Dat dan weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah weer wat geleerd. Kan je ook zien voor hoelang?
Israel gaat ongetwijfeld hard terugslaan. Daarbij is het maken van honderden onschuldige burgerslachtoffers natuurlijk geoorloofd (hadden die ratten maar niet moetuh aanvulluh!!11), en erna is de volgende generatie Hamas strijders ook weer geboren. Een gebed zonder eind daar. Hopelijk trekken we onze handen er zsm vanaf.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zal niet heel lang mer duren want die terroristen moeten ook een keer slapen.
klopt, ik ben ook een keer voor een dag gebannedquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
Hijzelf overigens wel.
Was dat festival pro vrede Palestijnen ja?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het afslachten van een paar honderd mensen op een pro-vrede-met-de-palestijnen-festival was niet zo heel slim. De overlevers zullen misschien iets minder pro rede zijn.
slapen onder vuurgevecht wil niet echt he? dat slaapt zo moeilijk met die herriequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
zullen ook wel flink aan de drugs zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ze staan er ook om bekend dat zse allemaal precies tegelijkertijd gaan slapen.
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palestijnen dan)quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen het duurt nu wel on-Israelisch lang voordat Israel op Israelische wijze hard terugslaat
slecht nieuws voor diegenen in de gaza strookquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat goed of slecht nieuws is (voor de Palastijnen dan)
Waar las je dit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
"Weet dat er 1 miljoen Palestijnen in Nederland wonen. Die zullen zich roeren."
Is elke allochtoon een Palestijn opeens?
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~add5d971/
er leven ook heel veel palestijnen in israel en jordanie... daar hoor je weinig van gelukkig. Niet iedere palestijn is een hamas aanhanger.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Ik kan het niet lezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Islamitische wetgeving hè, er moeten 4 mannelijke getuigen zijn van een verkrachting voor wettelijk bewijs. De vrouw in kwestie wordt dan vaak alsnog gestenigd of anderszins vermoord omdat ze haar eer en die van de familie heeft bezoedeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Voldoende bewijs vind jij dus alleen als je een man letterlijk een vrouw ziet verkrachten? Alles daarbuiten wat er zeer sterk op wijst is onvoldoende?
Behoorlijk naïef. Maar ja.
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Volgens mij is morgen nog een stemming over een staat van oorlog, wordt die goedgekeurd krijgen ze alle middelen en mogen ze los. Dan zullen ze die gehele Gazastrook wel schoonvegen.
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn punt is dat het er niet zoveel toe doet wat Hamas doet
de freepalestine crowd gaat er niet kleiner om worden en die gaan vooral kijken naar hoe Israel reageert
AD noemt het ook gewoon "Palestijnse verzet" bah! Om te kotsen, onze laffe media, politiek en die 5e colonne in Nederland. Daar staan mensen een kristelnacht toe te juichen in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
Dit is geen zelfmoordaanslag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
toen wou israel ook geen oorlog voeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hadden ze vroeger toch niet nodig als er weer een zelfmoordaanslag was geweest. Of herinner ik het mij zo verkeerd?
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Binnen bepaalde kringen worden de Palestijnen inderdaad altijd bekeken als een soort onderdrukte slachtoffers, die heel graag willen, maar gewoon niet kunnen (of varianten daar op). En wat voor wreedheden ze ook uit weten te halen, weinigen zullen hun mening bijstellen.
Kortom, al worden er dus honderden burgers even afgeslacht, dat wordt dan gezien als iets dat Israël eigenlijk ook ergens wel heeft uitgelokt. En ook binnen academische kringen heersen dit soort denkbeelden heel sterk. Het benadrukt het totale morele failliet van bepaalde mensen, en dat zien we dan ook terug als het om andere onderwerpen gaat.
dit is hoe het normaal gaat. Gelukkig kan een leider niet zomaar zeggen: nu is het oorlog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen idee, las zoiets vandaag vandaar, hoe het normaal gaat zou ik niet weten.
Probeer het eens met argumentatie, modjequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vergat de progressieve linksen te noemen
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekenderquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
toen wou israel ook geen oorlog voeren.
schaamteloosquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef matthijst het volgende:
terugslaan mag ook zonder staat van beleg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sloegen ze wel direct extreem hard terug. Nu lijken ze een stuk rustiger en berekender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |