Even om te checken. Hoeveel percentage Anatolische afkomst heb jij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
De turken hadden het er goed voor elkaar. Wat mij betreft wordt het een turkse vassal
Neequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:34 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Was dat festival pro vrede Palestijnen ja?
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?quote:
Wees blij dat je die shit niet hebt gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 24 uur bijna alles gevolgd, ik heb geen beelden of officiele bronnen hiervan gezien. Kun je omschrijven wat je op de beelden hebt gezien of een link? of andere officiele bronnen?
De jonge duitse vrouw achter in de pickup zou wellicht kunnen, maar kan uit de beelden niet met zekerheid zeggen dat het gebeurd is. Of zie ik het verkeerd?
Wel netjes dat ze het gebaar teruggeven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:55 schreef matthijst het volgende:
U pist op ons. Dan pissen wij terug
https://twitter.com/clashreport/status/1711025917739274265
hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet, zoals het al tientallen kere is gebeurd in het verleden. Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.
Dit is het door Israël bezette deel van juraselmquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?
Ja zo'n 20% van de bevolking van Israël is arabier/palestijns.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is dus geen Hamas maar Palestijnen in Israël? Of Arabieren in Israël?
Israël heeft niets bezet. Jeruzalem is hun stad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is het door Israël bezette deel van juraselm
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël heeft niets bezet. Jeruzalem is hun stad.
Ze mogen het leasen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.
Wie zou dit betreffen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.
Er zijn ook nog andere alternatieven hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter stemmen we natuurlijk op de grootste aanhanger van Hamas-bondgenoot Poetin.
Niet alleen pissen hoor, ook verkrachten. Want (half) naakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:55 schreef matthijst het volgende:
U pist op ons. Dan pissen wij terug
https://twitter.com/clashreport/status/1711025917739274265
Grieks-Orthodoxquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Jeruzalem is katholiek.
Lijkt me ook wel lastig partij kiezen voor hem. Ik zie ook niet in hoe je de Palestijnen kunt veroordelen, en tegelijkertijd Rusland kan begrijpen en steunen. Maargoed, ik ben dan ook geen FvD stemmer.quote:
je gebruikt je ratio op een FvD stemmer, dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig partij kiezen voor hem. Ik zie ook niet in hoe je de Palestijnen kunt veroordelen, en tegelijkertijd Rusland kan begrijpen en steunen. Maargoed, ik ben dan ook geen FvD stemmer.
Verhoogde waakzaamheid lijkt mij sws een goed idee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Rutte roept de nationale Veiligheidsraad morgen bijeen. Denk dat ze toch al wel gaan nadenken wat te doen als het hier onrustig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |