@aTypisch is wel iets minder vermoeiend dan Blind.quote:
Naast last van dwerggroei ben je dus ook nog blind.quote:
Het was toch ook goed, vooral de eerste helft dan, door die snelle Feyenoord goal moesten zij natuurlijk ook gaan voetballen en dat doen ze liever niet, daarom jammer dat ze zo snel na rust al voor kwamen en weer konden doen wat ze het liefste doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:04 schreef Elan het volgende:
Al dat ophemelen van ons spel in de media krijg je ook wat van. Uiteindelijk krijg je veel te naïef die drie doelpunten tegen en sta je met lege handen.
En zelfs dat ging niet van harte, je had nou ook niet het gevoel dat Atletico op de counter zomaar kon toeslaan en ze gingen wel erg ver terug op het einde. En dan mis je nog je twee beste aanvallers waardoor het in de zestien van hen erg lastig werd.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was toch ook goed, vooral de eerste helft dan, door die snelle Feyenoord goal moesten zij natuurlijk ook gaan voetballen en dat doen ze liever niet, daarom jammer dat ze zo snel na rust al voor kwamen en weer konden doen wat ze het liefste doen.
Die tijd dat er daar geen muisje doorging is wel voorbij, tenminste gisteren was dat zo, al schijnen ze achterin wat spelers te missen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs dat ging niet van harte, je had nou ook niet het gevoel dat Atletico op de counter zomaar kon toeslaan en ze gingen wel erg ver terug op het einde. En dan mis je nog je twee beste aanvallers waardoor het in de zestien van hen erg lastig werd.
Ze misten hun vaste centrale duo dat scheelt nogal. Alsnog mag je met statistieken zoals gisteren die pot natuurlijk nooit verliezen. Echt enorm onnodig, ze hadden 3 schoten en 3 koolsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die tijd dat er daar geen muisje doorging is wel voorbij, tenminste gisteren was dat zo, al schijnen ze achterin wat spelers te missen.
je kunt sparta en atletico aanwijzen als te veel doelpunten tegenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Teveel en te makkelijk tegendoelpunten waar dat niet nodig is Hans.
Dit. Je hebt helemaal niks. Ja leuk gespeeld maar verder.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:04 schreef Elan het volgende:
Al dat ophemelen van ons spel in de media krijg je ook wat van. Uiteindelijk krijg je veel te naïef die drie doelpunten tegen en sta je met lege handen.
Nee maar dat was allemaal tactiek, het masterplan van een geniale Simeone…quote:Sinds Opta de statistieken bijhoudt (sinds het seizoen 2003/2004) was er slechts één club die het ook voor elkaar wist te krijgen om op bezoek bij Atlético Madrid minstens zeven keer op doel te schieten, zoals Feyenoord gisteravond deed. Dat was niemand minder dan Real Madrid. De Koninklijke schoot in april 2015 acht keer op doel, één keer meer dan de Rotterdammers.
Het is verder geen diskwalificatie van het team maar vraag me gewoon af waardoor het komt .Tegen Go Ahead was ook weer zo'n flutmoment dat ze uit het niets scoren. Los van of zo'n doelpunt je wel of niet de wedstrijd kost zoals gisteren krijg je het idee dat dat op die momenten eigenlijk nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt sparta en atletico aanwijzen als te veel doelpunten tegen
in beide potjes zijn dat er eigenlijk 1 te veel
dat kan gebeuren met voetbal
maar ben benieuwd waar jij nog meer structureel teveel en te makkelijke tegendoelpunten kunt aanwijzen
Ja. Al kwam de 2e goal meer op het conto van Timber vind ik. En de eerste goal had Wieffer natuurlijk beter weg kunnen werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Heb het niet teruggekeken, maar was het nou drie keer de apotheker die werd afgetroefd of heb ik dat verkeerd opgeslagen
van die klutsgoals zoals de 2-2 kun je gewoon niet zoveel aan doen (als trainer)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is verder geen diskwalificatie van het team maar vraag me gewoon af waardoor het komt .Tegen Go Ahead was ook weer zo'n flutmoment dat ze uit het niets scoren. Los van of zo'n doelpunt je wel of niet de wedstrijd kost zoals gisteren krijg je het idee dat dat op die momenten eigenlijk nergens voor nodig is.
Bij de tweede goal loopt Timber Trauner in de weg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Heb het niet teruggekeken, maar was het nou drie keer de apotheker die werd afgetroefd of heb ik dat verkeerd opgeslagen
De eerste doet Wieffer natuurlijk niet best. Goal 2 vind ik wel meer de fout van Timber en de derde goal vind ik eigenlijk gewoon echt een hele goede goal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
ja, ik denk dat zijn piek gewoon net onder Roma/Atletico ligtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:53 schreef De_Pel het volgende:
Maar nu worden de drie goals op het conto van Trauner geschreven terwijl bij de 1e Wieffer de fout ingaat, bij de tweede Timber in de weg loopt en de derde is gewoon een prima goal waar Trauner tegen 2 man staat (waarvan 1 buitenspel)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, ik denk dat zijn piek gewoon net onder Roma/Atletico ligt
want in veel andere wedstrijden valt het niet zo op, maar voor mijn gevoel zit Trauner er toch best veel naast in de europese grote wedstrijden. Die met Dybala wordt hem onterecht kwalijk genomen, maar het jaar ervoor dook hij ook onder die bal door
gernotgod primagenot, maar volgend jaar moet daar gewoon een ander staan voor de basis denk ik
Eens. Behoorlijk onterecht dat die goals op zijn naam komen. Neemt niet weg dat het prima zou zijn als je een betere vervanger kunt halen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nu worden de drie goals op het conto van Trauner geschreven terwijl bij de 1e Wieffer de fout ingaat, bij de tweede Timber in de weg loopt en de derde is gewoon een prima goal waar Trauner tegen 2 man staat (waarvan 1 buitenspel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |