ik meende anders gelezen te hebben dat er al honderden doden zijn gevallen bij luchtaanvallenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef sp3c het volgende:
daarnaast zijn er in Israel zelf nog aan gevechten aan de gang
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waar kan je zien wie er gebanned is?
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Op zijn account klikken. Als er een streep door zijn naam staat, dan is hij op vakantie.
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja en is dat erg? soms is een minder goede oplossing toch de beste oplossing.
De beste oplossing kan je nooit hebben eigenlijk, want dat impliciert dat je alle mogelijke oplossingen hebt bekeken en dat kan per definitie niet.
Volgens the Times of Israël zijn er tientallen lichamen geborgenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
dat kan uiteraard. Voor mij lijkt mij dit wel de juiste oplossing. Eenvoudig te bereiken met de minste consequenties.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee niet erg maar er werd gevraagd hoe ik het zou oplossen
niet terug naar de status quo en blijven aanrommelen is niet mijn oplossing dat is gewoon business as usual en accepteren dat je zo nu en dan dit soort dagen erbij hebt zitten
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?
Israel gaat ongetwijfeld hard terugslaan. Daarbij is het maken van honderden onschuldige burgerslachtoffers natuurlijk geoorloofd (hadden die ratten maar niet moetuh aanvulluh!!11), en erna is de volgende generatie Hamas strijders ook weer geboren. Een gebed zonder eind daar. Hopelijk trekken we onze handen er zsm vanaf.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.
klopt, ik ben ook een keer voor een dag gebannedquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
Hijzelf overigens wel.
Was dat festival pro vrede Palestijnen ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
slapen onder vuurgevecht wil niet echt he? dat slaapt zo moeilijk met die herriequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
zullen ook wel flink aan de drugs zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palestijnen dan)quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
slecht nieuws voor diegenen in de gaza strookquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palastijnen dan)
Waar las je dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
"Weet dat er 1 miljoen Palestijnen in Nederland wonen. Die zullen zich roeren."
Is elke allochtoon een Palestijn opeens?
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~add5d971/
er leven ook heel veel palestijnen in israel en jordanie... daar hoor je weinig van gelukkig. Niet iedere palestijn is een hamas aanhanger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Ik kan het niet lezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~add5d971/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |