Nee, maar ik bij zo’n wedstrijd tegen Ajax ging ik al standaard uit van een pokkeresultaat. Dan ben ik er meer op voorbereid.quote:
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:03 schreef thedeedster het volgende:
Een dag later. Lang geleden dat ik zo boos en gefrustreerd ben na een wedstrijd.
Je verhaal klopt helemaal. Maar dat is de ratio, emotie is gewoon wat anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.
Gisteren waren we bij vlagen heer en meester. Het is ongelooflijk knap hoe Feyenoord zich gisteren presenteerde. En natuurlijk telt onderaan de streep alleen maar het resultaat en verlies je gewoon. Maar dit vertoonde spel biedt zoveel perspectief voor de komende maanden. Arend Martijn had het gewoon helemaal op de rit gisteren. Als je zo speelt tegen een Lazio mét Santi en Ivanu¨ec dan zit een 2e plek er gewoon in.
Ik zie dit team wekelijks beter worden en gisteren werd het bewijs daarvoor weer geleverd. Ik denk dat we echt nog hele mooie maanden tegemoet gaan met dit Feyenoord.Feyenoord
Vier punten tegen Lazio en het dan thuis beslissen tegen Atletico. Ik geloof er wel inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boos en gefrustreerd? Bij mij is het trots wat het meeste overheerst. Ja, er is een teleurstelling dat je hier geen resultaat boekt. Zoals iemand gisteren al opmerkte, je zal nog terugdenken aan deze avond als in december blijkt dat je een puntje tekort komt. Maar als ik kijk naar het vertoonde spel dan kan ik daar alleen maar enorm trots op zijn wat Feyenoord heeft laten zien. Je speelt uit bij Atletico, een ploeg die de afgelopen jaren tot 3 keer toe in de kwartfinale stond, een keer in de halve finale en 2 keer in de finale speelde.
Gisteren waren we bij vlagen heer en meester. Het is ongelooflijk knap hoe Feyenoord zich gisteren presenteerde. En natuurlijk telt onderaan de streep alleen maar het resultaat en verlies je gewoon. Maar dit vertoonde spel biedt zoveel perspectief voor de komende maanden. Arend Martijn had het gewoon helemaal op de rit gisteren. Als je zo speelt tegen een Lazio mét Santi en Ivanu¨ec dan zit een 2e plek er gewoon in.
Ik zie dit team wekelijks beter worden en gisteren werd het bewijs daarvoor weer geleverd. Ik denk dat we echt nog hele mooie maanden tegemoet gaan met dit Feyenoord.Feyenoord
Ik ben tegelijkertijd trots op Feyenoord dat ik zulke enorme frustraties kan voelen na een uitwedstrijd bij Atletico als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je verhaal klopt helemaal. Maar dat is de ratio, emotie is gewoon wat anders.
Deze is raak.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tegelijkertijd trots op Feyenoord dat ik zulke enorme frustraties kan voelen na een uitwedstrijd bij Atletico als je begrijpt wat ik bedoel.
Slot kennende gaat hij dat doen? Nee, dat gaat hij niet doen lijkt mij zo, misschien alleen in CL.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nu wel een groot probleem ontstaan
Het probleem Zerrouki
schakelt slot nu over naar het elftal van gisterenavond met stengs op de rechtsbuiten plek......
slot kennende gaat hij dat doen..
ik zou liever spelen met stengs op het middenveld....
Zolang je standpunt maar niet is dat dit het plannetje van Atletico was vind ik alles best.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen op Fok blijkbaar maar 1 standpunt hebben, of we zijn trots of we vinden het kut dat we verliezen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliespartijen tegen dat soort veredelde amateurclubs in Europa decennialang snap je toch wel wat voor een ongekende luxe we nu hebben met het nipte verlies tegen Atletico?
Als je mij een jaar twee maanden geleden had verteld hoe Feyenoord het zou doen in de eerste 2 CL-potten, had ik je voor gek verklaard.
Zijn er meerdere smaken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen op Fok blijkbaar maar 1 standpunt hebben, of we zijn trots of we vinden het kut dat we verliezen.
Atletico speelde op halve krachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je standpunt maar niet is dat dit het plannetje van Atletico was vind ik alles best.
quote:
Gaat dan de wedstrijd tegen PEC eindelijk de eerste echte tegenstander dit seizoen worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord heeft nog geen echte tegenstand gehad
Zerrouki was goed gisteren hé klaas.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nu wel een groot probleem ontstaan
Het probleem Zerrouki
schakelt slot nu over naar het elftal van gisterenavond met stengs op de rechtsbuiten plek......
slot kennende gaat hij dat doen..
ik zou liever spelen met stengs op het middenveld....
Ik bedoel meer dat de trainer het allemaal op orde heeft qua speelplan etc. en dan ben je afhankelijk van de uitvoering, beetje pech/geluk op bepaalde momenten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Blessures kunnen altijd op de loer liggen natuurlijk, ook bij een positieve curve omhoog.
Zolang we niemand hoeven te missen is er van alles mogelijk. Als we tegen Lazio moeten hebben we iig Gimenez weer tot onze beschikking (mits niet kapot).
Tja, pech hadden we zeker. Alle 3 de goals daar kan je wat van vinden. Die 1-1 riekte naar buitenspel maar dat is het vanwege een 1 of andere vage regel toch niet. Die 2-2 mag natuurlijk nooit vallen. Daar werd echt geklungeld Is dat het geluk wat een Atletico dan heeft of speelt de onervarenheid bij Feyenoord hen dan parten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de trainer het allemaal op orde heeft qua speelplan etc. en dan ben je afhankelijk van de uitvoering, beetje pech/geluk op bepaalde momenten.
“Hoe gaat Arne Slot zich aanpassen tegen de eerste ploeg die wél op volle kracht aantreedt?” - Driessenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dan de wedstrijd tegen PEC eindelijk de eerste echte tegenstander dit seizoen worden?
Die 3-2 is gewoon een fout van Wellenreuther. Zelfs als je de betere partij bent worden dit soort duels op details beslist. En dan is het wel jammer dat je net twee tot drie sterkhouders mist.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, pech hadden we zeker. Alle 3 de goals daar kan je wat van vinden. Die 1-1 riekte naar buitenspel maar dat is het vanwege een 1 of andere vage regel toch niet. Die 2-2 mag natuurlijk nooit vallen. Daar werd echt geklungeld Is dat het geluk wat een Atletico dan heeft of speelt de onervarenheid bij Feyenoord hen dan parten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |