Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Ze rijden met dode vrouwen rond als trofee. Maar ze zijn tenminste niet verkracht. Zoiets. Ik weet niet hoe dat in die hersenen gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende:
Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.
Hoe naief kan je zijn
Ik heb wel beelden gezien van een vrouw die vanuit de auto bespuugt werdt in een truck vol met mannen. Ze lag op haar ondergoed na, naakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Er zijn geen beelden van een letterlijke piemel in een slachtoffer, dus het is niet gebeurd. duh.
En dan komen die beelden er vast nog wel. En dan zal het vast weer fake zijn aldus dat volk
Vertel, waarom is dit onzin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Grootste gevangenis in de wereld'_!.
Hou op hoor met dit soort bespottelijke onzin.
Misschien moet je de definite van collateral damage (of nevenschade zoals je het vertaald in het Nederlands) nog eens opzoeken, want doelbewust burgers er tussenuit pikken valt daar niet onder.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.
Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).
You reap what you sow.
zijn die er?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
Het is inderdaad ook absurd om te denken dat Hamas die vrouwen zou verkrachten. Ze hebben immers zoveel op met vrouwenrechten. Verkrachten is echt wat anders dan kelen doorsnijden en door de straten slepen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Lijkt me duidelijk dat Hamas (de vertegenwoordigers van de Palestijnen in de de Gaza) en Hezbollah uit zijn op vernietigen van Israël (staat volgens mij ook in hun handvest) dus waarom je dit ontkend is mij een raadsel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Dat gaat ook nooit gebeuren omdat dat een typische ZIonisten leugen is. Ze schuiven graag motieven in de schoenen van diegene die ze onderdrukken zodat ze de slachtoffer kunnen gaan uithangen (Ziowood).
Waarom willen de Palestijnen Israel vernietigd zien?
Antwoord die vraag en ga dan je wonden likken.
Los hiervan.
Ik heb vrienden en kenissen die Palestijns zijn en zij zijn alles behalve tuig. Zeer open en degelijke mensen die een stuk plezieriger zijn dan de meeste mensen om mij heen. Vergeleken met hen, ben jij het tuig hier.
Als er ander tpye tuig bestaat, dan zijn het die geniepige zionistenvriendjes van je.
Ga toch lekker apartheid steunen.
Moslims mogen niet verkrachten bij plunderingen want Mo zei ooit dat je er dan mee moet trouwen dus dat zouden die jongens van Hamas nooit doen. Die hebben die moeders en kinderen netjes halal geslacht (is denk ik waar dit heen gaat.)quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende:
Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.
Hoe naief kan je zijn
Die is dan goed mislukt, misschien een andere PR manager aanstellen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen
Filmpjes van dat meisje met bebloed kruis gemist misschien?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Hoe manipulatief kan je zijn
Je hebt 0 bewijs. Tot die stop met misinformatie spreiden en je zionistische taferelen.
Ik heb filmpjes gezien waar gegijzelden gewoon water kregen ( die ene vrouw op de motor bv).
Het is praktisch een gegeven dat er (veel) vrouwen verkracht zijn of worden. Ook die vrouwen uit die filmpjes. Maar nochtans is er geen verkrachting op beeld en ook geen andere info op basis waarvan we dat kunnen concluderen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende:
Hoe naief kan je zijn
Nee dit is een typisch voorbeeld van moslim barbarij; Hamas, Hezbollah, IS, Taliban, Al-Qaeda. Alles wat niet islamitisch is moet worden uitgeroeid. Same shit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.
Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).
You reap what you sow.
Wat slik jij allemaal kerelquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Hoe manipulatief kan je zijn
Je hebt 0 bewijs. Tot die stop met misinformatie spreiden en je zionistische taferelen.
Ik heb filmpjes gezien waar gegijzelden gewoon water kregen ( die ene vrouw op de motor bv).
Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Filmpjes van dat meisje met bebloed kruis gemist misschien?
Toevallig ongesteld... ja joh
Gemist hoe ze met dat dode meisje omgingen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting.
Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachtenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting.
Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
Zelfbescherming jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
You reap what you sow.
Die beelden wijzen er NIET zeer sterk op. Dat het gebeurt geloof ik heus wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?
Behoorlijk naïef. Maar ja.
Het is helaas een gegeven dat daar waar ongedisciplineerd (mannelijke) strijders vechten er ook verkracht wordt. Of het nou de Nederlanders in Indonesië, de Russen in Oekraïne of Hamas in Israël is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zie jij mij dat ergens ontkennen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachten
Zelfde retoriek die Putin gebruikt voor zijn genocidale oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zelfbescherming jaMensen als jij zijn alles wat er mis is met Nederland
https://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:45 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Vertel, waarom is dit onzin.
Pak anders even de map erbij. Vervolgens kijk je naar de populatiegrootte.
Gebruik dan je twee hersencellen en kom dan terug?
Ik heb bij de moderator toestemming gevraagd, wij mogen vandaag wat emotioneler reageren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je komt een beetje agressief over, al eens overwogen om een frisse neus te scheppen of een lekker kopje thee/koffie te pakken?
Een grote actie om langdurige regime change te bewerkstelligen en het terreurnetwerk van Hamas kapot te maken. Maar das wat anders dan het gebied waar 2 miljoen mensen wonen plat te vegen terwijl ze nergens heen kunnen. Dat zijn de woorden van Netanyahu en volgens jou was er geen andere optie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan lees je mijn post niet goed. Op een effectieve manier terreur bestrijden, daar gaat het om. Maar het staat je natuurlijk vrij om andere suggesties te doen over hoe Israël deze situatie moet oplossen?
Ja, dat zal ook wel. Dat is, afschuwelijk genoeg, bijna altijd het geval in dit soort situaties. Neemt nog steeds niet weg dat mensen geen dingen moeten invullen/aandikken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
Dit bedoelen we er niet mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Ik heb bij de moderator toestemming gevraagd, wij mogen vandaag wat emotioneler reageren.
Nu, ik begrijp dat de emotie boosheid je wat vreemd in de oren klinkt,
Zou ik ook zijn na een sessie hormonale therapie. Maak je maar geen zorgen, ik ben LGBTQ friendly.
Anyways, misschien kan je even overwegen een les te nemen:
1. "Hoe gedraag ik mij minder als de Gestapo?"
en
2. "Hoe stop ik met mensen vertellen hoe ze zich moeten voelen?"
Knap ook dat je kan afleiden dat ik agressief ben o.b.v. geschreven tekst?![]()
Carnaval begint vroeg dit jaar.
dat is wel een eigenschap van het menselijk gedrag en behoort bij het mens zijn. Waarom ben je daar zo fel op?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel. Dat is, afschuwelijk genoeg, bijna altijd het geval in dit soort situaties. Neemt nog steeds niet weg dat mensen geen dingen moeten invullen/aandikken.
Ohja? Ooit gehoord van individuele verantwoordelijkheid? Soms zitten er rotte appels in militia, en al helemaal als er oorlog is (zie de Russen, zie Abughraib, zie wij Nederlanders in Oost-indië).quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien moet je de definite van collateral damage (of nevenschade zoals je het vertaald in het Nederlands) nog eens opzoeken, want doelbewust burgers er tussenuit pikken valt daar niet onder.
Ook de mannelijke slachtoffers liggen er heel vaak half naakt bij. Barbaars, beestachtig, vernederend, afschuwelijk, etc. Maar wil niet zeggen dat het een feit is dat er ook een verkrachting heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik heb wel beelden gezien van een vrouw die vanuit de auto bespuugt werdt in een truck vol met mannen. Ze lag op haar ondergoed na, naakt.
Maargoed, ze zal wel haar kleren verloren zijn denk ik dan maar....![]()
Geef antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Hamas (de vertegenwoordigers van de Palestijnen in de de Gaza) en Hezbollah uit zijn op vernietigen van Israël (staat volgens mij ook in hun handvest) dus waarom je dit ontkend is mij een raadsel.
Ik ken ook Palestijnse mensen, prima en aardige mensen maar dat is hier het punt niet. Met tuig bedoel ik Hamas en Hezbollah.
Denk dat die Marokkaan straks ook weer meedoet om te scoren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Israëlische vlag word naast Den Haag ook in Amsterdam gehesen.
Dat staat in het handvest van Hamas, geen jood mag nog in leven zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:57 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag.
Waarom willen ze Israel vernietigd zien?
Want een wanhoopskreet hoort te mislukken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Die is dan goed mislukt, misschien een andere PR manager aanstellen?
Hamas is een terreurbeweging, heel die troep is een rotte appelquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:56 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Ohja? Ooit gehoord van individuele verantwoordelijkheid? Soms zitten er rotte appels in militia, en al helemaal als er oorlog is (zie de Russen, zie Abughraib, zie wij Nederlanders in Oost-indië).
Dit is dus gewoon nevenschade, want ik zie nergens dat Hamas de opdracht heeft gegeven om bewust burgers neer te maaien m.u.v. IDF terroristen en de nederzetters (óók geen burgers, want zij mogen wapens dragen").
Nu jij weer meneer de Gutmensch.
Kan toch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee maar zie je iemand juichen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:59 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Kan toch.
Daarnaast, 1 keer gebeurd ALS het gebeurd was, IDF heeft in die 70 jaar vast NOOIT een vrouw verkracht.
Keep dreaming.![]()
Daarom slacht je 250 onschuldige ongewapende festivalgangers af?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:58 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Want een wanhoopskreet hoort te mislukken?
Ben je in de war?
Moet ik een woordenboek voor je aanchaffen?
Als er geen filmpjes van zijn is het niet gebeurd toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:59 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Kan toch.
Daarnaast, 1 keer gebeurd ALS het gebeurd was, IDF heeft in die 70 jaar vast NOOIT een vrouw verkracht.
Keep dreaming.![]()
Zonder enige twijfel waar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hamas is een terreurbeweging, heel die troep is een rotte appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |