SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Het kan ook allebei.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Hartman, zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Wie was het beste aan de kant van Feyenoord?
Hartman en Zerrouki.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Vond Stengs wel aardig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef Coco het volgende:
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt heel weinig met die trots. Als je de club en de sportieve doelen serieus neemt baal je gewoon van de nederlaag.
Het is vooral een onterechte tegenstelling.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na 40 jaar grotendeels roodwitte ellende ben ik kampioen relativeren.
Dat. Ik snap daar dus niks van.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan multitasken. Ik baal ontzettend, maar ben toch verdomd trots. Je meet je hier met de top, en bent eigenlijk gewoon de betere.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.quote:
Maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik baal ook dat je hier (onverdiend) punten verspeeld, maar ik ben trots dat je voetballend eigenlijk de betere partij was. Dat laatste had ik echt totaal niet verwacht. Uiteindelijk heb je er niks aan maar dat je zoveel kansen mist komt ook omdat je de klasse van Gimenez en Ivanusec vanavond mist.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Zeker weten. Wat speelde hij goed. Die jongen heeft zeker op dit podium de aandacht getrokken van andere grotere clubs.quote:
Ik ben de hele avond al chagrijnig, juist omdat er zoveel meer in zat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Ik snap daar dus niks van.
Dat was een beetje wat ik bedoelde @:slobeend
Feyenoord speelde best goed, maar niet goed genoeg. Ik had een hoop chagrijn verwacht hier eigenlijk.
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.
Mooi om te beseffen dat je na een 3-2 nederlaag bij Atletico zegt ‘dat was echt godverdomme onnodig’quote:
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met klein maken te maken. Het is gewoon een feit dat je tegen een veel grotere club speelt met veel meer kwaliteit.
En dit is het seizoen/was de wedstrijd waar we daar achterkomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.quote:
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat was dus helemaal niet zo. Met dit team ben je gewoon helemaal niet kansloos tegen de Europese top (behalve City misschien)
Ligt aan hoe de komende potjes tegen Lazio uitpakken, maar die had ik liever op zo'n groot mogelijke afstandquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.
Je hebt een coach die zelfs nog die Iraniër een aardige voetballer laat lijken. Daar zit het in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.
Precies. Laat die maar lekker op 0. Thuis tegen Lazio of Atletico 3 punten pakken en je bent al zo goed als zeker 3e.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet best gunstig dat Celtic gewoon lekker op 0 blijft? Met het oog op het laatste potje ook.
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het geen trots noemen. Ik denk dat we goed speelden en dat dit heel veel perspectief biedt voor de rest van het seizoen, maar trots past meer bij een tastbaar resultaat. Anders maak je jezelf onnodig klein.
Viel vies tegen ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je normaal zeggen maar dat vond ik enorm meevallen.
Klopt, maar ik vind het resultaat nu belangrijker dan het spel, dus ik focus daar liever op. Het is geen oefenwedstrijd. Ik wil gewoon overwinteren in de CL omdat dat hele waardevolle ervaring is en onze spelers meer waard maakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.
Je kunt prima trots zijn op het vertoonde spel en balen van de nederlaag. Net zoals dat je blij kunt zijn met winst en teleurgesteld/ontevreden over het vertoonde spel.
Denk dat er weinig mensen zijn die het daar niet mee eens zijn. Vind dat wel wat anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het resultaat nu belangrijker dan het spel, dus ik focus daar liever op. Het is geen oefenwedstrijd. Ik wil gewoon overwinteren in de CL omdat dat hele waardevolle ervaring is en onze spelers meer waard maakt.
Hij niet alleen. Als je dit volhoud staan de clubs in de zomer (of winter al) rijendik voor de deur. Ook o.a. Paixao, Hancko, Stengs, Zerrouki hebben zich vandaag op CL niveau gepresenteerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:50 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zeker weten. Wat speelde hij goed. Die jongen heeft zeker op dit podium de aandacht getrokken van andere grotere clubs.
Trencinquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?
We hebben ons vandaag gemeten met een absolute topclub, amper 2 weken geleden winnen ze nog met 3-1 van Real Madrid. Die Simeone verdient in z’n eentje meer dan onze hele selectie + staf hè?
Enkele jaren geleden was het elke wedstrijd billen knijpen tegen Nederlandse degradatiekandidaten en werd je keihard anaal vernederd door een obscuur clubje uit de 28e competitie van Europa.
Nee, ik vind dat je Feyenoord juist tekort doet door nu niet trots te zijn op het vertoonde spel.
Ik zou vooral Atletico niet onder Europese top rekenen. Die zijn vrij matig en we geven vooral ietsje te makkelijk de goals nog weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit potje was dat nauwelijks te zien maar om dan te stellen dat het niet zo is, is wat opportuun.
Je kunt prima trots zijn op het vertoonde spel en balen van de nederlaag. Net zoals dat je blij kunt zijn met winst en teleurgesteld/ontevreden over het vertoonde spel.
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zegquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trencin
Wolfsberger
Krasnodar
Kantjeboord tegen Zorja Lulhansk en Drita![]()
![]()
En dan niet trots kunnen zijn dat we echt niet onderdeden tegen een absolute topclub dat Real nog heeft ingemaakt. Wat een weelde.
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knaldequote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zeg
Daar was ik echt pissed off overquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Wolfsberger. God wat zijn we toen genaaid zeg
Er zitten wellicht enkele clubs boven, maar dan kom je al heel snel in dit segment. Matig zou ik deze tegenstander absoluut niet noemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou vooral Atletico niet onder Europese top rekenen. Die zijn vrij matig en we geven vooral ietsje te makkelijk de goals nog weg.
Die uitwedstrijd was qua spel echt pure aids. We hadden nog kans om door te gaan ondanks alle ellende in de eerste 5 wedstrijden en vervolgens moesten we naar 90 minuten pure oogaids kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knalde
Prima pot, niet geneukt door Atleti. Had meer ingezeten met misschien iets meer ervaring op dit niveau. Visitekaartje in ieder geval afgegeven Simeone gaat nu sowieso niet op schoolreisje richting de Kuip.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De CL gaan we voorlopig niet winnen hoor, mogen we dan bij voorbaat al niet trots zijn?
We hebben ons vandaag gemeten met een absolute topclub, amper 2 weken geleden winnen ze nog met 3-1 van Real Madrid. Die Simeone verdient in z’n eentje meer dan onze hele selectie + staf hè?
Enkele jaren geleden was het elke wedstrijd billen knijpen tegen Nederlandse degradatiekandidaten en werd je keihard anaal vernederd door een obscuur clubje uit de 28e competitie van Europa.
Nee, ik vind dat je Feyenoord juist tekort doet door nu niet trots te zijn op het vertoonde spel.
Ik doelde meer op de thuispot waar we 3 schandalige pingels tegen kregen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat niet uit dat Jorgensen in de laatste minuut een kans over de zijlijn knalde
Ja ik weet het, maar ik vond die uitwedstrijd misschien nog wel droeviger toen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de thuispot waar we 3 schandalige pingels tegen kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |