dankjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe jij in NWS regelmatig op argumenten wordt afgemaakt. En vervolgens met je standaard reactie komt "ik kan je dit <insert random titel en auteur> boek aanraden"vrij guitige kijk mij eens intellectueel doen act.
Op zich is hij wel inhoudelijk als hij over de lichamen van vrouwen (en mannen) praat, maar verder pretendeert @RamboDirk gelukkig ook niet dat hij er iets van begrijpt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
RamboDirk die zelf nooit iets inhoudelijks post geeft aTypisch een duw.
Misschien heb je gelijk (maar misschien ook niet), maar deze post van RamboDirk klopte wel 110% (en dat zag ik niet vaak)quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
RamboDirk die zelf nooit iets inhoudelijks post geeft aTypisch een duw.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is hij wel inhoudelijk als hij over de lichamen van vrouwen (en mannen) praat, maar verder pretendeert @:rambodirk gelukkig ook niet dat hij er iets van begrijpt.
Eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk (maar misschien ook niet), maar deze post van RamboDirk klopte wel 110% (en dat zag ik niet vaak)
Je MOET kiezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef GGMM het volgende:
Ik laat deze oorlog even aan me voorbij gaan.
Ik kijk later de samenvatting wel
OH JIJ VINDT HET VERMOORDEN VAN KINDEREN DUS WEL OKE?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je MOET kiezen.
Ik word zo intens moe van al die dRaAdJeS waar Henk uit de provincie even gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt.
Als ik die verwende mormels van tegenwoordig als Zonne en Sterre weer hoor janken dan kan ik me er best wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
OH JIJ VINDT HET VERMOORDEN VAN KINDEREN DUS WEL OKE?
Hopelijk komt er binnenkort een filmpje uit waarin ze dat ontslag probeert terug te draaien bij haar werkgeverquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ik las wel dat Mia Khalifa (ik hoop dat ik dit goed spel, ik ga niet googlen @:dombohetolifantje1) ontslagen is omdat ze een mening had over de oorlog
Doe met deze info wat je wil
Gewoon een halfuurtje filmpjes aanklikken op Tiktok en het algoritme kiest je kant, ik begrijp niet dat sommigen het zo moeilijk vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je MOET kiezen.
Ik word zo intens moe van al die dRaAdJeS waar Henk uit de provincie even gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik ga met je mee maat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Coco het volgende:
Na al deze verhalen ga ik eens een kijkje nemen in NWS.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:02 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb nooit gedacht dat jij fake news zou verspreiden @:Coco
Had je beter ingeschat dan dit
Door een troll account die iedere user probeert aan te pakken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Je post over België werd aangepakt.
Ik bedoelde dat je onterecht werd aangepakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Door een troll account die iedere user probeert aan te pakken.
Leuk geprobeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |