Islamitische wetgeving hè, er moeten 4 mannelijke getuigen zijn van een verkrachting voor wettelijk bewijs. De vrouw in kwestie wordt dan vaak alsnog gestenigd of anderszins vermoord omdat ze haar eer en die van de familie heeft bezoedeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?
Behoorlijk naïef. Maar ja.
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn punt is dat het er niet zoveel toe doet wat Hamas doet
de freepalestine crowd gaat er niet kleiner om worden en die gaan vooral kijken naar hoe Israel reageert
AD noemt het ook gewoon "Palestijnse verzet" bah! Om te kotsen, onze laffe media, politiek en die 5e colonne in Nederland. Daar staan mensen een kristelnacht toe te juichen in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
"Weet dat er 1 miljoen Palestijnen in Nederland wonen. Die zullen zich roeren."
Is elke allochtoon een Palestijn opeens?
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~add5d971/
Dit is geen zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
toen wou israel ook geen oorlog voeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.
Kortom, al worden er dus honderden burgers even afgeslacht, dat wordt dan gezien als iets dat Israël eigenlijk ook ergens wel heeft uitgelokt. En ook binnen academische kringen heersen dit soort denkbeelden heel sterk. Het benadrukt het totale morele failliet van bepaalde mensen, en dat zien we dan ook terug als het om andere onderwerpen gaat.
dit is hoe het normaal gaat. Gelukkig kan een leider niet zomaar zeggen: nu is het oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.
Probeer het eens met argumentatie, modjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemen
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekenderquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
toen wou israel ook geen oorlog voeren.
schaamteloosquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
terugslaan mag ook zonder staat van beleg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekender
Nou, jij vult dat nu al voor mij in toch? Maar ja, vooral binnen die kringen zijn mensen moreel vaak totaal defect als het om deze kwestie gaat. Er lijkt een blinde aantrekkingskracht te zijn richting een groep barbaarse terroristen, dat is vreemd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemen
Genantquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Dat soort mensen moet je meteen hun paspoort af zien te nemen, veel succes in Gaza.quote:
Maar het gaat wel gigantisch snel. Wat wel wat zegt over hoe zoiets werkt in een land als Israël.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit is hoe het normaal gaat. Gelukkig kan een leider niet zomaar zeggen: nu is het oorlog.
dat doe ik al de hele tijd Jantjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumentatie, modje
In zijn biografie, Die Revolution Entlasst ihre Kinder, beschrijft Wolfgang Leonhard zijn leven in Moskau onder Stalin, en hoe hij en de andere aanhangers zich alles goed weten te praten wat er gebeurd. Is een interessant fenomeen van mensen die de wereld door een gekleurde bril bekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee dat deze mensen niet weten wat er gaande is
een oorlog willen voeren vergt ook snelheid, je kan daar niet maandenlang over discuseren en het kan ook niet op de wachtlijst komen te staan om behandeld te worden in de volksvertegenwoordigingen van een land.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar het gaat wel gigantisch snel. Wat wel wat zegt over hoe zoiets werkt in een land als Israël.
We hebben in Nederland een miljoen moslims en een aantal Booslims hebben alleen sympathie voor de Palestijn (vanmiddag in Rotterdam een groep van 20 juichende Booslims) dus daar komt die claim vast vandaan. @Scorpie klopt dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
AD meld honderden mensen, NOS meld vijftigtal mensen. Wat moet je daar nou mee met zulke verslaggevingquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je meteen hun paspoort af zien te nemen, veel succes in Gaza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |