Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook als ik bij de McDonalds zit?
Ja hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook als ik bij de McDonalds zit?
Ik trek mijn antwoord terug en sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om 12 uur in de middag bij de McDonalds terwijl je geen puber bent.
Walgelijk stinkend ranzig vet varken.
Jazekerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
spreek je al je vriendschappen aan als forumgebruikers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan is helemaal de weg kwijt in het lentekriebel topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagdquote:quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Rambodirk komt er met gestrekt been in deze morgenquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland zet forumgebruiker @:freaky40 voor paal in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is op de groenlinkstourquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof forumgebruiker @:aTypisch lid is van DE APP.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazekerwat afstandelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een weekje wordt de vriendschap tussen forumgebruikster @:Pisces29 en mij wat inniger
Kijk nou uit, straks is hij weer een paar dagen wegquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens zijn pubers per definitie ranzig, walgelijk en stinkend.
Maar daar kunnen ze helemaal niks aan doen, dus ik ben akkoord dat ze de McDonalds om 12 uur in de middag terroriseren.
Dat forumgebruiker @:dombohetolifantje1 daar vrijwillig tussen gaat zitten begrijp ik dan weer helemaal niks van.
'gehad'quote:
Had je wat ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik geen abo gekocht
Sorry maat, ik had nog niets gegeten en kwam uit het ziekenhuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik geen abo gekocht
Geen abo gekochtquote:
Oh, nou vooruitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik had nog niets gegeten en kwam uit het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het 'gehad' als m'n woordgrap niet begrijpen.quote:
Zelden zo goed gegeten als tijdens m'n ziekenhuisopname.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn het geen opwarmzakjes van de thuiszorg natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zo goed gegeten als tijdens m'n ziekenhuisopname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |