excessen worden echter wel aangepakt. Er zijn soldaten veroordeeld. Dat ga je niet zien in gazaquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat de IDF lievertje zijn:
https://www.breakingthesilence.org.il/testimonies/videos
Enjoy en eat your heart out
Moslims geven geen lot om niet-moslims.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:11 schreef Momo het volgende:
Nu even trots gaan staan wapperen met een vlag terwijl er in de naam van de vlag 250 onschuldige festivalgangers zijn vermoord en ik weet niet hoeveel andere ellende.
Laten we allemaal rustig blijven ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik vind het maar een beetje eng als mensen met vlaggen gaan lopen zwaaien. Afijn hopelijk gaat het allemaal goed hier.
Waar komt dat 'verkrachten' toch steeds vandaan? Het kan - helaas - niet missen dat dat gebeurt, maar daar zijn toch helemaal geen beelden van en je bent al de zoveelste die ik zie doen alsof dat wel zo is (dat daar beelden van zijn)...quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij Israelische strijdkrachten Palestijnen zien martelen, verkrachten, door straten rijden met alle ledematen op enge wijze gebroken en bunker voor bunker zien afgaan om hele families neer te schieten?
Er is geen nuance mogelijk bij dit barbaars terroristisch geweld. PUNTquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, maar er wordt hier veel context gegeven en sommige zien dit als nuances geven aan het gebeuren. Terwijl dat 2 verschillende dingen zijn.
En volgende week staan ze zeer geëmotioneerd over al die burgerslachtoffers in Gaza "zomaar".quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:11 schreef Momo het volgende:
Nu even trots gaan staan wapperen met een vlag terwijl er in de naam van de vlag 250 onschuldige festivalgangers zijn vermoord en ik weet niet hoeveel andere ellende.
Het schuurt nu alquote:
in de emotie mag er wat meer dan normaal zolang je elkaar maar niet uit gaat zitten scheldenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Dus mensen die niet op deze forum zitten dood wensen mag dus?
Ok, jouw woorden.
aan veroordelingen en straffen hoeven slachtoffers helemaal niks bij te voelen. Dat is puur westers denken dat een straf geven de oplossing is. SOmmige dingen kunnen nooit meer goed gemaakt worden, bij slachtoffers door wat dan ook. En dat mogen slachtoffers ook gewoon voelen en hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
excessen worden echter wel aangepakt. Er zijn soldaten veroordeeld. Dat ga je niet zien in gaza
Dit ja. Extreemrechts spreekt zich al lange tijd uit voor Iran/Hamas/Hezbolah bondgenoot Vladimir Poetin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Niet verwonderlijk om te zien hoe extreem-rechts deze gruwelijke gebeurtenissen aangrijpt om tot genocide op te roepen. Het sneue is dat veel fokkers veel dichter tegen hamas terroristen aanschurken met hun extremisme dan ze zelf beseffen.
Geweld tegen onschuldigen met geweld tegen onschuldigen beantwoorden een gouden formule
Je mag heel blij zijn dat je niet gezien hebt wat ik gezien heb in dat geval. En ja, tuurlijk is het gebeurt, je bent wel heel naief om te stellen dat het niet gebeurd is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waar komt dat 'verkrachten' toch steeds vandaan? Het kan - helaas - niet missen dat dat gebeurt, maar daar zijn toch helemaal geen beelden van en je bent al de zoveelste die ik zie doen alsof dat wel zo is (dat daar beelden van zijn)...
Een aantal progressief linkse users denkt daar blijkbaar anders over. Misschien zijn dit wel de leden van GroenLinks waar de Telegraaf het over heeft? Het is zorgwekkend om te zien dat mensen zo moreel failliet kunnen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
Er is geen nuance mogelijk bij dit barbaars terroristisch geweld. PUNT
nog altijd beter dan het te vieren in gaza stad, dat voelt pas slecht voor de slachtoffersquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
aan veroordelingen en straffen hoeven slachtoffers helemaal niks bij te voelen. Dat is puur westers denken dat een straf geven de oplossing is. SOmmige dingen kunnen nooit meer goed gemaakt worden, bij slachtoffers door wat dan ook. En dat mogen slachtoffers ook gewoon voelen en hebben.
Nee ik zou geen Israëlische vlag ophangen aan je huis...quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En volgende week staan ze zeer geëmotioneerd over al die burgerslachtoffers in Gaza "zomaar".
En als je vandaag ergens gaat staan met een Israëlische vlag, dan ben je je leven ook niet zeker vrees ik.
Intimidatie, verdraaiing en ontkenning, het werkt gewoon. Ze krijgen/nemen alle ruimte.
Deden/doen wij dat ook nog? Anders is het heisen van de vlag ook dubbel...quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Duitsland gaat trouwens alle humanitaire steun stoppen aan de Palestijnen
https://www.t-online.de/n(...)nsische-gebiete.html
dat neemt niet weg dat het argument dat in de westerse wereld wandaden worden gestraft geen goed argument is. Wandaden zijn wandaden en het is puur westers denken dat vervolging dat goedpraat of oplost of dat daarmee de kous af is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
nog altijd beter dan het te vieren in gaza stad, dat voelt pas slecht voor de slachtoffers
Mensen vieren feest, omdat gisteren met succes honderden burgers zijn vermoord op een feest, de snelweg of in hun huis. Kinderen die voor de ogen van hun broertjes en zusjes geëxecuteerd zijn. Andere kinderen die voor het oog van de wereld worden getreiterd in doodsangst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we allemaal rustig blijven ja.
Dat is toch eigenlijk ook gewoon geschift? Na een totale slachtpartij door Zuid-Israël kunnen er dus in Nederlandse steden mensen juichend met een vlag van de daders rondlopen, maar een Israëlische vlag kan niet. Waar gaat dat heen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ik zou geen Israëlische vlag ophangen aan je huis...
Er zijn genoeg verhalen van soldaten die kinderen ombrengen en vrijuit gaan. Check your facts.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
excessen worden echter wel aangepakt. Er zijn soldaten veroordeeld. Dat ga je niet zien in gaza
Waarom niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mjah. Net als dat ik die vlaggendragers hierboven een beetje verwerpelijk vind, vind ik ook dat dit eigenlijk niet nodig is.
Ik ken genoeg Arabieren die zich normaal gedragen. En genoeg zionisten die zich fascistisch gedragen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef BMW1993 het volgende:
Joden zijn sowieso veel fijnere mensen dan moslims.
Neem bijvoorbeeld de Joodse wijk in New York, een van de schoonste en veiligste delen van de stad.
Een moslimwijk als in het Brusselse Molenbeek, is het tegenovergestelde, onveilig, rellen, terreurcellen.
Ik weet niet wat het precies is, maar Arabieren kennen enkel chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |