ik meende anders gelezen te hebben dat er al honderden doden zijn gevallen bij luchtaanvallenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef sp3c het volgende:
daarnaast zijn er in Israel zelf nog aan gevechten aan de gang
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waar kan je zien wie er gebanned is?
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja en is dat erg? soms is een minder goede oplossing toch de beste oplossing.
De beste oplossing kan je nooit hebben eigenlijk, want dat impliciert dat je alle mogelijke oplossingen hebt bekeken en dat kan per definitie niet.
Volgens the Times of Israël zijn er tientallen lichamen geborgenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
dat kan uiteraard. Voor mij lijkt mij dit wel de juiste oplossing. Eenvoudig te bereiken met de minste consequenties.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossen
niet terug naar de status quo en blijven aanrommelen is niet mijn oplossing dat is gewoon business as usual en accepteren dat je zo nu en dan dit soort dagen erbij hebt zitten
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?
Israel gaat ongetwijfeld hard terugslaan. Daarbij is het maken van honderden onschuldige burgerslachtoffers natuurlijk geoorloofd (hadden die ratten maar niet moetuh aanvulluh!!11), en erna is de volgende generatie Hamas strijders ook weer geboren. Een gebed zonder eind daar. Hopelijk trekken we onze handen er zsm vanaf.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.
klopt, ik ben ook een keer voor een dag gebannedquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
Hijzelf overigens wel.
Was dat festival pro vrede Palestijnen ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
slapen onder vuurgevecht wil niet echt he? dat slaapt zo moeilijk met die herriequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
zullen ook wel flink aan de drugs zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palestijnen dan)quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
slecht nieuws voor diegenen in de gaza strookquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palastijnen dan)
Waar las je dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
"Weet dat er 1 miljoen Palestijnen in Nederland wonen. Die zullen zich roeren."
Is elke allochtoon een Palestijn opeens?
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~add5d971/
er leven ook heel veel palestijnen in israel en jordanie... daar hoor je weinig van gelukkig. Niet iedere palestijn is een hamas aanhanger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Ik kan het niet lezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Islamitische wetgeving hè, er moeten 4 mannelijke getuigen zijn van een verkrachting voor wettelijk bewijs. De vrouw in kwestie wordt dan vaak alsnog gestenigd of anderszins vermoord omdat ze haar eer en die van de familie heeft bezoedeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?
Behoorlijk naïef. Maar ja.
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn punt is dat het er niet zoveel toe doet wat Hamas doet
de freepalestine crowd gaat er niet kleiner om worden en die gaan vooral kijken naar hoe Israel reageert
AD noemt het ook gewoon "Palestijnse verzet" bah! Om te kotsen, onze laffe media, politiek en die 5e colonne in Nederland. Daar staan mensen een kristelnacht toe te juichen in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Dit is geen zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
toen wou israel ook geen oorlog voeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.
Kortom, al worden er dus honderden burgers even afgeslacht, dat wordt dan gezien als iets dat Israël eigenlijk ook ergens wel heeft uitgelokt. En ook binnen academische kringen heersen dit soort denkbeelden heel sterk. Het benadrukt het totale morele failliet van bepaalde mensen, en dat zien we dan ook terug als het om andere onderwerpen gaat.
dit is hoe het normaal gaat. Gelukkig kan een leider niet zomaar zeggen: nu is het oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.
Probeer het eens met argumentatie, modjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemen
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekenderquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
toen wou israel ook geen oorlog voeren.
schaamteloosquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
terugslaan mag ook zonder staat van beleg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekender
Nou, jij vult dat nu al voor mij in toch? Maar ja, vooral binnen die kringen zijn mensen moreel vaak totaal defect als het om deze kwestie gaat. Er lijkt een blinde aantrekkingskracht te zijn richting een groep barbaarse terroristen, dat is vreemd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemen
Genantquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Dat soort mensen moet je meteen hun paspoort af zien te nemen, veel succes in Gaza.quote:
Maar het gaat wel gigantisch snel. Wat wel wat zegt over hoe zoiets werkt in een land als Israël.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit is hoe het normaal gaat. Gelukkig kan een leider niet zomaar zeggen: nu is het oorlog.
dat doe ik al de hele tijd Jantjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumentatie, modje
In zijn biografie, Die Revolution Entlasst ihre Kinder, beschrijft Wolfgang Leonhard zijn leven in Moskau onder Stalin, en hoe hij en de andere aanhangers zich alles goed weten te praten wat er gebeurd. Is een interessant fenomeen van mensen die de wereld door een gekleurde bril bekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee dat deze mensen niet weten wat er gaande is
een oorlog willen voeren vergt ook snelheid, je kan daar niet maandenlang over discuseren en het kan ook niet op de wachtlijst komen te staan om behandeld te worden in de volksvertegenwoordigingen van een land.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar het gaat wel gigantisch snel. Wat wel wat zegt over hoe zoiets werkt in een land als Israël.
We hebben in Nederland een miljoen moslims en een aantal Booslims hebben alleen sympathie voor de Palestijn (vanmiddag in Rotterdam een groep van 20 juichende Booslims) dus daar komt die claim vast vandaan. @Scorpie klopt dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
AD meld honderden mensen, NOS meld vijftigtal mensen. Wat moet je daar nou mee met zulke verslaggevingquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je meteen hun paspoort af zien te nemen, veel succes in Gaza.
Blijven doneren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AD meld honderden mensen, NOS meld vijftigtal mensen. Wat moet je daar nou mee met zulke verslaggeving
wellicht waren het er eerst honderd toen de AD ging tellen en toen de NOS telde waren er al 50 weg?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AD meld honderden mensen, NOS meld vijftigtal mensen. Wat moet je daar nou mee met zulke verslaggeving
NOS probeert het waarschijnlijk gewoon wat te bagatelliseren, we weten dat men daar ook wel Palestijnse sympathieën heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat snel dit, als je ziet hoe snel die reservisten worden opgeroepen ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
een oorlog willen voeren vergt ook snelheid, je kan daar niet maandenlang over discuseren en het kan ook niet op de wachtlijst komen te staan om behandeld te worden in de volksvertegenwoordigingen van een land.
Een leger gereed maken voor een oorlog kan ook weken lang duren en dan is het nog snel.
Dat zie je ook terug als er een oorlog komt. Eerst een troepenopbouw en dan pas begint de oorlog. Spontaan een oorlog voeren kan helemaal niet.
Ze hebben het er over honderden, niet honderd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wellicht waren het er eerst honderd toen de AD ging tellen en toen de NOS telde waren er al 50 weg?
Ik blijf mij ook verbazen, is het dommigheid, is het naïviteit, of misschien zelfs wel haat maar het is toch niet te bevatten dat we het zelfverklaarde progressieve liberale deel van de samenleving dit zien toejuichen en verdedigen terwijl ze het "conservatieve" kamp dagelijks beschuldigen bij de minste vorm van kritiek op die radicale ideolgie wat ze dan gelijkstellen aan dit soort gruwelijke daden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.
Kortom, al worden er dus honderden burgers even afgeslacht, dat wordt dan gezien als iets dat Israël eigenlijk ook ergens wel heeft uitgelokt. En ook binnen academische kringen heersen dit soort denkbeelden heel sterk. Het benadrukt het totale morele failliet van bepaalde mensen, en dat zien we dan ook terug als het om andere onderwerpen gaat.
zeker, dat moet ook. Maar de ilussie dat je leger direct klaar staat voor een oorlog hebben sommige mensen... dat kan echt weken duren voordat je volledig operationeel bent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat snel dit, als je ziet hoe snel die reservisten worden opgeroepen ook.
Efficiënt leger hebben ze zeker.
Ik zie dat eigenlijk helemaal nergens. Waar zag jij het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik blijf mij ook verbazen, is het dommigheid, is het naïviteit, of misschien zelfs wel haat maar het is toch niet te bevatten dat we het zelfverklaarde progressieve liberale deel van de samenleving dit zien toejuichen en verdedigen terwijl ze het "conservatieve" kamp dagelijks beschuldigen bij de minste vorm van kritiek op die radicale ideolgie wat ze dan gelijkstellen aan dit soort gruwelijke daden.
Hamas is gisteren als nazi's tekeer gegaan tijdens de kristelnacht, wat je mening ook over dit conflict is dit is in geen enkel geval ook maar goed te praten of te nuanceren, dan ben je in mijn ogen geen haar beter als een nazi. Maar zo zie je maar weer eens dat het bij het liberale gedeel van de samenleving nooit om de inhoud gaat.
nou go0ed, wellicht telde het AD 200 man en toen de NOS ging tellen waren er nog maar 50 over.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze hebben het er over honderden, niet honderd.
Niemand houdt ervan om zijn eigen fouten toe te geven. Dat speelt ook mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik blijf mij ook verbazen, is het dommigheid, is het naïviteit, of misschien zelfs wel haat maar het is toch niet te bevatten dat we het zelfverklaarde progressieve liberale deel van de samenleving dit zien toejuichen en verdedigen terwijl ze het "conservatieve" kamp dagelijks beschuldigen bij de minste vorm van kritiek op die radicale ideolgie wat ze dan gelijkstellen aan dit soort gruwelijke daden.
Hamas is gisteren als nazi's tekeer gegaan tijdens de kristelnacht, wat je mening ook over dit conflict is dit is in geen enkel geval ook maar goed te praten of te nuanceren, dan ben je in mijn ogen geen haar beter als een nazi. Maar zo zie je maar weer eens dat het bij het liberale gedeel van de samenleving nooit om de inhoud gaat.
Timing is wel heel raar. Kinderen afgeslacht en in kooien rondgeparadeerd in Gaza door Palestijnen. Dit zijn demonstranten tegen Hamas neem ik aan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nou go0ed, wellicht telde het AD 200 man en toen de NOS ging tellen waren er nog maar 50 over.
Met "liberalen" welke partijen refereer je naar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
er staat in de berichten niet bij wanneer er geteld is, dus wat bedoel je dat de timing raar is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Timing is wel heel raar. Kinderen afgeslacht en in kooien rondgeparadeerd in Gaza door Palestijnen. Dit zijn demonstranten tegen Hamas neem ik aan?
Leugenaarquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
jezus begrijpend lezen is wel echt heel lastig voor jou he. De tandjesquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
er staat in de berichten niet bij wanneer er geteld is, dus wat bedoel je dat de timing raar is?
Hier zouden ze nou de mariniers weer eens op moeten loslaten. Net als indertijd op de Dam.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef TornadoDK het volgende:
Walgelijk die demonstraties voor palestinaen dat in Nederland
ja sorry ik begrijp niks van die reactie....quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
jezus begrijpend lezen is wel echt heel lastig voor jou he. De tandjes
De turken hadden het er goed voor elkaar. Wat mij betreft wordt het een turkse vassalquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Aangezien we het op FOK! altijd zo goed weten: wat is de oplossing voor dit conflict?
Ik heb afgelopen 24 uur bijna alles gevolgd, ik heb geen beelden of officiele bronnen hiervan gezien. Kun je omschrijven wat je op de beelden hebt gezien of een link? of andere officiele bronnen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag heel blij zijn dat je niet gezien hebt wat ik gezien heb in dat geval. En ja, tuurlijk is het gebeurt, je bent wel heel naief om te stellen dat het niet gebeurd is.
Zoals gevreesdquote:
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Even om te checken. Hoeveel percentage Anatolische afkomst heb jij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
De turken hadden het er goed voor elkaar. Wat mij betreft wordt het een turkse vassal
Neequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:34 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Was dat festival pro vrede Palestijnen ja?
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?quote:
Wees blij dat je die shit niet hebt gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 24 uur bijna alles gevolgd, ik heb geen beelden of officiele bronnen hiervan gezien. Kun je omschrijven wat je op de beelden hebt gezien of een link? of andere officiele bronnen?
De jonge duitse vrouw achter in de pickup zou wellicht kunnen, maar kan uit de beelden niet met zekerheid zeggen dat het gebeurd is. Of zie ik het verkeerd?
Wel netjes dat ze het gebaar teruggeven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:55 schreef matthijst het volgende:
U pist op ons. Dan pissen wij terug
https://twitter.com/clashreport/status/1711025917739274265
hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet, zoals het al tientallen kere is gebeurd in het verleden. Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.
Dit is het door Israël bezette deel van juraselmquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?
Ja zo'n 20% van de bevolking van Israël is arabier/palestijns.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?
Israël heeft niets bezet. Jeruzalem is hun stad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is het door Israël bezette deel van juraselm
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël heeft niets bezet. Jeruzalem is hun stad.
Ze mogen het leasen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.
Wie zou dit betreffen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.
Er zijn ook nog andere alternatieven hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.
Niet alleen pissen hoor, ook verkrachten. Want (half) naakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:55 schreef matthijst het volgende:
U pist op ons. Dan pissen wij terug
https://twitter.com/clashreport/status/1711025917739274265
Grieks-Orthodoxquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.
Lijkt me ook wel lastig partij kiezen voor hem. Ik zie ook niet in hoe je de Palestijnen kunt veroordelen, en tegelijkertijd Rusland kan begrijpen en steunen. Maargoed, ik ben dan ook geen FvD stemmer.quote:
je gebruikt je ratio op een FvD stemmer, dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig partij kiezen voor hem. Ik zie ook niet in hoe je de Palestijnen kunt veroordelen, en tegelijkertijd Rusland kan begrijpen en steunen. Maargoed, ik ben dan ook geen FvD stemmer.
Verhoogde waakzaamheid lijkt mij sws een goed idee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Rutte roept de nationale Veiligheidsraad morgen bijeen. Denk dat ze toch al wel gaan nadenken wat te doen als het hier onrustig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |