abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:23:55 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881664
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hier maak je een denkfout. Dat Israel pr-technisch het voor zichzelf heeft verpest, maakt het niet pr-technisch verstandig van Hamas om Israel binnen te vallen en vrouwen mee te slepen, willekeurige burgers af te slachten.
mijn punt is dat het er niet zoveel toe doet wat Hamas doet

de freepalestine crowd gaat er niet kleiner om worden en die gaan vooral kijken naar hoe Israel reageert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210881665
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zeker niet omdat er nu Westerlingen onder de slachtoffers waren.
Haha ja. Dat is wel ironisch. Mensen die zich volledig identificeren met Israel (vanuit hun, kijk mijn Joodse wortels), zijn nu ineens westerlingen.
pi_210881679
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:22 schreef Windhapper het volgende:
Waarom is er nog zoveel onbekend over dat festival en zoveel mensen daar? Vinden daar nog gevechten of gijzelingen plaats?
Ik weet niet hoe goed je op de hoogte bent van recentelijke gebeurtenissen, maar het gaat er een beetje chaotisch aan toe in die omgeving
pi_210881687
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat verkrachten gebeurd er na wel.
Je kunt eigenlijk alleen hopen dat het lijden van die vrouwen maar zo kort mogelijk is. Zitten ook een aantal zeer aantrekkelijke tussen, verschrikkelijk. Levend zullen we ze sowieso niet meer terug zien. Babys en kinderen geef ik nog wel een (kleine) kans op overleven.
Bro...
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:25:09 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881689
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
mijn oplossing heeft het toch jaren volgehouden? Dus als je nu weer teruggaat naar die situatie dan is er weer rust voor een tijdje.
het is jarenlang niet zoveel in het nieuws geweest maar het is niet al jarenlang rustig
  zondag 8 oktober 2023 @ 17:25:32 #186
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210881691
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:22 schreef Windhapper het volgende:
Waarom is er nog zoveel onbekend over dat festival en zoveel mensen daar? Vinden daar nog gevechten of gijzelingen plaats?
Nee dat niet geloof ik.
Geen idee hoe het verder zit met het aantal mensen dat daar aanwezig was. Misschien waren aan de deur nog veel tickets verkocht op het laatste moment enz. Ik weet niet hoe het daar geregeld was. Neem aan dat het een legaal feest was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210881697
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is een indirect bewijs, maar eigenlijk moet het andersom. Het is per definitie fake news tenzij het bewezen actueel is.
Ja, maar omdat jij het zeg wil het niet zeggen dat het fake is.

Ik kijk ook wel naar het aantal volgers en in dit geval zijn het er veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 17:26:46 ]
pi_210881709
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is jarenlang niet zoveel in het nieuws geweest maar het is niet al jarenlang rustig
rustig genoeg, anders was het wel in het nieuws. Een oplossing hoeft niet te betekenen dat het rustig is. De anderre partij kan ook gedwongen worden tot deze oplossing. Een oplossing hoeft ook niet iets te zijn waar beide partijen zich in kunnen vinden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 17:26:58 #189
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210881711
quote:

[..]
Je kunt eigenlijk alleen hopen dat het lijden van die vrouwen maar zo kort mogelijk is. Zitten ook een aantal zeer aantrekkelijke tussen, verschrikkelijk. Levend zullen we ze sowieso niet meer terug zien. Babys en kinderen geef ik nog wel een (kleine) kans op overleven.
Gijzelaars leveren ook iets op. Denk dat ze er ook wel bij gebaat zijn ze in leven te houden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210881713
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

de freepalestine crowd gaat er niet kleiner om worden en die gaan vooral kijken naar hoe Israel reageert
Natuurlijk wel. Dit is een grote W voor de pro-Israel diaspora. Zeker in de academici.

Stel je voor dat je als universitair student nu de Palestijnse kant kiest. _O-

Terwijl, ze hadden inhoudelijk best een goed verhaal. Want er valt inderdaad genoeg te zeggen over hoe Israel omgaat met de Palestijnen. Zeker op plekken als Hebron, maar ook de situatie in Gaza.
pi_210881719
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
als hij niet op de man mag spelen dan mag jij het natuurlijk ook niet ... groetjes terug :W
Hij is geband zie ik, dus ik zal wel een punt hebben gehad.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_210881720
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:26 schreef aloa het volgende:

[..]
Ja, maar omdat jij het zeg wil het niet zeggen dat het fake is.

Ik kijk ook wel naar het aantal volgers en in dit geval zijn het er veel.
klopt, maar die vraag stellen is wel van belang
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:27:50 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881728
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
rustig genoeg, anders was het wel in het nieuws. Een oplossing hoeft niet te betekenen dat het rustig is. De anderre partij kan ook gedwongen worden tot deze oplossing. Een oplossing hoeft ook niet iets te zijn waar beide partijen zich in kunnen vinden.
dan flitst het om de zoveel tijd weer op, net als nu, net als de afgelopen pak hem beet 50 jaar
pi_210881730
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
pi_210881735
quote:

[..]
Die kinderen zullen veelal tot slaaf worden gemaakt, is ook de normaalste zaak in die culturen, terwijl BIJ1 ze toejuicht.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210881739
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
beter voor wie?

Israel gaat straks ongenadig hard terugslaan en met die beelden kunnen ze weer jaren vooruit

weet je nog?
al die doden toen, alles kapot, kutisrael!!

#doneerhier4freepalestine

dat er een flinke terreuraanval aan vooraf ging vergeten mensen steeds vrij vlotjes (al zal dat nu wel wat langer duren)
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat :o
pi_210881742
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt, maar die vraag stellen is wel van belang
Daar ben ik het zeker mee eens.

Tegenwoordig wordt het nepnieuws steeds groter....ook met dat deepfake gedoe.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:29:09 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881744
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
ja slim is het allemaal niet

slim zou zijn als ze alle wapens in de zee gooien en elk persbureau ter wereld vrije toegang geven
pi_210881745
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Homdeck het volgende:

[..]
Hij is geband zie ik, dus ik zal wel een punt hebben gehad.
waar kan je zien wie er gebanned is?
pi_210881756
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
dan flitst het om de zoveel tijd weer op, net als nu, net als de afgelopen pak hem beet 50 jaar
ja en is dat erg? soms is een minder goede oplossing toch de beste oplossing.
De beste oplossing kan je nooit hebben eigenlijk, want dat impliciert dat je alle mogelijke oplossingen hebt bekeken en dat kan per definitie niet.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:30:34 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881774
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat :o
ik meende anders gelezen te hebben dat er al honderden doden zijn gevallen bij luchtaanvallen

daarnaast zijn er in Israel zelf nog aan gevechten aan de gang
pi_210881787
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef sp3c het volgende:
daarnaast zijn er in Israel zelf nog aan gevechten aan de gang
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.
pi_210881790
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waar kan je zien wie er gebanned is?
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.
pi_210881796
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef aloa het volgende:

[..]
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 17:32:12 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210881797
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja en is dat erg? soms is een minder goede oplossing toch de beste oplossing.
De beste oplossing kan je nooit hebben eigenlijk, want dat impliciert dat je alle mogelijke oplossingen hebt bekeken en dat kan per definitie niet.
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossen

terug naar de status quo en blijven aanrommelen is niet mijn oplossing dat is gewoon business as usual en accepteren dat je zo nu en dan dit soort dagen erbij hebt zitten
pi_210881804
https://twitter.com/DanielSeidemann/status/1711027287754170585

Vanuit hen die de WestBank monitoren, veel geluiden tot wraak. Van Palestijnse en Joodse kant.

Mathijs van Nieuwkerk voice: We gaan beginne !
pi_210881806
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens the Times of Israël zijn er tientallen lichamen geborgen
pi_210881807
Liberman: I’ll join government if PM vows to destroy Hamas, kill its leaders
https://www.timesofisrael(...)as-kill-its-leaders/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210881811
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210881814
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossen

niet terug naar de status quo en blijven aanrommelen is niet mijn oplossing dat is gewoon business as usual en accepteren dat je zo nu en dan dit soort dagen erbij hebt zitten
dat kan uiteraard. Voor mij lijkt mij dit wel de juiste oplossing. Eenvoudig te bereiken met de minste consequenties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')