https://nos.nl/artikel/24(...)en-straat-in-tilburgquote:Kakkerlakken teisteren straat in Tilburg
Terecht wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Norwich gaat viraal met dit filmpje.
[ twitter ]
Nee, ik heb wel vaak last van geile gevoelens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens last van depressieve gevoelens?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Paul Pogba.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Elke dagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetquote:
Wie?quote:
Dat is klote maat.quote:
Mooi gedaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Norwich gaat viraal met dit filmpje.
[ twitter ]
Ja oke, ik ben ook wel eens boos (goh) of verdrietig. Maar depressies zijn toch wat anders (lijkt me). Wel een verschrikkelijk treurig probleem als je daarmee moet dealen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
Nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarnaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarna
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |