als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarnaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlo jr het huis uit is kun je dan mooi naar de zon daarna
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat hard maat. Volgende week wordt hij alweer 11. Volgend jaar naar de middelbare.
Goed dat je het zegt. Ik probeer al een tijdje naar de sterrenwacht te gaan met hem. Maar steeds zijn die plekken vol. Zojuist even de website gecheckt, nu alleen maar flop thema avondenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]wtf
protip: geef hem een telescoop cadeau en ga met hem sterren kijken
ik heb er een aan mijn neefje gegeven en nu vindt hij natuurkunde leuk
voor je het weet neemt hij anders een pretpakket met economie, kunst en maatschappijleer ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik probeer al een tijdje naar de sterrenwacht te gaan met hem. Maar steeds zijn die plekken vol. Zojuist even de website gecheckt, nu alleen maar flop thema avonden
Zolang ik op FOK! post elke dagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens last van depressieve gevoelens?
matige dag voor de SC.quote:Top 100 van dinsdag 10 oktober 2023
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 107 Pisces2929. 077 tong80
43. 056 aTypisch
45. 054 onlogisch
61. 043 Tjacka
66. 040 Bezsen
76. 036 Elan
80. 035 Caland
94. 031 Tarado
Veldwachter @GGMM haalt genadeloos hard uit naar collega @Skedquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dat echt een vorm van jezelf zielig vinden, ik heb daar een broertje dood aan
En dat terwijl ik jarenlang meer dan 100 posts gemiddeld had.quote:
WIE LAAT FOK! HIER NOU DOOD GAAN???quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jarenlang meer dan 100 posts gemiddeld had.![]()
IMCA MARINA !!!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WIE LAAT FOK! HIER NOU DOOD GAAN???
Nee was meer voor mezelf, ik oordeel niet over anderenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veldwachter @:GGMM haalt genadeloos hard uit naar collega @:Sked
[ afbeelding ]
Wat doe je eraan hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het onder depressieve gevoelens moet scharen, maar ik word toch altijd wel een beetje treurig als de winter haar intrede doetVroeg donker is echt walgelijk
[..]
Wie?
@:tong80
[..]
Dat is klote maat.
Ok ok, ik ga al.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee was meer voor mezelf, ik oordeel niet over anderen(Zo ben ik niet, dat weet je)
Laat @:sked met rust
Had ik dat maar genomenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor je het weet neemt hij anders een pretpakket met economie, kunst en maatschappijleer ofzo
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag nog een keer je foto met Viola Holt
Moeten joden dood @aTypischquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Meerdere likes binnen van @:Erasmus in NWS. Ik dacht dat die jongen NWS uit zijn index had gehaald.
Er werd zo veel onzin geluld dat ik mij niet meer kon inhouden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Meerdere likes binnen van @:Erasmus in NWS. Ik dacht dat die jongen NWS uit zijn index had gehaald.
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe jij in NWS regelmatig op argumenten wordt afgemaakt. En vervolgens met je standaard reactie komt "ik kan je dit <insert random titel en auteur> boek aanraden"quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima in dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |