zijn ze allemaal gedood dan? is er geen 1 ontsnapt of heeft er geen 1 het overleefd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom slacht je 250 onschuldige ongewapende festivalgangers af?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Hoe manipulatief kan je zijn
Je hebt 0 bewijs. Tot die stop met misinformatie spreiden en je zionistische taferelen.
Ik heb filmpjes gezien waar gegijzelden gewoon water kregen ( die ene vrouw op de motor bv).
Er is nog veel onduidelijk en er zijn veel mensen nog vermist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zijn ze allemaal gedood dan? is er geen 1 ontsnapt of heeft er geen 1 het overleefd?
Rustig maar, makker. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat die wanhoopskreet averechts heeft gewerkt. En Israël de boel waarschijnlijk gaat platgooien. Ik pak de popcorn vast. *insert Michael Jackson*quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:58 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Want een wanhoopskreet hoort te mislukken?
Ben je in de war?
Moet ik een woordenboek voor je aanchaffen?
Het gaat o,m het toejuichen, zwaaien met vlaggen, dat is het punt. Het is een bepaald type mens die telkens weer krijsend van plezier op het hofplein staat, trek je conclusiesquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is helaas een gegeven dat daar waar ongedisciplineerd (mannelijke) strijders vechten er ook verkracht wordt. Of het nou de Nederlanders in Indonesië, de Russen in Oekraïne of Hamas in Israël is.
Of het dan een beroepsleger is of terroristen zijn maakt helaas niet eens uit.
ik krijg er ook geen duidelijkheid over vanachter mijn laptop, maar het lijkt mij sterk dat niemand dit overleefd heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er is nog veel onduidelijk en er zijn veel mensen nog vermist.
Weet niet of het een groot festival was waar wel duizenden mensen aanwezig waren.
Er waren er veel meer op dat feest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zijn ze allemaal gedood dan? is er geen 1 ontsnapt of heeft er geen 1 het overleefd?
De IDF doed en deed dit in grote getale sinds 1948.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Gemist hoe ze met dat dode meisje omgingen?
blijf vooral goedpraten wat hier gebeurt
dit is terrorisme, meer niet
We hebben het over terroristen die zich verschuilen tussen burgers. Men zal dus altijd ook wel burgers raken. En laten we ook niet vergeten dat veel van deze mensen gewoon feestend en juichend in de straten staan om het terrorisme te vieren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een grote actie om langdurige regime change te bewerkstelligen en het terreurnetwerk van Hamas kapot te maken. Maar das wat anders dan het gebied waar 2 miljoen mensen wonen plat te vegen terwijl ze nergens heen kunnen. Dat zijn de woorden van Netanyahu en volgens jou was er geen andere optie.
Heb je nou puur een account aangemaakt om een beetje te rellen en geen discussie te voeren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
De IDF doed en deed dit in grote getale sinds 1948.
"the dildo of consequences never arrives lubed"
Dus wat betreft de IDF, zij doen aan massa terrorisme, meer niet.
Blijf vooral je antigoyim trucjes gebruiken.
Werkt niet.
In before whataboutism, sarcasme en gutmenscherigheid.
"There were 3,000 people at the event, so they probably knew it. They had intelligence information.- https://www.bbc.com/news/world-middle-east-67047034quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik krijg er ook geen duidelijkheid over vanachter mijn laptop, maar het lijkt mij sterk dat niemand dit overleefd heeft.
terugbrengen naar de situatie zoals die was op 1 ocotober.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Aangezien we het op FOK! altijd zo goed weten: wat is de oplossing voor dit conflict?
Omdat daarmee dingen die op zichzelf al gruwelijk genoeg zijn alleen nog maar erger worden gemaakt en dat speelt enorm op mensen hun emoties in. Mensen raken iedere nuance volledig kwijt door invullen/aandikken/leugens of het 'toestaan' daarvan en dit werkt alleen maar escalerend. Niets iets wat je zou moeten willen in zo'n precaire situatie als dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is wel een eigenschap van het menselijk gedrag en behoort bij het mens zijn. Waarom ben je daar zo fel op?
Er is geen oplossing in zicht die acceptabel is binnen de mensenrechten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Aangezien we het op FOK! altijd zo goed weten: wat is de oplossing voor dit conflict?
Dus verkrachten van kinderen is prima?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
De IDF doed en deed dit in grote getale sinds 1948.
"the dildo of consequences never arrives lubed"
Dus wat betreft de IDF, zij doen aan massa terrorisme, meer niet.
Blijf vooral je antigoyim trucjes gebruiken.
Werkt niet.
In before whataboutism, sarcasme en gutmenscherigheid.
Jij bent in staat te schelden, dus je bent in staat te slaan, dus je bent in stat te moorden, dus je bent in staat te verkrachten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachten
hek omheen, zeil erover en over 30 jaar eens kijken wat er aan de hand isquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Die is er niet. Of nou ja, geen ietwat humane.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Er is geen oplossing zolang Arabieren Joden willen uitroeien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef damsco het volgende:
Openlucht gevangenis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Korea
Ongeveer 120000 km2 groter dan Gaza en zo'n 23 miljoen mensen meer.
Denk niet dat de Gazastrook in aanmerking komt voor werelds grootste gevangenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |