abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:44:27 #51
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210881034
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Forbry het volgende:

[..]
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210881036
twitter
pi_210881044
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Rnie het volgende:
Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.

Hoe naief kan je zijn :')
Ze rijden met dode vrouwen rond als trofee. Maar ze zijn tenminste niet verkracht. Zoiets. Ik weet niet hoe dat in die hersenen gaat.
pi_210881046
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Er zijn geen beelden van een letterlijke piemel in een slachtoffer, dus het is niet gebeurd. duh.
En dan komen die beelden er vast nog wel. En dan zal het vast weer fake zijn aldus dat volk :')
Ik heb wel beelden gezien van een vrouw die vanuit de auto bespuugt werdt in een truck vol met mannen. Ze lag op haar ondergoed na, naakt.

Maargoed, ze zal wel haar kleren verloren zijn denk ik dan maar.... 8)7
De enige echte.
pi_210881048
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Grootste gevangenis in de wereld' :')_!.

Hou op hoor met dit soort bespottelijke onzin.
Vertel, waarom is dit onzin.

Pak anders even de map erbij. Vervolgens kijk je naar de populatiegrootte.

Gebruik dan je twee hersencellen en kom dan terug?
Bekken zullen schuimen
pi_210881052
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.

Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).

You reap what you sow.
Misschien moet je de definite van collateral damage (of nevenschade zoals je het vertaald in het Nederlands) nog eens opzoeken, want doelbewust burgers er tussenuit pikken valt daar niet onder.
pi_210881060
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als er getuigen verklaren dat dit gebeurd is zal dat wel zo zijn.
zijn die er?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210881066
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Forbry het volgende:

[..]
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Het is inderdaad ook absurd om te denken dat Hamas die vrouwen zou verkrachten. Ze hebben immers zoveel op met vrouwenrechten. Verkrachten is echt wat anders dan kelen doorsnijden en door de straten slepen.

Geloof er dus ook niks van!
pi_210881071
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Dat gaat ook nooit gebeuren omdat dat een typische ZIonisten leugen is. Ze schuiven graag motieven in de schoenen van diegene die ze onderdrukken zodat ze de slachtoffer kunnen gaan uithangen (Ziowood).

Waarom willen de Palestijnen Israel vernietigd zien?

Antwoord die vraag en ga dan je wonden likken.

Los hiervan.

Ik heb vrienden en kenissen die Palestijns zijn en zij zijn alles behalve tuig. Zeer open en degelijke mensen die een stuk plezieriger zijn dan de meeste mensen om mij heen. Vergeleken met hen, ben jij het tuig hier.

Als er ander tpye tuig bestaat, dan zijn het die geniepige zionistenvriendjes van je.

Ga toch lekker apartheid steunen.
Lijkt me duidelijk dat Hamas (de vertegenwoordigers van de Palestijnen in de de Gaza) en Hezbollah uit zijn op vernietigen van Israël (staat volgens mij ook in hun handvest) dus waarom je dit ontkend is mij een raadsel.
Ik ken ook Palestijnse mensen, prima en aardige mensen maar dat is hier het punt niet. Met tuig bedoel ik Hamas en Hezbollah.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_210881074
quote:
Behoorlijk apart dat hier users zijn die het idee hebben dat deze vrouwen niet verkrachten zijn/worden.

Moslims mogen niet verkrachten bij plunderingen want Mo zei ooit dat je er dan mee moet trouwen dus dat zouden die jongens van Hamas nooit doen. Die hebben die moeders en kinderen netjes halal geslacht (is denk ik waar dit heen gaat.)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210881077
twitter
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:46:56 #62
28033 Pek
je moet wat
pi_210881083
quote:

[..]
Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen
Die is dan goed mislukt, misschien een andere PR manager aanstellen?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:47:16 #63
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210881086
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Hoe manipulatief kan je zijn :')

Je hebt 0 bewijs. Tot die stop met misinformatie spreiden en je zionistische taferelen.

Ik heb filmpjes gezien waar gegijzelden gewoon water kregen ( die ene vrouw op de motor bv).
Filmpjes van dat meisje met bebloed kruis gemist misschien?

Toevallig ongesteld... ja joh
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210881090
quote:

Het is praktisch een gegeven dat er (veel) vrouwen verkracht zijn of worden. Ook die vrouwen uit die filmpjes. Maar nochtans is er geen verkrachting op beeld en ook geen andere info op basis waarvan we dat kunnen concluderen.

Ik heb gewoon een onwijze hekel aan dat aandikken dan wel verzinnen van dingen (die op beeld te zien zouden moeten zijn). Maakt mij niet uit welke kant dat op gebeurt.
Tails tell tales
pi_210881092
quote:

[..]
Ik keur geweld nooit goed. Kap met woorden in mijn mond schuiven. Dit is een wanhoopskreet van de Palestijnen, die DANKZIJ de zionisten zover moesten gaan.

Dit is een typisch voorbeeld van zelfbescherming incl. collateral damage (want er zitten altijd wat gekken tussen).

You reap what you sow.
Nee dit is een typisch voorbeeld van moslim barbarij; Hamas, Hezbollah, IS, Taliban, Al-Qaeda. Alles wat niet islamitisch is moet worden uitgeroeid. Same shit.
pi_210881103
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:46 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Hoe manipulatief kan je zijn :')

Je hebt 0 bewijs. Tot die stop met misinformatie spreiden en je zionistische taferelen.

Ik heb filmpjes gezien waar gegijzelden gewoon water kregen ( die ene vrouw op de motor bv).
Wat slik jij allemaal kerel :D . Beter gevraagd, wanneer ben je gestopt met je pilletjes nemen :')
pi_210881108
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210881125
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting.
Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
Tails tell tales
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:50:39 #69
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210881138
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:49 schreef Forbry het volgende:

[..]
Nogmaals, er ligt overal bloed. Iemand zit op dat bloed en heeft vervolgens een bebloede kont. Geen enkel bewijs van een verkrachting.
Maar goed, ik houd er over op hoor. Gewoon sneu hoe sommige mensen allerlei dingen lopen in te vullen/te verzinnen.
Gemist hoe ze met dat dode meisje omgingen?

blijf vooral goedpraten wat hier gebeurt

dit is terrorisme, meer niet
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210881146
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:49 schreef Forbry het volgende:

[..]
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachten
pi_210881150
quote:

[..]

You reap what you sow.
Zelfbescherming ja :') Mensen als jij zijn alles wat er mis is met Nederland
pi_210881151
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?

Behoorlijk naïef. Maar ja.
Die beelden wijzen er NIET zeer sterk op. Dat het gebeurt geloof ik heus wel.
Tails tell tales
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:52:09 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210881159
Grote aantallen gewonden ook van alle Hamas-geweld:
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210881160
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Het is helaas een gegeven dat daar waar ongedisciplineerd (mannelijke) strijders vechten er ook verkracht wordt. Of het nou de Nederlanders in Indonesië, de Russen in Oekraïne of Hamas in Israël is.

Of het dan een beroepsleger is of terroristen zijn maakt helaas niet eens uit.
pi_210881169
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
als ze in staat zijn tot moorden, zijn ze zeker in staat tot verkrachten
Zie jij mij dat ergens ontkennen dan? :?
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')