Tientallen Palestijnse militanten trokken zaterdagmorgen de streng beveiligde grens met Isral over, waarna op tal van plaatsen in Isral grondgevechten uitbraken. Het Isralische leger voerde op zijn beurt vergeldingsacties uit op Gaza. Hamas-strijders zijn actief en vuren hun wapens af terwijl ze door de straten van Isral trekken.
Er wordt geschat dat minstens 300 Isralirs zijn omgekomen en meer dan 1590 burgers gewond zijn geraakt. In de Gazastrook werden zeker 313 Palestijnen gedood en raakten 1990 mensen gewond na tegenaanvallen van het Isralische leger. Zowel Hamas als de Isralische premier Benjamin Netanyahu spreekt van een oorlog. Hamas noemt de aanval Operatie al-Aqsa-storm.
Het Isralische leger meldt dat tijdens de aanvallen ook "meerdere terroristen" zijn genfiltreerd. Bewoners van de omgeving rond de Gazastrook zijn uit voorzorg opgeroepen thuis te blijven. Mohammad Deif, een leider van de Palestijnse groep Hamas, die de Gazastrook controleert, meldt dat de groepering achter de "verrassingsaanval" zit. Hij zegt dat er zaterdag wel 5.000 raketten zijn afgevuurd. "Dit is de dag van de grote strijd om de laatste bezetting op aarde te beindigen."
Update 13.00 uur: De Hezbollah heeft afgelopen nacht vanuit Libanon beschietingen uitgevoerd op Isral. In een verklaring vanochtend zei Hezbollah dat het drie Isralische posities in het Shebaa Farms-gebied, dat zij als bezet Libanees grondgebied beschouwt, heeft aangevallen met artilleriegranaten en geleide raketten. “Op weg naar de bevrijding van wat er overblijft van ons bezette Libanese land en in solidariteit met het zegevierende Palestijnse verzet”, schrijft de groep. Isral heeft daarop vandaag het zuiden van Libanon onder vuur genomen.
Het Isralische leger zegt honderden leden van de militante islamistische Hamas te hebben gedood, vannacht is het ze gelukt om op verschillende locaties zo'n 50 gijzelaars te bevrijden.
In Egypte heeft een politieagent twee Isralische toeristen en een Egyptenaar doodgeschoten. De agent is gearresteerd.
Al Jazeera meldt dat Abu Obeida, woordvoerder van de Al-Qassam Brigade, heeft de bevolking opnieuw opgeroepen om "zich aan te sluiten bij de strijd". In de ochtend staken talloze strijders uit de Gazastrook opnieuw de grens met Isral over. Verwacht wordt dat in verschillende steden de gevechten opnieuw zullen oplaaien.
SPOILER: Update 1.00 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Update 17 uur 7 oktober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Update 13.40 uur
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
[..] Er zijn genoeg verhalen van soldaten die kinderen ombrengen en vrijuit gaan. Check your facts.
Gaza is niet georganiseerd genoeg om dat te kunnen doen. Daarnaast, kijk eens naar de absolute getallen.
De Israelische en Palestijnse populatie zijn nagenoeg even groot, maar als je kijkt naar de grafiek (een paar paginas terug) zie je dat de meeste doden onder Palestijnen vallen.
Vraag je een zionist waarom, dan komen ze met dezelfde halfbakken excuusjes aankakken:
"Human shield", "Hamas" , "This is our land". 0 nuance.
Ze nemen niet eens de moeite meer.
Dit is ook een feit. Palestijnse terroristen verschuilen zich vaak doelbewust dichtbevolkte gebieden, Isral laat altijd weten waar ze gaan bombarderen, daar zijn talloze video's van. Ook dat benadrukt het grote verschil tussen beide kanten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef BMW1993 het volgende: Joden zijn sowieso veel fijnere mensen dan moslims. Neem bijvoorbeeld de Joodse wijk in New York, een van de schoonste en veiligste delen van de stad.
Een moslimwijk als in het Brusselse Molenbeek, is het tegenovergestelde, onveilig, rellen, terreurcellen.
Ik weet niet wat het precies is, maar Arabieren kennen enkel chaos.
heeft dit idee iets met de media te maken denk je?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
[..] Dit is ook een feit. Palestijnse terroristen verschuilen zich vaak doelbewust dichtbevolkte gebieden, Isral laat altijd weten waar ze gaan bombarderen, daar zijn talloze video's van. Ook dat benadrukt het grote verschil tussen beide kanten.
denk je nou serieus dat slachtoffers blij moeten zijn dat ze van te voren te horen krijgen dat je huis wordt gebombardeerd zodat je nog gauw weg kunt gaan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
[..] Dit is ook een feit. Palestijnse terroristen verschuilen zich vaak doelbewust dichtbevolkte gebieden, Isral laat altijd weten waar ze gaan bombarderen, daar zijn talloze video's van. Ook dat benadrukt het grote verschil tussen beide kanten.
Ook naar het noorden worden militaire middelen gestuurd
Is denk ik logisch. Ik kan me voorstellen dat men vanuit Libanon aanvallen van Hezbollah verwacht die in staat zijn met zwaardere wapens aan te vallen.
[..] Er zijn genoeg verhalen van soldaten die kinderen ombrengen en vrijuit gaan. Check your facts.
Gaza is niet georganiseerd genoeg om dat te kunnen doen. Daarnaast, kijk eens naar de absolute getallen.
De Israelische en Palestijnse populatie zijn nagenoeg even groot, maar als je kijkt naar de grafiek (een paar paginas terug) zie je dat de meeste doden onder Palestijnen vallen.
Vraag je een zionist waarom, dan komen ze met dezelfde halfbakken excuusjes aankakken:
"Human shield", "Hamas" , "This is our land". 0 nuance.
Ze nemen niet eens de moeite meer.
Gaza is georganiseerd genoeg om nu i israel huis voor huis langs te gaan en de inwoners in koele bloede te vermoorden, om duizenden raketten af te schieten, Om te juichen voor iedere wrede moord op een jood. Maar voor rechtstatelijk veroordelen van dit geweld zijn ze niet georganiseerd genoeg. nee, ze willen het niet.
Daarnaast vallen er veel doden onder palestijnen omdat hun eigen raketten nog op gaza vallen of lanceerinstallaties, waar nveel mensen omheen gezet worden, spontaan exploderen.En elke dode/gewonde wordt minsrtens 15 kieer getoont. Het heet niet voor niets pallywood
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
[..] Mensen vieren feest, omdat gisteren met succes honderden burgers zijn vermoord op een feest, de snelweg of in hun huis. Kinderen die voor de ogen van hun broertjes en zusjes gexecuteerd zijn. Andere kinderen die voor het oog van de wereld worden getreiterd in doodsangst.
Deze mensen verdienen een deportatie ipv "rust". En al het hersenloze uitschot dat dit "verzet" noemt mag wat mij betreft ook mee.
Nee het is een "schreeuw om hulp" volgens de Palestijnse ambassadrice
nee, de reactie waar ik op reageerde ging daar niet over
[..] Je mag heel blij zijn dat je niet gezien hebt wat ik gezien heb in dat geval. En ja, tuurlijk is het gebeurt, je bent wel heel naief om te stellen dat het niet gebeurd is.
Laat maar zien dat er beelden zijn van vrouwen die zijn verkracht tijdens deze gebeurtenis..
En beter lezen aub, want ik schreef juist dat ik wel weet dat dat gebeurt. Ik heb het puur over het bestaan van beelden daarvan.
[..] Gaza is georganiseerd genoeg om nu i israel huis voor huis langs te gaan en de inwoners in koele bloede te vermoorden, om duizenden raketten af te schieten, Om te juichen voor iedere wrede moord op een jood. Maar voor rechtstatelijk veroordelen van dit geweld zijn ze niet georganiseerd genoeg. nee, ze willen het niet.
Daarnaast vallen er veel doden onder palestijnen omdat hun eigen raketten nog op gaza vallen of lanceerinstallaties, waar nveel mensen omheen gezet worden, spontaan exploderen.En elke dode/gewonde wordt minsrtens 15 kieer getoont. Het heet niet voor niets pallywood
"In koele bloede" , "duizenden raketten" , " Juichen voor iedere wrede moord"
Moment opname, cherrypicking, selectief ondermaatse argumenten. De meeste gegijzelden leven nog en worden gewoon in leven gehouden.
Nu ik:
De IDF heeft vaak genoeg in koele bloede, kinderen neer geschoten (sinds 1948 al), gebruikten duizenden fosforbommen, en smeren poep op de muren van de huizen van onschuldige families, naast het feit dat duizenden kinderen gevangen worden gehouden zonder rechtzaak. Zionisten haten Palestijnen, en haten Christenen (spugen op priesters en biscchoppen wordt zelfs beloond).
En dan wil ik niet eens beginnen over de "if it moves, shoot it" tactiek (zie BTS.org)
De doden door eigen vuur waar jij het over hebt is gewoon klinklare onzin (misschien 2 casualties).
Jouw argumenten zijn net zo stabiel als een kaarten huis gebouwd door een 2 jarige.
Je trapt gewoon in die zionistische leugenachtige propaganda machine.
Ja, ik dacht al dat je op dat filmpje doelde. Al lang gezien. Die vrouw is bebloed en heeft met haar kont in dat bloed of in bloed van anderen gezeten. Het is totaal geen feit dat het hier een verkrachting heeft plaatsgevonden. Laten we het gewoon bij de feiten (waar beelden van zijn) houden, die zijn al gruwelijk genoeg!
The difference between the three Abrahamic religions: - Christianity mumbling to the ceiling, - Judaism mumbling to the wall, - Islam mumbling to the floor.
[..] Nee het is een "schreeuw om hulp" volgens de Palestijnse ambassadrice
Nou ik steek geen poot meer uit voor die lui. Isral is al jaren kut bezig en die rechtse regering die ze willen hebben was al helemaal een kut idee. Maar om dan maar als beesten tekeer te gaan zoals gisteren. Geen woorden voor. Gisteren stonden ze nog massaal in Gaza te juichen rond de naakte lijken van onschuldige mensen, de komende maand komt de rekening.
Als ze daar een Ghandi figuur hadden gehad, dan had Isral al lang bakzeil moeten halen. Maar de Palestijnse zaak wordt iedere keer voorgedragen door de meest wanstaltige misdadigers.
[..] "In koele bloede" , "duizenden raketten" , " Juichen voor iedere wrede moord"
Moment opname, cherrypicking, selectief ondermaatse argumenten. De meeste gegijzelden leven nog en worden gewoon in leven gehouden.
Nu ik:
De IDF heeft vaak gegnoeg in koele bloede, kinderen neer geschoten (sinds 1948 al), gebruikten duizenden fosforbommen, en smeren poep op de muren van de huizen van onschuldige families. Zionisten haten Palestijnen, en haten Christenen (spugen op priesters en biscchoppen wordt zelfs beloond).
En dan wil ik niet eens beginnen over de "if it moves, shoot it" tactiek (zie BTS.org)
De doden door eigen vuur waar jij het over hebt is gewoon klinklare onzin (misschien 2 casualties).
Jouw argumenten zijn net zo stabiel als een kaarten huis gebouwd door een 2 jarige.
Dat tuig wat jij verdedigd is maar op n ding uit, vernietigen van de staat Isral en sowieso vernietigen van de Westerse waarden. Ik heb nieuws voor je, dat gaat niet gebeuren!
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
[..] Ja, ik dacht al dat je op dat filmpje doelde. Al lang gezien. Die vrouw is bebloed en heeft met haar kont in dat bloed of in bloed van anderen gezeten. Het is totaal geen feit dat het hier een verkrachting heeft plaatsgevonden. Laten we het gewoon bij de feiten (waar beelden van zijn) houden, die zijn al gruwelijk genoeg!
Wat wil je nou in godsnaam beweren?
Dat er geen verkrachtingen zijn geweest, omdat er geen beelden zijn?
[..] "In koele bloede" , "duizenden raketten" , " Juichen voor iedere wrede moord"
Nu ik:
De IDF heeft vaak genoeg in koele bloede, kinderen neer geschoten (sinds 1948 al), gebruikten duizenden fosforbommen, en smeren poep op de muren van de huizen van onschuldige families, naast het feit dat duizenden kinderen gevangen worden gehouden zonder rechtzaak. Zionisten haten Palestijnen, en haten Christenen (spugen op priesters en biscchoppen wordt zelfs beloond).
Ik begrijp dat je het geweld van hamas dus helemaal prima vind, omdat er zich ooit wel eens iets voorgedaan heeft in israel.
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
[..] Dat tuig wat jij verdedigd is maar op n ding uit, vernietigen van de staat Isral en sowieso vernietigen van de Westerse waarden. Ik heb nieuws voor je, dat gaat niet gebeuren!
Dat gaat ook nooit gebeuren omdat dat een typische ZIonisten leugen is. Ze schuiven graag motieven in de schoenen van diegene die ze onderdrukken zodat ze de slachtoffer kunnen gaan uithangen (Ziowood).
Waarom willen de Palestijnen Israel vernietigd zien?
Antwoord die vraag en ga dan je wonden likken.
Los hiervan.
Ik heb vrienden en kenissen die Palestijns zijn en zij zijn alles behalve tuig. Zeer open en degelijke mensen die een stuk plezieriger zijn dan de meeste mensen om mij heen. Vergeleken met hen, ben jij het tuig hier.
Als er ander tpye tuig bestaat, dan zijn het die geniepige zionistenvriendjes van je.
Dat er geen verkrachtingen zijn geweest, omdat er geen beelden zijn?
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende: Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.
Hoe naief kan je zijn
Er zijn geen beelden van een letterlijke piemel in een slachtoffer, dus het is niet gebeurd. duh. En dan komen die beelden er vast nog wel. En dan zal het vast weer fake zijn aldus dat volk
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
[..] Dat gaat ook nooit gebeuren omdat dat een typische ZIonisten leugen is. Ze schuiven graag motieven in de schoenen van diegene die ze onderdrukken zodat ze de slachtoffer kunnen gaan uithangen (Ziowood).
Los hiervan.
Ik heb vrienden en kenissen die Palestijns zijn en zij zijn alles behalve tuig. Zeer open en degelijke mensen die een stuk plezieriger zijn dan de meeste mensen om mij heen. Vergeleken met hen, ben jij het tuig hier.
Als er ander tpye tuig bestaat, dan zijn het die geniepige zionistenvriendjes van je.
Ga toch lekker apartheid steunen.
Je komt een beetje agressief over, al eens overwogen om een frisse neus te scheppen of een lekker kopje thee/koffie te pakken?
[..] Ik begrijp dat je het geweld van hamas dus helemaal prima vind, omdat er zich ooit wel eens iets voorgedaan heeft in israel.
Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.
Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).
[..] Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende: Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.
Hoe naief kan je zijn
Ze rijden met dode vrouwen rond als trofee. Maar ze zijn tenminste niet verkracht. Zoiets. Ik weet niet hoe dat in die hersenen gaat.
[..] Er zijn geen beelden van een letterlijke piemel in een slachtoffer, dus het is niet gebeurd. duh. En dan komen die beelden er vast nog wel. En dan zal het vast weer fake zijn aldus dat volk
Ik heb wel beelden gezien van een vrouw die vanuit de auto bespuugt werdt in een truck vol met mannen. Ze lag op haar ondergoed na, naakt.
Maargoed, ze zal wel haar kleren verloren zijn denk ik dan maar....
[..] Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.
Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).
You reap what you sow.
Misschien moet je de definite van collateral damage (of nevenschade zoals je het vertaald in het Nederlands) nog eens opzoeken, want doelbewust burgers er tussenuit pikken valt daar niet onder.
[..] Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
zijn die er?
[..] Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Het is inderdaad ook absurd om te denken dat Hamas die vrouwen zou verkrachten. Ze hebben immers zoveel op met vrouwenrechten. Verkrachten is echt wat anders dan kelen doorsnijden en door de straten slepen.
[..] Dat gaat ook nooit gebeuren omdat dat een typische ZIonisten leugen is. Ze schuiven graag motieven in de schoenen van diegene die ze onderdrukken zodat ze de slachtoffer kunnen gaan uithangen (Ziowood).
Los hiervan.
Ga toch lekker apartheid steunen.
Lijkt me duidelijk dat Hamas (de vertegenwoordigers van de Palestijnen in de de Gaza) en Hezbollah uit zijn op vernietigen van Isral (staat volgens mij ook in hun handvest) dus waarom je dit ontkend is mij een raadsel. Ik ken ook Palestijnse mensen, prima en aardige mensen maar dat is hier het punt niet. Met tuig bedoel ik Hamas en Hezbollah.
Hoe naief kan je zijn
Moslims mogen niet verkrachten bij plunderingen want Mo zei ooit dat je er dan mee moet trouwen dus dat zouden die jongens van Hamas nooit doen. Die hebben die moeders en kinderen netjes halal geslacht (is denk ik waar dit heen gaat.)
Jullie vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die is dan goed mislukt, misschien een andere PR manager aanstellen?
The difference between the three Abrahamic religions: - Christianity mumbling to the ceiling, - Judaism mumbling to the wall, - Islam mumbling to the floor.
Hoe naief kan je zijn
Het is praktisch een gegeven dat er (veel) vrouwen verkracht zijn of worden. Ook die vrouwen uit die filmpjes. Maar nochtans is er geen verkrachting op beeld en ook geen andere info op basis waarvan we dat kunnen concluderen.
Ik heb gewoon een onwijze hekel aan dat aandikken dan wel verzinnen van dingen (die op beeld te zien zouden moeten zijn). Maakt mij niet uit welke kant dat op gebeurt.
[..] Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.
You reap what you sow.
Nee dit is een typisch voorbeeld van moslim barbarij; Hamas, Hezbollah, IS, Taliban, Al-Qaeda. Alles wat niet islamitisch is moet worden uitgeroeid. Same shit.
[..] Filmpjes van dat meisje met bebloed kruis gemist misschien?
Toevallig ongesteld... ja joh
Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting. Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
[..] Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting. Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
Gemist hoe ze met dat dode meisje omgingen?
blijf vooral goedpraten wat hier gebeurt
dit is terrorisme, meer niet
got me a movie, I want you to know slicing up eyeballs, I want you to know
[..] Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting. Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachten
You reap what you sow.
Zelfbescherming ja Mensen als jij zijn alles wat er mis is met Nederland
[..] Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?
Behoorlijk naef. Maar ja.
Die beelden wijzen er NIET zeer sterk op. Dat het gebeurt geloof ik heus wel.
[..] Filmpjes van dat meisje met bebloed kruis gemist misschien?
Toevallig ongesteld... ja joh
Het is helaas een gegeven dat daar waar ongedisciplineerd (mannelijke) strijders vechten er ook verkracht wordt. Of het nou de Nederlanders in Indonesi, de Russen in Oekrane of Hamas in Isral is.
Of het dan een beroepsleger is of terroristen zijn maakt helaas niet eens uit.
[..] Je komt een beetje agressief over, al eens overwogen om een frisse neus te scheppen of een lekker kopje thee/koffie te pakken?
Ik heb bij de moderator toestemming gevraagd, wij mogen vandaag wat emotioneler reageren.
Nu, ik begrijp dat de emotie boosheid je wat vreemd in de oren klinkt, Zou ik ook zijn na een sessie hormonale therapie. Maak je maar geen zorgen, ik ben LGBTQ friendly.
Anyways, misschien kan je even overwegen een les te nemen:
1. "Hoe gedraag ik mij minder als de Gestapo?" en 2. "Hoe stop ik met mensen vertellen hoe ze zich moeten voelen?"
Knap ook dat je kan afleiden dat ik agressief ben o.b.v. geschreven tekst?
[..] Dan lees je mijn post niet goed. Op een effectieve manier terreur bestrijden, daar gaat het om. Maar het staat je natuurlijk vrij om andere suggesties te doen over hoe Isral deze situatie moet oplossen?
Een grote actie om langdurige regime change te bewerkstelligen en het terreurnetwerk van Hamas kapot te maken. Maar das wat anders dan het gebied waar 2 miljoen mensen wonen plat te vegen terwijl ze nergens heen kunnen. Dat zijn de woorden van Netanyahu en volgens jou was er geen andere optie.
[..] Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
Ja, dat zal ook wel. Dat is, afschuwelijk genoeg, bijna altijd het geval in dit soort situaties. Neemt nog steeds niet weg dat mensen geen dingen moeten invullen/aandikken.
[..] Ik heb bij de moderator toestemming gevraagd, wij mogen vandaag wat emotioneler reageren.
Nu, ik begrijp dat de emotie boosheid je wat vreemd in de oren klinkt, Zou ik ook zijn na een sessie hormonale therapie. Maak je maar geen zorgen, ik ben LGBTQ friendly.
Anyways, misschien kan je even overwegen een les te nemen:
1. "Hoe gedraag ik mij minder als de Gestapo?" en 2. "Hoe stop ik met mensen vertellen hoe ze zich moeten voelen?"
Knap ook dat je kan afleiden dat ik agressief ben o.b.v. geschreven tekst?
Carnaval begint vroeg dit jaar.
Dit bedoelen we er niet mee.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Het wordt tijd dat er wereldwijd veel meer vrouwen aan de macht komen, de mannen hebben hun beurt wel gehad en maken er bijna overal een gigantische puinhoop van.
[..] Ja, dat zal ook wel. Dat is, afschuwelijk genoeg, bijna altijd het geval in dit soort situaties. Neemt nog steeds niet weg dat mensen geen dingen moeten invullen/aandikken.
dat is wel een eigenschap van het menselijk gedrag en behoort bij het mens zijn. Waarom ben je daar zo fel op?
[..] Misschien moet je de definite van collateral damage (of nevenschade zoals je het vertaald in het Nederlands) nog eens opzoeken, want doelbewust burgers er tussenuit pikken valt daar niet onder.
Ohja? Ooit gehoord van individuele verantwoordelijkheid? Soms zitten er rotte appels in militia, en al helemaal als er oorlog is (zie de Russen, zie Abughraib, zie wij Nederlanders in Oost-indi).
Dit is dus gewoon nevenschade, want ik zie nergens dat Hamas de opdracht heeft gegeven om bewust burgers neer te maaien m.u.v. IDF terroristen en de nederzetters (k geen burgers, want zij mogen wapens dragen").
[..] Ik heb wel beelden gezien van een vrouw die vanuit de auto bespuugt werdt in een truck vol met mannen. Ze lag op haar ondergoed na, naakt.
Maargoed, ze zal wel haar kleren verloren zijn denk ik dan maar....
Ook de mannelijke slachtoffers liggen er heel vaak half naakt bij. Barbaars, beestachtig, vernederend, afschuwelijk, etc. Maar wil niet zeggen dat het een feit is dat er ook een verkrachting heeft plaatsgevonden.
[..] Lijkt me duidelijk dat Hamas (de vertegenwoordigers van de Palestijnen in de de Gaza) en Hezbollah uit zijn op vernietigen van Isral (staat volgens mij ook in hun handvest) dus waarom je dit ontkend is mij een raadsel. Ik ken ook Palestijnse mensen, prima en aardige mensen maar dat is hier het punt niet. Met tuig bedoel ik Hamas en Hezbollah.
[..] Ohja? Ooit gehoord van individuele verantwoordelijkheid? Soms zitten er rotte appels in militia, en al helemaal als er oorlog is (zie de Russen, zie Abughraib, zie wij Nederlanders in Oost-indi).
Dit is dus gewoon nevenschade, want ik zie nergens dat Hamas de opdracht heeft gegeven om bewust burgers neer te maaien m.u.v. IDF terroristen en de nederzetters (k geen burgers, want zij mogen wapens dragen").
Nu jij weer meneer de Gutmensch.
Hamas is een terreurbeweging, heel die troep is een rotte appel