abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210880215
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Rutte heeft het al veroordeeld. Wat wil je nog meer?
Je kunt beter een beetje rustig blijven en je mond houden dan meegetrokken te worden in een spiraal van geweld qua wereldpolitiek.

Het staat je verder vrij zelf het geweld te veroordelen, zoals hier massaal wordt gedaan.
Je bedoelt eenzijdig geweld veroordelen.

Iedereen op dit forum heeft heel veel stront in de ogen, en laten ze ook bewust zitten.
Inclusief de mods. En als ik gebanned word, dan is het maar zo.
Bekken zullen schuimen
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 16:06:51 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210880222
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is alsof bij een flinke burenruzie één van de buren plots besluit het huis van de ander op te blazen. Die ander zal vast ook wel flink wat op z'n geweten hebben, maar dat verbleekt natuurlijk bij die laatste actie.
mwah ik zou me wel afvragen waarom die ene buur die ander zijn huis nu eigenlijk opblaast
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210880230
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Je bedoelt eenzijdig geweld veroordelen.

Iedereen op dit forum heeft heel veel stront in de ogen, en laten ze ook bewust zitten.
Inclusief de mods. En als ik gebanned word, dan is het maar zo.
Voelt dat nou fijn om zo het eeuwige slachtoffer uithangen? Haal je daar voldoening uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2023 @ 16:07:29 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210880237
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:05 schreef Drxx het volgende:

[..]
En dit is gewoon pertinent onwaar.
Heb jij Israelische strijdkrachten Palestijnen zien martelen, verkrachten, door straten rijden met alle ledematen op enge wijze gebroken en bunker voor bunker zien afgaan om hele families neer te schieten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210880239
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Nog meer kansenpareltjes.

Ga alsjeblieft dood.
Mapklappers, indien dubbel paspoort dan het Nederlandse afnemen.
pi_210880246
Israëlische vlag wordt gehesen op Binnenhof in Den Haag

Op het Binnenhof in Den Haag wordt morgenochtend de Israëlische vlag gehesen. De Rijksvoorlichtingsdienst laat weten dat demissionair premier Rutte dat heeft besloten, als steunbetuiging aan Israël. Na de Russische inval in Oekraïne in februari vorig jaar, werd de Oekraïense vlag gehesen.

Nos
pi_210880247
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat bredere plaatje boeit niet. In het bredere plaatje sta ik ook veel meer neutraal in het conflict, maar dat is niks meer dan een klein bultje in vergelijking met wat er nu gaande is.
Dat jij mod bent, geeft je niet het recht te bepalen wat niet of wel belangrijk is. "Klein bultje".

Wie heeft jouw wereldvreemde hoofd in godesnaam een mod gemaakt :').

Even van die high horse afstappen.

(En waag het niet deze post WEER te deleten).
Bekken zullen schuimen
pi_210880249
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Dus minstens 250 mensen 1 voor 1 in koele bloede geëxecuteerd op dat muziekfestival voor de vrede. Hamas is officieel ISIS, zo niet erger.
Ik snap al de behoefte om te vergelijken niet zo. Was ook al iemand die beweerde dat de nazi's een moreel compas hadden en Hamas niet.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:08:31 #234
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210880265
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Nu moet je niet zomaar wat zeggen hè
99% van al deze doden zijn gevallen na barbaarse acties van de palestijnen. Israel is echter wel een stuk effectiever. Als je de raketten gaat meetellen als 1 dode wordt het een heel ander staatje. Overigens zou ik de UN in dit conflict niet zo snel geloven, omdat die nogal een heel groot bias tegen israel hebben, en er ook zoiets bestaat als pallywood
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2023 @ 16:08:37 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210880269
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
mwah ik zou me wel afvragen waarom die ene buur die ander zijn huis nu eigenlijk opblaast
Het geeft een beetje context, maar die context staat niet in verhouding tot het opblazen van andermans huis. Daar is een hele overduidelijke goede en foute kant.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210880282
quote:

[..]
Je kunt beter een beetje rustig blijven en je mond houden dan meegetrokken te worden in een spiraal van geweld qua wereldpolitiek.

Het staat je verder vrij zelf het geweld te veroordelen, zoals hier massaal wordt gedaan.
Hadden we na het neerhalen van MH17 ook onze mond moeten houden? Of na de inval van de Russen in Oekraïne?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 16:09:19 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210880290
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]
Dat jij mod bent, geeft je niet het recht te bepalen wat niet of wel belangrijk is. "Klein bultje".

Wie heeft jouw wereldvreemde hoofd in godesnaam een mod gemaakt :').

Even van die high horse afstappen.

(En waag het niet deze post WEER te deleten).
hij is hier geen mod en ik verwijder al je posts omdat je zit te schelden de hele tijd
pi_210880293
quote:

[..]

Ik zou graag wat hardere reacties willen op de daden van beide partijen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:09:36 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210880295
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Vrij cynisch ook dat Netanyahu nu oproept dat 2 miljoen mensen Gaza maar moeten verlaten voordat Israel er een kale vlakte van maakt terwijl de grenzen gewoon potdicht zitten. En dan zijn er ook nog mensen die dat 'nobel' vinden.
Inderdaad. Dit is helaas hoe men met een barbaars volk zonder moreel kompas en een voorliefde voor terreur en geweld om moet gaan, die moet je uit hun bandietenhol roken. Israël moet dit doen om hun eigen burgers hopelijk ooit een enigszins veilig leven te kunnen garanderen. Dat probleem moet je dus niet bij Israël zoeken, maar bij de terroristische misbaksels die al jaar en dag Israël van de kaart willen vegen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210880297
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Bensel het volgende:

[..]
99% van al deze doden zijn gevallen na barbaarse acties van de palestijnen. Israel is echter wel een stuk effectiever. Als je de raketten gaat meetellen als 1 dode wordt het een heel ander staatje. Overigens zou ik de UN in dit conflict niet zo snel geloven, omdat die nogal een heel groot bias tegen israel hebben, en er ook zoiets bestaat als pallywood
Ik moet de UN niet geloven, maar jij kan lekker komen zwaaien met 99% wetende dat je er geen bron over zult vinden.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:09:49 #241
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210880299
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef aloa het volgende:
Israëlische vlag wordt gehesen op Binnenhof in Den Haag

Op het Binnenhof in Den Haag wordt morgenochtend de Israëlische vlag gehesen. De Rijksvoorlichtingsdienst laat weten dat demissionair premier Rutte dat heeft besloten, als steunbetuiging aan Israël. Na de Russische inval in Oekraïne in februari vorig jaar, werd de Oekraïense vlag gehesen.

Nos
Kunnen ze ook niet maken om dat niet te doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210880304
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Nog meer kansenpareltjes.

Ga alsjeblieft dood.
Andersom doen ze het ook, hier protesteren ze tegen chopchop terror state ISIS
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210880306
Invasie lijkt me toch een stuk lastiger met al die Israëli's (honderden?) gekidnapped naar Gaza...
pi_210880315
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het geeft een beetje context, maar die context staat niet in verhouding tot het opblazen van andermans huis. Daar is een hele overduidelijke goede en foute kant.
Volgens mij haal jij context en nuance door elkaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:10:58 #245
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210880321
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ik moet de UN niet geloven, maar je kan lekker komen zwaaien met 99% wetende dat je er geen bron over zult vinden.
wanneer was de laatste actie van israel bij gaza die niet voorafgegaan is aan barbaars geweld van hamas/palestijnen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210880331
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Dit is helaas hoe men met een barbaars volk zonder moreel kompas en een voorliefde voor terreur en geweld om moet gaan, die moet je uit hun bandietenhol roken. Israël moet dit doen om hun eigen burgers hopelijk ooit een enigszins veilig leven te kunnen garanderen. Dat probleem moet je dus niet bij Israël zoeken, maar bij de terroristische misbaksels die al jaar en dag Israël van de kaart willen vegen.
Je bent de geplande genocide op miljoenen mensen al aan het goedpraten zie ik.
pi_210880333
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
[..]

Dat is 1 bron, en dat is gebaseerd op 1 getuige.

Dan zoek ik verder en lees ik in een andere bron dit:

https://www.cbsnews.com/n(...)israel-kibbutz-reim/

Dus jij wil mij vertellen van de 250 totale doden in Israel, 200 daarvan (en ik zag zelfs 300 ergens) zijn tijdens dat festival vermoord?

Doubt.......:')
ik geloof de ballen daarvan.
Bekken zullen schuimen
  zondag 8 oktober 2023 @ 16:11:50 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210880337
Nu even trots gaan staan wapperen met een vlag terwijl er in de naam van de vlag 250 onschuldige festivalgangers zijn vermoord en ik weet niet hoeveel andere ellende.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 16:12:05 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210880345
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
in een ellenlange reeks brutaliteiten over en weer kan het me echt niet schelen wie vandaag aan de goede en foute kant staan

morgen gaat Israel weer los

overmorgen gaat Hamas weer los

volgende week zal er ook wel weer iemand iemand anders het leven zuur maken daar, het interesseert me echt totaal niet meer tbh
pi_210880351
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kunnen ze ook niet maken om dat niet te doen.
Jouw redenering doortrekkend is dit uiterst onverstandig. Want o wee als we ons uitspreken en daarmee deel worden van een internationaal conflict. Misschien zou Rutte even op een terrasje moeten gaan zitten en van het mooie weer genieten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')