Wilde een like geven, maar niet gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat weer hard tegen hard in NWS. Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wilde een like geven, maar niet gedaan.
User @Erasmus heeft een meltdown.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Mensen op hun plek zetten is geen meltdown hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
User @:Erasmus heeft een meltdown.
[ afbeelding ]
Ik ga METEEN kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.
Ik ben geen psycholoog maar heel ontspannen komt het allemaal niet over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mensen op hun plek zetten is geen meltdown hoor
Naja, ik heb het op de lieve manier geprobeerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog maar heel ontspannen komt het allemaal niet over.
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja, ik heb het op de lieve manier geprobeerd.
Maar als mensen valse beschuldigingen gaan maken reageer ik daar gewoon op zijn Rotterdams op
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.
De overgewaardeerde, nietszeggende domme doos.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:49 schreef Paul het volgende:
Steun je vanavond Helene Hendriks ?
TV / [NPO1] Gouden Televizier-Ring Gala (12 oktober 2023) #1
Daar kom ik nooit. Vertel eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ajaxtopic is ook erg vermakelijk, wederom.
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De overgewaardeerde, nietszeggende domme doos.Nog triester dan Welmoed.
Goeiemorgen.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.![]()
@:littlerabbit
Ja, die is ok.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Raven wint. Die doet het wel heel leuk.![]()
@:littlerabbit
Kan beter.quote:
Lees Sabbaths Theater van Philip Roth eens een keer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo is het. Wat ook kan helpen is mensen op relevante literatuur te wijzen, met het noemen van een boektitel bijvoorbeeld.
Gelukkig zijn we bijna jarig maat!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan beter.Maar we houden de moed erin. Net bij huisarts geweest. Doorverwezen naar radiologie volgende week iets met röntgen foto. Morgen cardiologie. Op vrijdag de 13e
Laat haar met rustquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:pisces29
Wow. Probeer jij een wig te drijven tussen de vriendschap die ik heb opgebouwd met forumgebruikster @Pisces29 ????quote:
spreek je al je vriendschappen aan als forumgebruikers?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Probeer jij een wig te drijven tussen de vriendschap die ik heb opgebouwd met forumgebruikster @:Pisces29 ????
Precies. Ivanhoe ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we bijna jarig maat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |