'gehad' als m'n woordgrap niet begrijpen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit
Hopelijk niets ernstigs
Pa wederom. Valt hopelijk/waarschijnlijk wel mee.quote:
Gvd. Klote maatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Pa wederom. Valt hopelijk/waarschijnlijk wel mee.
Irritant. Ik hoop het ook voor je, sterktequote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Idd, gewoon lekker lepelen uit de Spina Bivida.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn het geen opwarmzakjes van de thuiszorg natuurlijk.
Sterkte maatje.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij toch vaak een lieverd.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch vaak een lieverd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch vaak een lieverd.
Sterkte vriend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik verheug me nu al op de piektijd op de A10.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Flink donker nu en straks nog meer @:Lenny_Leonard
https://www.ad.nl/auto/ha(...)ongelukken~ae32ced6/quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de piektijd op de A10.
ZO ZEGquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.
Walgelijk stinkend ranzig vet varken.
Ik verdien duidelijk meer dan het woord forumgebruiker. Wat respectloos.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens zijn pubers per definitie ranzig, walgelijk en stinkend.
Maar daar kunnen ze helemaal niks aan doen, dus ik ben akkoord dat ze de McDonalds om 12 uur in de middag terroriseren.
Dat forumgebruiker @:dombohetolifantje1 daar vrijwillig tussen gaat zitten begrijp ik dan weer helemaal niks van.
Daar hebben @Alaphilippe_ en ik een nóg pittigere mening over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ZO ZEG
Ik dronk alleen maar een koffie hoor
Verlaag je alsjeblieft niet naar dat niveauquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken alleen milkshakes van de Mac.
Ik ga morgen meteen de koffie proberen.
Oh. Dan rijd ik door.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlaag je alsjeblieft niet naar dat niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |