SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Het kan ook allebei.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Hartman, zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Wie was het beste aan de kant van Feyenoord?
Hartman en Zerrouki.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Vond Stengs wel aardig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Het is vooral een onterechte tegenstelling.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.
Dat. Ik snap daar dus niks van.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan multitasken. Ik baal ontzettend, maar ben toch verdomd trots. Je meet je hier met de top, en bent eigenlijk gewoon de betere.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.quote:
Maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik baal ook dat je hier (onverdiend) punten verspeeld, maar ik ben trots dat je voetballend eigenlijk de betere partij was. Dat laatste had ik echt totaal niet verwacht. Uiteindelijk heb je er niks aan maar dat je zoveel kansen mist komt ook omdat je de klasse van Gimenez en Ivanusec vanavond mist.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Zeker weten. Wat speelde hij goed. Die jongen heeft zeker op dit podium de aandacht getrokken van andere grotere clubs.quote:
Ik ben de hele avond al chagrijnig, juist omdat er zoveel meer in zat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.
Mooi om te beseffen dat je na een 3-2 nederlaag bij Atletico zegt ‘dat was echt godverdomme onnodig’quote:
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.
En dit is het seizoen/was de wedstrijd waar we daar achterkomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.quote:
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)
Ligt aan hoe de komende potjes tegen Lazio uitpakken, maar die had ik liever op zo'n groot mogelijke afstandquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.
Je hebt een coach die zelfs nog die Iraniër een aardige voetballer laat lijken. Daar zit het in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.
Precies. Laat die maar lekker op 0. Thuis tegen Lazio of Atletico 3 punten pakken en je bent al zo goed als zeker 3e.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.
Viel vies tegen ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.
Klopt, maar ik vind het resultaat nu belangrijker dan het spel, dus ik focus daar liever op. Het is geen oefenwedstrijd. Ik wil gewoon overwinteren in de CL omdat dat hele waardevolle ervaring is en onze spelers meer waard maakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.
Je kunt prima trots zijn op het vertoonde spel en balen van de nederlaag. Net zoals dat je blij kunt zijn met winst en teleurgesteld/ontevreden over het vertoonde spel.
Denk dat er weinig mensen zijn die het daar niet mee eens zijn. Vind dat wel wat anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het resultaat nu belangrijker dan het spel, dus ik focus daar liever op. Het is geen oefenwedstrijd. Ik wil gewoon overwinteren in de CL omdat dat hele waardevolle ervaring is en onze spelers meer waard maakt.
Hij niet alleen. Als je dit volhoud staan de clubs in de zomer (of winter al) rijendik voor de deur. Ook o.a. Paixao, Hancko, Stengs, Zerrouki hebben zich vandaag op CL niveau gepresenteerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:50 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zeker weten. Wat speelde hij goed. Die jongen heeft zeker op dit podium de aandacht getrokken van andere grotere clubs.
Trencinquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?
We hebben ons vandaag gemeten met een absolute topclub, amper 2 weken geleden winnen ze nog met 3-1 van Real Madrid. Die Simeone verdient in z’n eentje meer dan onze hele selectie + staf hè?
Enkele jaren geleden was het elke wedstrijd billen knijpen tegen Nederlandse degradatiekandidaten en werd je keihard anaal vernederd door een obscuur clubje uit de 28e competitie van Europa.
Nee, ik vind dat je Feyenoord juist tekort doet door nu niet trots te zijn op het vertoonde spel.
Ik zou vooral Atletico niet onder Europese top rekenen. Die zijn vrij matig en we geven vooral ietsje te makkelijk de goals nog weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.
Je kunt prima trots zijn op het vertoonde spel en balen van de nederlaag. Net zoals dat je blij kunt zijn met winst en teleurgesteld/ontevreden over het vertoonde spel.
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zegquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trencin
Wolfsberger
Krasnodar
Kantjeboord tegen Zorja Lulhansk en Drita![]()
![]()
En dan niet trots kunnen zijn dat we echt niet onderdeden tegen een absolute topclub dat Real nog heeft ingemaakt. Wat een weelde.
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knaldequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zeg
Daar was ik echt pissed off overquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zeg
Er zitten wellicht enkele clubs boven, maar dan kom je al heel snel in dit segment. Matig zou ik deze tegenstander absoluut niet noemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou vooral Atletico niet onder Europese top rekenen. Die zijn vrij matig en we geven vooral ietsje te makkelijk de goals nog weg.
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knalde
Prima pot, niet geneukt door Atleti. Had meer ingezeten met misschien iets meer ervaring op dit niveau. Visitekaartje in ieder geval afgegeven Simeone gaat nu sowieso niet op schoolreisje richting de Kuip.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?
We hebben ons vandaag gemeten met een absolute topclub, amper 2 weken geleden winnen ze nog met 3-1 van Real Madrid. Die Simeone verdient in z’n eentje meer dan onze hele selectie + staf hè?
Enkele jaren geleden was het elke wedstrijd billen knijpen tegen Nederlandse degradatiekandidaten en werd je keihard anaal vernederd door een obscuur clubje uit de 28e competitie van Europa.
Nee, ik vind dat je Feyenoord juist tekort doet door nu niet trots te zijn op het vertoonde spel.
Ik doelde meer op de thuispot waar we 3 schandalige pingels tegen kregen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knalde
Ja ik weet het, maar ik vond die uitwedstrijd misschien nog wel droeviger toen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de thuispot waar we 3 schandalige pingels tegen kregen.
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijken
Toch mooi dat die tijden voorbij zijn en je nu reikhalzend uitkijkt naar potjes tegen Atletico en Lazio met het idee dat je mee kan komen of gewoon beter bent. Wat een weeldequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijken
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?
Als je mij een jaar geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Toen in 2007 Makaay, Gio & co bij ons landden en wij gedeeld winterkampioen werden dacht ik dat ook. Ken je gevoel. Maar toen had ik daarna ook meteen afgeleerd om snel te wennen aan nieuwe situaties.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatie
Ik hoop vooral dat iedereen geleerd heeft van deze pot en daardoor nog beter worden. Je weet het niet, dit kan nog steeds positief uitpakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatie
Ik wil gewoon het maximale uit deze genottelijke situatie halen, voordat het weer voorbij is.
Een beetje wat Lazio uit was voor het team van vorig seizoenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen in 2007 Makaay, Gio & co bij ons landden en wij gedeeld winterkampioen werd dacht ik dat ook. Ken je gevoel. Maar toen had ik ook meteen afgeleerd om snel te wennen aan nieuwe situaties.
[..]
Ik hoop vooral dat iedereen geleerd heeft van deze pot en daardoor nog beter worden. Je weet het niet, dit kan nog steeds positief uitpakken.
Precies, je snapt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje wat Lazio uit was voor het team van vorig seizoen(ja ik weet het, daar werden we compleet weggetikt, maar Arend heeft die wedstrijd nogal vaak aangestipt naderhand)
Een jaar geleden was Feyenoord toch ook al best goed?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?
Als je mij een jaar geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Mwah. Niet van het niveau dat je Atletico in hun eigen stadion de billen liet knijpen en de Spaanse media lyrisch maakt over Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een jaar geleden was Feyenoord toch ook al best goed?
Aan hem zal het niet liggen, hij had het vandaag ook weer goed neergezet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Precies, je snapt me.
Ik ga er vanuit dat Arend de komende 2 3 weken heel vaak deze wedstrijd terug gaat kijken en analyseren. Heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goed komt.
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zitten wellicht enkele clubs boven, maar dan kom je al heel snel in dit segment. Matig zou ik deze tegenstander absoluut niet noemen.
Blessures kunnen altijd op de loer liggen natuurlijk, ook bij een positieve curve omhoog.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan hem zal het niet liggen, hij had het vandaag ook weer goed neergezet.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het gebeurd natuurlijk in stappen je kan niet van de een op andere dag verwachten dat je even gaat winnen van de top van Europa, dat is een proces en daar maken we aantoonbaar grote stappen in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.
Dat verschil van perspectief zul je toch moeten maken, want hoe intimiderend die namen van Atletico ook klinken; het scheelt niet zo bijster veel wat er bij ons staat. Maar das een gek besef aangezien recent we nog met Ierse tuinkabouters speelden.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.
Dat verschil van perspectief zul je toch moeten maken, want hoe intimiderend die namen van Atletico ook klinken; het scheelt niet zo bijster veel wat er bij ons staat. Maar das een gek besef aangezien recent we nog met Ierse tuinkabouters speelden.
Het strijdplan was toen letterlijk ‘LFG’ (Lef Fel Gretig). Wat een achterlijke onzin, alsof een dronken vader van de E12 van de lokale amateurclub een lesje mentaliteit wil bijbrengen aan zijn pupillen. Wat een verschil met nu waar over alles nagedacht wordt maar tegelijkertijd het ook duidelijk blijft voor de spelers. Toch een stukje meer LFG gezien dan destijds bij Wolfsberger.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik vond die uitwedstrijd misschien nog wel droeviger toen.
Mijn gevoel na vandaag is dat ik in ieder geval ons heb onderschat óf Atletico heb overschat want eigenlijk mag je een wedstrijd waarin de verhoudingen lagen zoals vandaag niet verliezen, of je nou in Madrid of in Zwolle speelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar het gebeurd natuurlijk in stappen je kan niet van de een op andere dag verwachten dat je even gaat winnen van de top van Europa, dat is een proces en daar maken we aantoonbaar grote stappen in.
Atletico miste zijn centrale duo dus die liepen te kutten achterin, het is echt een gemiste kans hier niet minimaal een punt weg te halen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel na vandaag is dat ik in ieder geval ons heb onderschat óf Atletico heb overschat want eigenlijk mag je een wedstrijd waarin de verhoudingen lagen zoals vandaag niet verliezen, of je nou in Madrid of in Zwolle speelt.
Maar ik vind het ook maar gek hoor. Want ik ben tegelijkertijd enorm trots dat je zo ver bent dat dít de conclusie is die je kan trekken na een verloren pot tegen Atletico in plaats van ‘ach, op zich hebben we eventjes leuk mee gedaan’. De norm is zó veel hoger in zó’n bizar korte tijd, dat kan bijna niet.
Van verliezen van Trencin naar dit in een paar jaar tijd is wel een hele extreme metamorfose. Je waant je qua gevoel per definitie kansloos terwijl je dat zelden bent in die Europese wedstrijden.quote:De norm is zó veel hoger in zó’n bizar korte tijd, dat kan bijna niet.
Ja Jorgensen schoot op doel en het resultaat was een uitgooi bij de middenstip zowatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zerroukiquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Je volgt het pas een paar jaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Een dag later. Lang geleden dat ik zo boos en gefrustreerd ben na een wedstrijd.
Nee, maar ik bij zo’n wedstrijd tegen Ajax ging ik al standaard uit van een pokkeresultaat. Dan ben ik er meer op voorbereid.quote:
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Een dag later. Lang geleden dat ik zo boos en gefrustreerd ben na een wedstrijd.
Je verhaal klopt helemaal. Maar dat is de ratio, emotie is gewoon wat anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.
Gisteren waren we bij vlagen heer en meester. Het is ongelooflijk knap hoe Feyenoord zich gisteren presenteerde. En natuurlijk telt onderaan de streep alleen maar het resultaat en verlies je gewoon. Maar dit vertoonde spel biedt zoveel perspectief voor de komende maanden. Arend Martijn had het gewoon helemaal op de rit gisteren. Als je zo speelt tegen een Lazio mét Santi en Ivanu¨ec dan zit een 2e plek er gewoon in.
Ik zie dit team wekelijks beter worden en gisteren werd het bewijs daarvoor weer geleverd. Ik denk dat we echt nog hele mooie maanden tegemoet gaan met dit Feyenoord.Feyenoord
Vier punten tegen Lazio en het dan thuis beslissen tegen Atletico. Ik geloof er wel inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.
Gisteren waren we bij vlagen heer en meester. Het is ongelooflijk knap hoe Feyenoord zich gisteren presenteerde. En natuurlijk telt onderaan de streep alleen maar het resultaat en verlies je gewoon. Maar dit vertoonde spel biedt zoveel perspectief voor de komende maanden. Arend Martijn had het gewoon helemaal op de rit gisteren. Als je zo speelt tegen een Lazio mét Santi en Ivanu¨ec dan zit een 2e plek er gewoon in.
Ik zie dit team wekelijks beter worden en gisteren werd het bewijs daarvoor weer geleverd. Ik denk dat we echt nog hele mooie maanden tegemoet gaan met dit Feyenoord.Feyenoord
Ik ben tegelijkertijd trots op Feyenoord dat ik zulke enorme frustraties kan voelen na een uitwedstrijd bij Atletico als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je verhaal klopt helemaal. Maar dat is de ratio, emotie is gewoon wat anders.
Deze is raak.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tegelijkertijd trots op Feyenoord dat ik zulke enorme frustraties kan voelen na een uitwedstrijd bij Atletico als je begrijpt wat ik bedoel.
Slot kennende gaat hij dat doen? Nee, dat gaat hij niet doen lijkt mij zo, misschien alleen in CL.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nu wel een groot probleem ontstaan
Het probleem Zerrouki
schakelt slot nu over naar het elftal van gisterenavond met stengs op de rechtsbuiten plek......
slot kennende gaat hij dat doen..
ik zou liever spelen met stengs op het middenveld....
Zolang je standpunt maar niet is dat dit het plannetje van Atletico was vind ik alles best.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen op Fok blijkbaar maar 1 standpunt hebben, of we zijn trots of we vinden het kut dat we verliezen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je mij een jaar twee maanden geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Zijn er meerdere smaken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen op Fok blijkbaar maar 1 standpunt hebben, of we zijn trots of we vinden het kut dat we verliezen.
Atletico speelde op halve krachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je standpunt maar niet is dat dit het plannetje van Atletico was vind ik alles best.
quote:
Gaat dan de wedstrijd tegen PEC eindelijk de eerste echte tegenstander dit seizoen worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord heeft nog geen echte tegenstand gehad
Zerrouki was goed gisteren hé klaas.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nu wel een groot probleem ontstaan
Het probleem Zerrouki
schakelt slot nu over naar het elftal van gisterenavond met stengs op de rechtsbuiten plek......
slot kennende gaat hij dat doen..
ik zou liever spelen met stengs op het middenveld....
Ik bedoel meer dat de trainer het allemaal op orde heeft qua speelplan etc. en dan ben je afhankelijk van de uitvoering, beetje pech/geluk op bepaalde momenten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Blessures kunnen altijd op de loer liggen natuurlijk, ook bij een positieve curve omhoog.
Zolang we niemand hoeven te missen is er van alles mogelijk. Als we tegen Lazio moeten hebben we iig Gimenez weer tot onze beschikking (mits niet kapot).
Tja, pech hadden we zeker. Alle 3 de goals daar kan je wat van vinden. Die 1-1 riekte naar buitenspel maar dat is het vanwege een 1 of andere vage regel toch niet. Die 2-2 mag natuurlijk nooit vallen. Daar werd echt geklungeld Is dat het geluk wat een Atletico dan heeft of speelt de onervarenheid bij Feyenoord hen dan parten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de trainer het allemaal op orde heeft qua speelplan etc. en dan ben je afhankelijk van de uitvoering, beetje pech/geluk op bepaalde momenten.
“Hoe gaat Arne Slot zich aanpassen tegen de eerste ploeg die wél op volle kracht aantreedt?” - Driessenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dan de wedstrijd tegen PEC eindelijk de eerste echte tegenstander dit seizoen worden?
Die 3-2 is gewoon een fout van Wellenreuther. Zelfs als je de betere partij bent worden dit soort duels op details beslist. En dan is het wel jammer dat je net twee tot drie sterkhouders mist.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, pech hadden we zeker. Alle 3 de goals daar kan je wat van vinden. Die 1-1 riekte naar buitenspel maar dat is het vanwege een 1 of andere vage regel toch niet. Die 2-2 mag natuurlijk nooit vallen. Daar werd echt geklungeld Is dat het geluk wat een Atletico dan heeft of speelt de onervarenheid bij Feyenoord hen dan parten?
Die 1-1 had sowieso niet meer door de VAR goedgekeurd mogen worden, omdat volgens zijn interpretatie na de ‘balwinst’ van Wieffer een nieuwe situatie ontstond, dus dan mag je er helemaal niet meer naar kijken. Het is echt bizarre pech.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, pech hadden we zeker. Alle 3 de goals daar kan je wat van vinden. Die 1-1 riekte naar buitenspel maar dat is het vanwege een 1 of andere vage regel toch niet. Die 2-2 mag natuurlijk nooit vallen. Daar werd echt geklungeld Is dat het geluk wat een Atletico dan heeft of speelt de onervarenheid bij Feyenoord hen dan parten?
Ik vind het vooral mooi hoe spelers altijd met een topinstelling aan de start staan, ook als ze wekenlang op de bank hebben gezeten. Slot weet er toch altijd een hechte selectie van te makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zerrouki was goed gisteren hé klaas.
Zowel RTL als Ziggo hadden een scheids gebeld en allebei gaven ze aan dat het reglementair volledig juist was helaas. Of het was in beide gevallen Bas Nijhuisquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 1-1 had sowieso niet meer door de VAR goedgekeurd mogen worden, omdat volgens zijn interpretatie na de ‘balwinst’ van Wieffer een nieuwe situatie ontstond, dus dan mag je er helemaal niet meer naar kijken. Het is echt bizarre pech.
Wij zijn een Nederlandse club.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grondlegger van het succes.
Volledig juist lijkt mij sowieso niet waar. Of Wieffer controle had over de bal is wel heel erg voor interpretatie vatbaar en dan is het twijfelachtig of een VAR mag ingrijpen. Dat is zoiets wat je niet 100% kan bewijzen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel RTL als Ziggo hadden een scheids gebeld en allebei gaven ze aan dat het reglementair volledig juist was helaas. Of het was in beide gevallen Bas Nijhuis
Maar het klopt nog steeds niet, want de speler in buitenspelpositie hinderde overduidelijk wel / had wel impact, anders had Wieffer niet ingegrepen lijkt mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh die rooie die een blauwe maandag heeft gefloten geeft er een uitleg over. Kromme regel, wel juist toegepast.
En een pupillensliding van Wieffer natuurlijk
Jij bent de enige die dit zo stellig bewijst. Als je het niet erg vindt ga ik dan toch meer af op het plasje van meerdere scheidsrechters.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder mag de VAR niet meer corrigeren als er een nieuwe situatie is ontstaan, en als Wieffer controle over de bal heeft gehad is dit wel het geval. Dus op technisch vlak is de ingreep ook ongeldig.
Geert zit waarschijnlijk vrijdag bij Rijnmond en die gaan ze het ook vragen die is ook scheidsrechter tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh die rooie die een blauwe maandag heeft gefloten geeft er een uitleg over. Kromme regel, wel juist toegepast.
Volgens de regel dus niet. Dat de regel krom is waren we het al over eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het klopt nog steeds niet, want de speler in buitenspelpositie hinderde overduidelijk wel / had wel impact, anders had Wieffer niet ingegrepen lijkt mij.
Ook wat waard.quote:Feyenoord heeft ondanks de 3-2 nederlaag op bezoek bij Atlético Madrid internationaal indruk gemaakt. Ook de Spaanse media waren vol lof over de enorme energie van de ploeg van Arne Slot, die thuisclub deed beven. ‘De fans van Atlético Madrid waren aan het bidden voor het laatste fluitsignaal.’
‘Atlético lijdt, is effectief en dankt Jan Oblak voor de winst op een geweldig Feyenoord', zo kopt Mundo Deportivo nadat Atlético Madrid woensdagavond met de grootst mogelijke moeite Feyenoord opzij wist te zetten. ‘Het ultra aanvallende Feyenoord kwam tot twee keer toe op voorsprong en overtrof de ploeg van Diego Simeone qua spel en intensiteit. In de tweede helft weerstond Atlético, op de grens van hun kracht en energie, de intimidatie van de Nederlanders.’
https://www.ad.nl/nederla(...)den-gezien~ab4cf382/
Regel 2 is natuurlijk wel het geval, die speler van Atletico beweegt duidelijk richting de gespeelde bal. Als het puur onder hinderlijk buitenspel valt zou dat weer de interpretatie moeten zijn denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een goede reputatie die toekomstige sponsors en toppers als Santi naar je trekken is ook belangrijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas iets waard als je nu wint van Lazio.
Dat van controle over de bal was een fout van mij, dat geldt hier niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volledig juist lijkt mij sowieso niet waar. Of Wieffer controle had over de bal is wel heel erg voor interpretatie vatbaar en dan is het twijfelachtig of een VAR mag ingrijpen. Dat is zoiets wat je niet 100% kan bewijzen.
Verder mag de VAR niet meer corrigeren als er een nieuwe situatie is ontstaan, en als Wieffer controle over de bal heeft gehad is dit wel het geval. Dus op technisch vlak is de ingreep ook ongeldig.
En ook scheidsrechters kunnen de regels (fout) paraat hebben, zeker in een situatie zoals die van gisteren waarbij het wel akkoord was geweest als hij direct was goedgekeurd.
Helder, dan zit ik inderdaad fout daarover @Caland , in dat geval:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat van controle over de bal was een fout van mij, dat geldt hier niet.
Het enige waar het in deze situatie om gaat is of Saul hinderlijk buitenspel stond. Hij kreeg uiteindelijk de bal niet, dus dat kan alleen nog als hij Wieffer hinderde in het spelen van de bal of het zicht belemmerde. Dat was niet het geval en dus is dit een geldig doelpunt. Morata die de bal uiteindelijk kreeg stond geen buitenspel.
Dan is het volgens mij alsnog hinderlijk buitenspel als ik Rooie Raymond mag geloven. Maar ik denk dat hij dan fout zit.quote:2. Speler in buitenspelpositie maakt geen beweging richting de bal.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helder, in dat geval:
[..]
Dan is het volgens mij alsnog hinderlijk buitenspel als ik Rooie Raymond mag geloven. Maar ik denk dat hij dan fout zit.
Dan is het wel een regel die heel snel aangepast mag worden, mijn hemel.
Vind je? Die bal werd goed gegeven hoor, Griezmann leidt de boel ook een beetje af.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 3-2 is gewoon een fout van Wellenreuther. Zelfs als je de betere partij bent worden dit soort duels op details beslist. En dan is het wel jammer dat je net twee tot drie sterkhouders mist.
Als ie dat al doet (niet echt imo) kan Wieffer dat nooit gezien hebben en beïnvloedt dat zijn actie niet. Laten we er maar over ophouden, niet echt de moeite waard om veel energie aan te verspillen. Als de scheidsrechters het ermee eens zijn zal het wel kloppen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Saul beweegt richting de bal vanuit buitenspelpositie.
We moeten het er maar mee doen alhoewel het te hopen valt dat deze regels snel aangepast worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat al doet (niet echt imo) kan Wieffer dat nooit gezien hebben en beïnvloedt dat zijn actie niet. Laten we er maar over ophouden, niet echt de moeite waard om veel energie aan te verspillen. Als de scheidsrechters het ermee eens zijn zal het wel kloppen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Voetbal is een simpel spelletje, regels zouden ook simpel moeten zijn @:FIFA
Zerrouki was echt opvallend goed gisteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:05 schreef alopio het volgende:
Ook wel een luxe probleem met een hele goede Zerrouki die eigenlijk te goed is voor de bank, maar ja dat zijn er wel meer.
Als Ivanusec straks terug is gaat Arne gewoon met Santi, Ivanusec en Paixao spelen natuurlijk. En middenveld met Wieffer, Timber en Stengs lijkt me ook wel zeker. Wat een genot dat je dan Minthe en Zerrouki gewoon op de bank hebt.
En lekker met blessures en schorsingen dat je er niet op achteruit gaat en dat je soms tactisch kan wisselen zoals gisteren
Ja, want ook met dat wel of niet hinderlijk buitenspel gaat ook veel mis. Van het weekend stond er een speler voor de keeper buitenspel, ontnam al het zicht, maar gewoon tellen. En dan weet je dat er een aantal scheidsen zijn die 'm wel afkeuren, het is teveel willekeur.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vroeger was de buitenspelregel simpel, als er ook maar iemand buitenspel stond terwijl de pass werd gegeven was het buitenspel, wil je dat weer?
Die 3-2 is misschien nog wel hinderlijker. Bij de 1-1 kan je nog aanvoeren dat er door Wieffer een nieuwe situatie ontstaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de 1-1 ontstaat er door Wieffer een nieuwe situatie waarna het buitenspel wordt opgeheven. Als dat de regel is, prima.
Maar bij de 3-2 staat Griezmann buitenspel en doet hij actief mee. Dat is dan een kwestie van interpretatie van de scheidsrechter, maar ik zie dat scheidsrechters zulke goals vaker wel dan niet laten staan. Tja, wat doe je eraan.
Niet echt, loopt gewoon mee in de lijn van de pass.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Saul beweegt richting de bal vanuit buitenspelpositie.
In de richting van de bal meelopen = naar de bal toe bewegen imo, maar goed dat zou betekenen dat het geen buitenspel meer is als iemand in de voeten gespeeld wordt wat wellicht nog grotere onzin is dus de regel deugt sowieso niet. Daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik. Net als dat Wieffer als een downie die bal pakt met zijn sliding.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt, loopt gewoon mee in de lijn van de pass.
Het was gewoon een geweldige goal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Die bal werd goed gegeven hoor, Griezmann leidt de boel ook een beetje af.
Timber begint het ook steeds beter te doen (al vond ik hem gisteren niet zo) dus het is ook zonde om hem dan op de bank te zetten. En Stengs op rechts wil je ook niet elke wedstrijd als je Paixao, Minteh en Ivanusec hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Zerrouki nu zo goed speelde geeft ook wat te denken. Aan de bal als achterste middenvelder is Wieffer een stuk beter, maar als ‘slot voor de deur’ is Zerrouki beter. Maar samen opstellen gaat tegen veel tegenstanders ook weer lastig omdat Wieffer oncomfortabel is als spelverdeler iets dieper op het veld omdat hij geen snelle balbehandeling heeft. En tegen de meeste kneuzenclubs van de Eredivisie is dat toch wel noodzakelijk.
Onervarenheid van Feyenoord. En dat geldt ook wel voor de aanval. Leuk hoor, dat Paixao het goed deed. Maar een garantie voor doelpunten is hij niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn statistieken zijn juist uitstekend voor een buitenspeler als je heel 2023 meepakt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onervarenheid van Feyenoord. En dat geldt ook wel voor de aanval. Leuk hoor, dat Paixao het goed deed. Maar een garantie voor doelpunten is hij niet.
Scoort wel vaak tegen onze vrinden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onervarenheid van Feyenoord. En dat geldt ook wel voor de aanval. Leuk hoor, dat Paixao het goed deed. Maar een garantie voor doelpunten is hij niet.
Deze variant van gisteren zou je tegen Lazio, PSV en wellicht AZ kunnen proberen. Ik weet alleen niet of je Ivanusec én Stengs op de vleugels wil aangezien die allebei graag de bal in de voeten willen. Dus dan zou Luca moeten banken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Zerrouki nu zo goed speelde geeft ook wat te denken. Aan de bal als achterste middenvelder is Wieffer een stuk beter, maar als ‘slot voor de deur’ is Zerrouki beter. Maar samen opstellen gaat tegen veel tegenstanders ook weer lastig omdat Wieffer oncomfortabel is als spelverdeler iets dieper op het veld omdat hij geen snelle balbehandeling heeft. En tegen de meeste kneuzenclubs van de Eredivisie is dat toch wel noodzakelijk.
Dat kan wel zijn, maar een aanval met Griezmann en Morata is wel van een iets ander niveau. Als je het zo bekijkt is het niet gek dat je die pot verliest. En als je dan kansen gaat missen zoals die van Trauner.. dat stukje kwaliteit ontbreekt op dit niveau. Geen schande verder.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn statistieken zijn juist uitstekend voor een buitenspeler als je heel 2023 meepakt.
Eens wel. Er staat natuurlijk een erg goede selectie, maar een onneembare vesting is dit Feyenoord niet. Krijgen toch te makkelijk doelpunten tegen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:04 schreef Elan het volgende:
Al dat ophemelen van ons spel in de media krijg je ook wat van. Uiteindelijk krijg je veel te naïef die drie doelpunten tegen en sta je met lege handen.
Jup in de eredivisie ook. Niet alleen PSV maar ook Twente en AZ kregen er minder tegen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens wel. Er staat natuurlijk een erg goede selectie, maar een onneembare vesting is dit Feyenoord niet. Krijgen toch te makkelijk doelpunten tegen.
Erg vervelend ja, die 6-1 en 4-1’s.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup in de eredivisie ook. Niet alleen PSV maar ook Twente en AZ kregen er minder tegen.
Al kan je het daar nog prima compenseren met idioot veel doelpunten voor. In Europa (zeker met behoorlijke tegenstanders) kom je daar gewoon niet mee weg.
Het zijn vaak ook niet eens snelle counters waaruit je doelpunten tegen krijgt die gevolg zouden kunnen zijn van het hoge druk zetten en aanvallende spel maar lullige situaties of voorzetten waarbij er genoeg mensen van ons terug in de 16 zijn maar ze de bal niet weg krijgen of teveel ruimte geven aan tegenstanders.
Maar zonder tegendoelpunten had je wel mooi gewonnenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik word zo moe van dat tegendoelpunten gedram.
wat wil je nu eigenlijk zeggen elan?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup in de eredivisie ook. Niet alleen PSV maar ook Twente en AZ kregen er minder tegen.
Al kan je het daar nog prima compenseren met idioot veel doelpunten voor. In Europa (zeker met behoorlijke tegenstanders) kom je daar gewoon niet mee weg.
Het zijn vaak ook niet eens snelle counters waaruit je doelpunten tegen krijgt die gevolg zouden kunnen zijn van het hoge druk zetten en aanvallende spel maar lullige situaties of voorzetten waarbij er genoeg mensen van ons terug in de 16 zijn maar ze de bal niet weg krijgen of teveel ruimte geven aan tegenstanders.
2-2quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vervelend ja, die 6-1 en 4-1’s.
Staat er toch ben je blindquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat wil je nu eigenlijk zeggen elan?
Naast last van dwerggroei ben je dus ook nog blind.quote:
Het was toch ook goed, vooral de eerste helft dan, door die snelle Feyenoord goal moesten zij natuurlijk ook gaan voetballen en dat doen ze liever niet, daarom jammer dat ze zo snel na rust al voor kwamen en weer konden doen wat ze het liefste doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:04 schreef Elan het volgende:
Al dat ophemelen van ons spel in de media krijg je ook wat van. Uiteindelijk krijg je veel te naïef die drie doelpunten tegen en sta je met lege handen.
En zelfs dat ging niet van harte, je had nou ook niet het gevoel dat Atletico op de counter zomaar kon toeslaan en ze gingen wel erg ver terug op het einde. En dan mis je nog je twee beste aanvallers waardoor het in de zestien van hen erg lastig werd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was toch ook goed, vooral de eerste helft dan, door die snelle Feyenoord goal moesten zij natuurlijk ook gaan voetballen en dat doen ze liever niet, daarom jammer dat ze zo snel na rust al voor kwamen en weer konden doen wat ze het liefste doen.
Die tijd dat er daar geen muisje doorging is wel voorbij, tenminste gisteren was dat zo, al schijnen ze achterin wat spelers te missen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs dat ging niet van harte, je had nou ook niet het gevoel dat Atletico op de counter zomaar kon toeslaan en ze gingen wel erg ver terug op het einde. En dan mis je nog je twee beste aanvallers waardoor het in de zestien van hen erg lastig werd.
Ze misten hun vaste centrale duo dat scheelt nogal. Alsnog mag je met statistieken zoals gisteren die pot natuurlijk nooit verliezen. Echt enorm onnodig, ze hadden 3 schoten en 3 koolsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die tijd dat er daar geen muisje doorging is wel voorbij, tenminste gisteren was dat zo, al schijnen ze achterin wat spelers te missen.
je kunt sparta en atletico aanwijzen als te veel doelpunten tegenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Teveel en te makkelijk tegendoelpunten waar dat niet nodig is Hans.
Dit. Je hebt helemaal niks. Ja leuk gespeeld maar verder.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:04 schreef Elan het volgende:
Nee maar dat was allemaal tactiek, het masterplan van een geniale Simeone…quote:Sinds Opta de statistieken bijhoudt (sinds het seizoen 2003/2004) was er slechts één club die het ook voor elkaar wist te krijgen om op bezoek bij Atlético Madrid minstens zeven keer op doel te schieten, zoals Feyenoord gisteravond deed. Dat was niemand minder dan Real Madrid. De Koninklijke schoot in april 2015 acht keer op doel, één keer meer dan de Rotterdammers.
Het is verder geen diskwalificatie van het team maar vraag me gewoon af waardoor het komt .Tegen Go Ahead was ook weer zo'n flutmoment dat ze uit het niets scoren. Los van of zo'n doelpunt je wel of niet de wedstrijd kost zoals gisteren krijg je het idee dat dat op die momenten eigenlijk nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt sparta en atletico aanwijzen als te veel doelpunten tegen
in beide potjes zijn dat er eigenlijk 1 te veel
dat kan gebeuren met voetbal
maar ben benieuwd waar jij nog meer structureel teveel en te makkelijke tegendoelpunten kunt aanwijzen
Ja. Al kwam de 2e goal meer op het conto van Timber vind ik. En de eerste goal had Wieffer natuurlijk beter weg kunnen werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Heb het niet teruggekeken, maar was het nou drie keer de apotheker die werd afgetroefd of heb ik dat verkeerd opgeslagen
van die klutsgoals zoals de 2-2 kun je gewoon niet zoveel aan doen (als trainer)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is verder geen diskwalificatie van het team maar vraag me gewoon af waardoor het komt .Tegen Go Ahead was ook weer zo'n flutmoment dat ze uit het niets scoren. Los van of zo'n doelpunt je wel of niet de wedstrijd kost zoals gisteren krijg je het idee dat dat op die momenten eigenlijk nergens voor nodig is.
Bij de tweede goal loopt Timber Trauner in de weg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Heb het niet teruggekeken, maar was het nou drie keer de apotheker die werd afgetroefd of heb ik dat verkeerd opgeslagen
De eerste doet Wieffer natuurlijk niet best. Goal 2 vind ik wel meer de fout van Timber en de derde goal vind ik eigenlijk gewoon echt een hele goede goal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
ja, ik denk dat zijn piek gewoon net onder Roma/Atletico ligtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Maar nu worden de drie goals op het conto van Trauner geschreven terwijl bij de 1e Wieffer de fout ingaat, bij de tweede Timber in de weg loopt en de derde is gewoon een prima goal waar Trauner tegen 2 man staat (waarvan 1 buitenspel)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, ik denk dat zijn piek gewoon net onder Roma/Atletico ligt
want in veel andere wedstrijden valt het niet zo op, maar voor mijn gevoel zit Trauner er toch best veel naast in de europese grote wedstrijden. Die met Dybala wordt hem onterecht kwalijk genomen, maar het jaar ervoor dook hij ook onder die bal door
gernotgod primagenot, maar volgend jaar moet daar gewoon een ander staan voor de basis denk ik
Eens. Behoorlijk onterecht dat die goals op zijn naam komen. Neemt niet weg dat het prima zou zijn als je een betere vervanger kunt halen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nu worden de drie goals op het conto van Trauner geschreven terwijl bij de 1e Wieffer de fout ingaat, bij de tweede Timber in de weg loopt en de derde is gewoon een prima goal waar Trauner tegen 2 man staat (waarvan 1 buitenspel)
dat is natuurlijk wel een heerlijk idee; dat je nu zelfs op spelers van het niveau Trauner kan doorselecteren. Nog niet zolang geleden hadden we Ie, van Beek, Scharie en zelfs Fer in de defensie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Behoorlijk onterecht dat die goals op zijn naam komen. Neemt niet weg dat het prima zou zijn als je een betere vervanger kunt halen voor volgend seizoen.
Juist aan die 2-1 van Dybala kon hij niks doen maar volgens mij werd hij er bij de 3-1 toen helemaal uitgelopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:57 schreef aTypisch het volgende:
want in veel andere wedstrijden valt het niet zo op, maar voor mijn gevoel zit Trauner er toch best veel naast in de europese grote wedstrijden. Die met Dybala wordt hem onterecht kwalijk genomen, maar het jaar ervoor dook hij ook onder die bal door
https://www.rijnmond.nl/n(...)k-tot-inkeer-gekomenquote:Het geweld van Feyenoord-hooligans is de afgelopen jaren toegenomen, zegt het Openbaar Ministerie. Één man speelde daarin een cruciale rol: Max V. uit Rijswijk. Hij wordt gezien als de regisseur, de intellectueel van de groep. Bekladding, bedreiging en geweld – van ‘s Gravendeel tot Albanië – het is een lange lijst aan verdenkingen tegen hem.
De 30-jarige fiscalist en jurist heeft tot nu toe gezwegen bij de politie, maar vandaag in de rechtszaal in Rotterdam is dat anders. “In de Penitentiaire Inrichting ben ik tot inkeer gekomen. Na ruim acht maanden voorlopige hechtenis wil ik openheid van zaken geven.”
Hij praat rustig, zorgvuldig formulerend. Zijn verhaal heeft hij op papier gezet. In het kort: het waren domme acties, stoerdoenerij, ik schaam mij er diep voor en ik breek radicaal met het hooliganisme.
Een psycholoog in de bajes heeft hem daartoe gebracht, evenals zijn vriendin. “Ze heeft me een deadline gesteld. Ze zit al maanden thuis met PTSS. Ik begrijp nu pas goed wat ik anderen heb aangedaan.”
'Niet tegen homoseksuelen'
Een van de slachtoffers is Paul van Dorst, oprichter van de Roze Kameraden. In augustus 2021 wordt brand gesticht bij zijn sportschool aan de Brielselaan in Rotterdam en het gebouw wordt beklad met ‘kankerhomo’s’. Max V.: “Ik ben niet tegen homoseksuelen, we wilden alleen een boodschap afgeven. Dat het vreemd was om een aparte supportersgroep op te richten.”
Van Dorst staat ook vermeld op spandoeken die worden getoond in Albanië in mei 2022, vlak voor de finale om de Conference Leaugue tussen Feyenoord en AS Roma. Een van de teksten: ‘Hitler onze vorst, vergaSS Paul van Dorst’.
Andere beledigende en bedreigende spandoeken zijn gericht tegen burgemeester Aboutaleb en diens dochter. Max V. zit in de appgroep ‘Road to kankerchaos’ waar suggesties worden gedaan voor teksten. Meerdere zijn door V. bedacht. “Die apps kenmerken zich door harde taal, niets is te gek. Er waren geen grenzen. We zien dat als humor, al zal niet iedereen dat begrijpen.”
De dreigende taal aan het adres van Aboutaleb moet daarom worden gerelativeerd. “Meestal als wij iets tegen de burgemeester hebben, dan heeft dat betrekking op strenge regels die hij heeft bepaald. Maar hij hoeft niet dood, nee.”
Rellen met ME tijdens oud en nieuw
Bij een andere, ernstige zaak ontkent hij een rol te hebben gespeeld: de oudjaarsrellen in ‘s Gravendeel van 1 januari 2023. De ME wordt in een hinderlaag gelokt en bekogeld met vuurwerk. De politie herkent meerdere Feyenoord-supporters. Vooraf wordt er over rellen en vuurwerk gesproken in een appgroep en een dag later schrijft Max: “We hebben de politie aangevallen, het was leuk.”
In de rechtszaal zegt hij niets te hebben gedaan. “Ik heb geen geweld gepleegd en ik heb niets te maken met de jongens die vuurwerk hebben gegooid. Dat ik erover sprak in de appgroep was weer om stoer te doen. Ik heb altijd een sterke mening.”
Het Openbaar Ministerie ziet dat anders. Het klopt dat V. zelf niets gegooid heeft, maar dat is steeds zijn rol: als regisseur blijft hij op de achtergrond en ziet hoe het voetvolk de vuile handen maakt. Hij de woorden, zij de daden.
“Hij had een leidende, initiërende rol in maatschappelijk ontwrichtende zaken, zoals racisme en geweld. Dat hij breekt met het verleden is goed, het is een doodlopende weg.” Strafeis: vier jaar cel en daarnaast een locatieverbod bij de Kuip voor drie jaar.
Rotterdam Jongeren Kern
Max V. opereerde op sociale media onder de nickname 'MaxFIIIR' en was betrokken bij de harde-kern-groepen Rotterdam Jongeren Kern (RJK), FIIIR en de Noordzijde. Ook beheert hij de kleding-webshop van de Rotterdam Radicals.
De verdachte is in het verleden meerdere keren veroordeeld voor voetbalgeweld, onder meer voor de rellen in Rome in 2015. Steeds kreeg hij taakstraffen opgelegd, maar nu hij in de cel zit, dringt alles pas tot hem door, zegt hij. Zo heeft hij ook een excuusbrief geschreven naar Paul van Dorst.
'Nergens veilig'
In de rechtszaal vertelt Van Dorst continu bang te zijn geweest voor aanslagen. “Ik had nergens meer een veilige plek. Waar ik ook kwam, was ik aan het scannen: de mensen, de nooduitgang. Ik liep rond met een noodknop zodat ik de politie direct kom alarmeren.”
Paul van Dorst belde zijn moeder toen hij hoorde dat ook zij op een spandoek stond vermeld, ‘Paul, je kankermoeder’. “Dat is zo intens. Het is godsgruwelijk laf om mijn familie erbij te betrekken.”
In de Kuip komt hij sinds het seizoen 2021/22 niet meer. “De plaats waar ik zat sinds ik op mijn dertiende aan de hand van mijn oom werd weggenomen, het was niet meer van mij.”
'Ander persoon'
Max V. zegt zich dit gemis als Feyenoord-supporter goed te kunnen voorstellen. Niet alleen zit hij vast, hij heeft van de KNVB een stadionverbod van vijftien jaar gekregen. “Ik hoop in de verre toekomst weer naar Feyenoord te kunnen gaan met mijn zoons.”
De rechter in Rotterdam doet op 19 oktober uitspraak. “Ik hoop dat u mij gelooft als ik zeg dat ik ga veranderen. Dat er een andere persoon is dan die in de appgroep.”
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:59 schreef Nober het volgende:
Max (30) was de intellectueel en regisseur van de Feyenoord-hooligans: ‘In de cel ben ik tot inkeer gekomen’
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)k-tot-inkeer-gekomen
Even zieltjes winnen dusquote:De rechter in Rotterdam doet op 19 oktober uitspraak.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Even zieltjes winnen dus
Daar trappen we niet in
DAT IS!!!11!!!....quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Teveel en te makkelijk tegendoelpunten waar dat niet nodig is Hans.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Even zieltjes winnen dus
Daar trappen we niet in
Watquote:De 30-jarige fiscalist en jurist
WATquote:Max V. zit in de appgroep 'Road to kankerchaos'
Als zijn vriendin inderdaad PTSS heeft (waarvan?) en hij nu ziet wat hij anderen jarenlang heeft bezorgd, dan kan ik mij voorstellen dat er een kwartje geland is.quote:Een psycholoog in de bajes heeft hem daartoe gebracht, evenals zijn vriendin. “Ze heeft me een deadline gesteld. Ze zit al maanden thuis met PTSS. Ik begrijp nu pas goed wat ik anderen heb aangedaan.”
kankerimbeciel.mp4quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:59 schreef Nober het volgende:
Max (30) was de intellectueel en regisseur van de Feyenoord-hooligans: ‘In de cel ben ik tot inkeer gekomen’
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)k-tot-inkeer-gekomen
Nee joh, tegelijkertijd bekent hij nauwelijks schuld. Als het kwartje geland is, zou hij dit soort uitspraken niet doen:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als zijn vriendin inderdaad PTSS heeft (waarvan?) en hij nu ziet wat hij anderen jarenlang heeft bezorgd, dan kan ik mij voorstellen dat er een kwartje geland is.
Gewoon een psychopaat.quote:“Ik heb geen geweld gepleegd en ik heb niets te maken met de jongens die vuurwerk hebben gegooid. Dat ik erover sprak in de appgroep was weer om stoer te doen. Ik heb altijd een sterke mening.”
Hij heeft geen kinderen maar weet wel dat het later jongens zijn. Apart.quote:“Ik hoop in de verre toekomst weer naar Feyenoord te kunnen gaan met mijn zoons.”
@klaasweetalles Studeerde jij toevallig fiscaal recht voordat je naar Harvard ging?quote:
Onvruchtbaarheid is nog een betere optie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderen maar weet wel dat het later jongens zijn. Apart.
Bij sukkels zoals deze hoop je juist dat hij later alleen dochters krijgt. Komen er wat minder debieltjes in de toekomstige generatie.
Verplicht steriliseren ajb.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onvruchtbaarheid is nog een betere optie.
Neequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:klaasweetalles Studeerde jij toevallig fiscaal recht voordat je naar Harvard ging?
Het kan raar spoken op het Mek drie park stadion!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Geen goed gevoel over zondag tegen PEC.
Dan weten jullie dat alvast.
Laatste wedstrijd stond ie in de basisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig om te lezen jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Even gekeken op Rangers fanfora, ze zijn absoluut NIET BLIJ met Dessers. Hij is hun Dilrosun. 🫣
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig om te lezen ja
Ze hebben nu alle hoop gevestigd op Danilo die terug komt van een blessure. Gaan die even van een koude kermis thuiskomen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig om te lezen ja
Ze hebben nu alle hoop gevestigd op Danilo die terug komt van een blessure. Gaan die even van een koude kermis thuiskomen
Zij spelen tenminste wél in Adidas ipv in een venture capital C-merk dat moeite heeft om zich als een A-merk te profileren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het kan raar spoken op het Mek drie park stadion!
Ook Mintthee doet wat ie wil.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Igor heeft een nieuw vriendje gemaakt.
Wat draag jij dan als het bijna 30 graden is in de stad als je op reis bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Volwassen mannen die korte spijkerbroeken dragen. Dat kan echt niet.
Een chino korte broek of een lange maar geen korte spijkerbroek. Mensonterend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat draag jij dan als het bijna 30 graden is in de stad als je op reis bent
Waar komt deze random modepolitie onzin nou weer vandaan. Zeker in de Esquire gelezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een chino korte broek of een lange maar geen korte spijkerbroek. Mensonterend.
Dat weet ik gewoon.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:36 schreef viagraap het volgende:
[..]
Waar komt deze random modepolitie onzin nou weer vandaan. Zeker in de Esquire gelezen ofzo.
Loafers bij je chino?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent op een dronkenmansreis met de snuivende fanatico's van Feyenoord, niet op een werkbezoek namens de baas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@Slobeend komt straks ook vertellen dat die bombers bij een thuiswedstrijd ingeruild moeten worden voor parka’s. Of een mantel zoals Oh Arne in de winter draagt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bent op een dronkenmansreis met de snuivende fanatico's van Feyenoord, niet op een werkbezoek namens de baas.
Overdreven gedoe.
Doorgesnoven fanatico’s vinden het doorgaans erg prettig als je je een beetje netjes kleedt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bent op een dronkenmansreis met de snuivende fanatico's van Feyenoord, niet op een werkbezoek namens de baas.
Overdreven gedoe.
Mantelgodquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:slobeend komt straks ook vertellen dat die bombers bij een thuiswedstrijd ingeruild moeten worden voor parka’s. Of een mantel zoals Oh Arne in de winter draagt.
Ziet er echt niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De hele selectie van Vitesse gewoon een cadeaubon geven voor de Happy Italy of de Malakka aan het Cor Kieboomplein die je alleen op de 20ste kan verzilveren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Maar godverdomme tering tyfus kut interlands.
Santi volgende week weer op pad en komt met een jetlag terug voor de zaterdagavond pot.
Ik ben geen fan van Vitesse maar dit gaat allemaal wel heel ver. Ronduit walgelijke verwensingen dit en derhalve een TR gezet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De hele selectie van Vitesse gewoon een cadeaubon geven voor de Happy Italy.
Je moet er zelfs een beetje pauper uitzien als je op reis bent met mensen als tegelzetter Delano en Rutger om je heen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit inderdaad.
Maar goed, moeten hunnie weten.
Als ie z'n slaapritme niet aanpast voelt het voor hem als zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Maar godverdomme tering tyfus kut interlands.
Santi volgende week weer op pad en komt met een jetlag terug voor de zaterdagavond pot.
Bende gij homo, Edgar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Volwassen mannen die korte spijkerbroeken dragen. Dat kan echt niet.
"Clasie is de nieuwe Xavi" genotquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:35 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Willem is uit.
https://www.ad.nl/nederla(...)ik-het-wel~a4dbd411/
jeetjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:23 schreef Elan het volgende:
Toch weer 4 mensen aangehouden in Madrid wegens dat gedoe in die VIP-box.
Doorgaans worden er meer mensen aangehouden bij de McDonalds van de Coolsingel op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:23 schreef Elan het volgende:
Toch weer 4 mensen aangehouden in Madrid wegens dat gedoe in die VIP-box.
Ongetwijfeld, op 30k + is het ook niks. Enige reden dat ik het post is omdat nog besloten moet worden of er wel of geen supporters mee mogen naar Rome en alles onder een enorm vergrootglas ligt. Een avond zonder enige incidenten zou wellicht in ons voordeel pleiten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doorgaans worden er meer mensen aangehouden bij de McDonalds van de Coolsingel op een vrijdagavond.
Een wel of niet vechtpartijtje in een vipruimte gaat daar echt helemaal niks aan veranderenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, op 30k + is het ook niks. Enige reden dat ik het post is omdat nog besloten moet worden of er wel of geen supporters mee mogen naar Rome en alles onder een enorm vergrootglas ligt. Een avond zonder enige incidenten zou wellicht in ons voordeel pleiten.
Jong belegen kaas voor je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet maar je weet toch nooit helemaal hoe die shit weer precies gaat worden uitgelegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wel of niet vechtpartijtje in een vipruimte gaat daar echt helemaal niks aan veranderen
Nice. Ik helaas niet, zelf plek 2300, maat plek 500 en ook kansloos. Ach, vliegreis en hotel zijn al geboekt dus ben sowieso in de stad, met wat geluk is Celtic al uitgeschakeld en kunnen we FLKG gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
Kaarten voor Celtic uit binnen
Erg mooi
Ik had geen wachtrijplek gelukkig, wel wat mazzel gehad ja. Waardeloos systeemquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nice. Ik helaas niet, zelf plek 2300, maat plek 500 en ook kansloos. Ach, vliegreis en hotel zijn al geboekt dus ben sowieso in de stad, met wat geluk is Celtic al uitgeschakeld en kunnen we FLKG gaan
De O21 wordt bewust verwaarloosd, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
Is Melvin Boel trouwens al ontslagen? O21 is alweer voor de zoveelste keer een totale schande. Verloren jaartje voor de jeugdopleiding nummer zoveel.
Wat. Dat is totale onzin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De O21 wordt bewust verwaarloosd, dan krijg je dit.
Er is een samenwerking met Dordrecht gesloten om spelers die goed zouden zijn voor de O21 daar te dumpen. Andere goede spelers als Zechiël en Milambo trainen mee met Feyenoord 1 waardoor ze geen automatismen kunnen trainen met hun teamgenoten. En dan helpt het vast ook niet dat de helft van het team midweeks naar Madrid moet voor die Youth League (terecht natuurlijk gezien het podium).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat. Dat is totale onzin.![]()
Er is juist bewust geïnvesteerd in O21 met spelers die eigenlijk veel te goed zijn voor dat niveau, zie een Zaal of van der Sluijs bijvoorbeeld. En gasten als Zechiël en Milambo worden ook constant teruggeschopt richting dat team in plaats van dat ze kansen krijgen bij het eerste.
Dit team is op papier echt met afstand de beste in de competitie en zouden fluitend kampioen moeten worden.
Die samenwerking met Dordt blijft redelijk achterlijk imo, maar de spelers die nu aan ze worden uitgeleend zijn helemaal niet spelers uit de jeugd van Feyenoord die te goed zouden zijn voor O21. Het zijn juist allemaal spelers die specifiek deze zomer zijn aangetrokken voor Dordrecht en nog geen seconde bij Feyenoord hebben gespeeld(Sebaoui, Tsoungui en Osundina). De enige jeugdspeler van Feyenoord die daar rond loopt is Wijnaldum 't Zandt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is een samenwerking met Dordrecht gesloten om spelers die goed zouden zijn voor de O21 daar te dumpen. Andere goede spelers als Zechiël en Milambo trainen mee met Feyenoord 1 waardoor ze geen automatismen kunnen trainen met hun teamgenoten. En dan helpt het vast ook niet dat de helft van het team midweeks naar Madrid moet voor die Youth League (terecht natuurlijk gezien het podium).
Ik zou echt niet direct naar de trainer wijzen als alles uitstraalt dat de O21 niet belangrijk is.
Juist niet, die weg is veel makkelijker dan men denkt. Almere City is bijvoorbeeld na vorig seizoen al de piramide in gekomen, en de kampioen van dit seizoen heeft ook een zeer grote kans om de piramide in te gaan gezien hoe slecht de O21-teams in de Tweede Divisie het doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die missie om de O21 naar de KKD te brengen is dan ook bijster kansloos.
Hij is totaal niet kansloos inderdaad, daarom is het zo frustrerend dat ze het totaal niet serieus lijken te nemen. Zoiets straalt ook af op de spelers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Juist niet, die weg is veel makkelijker dan men denkt. Almere City is bijvoorbeeld na vorig seizoen al de piramide in gekomen, en de kampioen van dit seizoen heeft ook een zeer grote kans om de piramide in te gaan gezien hoe slecht de O21-teams in de Tweede Divisie het doen.
Tsja, ik ben het er dus totaal niet mee eens dat ze het niet serieus lijken te nemen, en zie ook oprecht niet hoe je dat kan beweren. Er is volop in O21 geïnvesteerd met spelers van buitenaf, nota bene zelfs met KKD-ervaring, en verder bestaat de halve basis uit jeugdinternationals. Als je daar week-in-week-uit wanprestaties mee levert mag je op een gegeven moment wel naar de trainer gaan kijken hoor, want aan de kwaliteit van de spelers ligt het echt niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is totaal niet kansloos inderdaad, daarom is het zo frustrerend dat ze het totaal niet serieus lijken te nemen. Zoiets straalt ook af op de spelers.
Prima geanticipeerd. Nog een paar andere goeie acties gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walemark heeft zijn eerste goal te pakken bij sc Heerenveen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
Je kan trouwens ook gewoon degraderen naar een lagere O21-divisie als je onderaan eindigt. Zeker niet uitgesloten als het zo door gaat, maar dat zou echt een regelrechte ramp zijn en (voor de korte termijn) een doodsteek voor de hele jeugdopleiding.
Ik heb een trademark 'quote:
Retorische vraag natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
Even voor de administratie, maar heeft de knvb überhaupt al een straf aan onze Amsterdamse vrienden uitgedeeld nav de gestaakte wedstrijd
Moeten hunnie weten. Dit is het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
Even voor de administratie, maar heeft de knvb überhaupt al een straf aan onze Amsterdamse vrienden uitgedeeld nav de gestaakte wedstrijd
quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Voor straf spelen ze volgend seizoen in de KKD.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
Mario Beenquote:
Niet met Mario hè. Ciao ciao, doei doei.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mario BeenDat ze die man nog steeds wedstrijden van Feyenoord laten doen, je kunt net zo goed de voorzitter van de fanclub als analist neerzetten.
Stukje autisme.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Pistolero het volgende:
Arne vertelde voor die inhaalwedstrijd tegen Ajax al dat sommige spelers langer nodig hebben om te herstellen dan anderen.
Waarschijnlijk is hij nog steeds ziedend dat het perfect uitgedachte trainings- en fitheidschema van Trauner in de war is gegooid door die wedstrijd.
Dat volksbuurt uiterlijk blijft wel onovertroffen. Ook vandaag. Hoepeltjes en glans jasje.quote:
Dat is idd erg leuk gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |