Sjongejonge. Ik net eergister m’n abo weer verlengd. Stelletje schooiers.quote:
Tagliatelle spinazie roomsausquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Hier ging iets mis @onlogischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie is geen proleet. Dus ik verwacht van niet.
Er zit nog een sliert slijm aan je kin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef Scrummie het volgende:
@:ggmm is de grootste grootheid van dit forum.
Bedankt ouwe reus.
We geven en gunnen elkaar hier af en toe wat. Ik heb meer abo’s cadeau gedaan dan voor mijzelf gekocht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjongejonge. Ik net eergister m’n abo weer verlengd. Stelletje schooiers.
Rundervink met rodekool, appeltjes en puree.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah dank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zit nog een sliert slijm aan je kin.
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.quote:
babi kecapquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.
avgquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik nooit meer, heb geen idee wat mijn ww is en toevallig nog ingelogd op mijn pcquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel. Dat is helemaal een gekkenhuis.
Genot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.20minutos.es/(...)utm_campaign=desktop
Ze is echt wel een beest @:fetx
Check dat filmpje
2/10 want crypto en geen bitcoin.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2/10 want crypto en geen bitcoin.
@:aTypisch @:Wereldgozer
Ik heb toevallig een paar dagen mijn nieuwequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of mijn iPhone al verscheept is. Ik meld me zo.
wtf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een paar dagen mijn nieuwe
Ja de 15, eigenlijk al een paar dagen na aanschaf vorige week donderdag ofzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
De 15???? De mijne is nog niet verstuurd. Waar moeten die dingen vandaan komen?
Als jij wat minder met de zon, maan en sterren bezig bent, en wat boten, dan had je nu je Appel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens worden er nog 2 CVN's (/80/81) gebouwd @:fetx.
Geduld is een schone zaak mevrouwquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij wat minder met de zon, maan en sterren bezig bent, en wat boten, dan had je nu je Appel.
Waarom eigenlijk van chinese android afgestaptquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak mevrouw
Ik heb deze nu 3 jaar. Toestel an sich is echt nog helemaal prima. Alleen de camera heeft het weer begeven. Dat gebeurde bij de vorige Xiaomi ook. Allemaal wazige vlekken erinquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk van chinese android afgestapt
Over 2 jaar dus volledig in het apple ecosystemquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb deze nu 3 jaar. Toestel an sich is echt nog helemaal prima. Alleen de camera heeft het weer begeven. Dat gebeurde bij de vorige Xiaomi ook. Allemaal wazige vlekken erin![]()
Toen las ik dat de nieuwe iPhone uit kwam en dacht ik; waarom niet?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
Denk niet dat China het boeit dat ik dickpics stuur
Krijg jij wel eens dick pics en wat is jouw standaard reactie???quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Krijg je leuke reacties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Al heb ik niet het idee dat Grindr heel kritisch is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Krijg je leuke reacties?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens dick pics en wat is jouw standaard reactie???Ik heb geen standaard reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bedankt voor het verwijderen van die extra enter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen standaard reactie.
Welterusten!
jij bent ook goed in flirten hequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van die extra enter.
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |