Je bedoelt eenzijdig geweld veroordelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Rutte heeft het al veroordeeld. Wat wil je nog meer?
Je kunt beter een beetje rustig blijven en je mond houden dan meegetrokken te worden in een spiraal van geweld qua wereldpolitiek.
Het staat je verder vrij zelf het geweld te veroordelen, zoals hier massaal wordt gedaan.
mwah ik zou me wel afvragen waarom die ene buur die ander zijn huis nu eigenlijk opblaastquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is alsof bij een flinke burenruzie één van de buren plots besluit het huis van de ander op te blazen. Die ander zal vast ook wel flink wat op z'n geweten hebben, maar dat verbleekt natuurlijk bij die laatste actie.
Voelt dat nou fijn om zo het eeuwige slachtoffer uithangen? Haal je daar voldoening uit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Je bedoelt eenzijdig geweld veroordelen.
Iedereen op dit forum heeft heel veel stront in de ogen, en laten ze ook bewust zitten.
Inclusief de mods. En als ik gebanned word, dan is het maar zo.
Heb jij Israelische strijdkrachten Palestijnen zien martelen, verkrachten, door straten rijden met alle ledematen op enge wijze gebroken en bunker voor bunker zien afgaan om hele families neer te schieten?quote:
Mapklappers, indien dubbel paspoort dan het Nederlandse afnemen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Nog meer kansenpareltjes.
Ga alsjeblieft dood.
Dat jij mod bent, geeft je niet het recht te bepalen wat niet of wel belangrijk is. "Klein bultje".quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bredere plaatje boeit niet. In het bredere plaatje sta ik ook veel meer neutraal in het conflict, maar dat is niks meer dan een klein bultje in vergelijking met wat er nu gaande is.
Ik snap al de behoefte om te vergelijken niet zo. Was ook al iemand die beweerde dat de nazi's een moreel compas hadden en Hamas niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Dus minstens 250 mensen 1 voor 1 in koele bloede geëxecuteerd op dat muziekfestival voor de vrede. Hamas is officieel ISIS, zo niet erger.
99% van al deze doden zijn gevallen na barbaarse acties van de palestijnen. Israel is echter wel een stuk effectiever. Als je de raketten gaat meetellen als 1 dode wordt het een heel ander staatje. Overigens zou ik de UN in dit conflict niet zo snel geloven, omdat die nogal een heel groot bias tegen israel hebben, en er ook zoiets bestaat als pallywoodquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je niet zomaar wat zeggen hè
Het geeft een beetje context, maar die context staat niet in verhouding tot het opblazen van andermans huis. Daar is een hele overduidelijke goede en foute kant.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah ik zou me wel afvragen waarom die ene buur die ander zijn huis nu eigenlijk opblaast
Hadden we na het neerhalen van MH17 ook onze mond moeten houden? Of na de inval van de Russen in Oekraïne?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt beter een beetje rustig blijven en je mond houden dan meegetrokken te worden in een spiraal van geweld qua wereldpolitiek.
Het staat je verder vrij zelf het geweld te veroordelen, zoals hier massaal wordt gedaan.
hij is hier geen mod en ik verwijder al je posts omdat je zit te schelden de hele tijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Dat jij mod bent, geeft je niet het recht te bepalen wat niet of wel belangrijk is. "Klein bultje".
Wie heeft jouw wereldvreemde hoofd in godesnaam een mod gemaakt.
Even van die high horse afstappen.
(En waag het niet deze post WEER te deleten).
Ik zou graag wat hardere reacties willen op de daden van beide partijen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is helaas hoe men met een barbaars volk zonder moreel kompas en een voorliefde voor terreur en geweld om moet gaan, die moet je uit hun bandietenhol roken. Israël moet dit doen om hun eigen burgers hopelijk ooit een enigszins veilig leven te kunnen garanderen. Dat probleem moet je dus niet bij Israël zoeken, maar bij de terroristische misbaksels die al jaar en dag Israël van de kaart willen vegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Vrij cynisch ook dat Netanyahu nu oproept dat 2 miljoen mensen Gaza maar moeten verlaten voordat Israel er een kale vlakte van maakt terwijl de grenzen gewoon potdicht zitten. En dan zijn er ook nog mensen die dat 'nobel' vinden.
Ik moet de UN niet geloven, maar jij kan lekker komen zwaaien met 99% wetende dat je er geen bron over zult vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
99% van al deze doden zijn gevallen na barbaarse acties van de palestijnen. Israel is echter wel een stuk effectiever. Als je de raketten gaat meetellen als 1 dode wordt het een heel ander staatje. Overigens zou ik de UN in dit conflict niet zo snel geloven, omdat die nogal een heel groot bias tegen israel hebben, en er ook zoiets bestaat als pallywood
Kunnen ze ook niet maken om dat niet te doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef aloa het volgende:
Israëlische vlag wordt gehesen op Binnenhof in Den Haag
Op het Binnenhof in Den Haag wordt morgenochtend de Israëlische vlag gehesen. De Rijksvoorlichtingsdienst laat weten dat demissionair premier Rutte dat heeft besloten, als steunbetuiging aan Israël. Na de Russische inval in Oekraïne in februari vorig jaar, werd de Oekraïense vlag gehesen.
Nos
Andersom doen ze het ook, hier protesteren ze tegen chopchop terror state ISISquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Nog meer kansenpareltjes.
Ga alsjeblieft dood.
Volgens mij haal jij context en nuance door elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het geeft een beetje context, maar die context staat niet in verhouding tot het opblazen van andermans huis. Daar is een hele overduidelijke goede en foute kant.
wanneer was de laatste actie van israel bij gaza die niet voorafgegaan is aan barbaars geweld van hamas/palestijnen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ik moet de UN niet geloven, maar je kan lekker komen zwaaien met 99% wetende dat je er geen bron over zult vinden.
Je bent de geplande genocide op miljoenen mensen al aan het goedpraten zie ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is helaas hoe men met een barbaars volk zonder moreel kompas en een voorliefde voor terreur en geweld om moet gaan, die moet je uit hun bandietenhol roken. Israël moet dit doen om hun eigen burgers hopelijk ooit een enigszins veilig leven te kunnen garanderen. Dat probleem moet je dus niet bij Israël zoeken, maar bij de terroristische misbaksels die al jaar en dag Israël van de kaart willen vegen.
Dat is 1 bron, en dat is gebaseerd op 1 getuige.quote:
in een ellenlange reeks brutaliteiten over en weer kan het me echt niet schelen wie vandaag aan de goede en foute kant staanquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het geeft een beetje context, maar die context staat niet in verhouding tot het opblazen van andermans huis. Daar is een hele overduidelijke goede en foute kant.
Jouw redenering doortrekkend is dit uiterst onverstandig. Want o wee als we ons uitspreken en daarmee deel worden van een internationaal conflict. Misschien zou Rutte even op een terrasje moeten gaan zitten en van het mooie weer genieten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet maken om dat niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |