Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijken
Toch mooi dat die tijden voorbij zijn en je nu reikhalzend uitkijkt naar potjes tegen Atletico en Lazio met het idee dat je mee kan komen of gewoon beter bent. Wat een weeldequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijken
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?
Als je mij een jaar geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Toen in 2007 Makaay, Gio & co bij ons landden en wij gedeeld winterkampioen werden dacht ik dat ook. Ken je gevoel. Maar toen had ik daarna ook meteen afgeleerd om snel te wennen aan nieuwe situaties.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatie
Ik hoop vooral dat iedereen geleerd heeft van deze pot en daardoor nog beter worden. Je weet het niet, dit kan nog steeds positief uitpakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik had dit eigenlijk wel verwacht. Ik wen blijkbaar sneller aan een nieuwe situatie
Ik wil gewoon het maximale uit deze genottelijke situatie halen, voordat het weer voorbij is.
Een beetje wat Lazio uit was voor het team van vorig seizoenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen in 2007 Makaay, Gio & co bij ons landden en wij gedeeld winterkampioen werd dacht ik dat ook. Ken je gevoel. Maar toen had ik ook meteen afgeleerd om snel te wennen aan nieuwe situaties.
[..]
Ik hoop vooral dat iedereen geleerd heeft van deze pot en daardoor nog beter worden. Je weet het niet, dit kan nog steeds positief uitpakken.
Precies, je snapt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje wat Lazio uit was voor het team van vorig seizoen(ja ik weet het, daar werden we compleet weggetikt, maar Arend heeft die wedstrijd nogal vaak aangestipt naderhand)
Een jaar geleden was Feyenoord toch ook al best goed?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?
Als je mij een jaar geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Mwah. Niet van het niveau dat je Atletico in hun eigen stadion de billen liet knijpen en de Spaanse media lyrisch maakt over Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een jaar geleden was Feyenoord toch ook al best goed?
Aan hem zal het niet liggen, hij had het vandaag ook weer goed neergezet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Precies, je snapt me.
Ik ga er vanuit dat Arend de komende 2 3 weken heel vaak deze wedstrijd terug gaat kijken en analyseren. Heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goed komt.
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zitten wellicht enkele clubs boven, maar dan kom je al heel snel in dit segment. Matig zou ik deze tegenstander absoluut niet noemen.
Blessures kunnen altijd op de loer liggen natuurlijk, ook bij een positieve curve omhoog.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan hem zal het niet liggen, hij had het vandaag ook weer goed neergezet.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het gebeurd natuurlijk in stappen je kan niet van de een op andere dag verwachten dat je even gaat winnen van de top van Europa, dat is een proces en daar maken we aantoonbaar grote stappen in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.
Dat verschil van perspectief zul je toch moeten maken, want hoe intimiderend die namen van Atletico ook klinken; het scheelt niet zo bijster veel wat er bij ons staat. Maar das een gek besef aangezien recent we nog met Ierse tuinkabouters speelden.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, meer een ploeg die een bepaald type team kan ontregelen maar daar vallen wij niet zo onder. Omdat we als Feyenoorders nou eenmaal niet zo veel gewend zijn ben je daardoor al gauw tevreden met het vertoonde spel in plaats van teleurgesteld dat je een mindere tegenstander door onnodige tegengoals niet kan verslaan.
Dat verschil van perspectief zul je toch moeten maken, want hoe intimiderend die namen van Atletico ook klinken; het scheelt niet zo bijster veel wat er bij ons staat. Maar das een gek besef aangezien recent we nog met Ierse tuinkabouters speelden.
Het strijdplan was toen letterlijk ‘LFG’ (Lef Fel Gretig). Wat een achterlijke onzin, alsof een dronken vader van de E12 van de lokale amateurclub een lesje mentaliteit wil bijbrengen aan zijn pupillen. Wat een verschil met nu waar over alles nagedacht wordt maar tegelijkertijd het ook duidelijk blijft voor de spelers. Toch een stukje meer LFG gezien dan destijds bij Wolfsberger.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik vond die uitwedstrijd misschien nog wel droeviger toen.
Mijn gevoel na vandaag is dat ik in ieder geval ons heb onderschat óf Atletico heb overschat want eigenlijk mag je een wedstrijd waarin de verhoudingen lagen zoals vandaag niet verliezen, of je nou in Madrid of in Zwolle speelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar het gebeurd natuurlijk in stappen je kan niet van de een op andere dag verwachten dat je even gaat winnen van de top van Europa, dat is een proces en daar maken we aantoonbaar grote stappen in.
Atletico miste zijn centrale duo dus die liepen te kutten achterin, het is echt een gemiste kans hier niet minimaal een punt weg te halen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel na vandaag is dat ik in ieder geval ons heb onderschat óf Atletico heb overschat want eigenlijk mag je een wedstrijd waarin de verhoudingen lagen zoals vandaag niet verliezen, of je nou in Madrid of in Zwolle speelt.
Maar ik vind het ook maar gek hoor. Want ik ben tegelijkertijd enorm trots dat je zo ver bent dat dít de conclusie is die je kan trekken na een verloren pot tegen Atletico in plaats van ‘ach, op zich hebben we eventjes leuk mee gedaan’. De norm is zó veel hoger in zó’n bizar korte tijd, dat kan bijna niet.
Van verliezen van Trencin naar dit in een paar jaar tijd is wel een hele extreme metamorfose. Je waant je qua gevoel per definitie kansloos terwijl je dat zelden bent in die Europese wedstrijden.quote:De norm is zó veel hoger in zó’n bizar korte tijd, dat kan bijna niet.
Ja Jorgensen schoot op doel en het resultaat was een uitgooi bij de middenstip zowatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knalde
Zerroukiquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Wie was het beste aan de kant van Feyenoord?
Je volgt het pas een paar jaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Een dag later. Lang geleden dat ik zo boos en gefrustreerd ben na een wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |