Ik denk dat dit wel meevalt. Ja, Gaza en Israël gaat hem niet worden. Ook niet zo verwonderlijk als je ziet wat er gisteren is gebeurd, maar met de Westelijke Jordaanoever zijn nog wel wegen te bewandelen. Die houden zich ook wijselijk buiten dit conflict voor nu.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:10 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Er is geen oplossing meer, generatie op generatie aan beide kanten is verrot door indoctrinatie. Het is pure haat voor de andere kant. Palestijnen willen Israel dood, Israëliërs willen Palestina dood. Dit los je niet op tenzij 1 of beide hun zin krijgt.
een oplossing is toch een overeenkomst wat alle partijen accepteren al dan niet onder dwang?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:13 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik wel een oplossing maar dat hebben ze nooit gelezen of er iig niets mee gedaan wat treurig is
[..]
Heb hetzelfde voorbij zien komen van een pro-Palestina figuur, die zegt dat dit juist Palestijnse kinderen zijn.quote:
Het Camp David probeersel van 2000 dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:13 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik wel een oplossing maar dat hebben ze nooit gelezen of er iig niets mee gedaan wat treurig is
[..]
Of je zou een vredesmacht die onpartijdig is daar moeten neerzetten. Helaas zullen Israël en de VE dat nooit toestaan. En over de omringende landen twijfel ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:10 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Er is geen oplossing meer, generatie op generatie aan beide kanten is verrot door indoctrinatie. Het is pure haat voor de andere kant. Palestijnen willen Israel dood, Israëliërs willen Palestina dood. Dit los je niet op tenzij 1 of beide hun zin krijgt.
Deze pas nadat Palestina hermetisch is afgesloten en niemand eruit mag totdat Hamas is uitgerookt. Met als worst dit voorstel op tafel. Het alternatief moet all-in gaan zijn zodat ze ook weten wat er op het spel staat. Palestijnen kiezen altijd voor de "nee" zolang ze die optie hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter voor wie?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De aanvallen zijn voornamelijk gedaan door Hamas. Hamas zit niet 'gevangen'. Het is een terreurgroep, waarvan de leiding zwemt in het geld.
Dat de burgers in Gaza in buitengewoon vervelende omstandigheden leven, ben ik het volkomen mee eens. En als er een georganiseerde groep Israel was binnengevallen, die gericht enkel soldaten had aangevallen waren de optics ook een stuk beter geweest dan als je bebloede vrouwen aan de haren meetrekt.
Al verkrachtend rondrijden is een erg knappe prestatie. Nee. Daar acht ik zelfs Hamas niet toe instaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat om maar (keer op keer) te doen alsof Hamas al verkrachtend rondreed alsof daar ook beelden van zijn, terwijl die beelden er (vooralsnog) helemaal niet zijn.
Wanneer en waar was dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb hetzelfde voorbij zien komen van een pro-Palestina figuur, die zegt dat dit juist Palestijnse kinderen zijn.
Ik gok op: beide hebben ongelijk. Het was in een ander jaar. In een ander land.
Moest lachen, maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik).quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al verkrachtend rondrijden is een erg knappe prestatie. Nee. Daar acht ik zelfs Hamas niet toe instaat.
ik zie helemaal niets gebeuren, jouw oplossing ook nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
een oplossing is toch een overeenkomst wat alle partijen accepteren al dan niet onder dwang?
Ik zie dit niet gebeuren.... Wel mijn oplossing en dat is terug naar de situatie van 1 oktober.
Af en toe is er een wespenprik van beiden kanten, en nu is de prik wat groter, maar verder dan dat lijkt mij dat een prima oplossing.
https://blogs.timesofisrael.com/hamas-israels-own-creation/quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:10 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Hamas is de Frankenstein die Israel heeft gecreeerd om van de PLO af te komen.
is dit niet een oud filmpje?quote:
Hier maak je een denkfout. Dat Israel pr-technisch het voor zichzelf heeft verpest, maakt het niet pr-technisch verstandig van Hamas om Israel binnen te vallen en vrouwen mee te slepen, willekeurige burgers af te slachten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter voor wie?
Israel gaat straks ongenadig hard terugslaan en met die beelden kunnen ze weer jaren vooruit
weet je nog?
al die doden toen, alles kapot, kutisrael!!
#doneerhier4freepalestine
dat er een flinke terreuraanval aan vooraf ging vergeten mensen steeds vrij vlotjes (al zal dat nu wel wat langer duren)
Gelukkig maar. Wel kwalijk dat dit zo gedeeld wordt nu.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zijn idd oudere beelden. Zag het ook net.
mijn oplossing heeft het toch jaren volgehouden? Dus als je nu weer teruggaat naar die situatie dan is er weer rust voor een tijdje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie helemaal niets gebeuren, jouw oplossing ook niet
maar dit is er een waarbij iedereen water bij de wijn moet doen en je houd een situatie over waar iedereen op termijn mee zou moeten kunnen leven
maar nee ik zie het niet gebeuren nee
Zeker niet omdat er nu Westerlingen onder de slachtoffers waren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier maak je een denkfout. Dat Israel pr-technisch het voor zichzelf heeft verpest, maakt het niet pr-technisch verstandig van Hamas om Israel binnen te vallen en vrouwen mee te slepen, willekeurige burgers af te slachten.
Sure. hamas zegt my bad en we gaan over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dus als je nu weer teruggaat naar die situatie dan is er weer rust voor een tijdje.
geen enkel land ter wereld gaat hier tussen staanquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of je zou een vredesmacht die onpartijdig is daar moeten neerzetten. Helaas zullen Israël en de VE dat nooit toestaan. En over de omringende landen twijfel ik ook.
Maar dat zou wel een oplossing zijn.
Jawel hoor, popquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Moest lachen, maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik).
ah, bij alle filmpjes die ik op internet zie is dat altijd mijn standaard vraag. Ik stel altijd deze vragen:quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Weet je het zeker, want dan haal ik het wel weg.
Ik lees de comments en lees niks over oud nieuws.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah, bij alle filmpjes die ik op internet zie is dat altijd mijn standaard vraag. Ik stel altijd deze vragen:
- wanneer is het opgenomen
- klopt de tekst die erbij staat
- waar is het opgenomen
Per definitie geloof ik nooit de tekst die erbij staat. Nooit niet, geen enkele uitzondering tenzij bewezen.
Dat verkrachten gebeurd er na wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al verkrachtend rondrijden is een erg knappe prestatie. Nee. Daar acht ik zelfs Hamas niet toe instaat.
dat is een indirect bewijs, maar eigenlijk moet het andersom. Het is per definitie fake news tenzij het bewezen actueel is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees de comments en lees niks over oud nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |