abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:39:09 #2
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210808131
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp is dit ongeveer de tijdlijn, verbeter me maar als ik het ergens fout heb.

- Bakala kende Robert van der Wallen van Jumbo-Visma al via via in het kader van het project OneCycling(soort van Velon 2.0 als ik het goed begrijp)
- Lefevere is er ook al wel een tijdje klaar mee en heeft geen zin meer in het leidinggeven aan een ploeg
- Evenepoel en Bakala zijn al langere tijd ontevreden over de gang van zaken bij Soudal-Quickstep.
- Patrick Evenepoel had tijdens de Tour een 1-op-1 gesprekje met Bakala om zijn onvrede over de ploeg te uiten.
- Naar aanleiding hiervan heeft Bakala contact opgenomen met van der Wallen en heeft hij het onderwerp fusie voor het eerst op tafel gezet.
- Aan het einde van de Tour is er een gesprek geweest tussen Bakala, Lefevere en Plugge. Plugge is gaan polsen bij Visma hoe ze er over dachten. Lefevere is bij Quick-Step en Soudal gaan polsen hoe ze er over dachten. Iedereen zag de fusie blijkbaar wel ziten.
- De afspraak was dat Plugge, Bakala en van der Wallen de aandelen zouden verdelen en Lefevere de zijne zou verkopen.
- En sindsdien wordt het vaag en weet niemand meer wat er nou precies gaande is qua sponsoren en renners die blijven/gaan. Lefevere zelf weet ook niks meer qua details(als we hem op zijn blauwe ogen moeten geloven ten minste, die interne mail bleek ook nogal een loopje met de werkelijkheid te nemen.).

Ik zie echt niet in hou Plugge hier de kwade genius is die de sponsoren jat en Lefevere de zielige man die zijn hele levenswerk in rook ziet op gaan.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins medelijden heb met Lefevere, maar, hoewel de ploeg voor 80% in handen is van Bakala is het gevoelsmatig natuurlijk wel altijd de ploeg van Lefevere geweest. En hij kan het nu gaan draaien zoals hij wil, maar de eerste aanzet tot het opheffen van de ploeg is achter zijn rug om gezet door Bakala, vader Evenepoel en Soudal. Hij is later voor een min of meer voldongen feit komen te staan. Zijn ideaalbeeld was altijd om een nieuwe Lefevere te vinden die zijn ploeg zou voortzetten, waarna hij zelf dan eindelijk een keer een stap terug kon doen. Zijn ideaalbeeld is nooit geweest om zijn ploeg te zien verdwijnen.

Het woord fusie is er vooral om de boel vriendelijker te laten lijken dan het is. Ik zou het nog eerder omschrijven als een vijandige overname, maar ook dat dekt de lading niet. Twee grote geldschieters van de ploeg maken de overstap naar Jumbo (eventueel volgt er wellicht nog een Specialized) en de rest wordt gewoon simpelweg aan z'n lot overgelaten. Fusie is me een partij een eufemisme.

Dat Plugge deze kans niet laat liggen snap ik wel, want hij is simpelweg op zoek naar geld en het is blijkbaar heel moeilijk om dat te vinden. Hij zou zichzelf in z'n voet schieten om dit niet door te zetten. Hij is er om de toekomst van zijn ploeg te garanderen en dat gaat op deze manier lukken. In een ideale wereld had hij waarschijnlijk het liefst een sponsor van buitenaf gevonden, maar nu die niet is komen opdagen heft hij dan maar gewoon een andere ploeg op. Er komt daardoor een hoop volk op straat te staan, maar het is in ieder geval niet zijn volk. Een mooie situatie is het niet.

Al komt dit waarschijnlijk ooit wel weer een keer als een boemerang terug. Soudal dat eerst hopt van Lotto naar Quick Step en nu weer naar Jumbo. Tja, dan kun je wel raden wat ze gaan doen als het een keer wat minder gaat bij Jumbo. Bakala heb ik nooit helemaal kunnen doorgronden, zeker is wel dat hij nu bepaald niet voor de meest chique optie heeft gekozen. Wil zich volgens de verhalen wel langzaam terugtrekken uit het wielrennen, dus is het ook maar weer de vraag hoeveel jaar hij geld gaat stoppen in Jumbo.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_210808234
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins medelijden heb met Lefevere, maar, hoewel de ploeg voor 80% in handen is van Bakala is het gevoelsmatig natuurlijk wel altijd de ploeg van Lefevere geweest. En hij kan het nu gaan draaien zoals hij wil, maar de eerste aanzet tot het opheffen van de ploeg is achter zijn rug om gezet door Bakala, vader Evenepoel en Soudal. Hij is later voor een min of meer voldongen feit komen te staan. Zijn ideaalbeeld was altijd om een nieuwe Lefevere te vinden die zijn ploeg zou voortzetten, waarna hij zelf dan eindelijk een keer een stap terug kon doen. Zijn ideaalbeeld is nooit geweest om zijn ploeg te zien verdwijnen.

Het woord fusie is er vooral om de boel vriendelijker te laten lijken dan het is. Ik zou het nog eerder omschrijven als een vijandige overname, maar ook dat dekt de lading niet. Twee grote geldschieters van de ploeg maken de overstap naar Jumbo (eventueel volgt er wellicht nog een Specialized) en de rest wordt gewoon simpelweg aan z'n lot overgelaten. Fusie is me een partij een eufemisme.

Dat Plugge deze kans niet laat liggen snap ik wel, want hij is simpelweg op zoek naar geld en het is blijkbaar heel moeilijk om dat te vinden. Hij zou zichzelf in z'n voet schieten om dit niet door te zetten. Hij is er om de toekomst van zijn ploeg te garanderen en dat gaat op deze manier lukken. In een ideale wereld had hij waarschijnlijk het liefst een sponsor van buitenaf gevonden, maar nu die niet is komen opdagen heft hij dan maar gewoon een andere ploeg op. Er komt daardoor een hoop volk op straat te staan, maar het is in ieder geval niet zijn volk. Een mooie situatie is het niet.

Al komt dit waarschijnlijk ooit wel weer een keer als een boemerang terug. Soudal dat eerst hopt van Lotto naar Quick Step en nu weer naar Jumbo. Tja, dan kun je wel raden wat ze gaan doen als het een keer wat minder gaat bij Jumbo. Bakala heb ik nooit helemaal kunnen doorgronden, zeker is wel dat hij nu bepaald niet voor de meest chique optie heeft gekozen. Wil zich volgens de verhalen wel langzaam terugtrekken uit het wielrennen, dus is het ook maar weer de vraag hoeveel jaar hij geld gaat stoppen in Jumbo.
Hier ben ik het inderdaad wel grotendeels mee eens inderdaad. Fusie dekt de lading niet, het zijn meer Soudal en Bakala die als een stel opportunisten willen instappen bij de grootste en succesvolste ploeg ter wereld en daarbij geen seconde oog hebben voor al hun huidige renners en personeel. Op menselijk vlak een dikke min min. Ergens zou het ook wel grappig en bizar zijn als Evenepoel nu niet eens mee gaat naar Amazon-Soudal-Visma. Zijn onvrede was nota bene de hele aanleiding van dit alles.

Ik ben vooral heel benieuwd naar de publieke opinie straks als er tig mensen op straat komen te staan. Gaat iedereen volledig op de Plugge/Jumbo-haattrein, of zal de boosheid zich richten op Lefevere/Soudal.
pi_210808373
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze hebben toch gewoon een contract? Lijkt mij dat je daar niet zomaar onderuit kan.
Je hebt gelijk:

quote:
...

Jumbo zich aan het einde van 2024 terugtrekt als voornaamste geldschieter, ook van de gelijknamige schaatsploeg.

...

De supermarktketen heeft dit, zo blijkt uit bronnen die de NOS gesproken heeft, eind 2022 al kenbaar gemaakt aan de ploegleiding.

Plugge schetst hoe het op papier staat. "Een overeenkomst voor minimaal vijf jaar, met een opzegtermijn van twee jaar. Jumbo zet echt zijn schouders eronder. Het is echt heel bijzonder dat ze het doen."

...
https://nos.nl/artikel/24(...)eler-en-schaatsploeg

Dat ze na 2024 aan de ploeg verbonden blijven is niet zeker:
quote:
...

Jumbo bevestigt woensdag in een reactie dat het contract eindig is. Ook is niet zeker of het na 2024 überhaupt nog geld stopt in de Nederlandse sportwereld. "Op dit moment kijken we naar onze positionering", laat een woordvoerder weten. "Daarbij kijken we ook of ons sponsorbeleid nog aansluit bij onze visie en ambities én de behoeftes van onze klant."

...
pi_210808379
Het meest vreemde is dat ze bij Soudal-Quickstep nog gewoon renners hebben gehaald voor volgend seizoen. Een renner als Landa zal wel nog een nieuwe ploeg vinden (of allicht mee gaan naar of Ineos of naar de nieuwe fusieploeg), maar wat moet Ayco Bastiaens wel niet denken? Eerst wordt die lekker gemaakt met een droomtransfer, om niet eens een paar maanden later erachter te komen dat het allemaal maar een droom was.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210808430
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit is denk ik een goede weergave van de situatie.

Lefevere zal vast nog wel een keer uit zijn slof schieten in een column of tijdens een dronken bui.
pi_210808468
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Ergens zou het ook wel grappig en bizar zijn als Evenepoel nu niet eens mee gaat naar Amazon-Soudal-Visma.
Die gaat naar INEOS, ik kan me niet voorstellen dat die naar de fusieploeg gaat. Zie ook de uitspraken van de topmensen van sponsor Soudal.
pi_210808510
Vorig jaar hadden we de soap rond de ploeg van Pineau. Deze soap van Soudal-Quickstep-Visma is nog meer bizar.
pi_210808529
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Die gaat naar INEOS, ik kan me niet voorstellen dat die naar de fusieploeg gaat. Zie ook de uitspraken van de topmensen van sponsor Soudal.
Voor de sport zou het alleen maar mooi zijn. Roglic, Pogacar, Vingegaard en Evenepoel alle 4 bij een andere ploeg als kopman de Tour in. Jumbo heeft ook alsnog meer dan genoeg goede renners die als kopman kunnen spelen. En voor de toekomst kan je al die jonge talenten(Kooij, Jorgensen, Gloag, Tulett, Hagenes, Staune-Mittett, Graat, Huising, Nordhagen, etc..) ook een stuk meer kansen gaan geven nu. Toch een stuk leuker om die te zien ontwikkelen dan dat ze maar direct in een treintje voor Remco moeten rijden.
pi_210808671
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Vorig jaar hadden we de soap rond de ploeg van Pineau. Deze soap van Soudal-Quickstep-Visma is nog meer bizar.
Zou wel grappig zijn dat het uiteindelijk toch niet doorgaat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:19:51 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210808753
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn favoriet is dat team dat nooit bestond, en waar alleen foto's van het eerste trainingskamp van zijn. Kan die alleen zo snel niet vinden.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:20:42 #12
pi_210808764
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Mijn favoriet is dat team dat nooit bestond, en waar alleen foto's van het eerste trainingskamp van zijn. Kan die alleen zo snel niet vinden.
Pegasus?
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:25:18 #13
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210808793
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Pegasus?
Ja sorry, die bedoelde ik.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:51:03 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210809104
Team Easy On >> Pegasus
Pim de Keysergracht >> Cavendish
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210809680

Dit is een goed stel hoor.
pi_210809714
Robbie McEwen
Dominique Cornu
Luke Roberts
Svein Tuft
Christian Knees
Markus Eichler
Robert Hunter
Daryl Impey
Serguey Klimov
Thomas Rohregger
Bobbie Traksel
Clinton Avery
Jonathan Cantwell
David Jai Crawford
Ben Day
Luke Durbridge
Aaron Kemps
Darren Lill
Dennis Rohan
Bernard Sulzberger
Jay Tomson
Phil Zajicek
Michael Freiberg
Trent Lowe
Darren Lapthorne
Jacek Morajko

Doug Ryder zou niet jaloers zijn.
  zondag 1 oktober 2023 @ 23:09:19 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210809762
Ze wilden Cancellara, Porte en Rogers.
pi_210809852
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze wilden Cancellara, Porte en Rogers.
Hun Europese basis zou in Vessem of all places zijn.
Album top 100 2024
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:05:59 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210811119
Heeft iemand de Hegemonialer Stabilität Theorie er al ingegooid?
Wat een bizarre mogelijke herverdeling van krachten levert deze implosie op.

Lekker juichen voor Roglic in het wiel van Cian, Vingegaard in de stress, Pogacar die eindelijk medestanders kan vinden voor tactisch spel en een Remco die glad uit het wiel gereden gaat worden door Skytrainmachinist Tobias Foss.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_210811533
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Het meest vreemde is dat ze bij Soudal-Quickstep nog gewoon renners hebben gehaald voor volgend seizoen. Een renner als Landa zal wel nog een nieuwe ploeg vinden (of allicht mee gaan naar of Ineos of naar de nieuwe fusieploeg), maar wat moet Ayco Bastiaens wel niet denken? Eerst wordt die lekker gemaakt met een droomtransfer, om niet eens een paar maanden later erachter te komen dat het allemaal maar een droom was.
Dit is hetgene wat ik ook nog niet snap, dit gaat je miljoenen kosten aan afkoopsommen als je dit echt volgend seizoen al wilt.
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 10:19:28 #21
pi_210811616
twitter

Trololol.
  maandag 2 oktober 2023 @ 10:39:04 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210811749
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Trololol.
De social media stagair weet ook niet meer dan ons.
  maandag 2 oktober 2023 @ 10:54:53 #23
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210811903
twitter

Snap ik Vlaamse humor niet, of is dit een complete clusterfuck?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_210812007
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]

Snap ik Vlaamse humor niet, of is dit een complete clusterfuck?
Hoe dan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_210812113
Ik zou het ook vreemd vinden als de onvrede bij Evenepoel hiervoor de aanleiding was, want het lijkt er nu niet op dat Evenepoel daadwerkelijk naar Soudal-Visma zal gaan.

Er waren natuurlijk al eerder geruchten over de fusie tussen Ineos en Soudal. Ik denk dat Bakala gewoon van dat team af wilde en dat Jumbo er nu in springt omdat ze een sponsor zoeken. Heeft misschien niet veel met Evenepoel te maken.

In feite lijkt het erop dat Jumbo Soudal gewoon overneemt en dat het huidige Soudal ophoudt te bestaan. De meeste van die renners zullen elders hun onderkomen zoeken denk ik.
Mja
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:21:26 #26
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210812128
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:04 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Hoe dan?
Ik weet te weinig van het Belgische ontslagrecht. Maar kan me voorstellen dat er regels zijn die bijvoorbeeld ontslag van hogere salarisschalen eerst eisen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 12:32:32 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210812835
Zou dit hele verhaal niet voornamelijk voor Wout zijn? De enige doelstelling die ze niet gehaald hebben.
Lampaert erbij, Asgreen erbij en vooral veel kennis erbij over de voorjaarskoersen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:44:42 #28
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210813943
Voor de vlaggetjesbrigade. Zullen ze dan onder een Nederlandse, Belgische of (gezien de nieuwe sponsor) een Amerikaanse licentie gaan rijden?
Net efkes anges
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:50:05 #29
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210813979
Wow, wat een geniale eerste wedstrijd van de fusieploeg Visma - Soudal.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210814109
Benieuwd hoe Wout nu deze sprint gaat verliezen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 2 oktober 2023 @ 15:14:21 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210814127
Mensen van organisatie zijn dolblij met winst van Wout
  maandag 2 oktober 2023 @ 18:26:48 #32
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210815577
https://twitter.com/amazonsoudal

Iemand heeft ook al vast twitter handle, maar gok dat het Amazon-Visma is
pi_210815675
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:26 schreef Momo het volgende:

Met Wolfpack logo en al.
En niet eens de moeite genomen om zijn oude trolltweets te verwijderen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 18:46:51 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210815760
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen van organisatie zijn dolblij met winst van Wout
Leo van Vlieted?
pi_210815861
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:26 schreef Momo het volgende:

Die bestaat nog niet, dus sla je slag:
https://twitter.com/AmazonVisma

Andere varianten zonder Amazon al wel:
https://twitter.com/SoudalVisma
https://twitter.com/VismaSoudal
Album top 100 2024
  maandag 2 oktober 2023 @ 19:28:46 #36
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210816526
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:32 schreef Fretwork het volgende:
Zou dit hele verhaal niet voornamelijk voor Wout zijn? De enige doelstelling die ze niet gehaald hebben.
Lampaert erbij, Asgreen erbij en vooral veel kennis erbij over de voorjaarskoersen.
Het “falen” van Wout in het voorjaar lag niet zozeer aan de ploeg, lijkt me. MSR en Vlaanderen was er 1 (of 2) duidelijk sterker en PR was het verschil niet groot, maar zat pech in de weg.. met Ven Baarle, Tratnik, Laporte, Benoot en Jorgenson (als ze hem daar in zetten) heb je al een bizar sterke ploeg
pi_210816561
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 14:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor de vlaggetjesbrigade. Zullen ze dan onder een Nederlandse, Belgische of (gezien de nieuwe sponsor) een Amerikaanse licentie gaan rijden?
Als Jumbo de licentie houdt, zal het vast Nederlands blijven . Met wel de vraag hoeveel Nederlandse renners op de lange termijn over blijven
pi_210816807
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die bestaat nog niet, dus sla je slag:
https://twitter.com/AmazonVisma

Andere varianten zonder Amazon al wel:
https://twitter.com/SoudalVisma
https://twitter.com/VismaSoudal
Ze hebben gretige advocaten. Zelf meegemaakt met LottoJumbo domein.
pi_210816882
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:24 schreef Ericr het volgende:

[..]
Ze hebben gretige advocaten. Zelf meegemaakt met LottoJumbo domein.
Jij had dat domein en je hebt het aan hen verkocht?
Album top 100 2024
pi_210816973
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:28 schreef Felagund het volgende:

[..]
Jij had dat domein en je hebt het aan hen verkocht?
Was het maar zo'n feest. Inbreuk op het merkenrecht. Dat wordt overdragen dus.
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:09:32 #42
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_210817362
Ik blijf deze ontwikkeling bizar vinden, hoezeer ik eerder al postte dat Lefevre/Quick Step de bus had gemist bij het doorselecteren en verversen van de ploeg. Hoe een nieuwe ploeg ontstond door een cocktail van een ontsporende supermarkt eigenaar, het isoleren van een ploegleidende Godfather en onvrede bij de (papa) van de next best thing dat de Belgen overkomen moet zijn sinds Merkx. Als ik m'n ogen dichtdoe hoor ik Maarten Ducrot over het "oude wielrennen".
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:58:19 #43
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210817875
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het “falen” van Wout in het voorjaar lag niet zozeer aan de ploeg, lijkt me. MSR en Vlaanderen was er 1 (of 2) duidelijk sterker en PR was het verschil niet groot, maar zat pech in de weg.. met Ven Baarle, Tratnik, Laporte, Benoot en Jorgenson (als ze hem daar in zetten) heb je al een bizar sterke ploeg
Ik denk ook niet zozeer dat het dus in de renners zit, maar in de zeer specifieke en lokale kennis en tactiek.
Al zie ik ook niet in hoe dat een gigantisch verschil gaat maken.

Laat ik het anders zeggen, Jumbo Visma is continu bezig met grote doelen behalen en zichzelf vereeuwigen. Op (grote) ronde niveau is er amper nog iets te winnen. Op klassiekergebied des te meer.

Deze implosie hadden ze moeten kunnen voorspellen. Remco kan de reden niet zijn. Dus dan is het Soudal of Bakala, maar dat had ook makkelijker moeten kunnen toch?

Of zouden ze Soudal en Bakala hebben willen poachen, en zou PatLef een fusie als enige optie neergelegd hebben, maar niet gezien hebben dat alsnog heel Quickstep min 5 renners compleet fucked zouden worden?
  maandag 2 oktober 2023 @ 22:21:35 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210818105
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Trololol.
twitter

Social media admin zegt fuck it
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:34:52 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210820333
Ray heeft even gemaild met Visma met als gevolg een mooi reclamestukje voor Visma :P

Enige interessante vond ik hun AI-oplossing voor voeding, verder was het mooi stukje vanuit afdeling communicatie.
pi_210820403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ray heeft even gemaild met Visma met als gevolg een mooi reclamestukje voor Visma :P

Enige interessante vond ik hun AI-oplossing voor voeding, verder was het mooi stukje vanuit afdeling communicatie.
Echt bizar schaamteloos weer ja. Ongekend.

Die laatste zin is ook weer typisch, toch nog even NEOM erin fietsen om zijn vriendje tevreden te houden.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:35:34 #47
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210821735
twitter

Ray heeft weer een artikeltje gemaakt.

Zoals het nu uitziet zal een zestal renners de overstap van Soudal Quick-Step naar de nieuwe ‘fusieploeg’ van Richard Plugge maken. In het Nederlandse kamp wordt er ook op gerekend dat Remco Evenepoel met een aantal renners rond hem de switch gaat maken.
pi_210822130
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Ray heeft weer een artikeltje gemaakt.

Zoals het nu uitziet zal een zestal renners de overstap van Soudal Quick-Step naar de nieuwe ‘fusieploeg’ van Richard Plugge maken. In het Nederlandse kamp wordt er ook op gerekend dat Remco Evenepoel met een aantal renners rond hem de switch gaat maken.
Hoe komt Ray op 6 uit?

Ze hebben er nu 26 voor 2024. Dat is nog inclusief Hessmann, maar zelfs dan zou er nog eentje extra weg moeten.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:23:39 #49
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210822139
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hoe komt Ray op 6 uit?

Ze hebben er nu 26 voor 2024. Dat is nog inclusief Hessmann, maar zelfs dan zou er nog eentje extra weg moeten.
Het lijkt me niet uitgesloten dat Tratnik met Roglic mee verhuist.
pi_210822144
twitter

De rest zit met een groot probleem.
pi_210822147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Het lijkt me niet uitgesloten dat Tratnik met Roglic mee verhuist.
twitter

Die blijft juist.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:25:31 #52
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210822153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[ twitter ]
Die blijft juist.
Dit zag ik ook net nadat ik op invoeren drukte. Dan krijgt Wappie Hofstede bij dezen eindelijk zijn welverdiende exodus middels ontslag op staande voet.
pi_210822219
W-W-W-aaiers in Sparkassen Munster als ik het goed begrijp
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:45:46 #54
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210822286
Ewan gelost na een kilometer of 10. Het interesseert hem echt niets meer.
pi_210822585
5x dsm (met Van Uden/Degenkolb), 4x Bora (met domme Danny, zonder Meeus), 3x Jumbo (zonder Kooij, met Laporte) als grote blokken in de groep van 32. Met verder Pedersen, Groves, Merlier als opvallende namen.
  Redactie Sport dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:31:22 #56
451829 crew  H.Vviv
pi_210823122
Het gouden duo _O-
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:12:34 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210823398
Wilco op weg naar een nieuwe top 10-klassering.
pi_210823426
Lol Eurosport heeft geen idee wie het is.
pi_210823438
Jeetje, Mozzato.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:17:46 #60
pi_210823448
De Lie eindelijk een keer hinder ondervonden van zijn matige ploeg.

Biermans zien in Mozzato is bijzonder knap.
pi_210823526
Circus Calzoni.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:42:18 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210823625
Mooie zege voor Jumbo Soudal!
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:45:51 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210823637
Ilan heeft nu al de Jumbonus.
(Hoe gaan we die volgend jaar eigenlijk noemen? :{ )
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:47:00 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:47:35 #67
pi_210823647
Jammer dat de zeer onsympathieke Van Wilder wint en typerend dat Jeroen vindt dat het hem gegund is.
pi_210823652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Ilan heeft nu al de Jumbonus.
(Hoe gaan we die volgend jaar eigenlijk noemen? :{ )
Vispecial?
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:51:15 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210823667
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:48 schreef franklop het volgende:

[..]
Vispecial?
#poweredbybusinesssoftwarepackages #asquickasamazonprimedelivery #overwinningenaanelkaarkittenmetsoudal
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:20:34 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210823838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat de zeer onsympathieke Van Wilder wint en typerend dat Jeroen vindt dat het hem gegund is.
twitter
pi_210823859
Jumbo dominantie
pi_210823876
Hij weet niet waar de finish is
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:26:39 #74
pi_210823897
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[ twitter ]
Kijkt niet fris uit zijn ogen.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:26:59 #75
pi_210823899
Ik mis de tijden van Twan Castelijns en Martijn Keizer.
pi_210823903
Hagenes is wel een fenomeen hoor, dat gaat op termijn de nieuwe voorjaarskopman van Jumbo worden.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:28:04 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210823910
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:48 schreef franklop het volgende:

[..]
Vispecial?
Vismacht
pi_210823962
Weinig top tien finishes voor kelderman dit jaar. Jammer
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:37:14 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210823972
twitter

Scheveningen dacht dat er nog een rondje gereden moest worden
pi_210824341
Beetje bizar dat Van Wilder vrij gemakkelijk wegrijdt en wint en dat Roglic en Pogacar daarachter niks deden. Bij Pogi is het beste er ook wel vanaf denk ik voor dit jaar. Ik zie hem niet winnen komende zaterdag. Ik reken eerder op Roglic dan.
Mja
pi_210824412
Ilan takes no prisoners in z'n interview
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_210824675
Ach, de altijd verongelijkte Van Wilder
Jack does it in real time...
pi_210824985
Heb wel licht het idee dat van Wilder niet meegaat naar de nieuwe ploeg
pi_210825042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dit zag ik ook net nadat ik op invoeren drukte. Dan krijgt Wappie Hofstede bij dezen eindelijk zijn welverdiende exodus middels ontslag op staande voet.
Team Tietema komt op het juiste moment!
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:31:17 #85
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210825856
Morgen kennelijk ook de Elfstedenrace. Nooit geweten dat dat tegenwoordig een profkoers is.
Misschien volgend jaar maar eens bezoeken.
Net efkes anges
pi_210826087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen kennelijk ook de Elfstedenrace. Nooit geweten dat dat tegenwoordig een profkoers is.
Misschien volgend jaar maar eens bezoeken.
De Betcity Elfstedenrace hè!
pi_210826325
Mijn Thibaut heeft nog niet echt de benen van de Tour te pakken. Zaterdag zijn afscheid, hopelijk kan die zich nog een beetje laten zien als oud-winnaar.
pi_210828833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ilan takes no prisoners in z'n interview
Z’n accent is wel dramatisch maar vond het (wellicht eenmalig) een goede quote van Ilan. Of dit nu een sneer naar Remco was, is me niet duidelijk
  Redactie Sport woensdag 4 oktober 2023 @ 06:40:04 #89
451829 crew  H.Vviv
pi_210829544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn Thibaut heeft nog niet echt de benen van de Tour te pakken. Zaterdag zijn afscheid, hopelijk kan die zich nog een beetje laten zien als oud-winnaar.
In aanloop naar de Italiaanse wedstrijden nog maar eens ziek geworden.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 09:57:09 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210830495
twitter
pi_210830901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bereik je ook nog eens de headlines, Geert van Bondt zijnde
  woensdag 4 oktober 2023 @ 11:36:03 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210831112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Poeh daar zullen ze wel van schrikken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 14:00:40 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210832268
Hebben we al een mening van een van de koeien van nonkel van Yves?
  woensdag 4 oktober 2023 @ 14:17:47 #94
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_210832403
Sterke Herr Seelevibes bij Geert van Bondt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 14:17:48 #95
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_210832404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
de Elfstedenrace.
Nu op Omrop Fryslan. Nog 68 km.
pi_210832485
twitter

Door waaiers uit elkaar geslagen.
pi_210832582
Peloton komt wel dichter.
pi_210832906
Als je werkt voor Soudal-Quickstep lijkt het me logisch dat je je zorgen maakt. Om begin oktober nog een andere ploeg te vinden zal niet makkelijk zijn.

Als alle berichten kloppen hebben team Lefevere en team Plugge voor volgend seizoen gewoon nog dezelfde naamgevers als dit seizoen dus de acute noodzaak ontbreekt. Richting personeel zou het socialer zijn om de fusie (of opheffen van S-Q) pas per 2025 in te laten gaan.
pi_210832913
Vroege finish in Friesland.
pi_210833347
Philipsen simpel voor Kooij
  woensdag 4 oktober 2023 @ 15:55:00 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210833394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Philipsen simpel voor Kooij
En Bomboi van Tietema nog derde voor Mezgec.
pi_210833421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Ontwikkelt zich goed die jongen.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 16:56:21 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210833865
twitter
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 oktober 2023 @ 16:57:37 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210833882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Mooie duosprint met Hartthijs
  woensdag 4 oktober 2023 @ 17:19:47 #105
11923 I.R.Baboon
pi_210834050
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 16:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Mooie duosprint met Hartthijs
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 oktober 2023 @ 17:22:16 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210834083
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.
Ik wilde er nog een vraagteken achter zetten, had de beelden niet gezien :P

Maar knap gedaan, waar zijn de haters?? @frankflop
pi_210834268
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 16:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
_O-

Wat een soap. Ik vind het trouwens wel een domper op het wielerseizoen. B.v. het succesvolle seizoen van Jumbo-Visma wordt toch ook wel overschaduwd door dit gedoe.
pi_210834350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
_O-

Wat een soap. Ik vind het trouwens wel een domper op het wielerseizoen. B.v. het succesvolle seizoen van Jumbo-Visma wordt toch ook wel overschaduwd door dit gedoe.
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg. _O-

In feite is het toch 'slechts' een ontevreden geldschieter, sponsor en kopman(eventueel met een handjevol vriendjes) die eruit stappen en bij een andere ploeg instappen.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 20:49:38 #109
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210837345
PatLef op zn pik getrapt, wat een heerlijke soap.
pi_210837372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 17:46 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg. _O-

In feite is het toch 'slechts' een ontevreden geldschieter, sponsor en kopman(eventueel met een handjevol vriendjes) die eruit stappen en bij een andere ploeg instappen.
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.
Album top 100 2024
pi_210837743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Fretwork het volgende:
PatLef op zn pik getrapt, wat een heerlijke soap.
PatLef is wel een meester in het bespelen van de media om zijn eigen straatje schoon te vegen en er goed uit te komen.

Al is dat met de Belgische media aan je zijde ook weer niet heel moeilijk.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 21:19:58 #112
262211 hhh38
pi_210837760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.
Moet er wel een sponsor komen
pi_210838142
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Moet er wel een sponsor komen
Misschien wil Quickstep nog wel door?
Album top 100 2024
  donderdag 5 oktober 2023 @ 09:16:07 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210840555

Mooie jongen @Mani89
pi_210840564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Misschien wil Quickstep nog wel door?
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.
Waarschijnlijk kan Jumbo met een lager jaarbudget meedoen. Jumbo had van te voren ook geen rekening mee gehouden al in 2024 volledig te moeten uitstappen.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 09:21:43 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210840591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.
Waarschijnlijk kan Jumbo met een lager jaarbudget meedoen. Jumbo had van te voren ook geen rekening mee gehouden al in 2024 volledig te moeten uitstappen.

Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.
pi_210840598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.
Met Amazon erbij, is er helemaal geen plek meer op het shirt.
pi_210840664
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongen @:mani89
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.
En volgend jaar in de nieuwe ploeg van PatLef
  donderdag 5 oktober 2023 @ 10:12:09 #119
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_210841031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:32 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.
En volgend jaar in de nieuwe ploeg van PatLef
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.
pi_210841069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 10:12 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.
Ja, dat las ik namelijk ook. Dat er twijfels zijn voor volgend seizoen voor het doorgaan van Black Spoke.
.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 14:48:08 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210843497
Even weer een update rond de "fusie" en allerlei nieuwsberichten.

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_210844020
Einde tijdperk jumbo in piemonte _O-
  donderdag 5 oktober 2023 @ 15:58:04 #123
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210844129
Net efkes anges
pi_210844195
Don Pat heeft wel gezorgd dat zijn renners gemotiveerd zijn :D
pi_210844238
Alle resterende koersen zijn voor SQS :D
pi_210844351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
De hele voorraadkast is erin gegooid voor de laatste paar koersen. Hebben ze volgend jaar toch niks meer aan.

Bagioli is er trouwens al uitgetrapt door PatLef, maar dat ter zijde.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 17:17:31 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210844778
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
De hele voorraadkast is erin gegooid voor de laatste paar koersen. Hebben ze volgend jaar toch niks meer aan.

Bagioli is er trouwens al uitgetrapt door PatLef, maar dat ter zijde.
Is Bagioli ook op vakantie geweest naar Las Vegas?
  donderdag 5 oktober 2023 @ 17:47:18 #128
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210845032
Op een dag gaat De Lie zich echt heel ernstig bezeren.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 17:53:24 #129
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210845064
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Op een dag gaat De Lie zich echt heel ernstig bezeren.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 17:53:45 #130
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_210845068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
De SQS-restanten zijn full-retard op zoek naar een nieuw contract.
pi_210845337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 17:53 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Absoluut belachelijk.

Het alleen schorsen wanneer er een grote valpartij is, moeten ze echt vanaf. Na dit soort moves moet je gewoon geschorst worden voor een periode.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:31:16 #132
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210845350
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Absoluut belachelijk.

Het alleen schorsen wanneer er een grote valpartij is, moeten ze echt vanaf. Na dit soort moves moet je gewoon geschorst worden voor een periode.
Kijk eens naar zijn ketting alsmede banden. Hij slipt over een witte lijn en rijdt vervolgens zijn ketting in in brokken en stukken. Hij heeft teveel kracht.
pi_210845363
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Kijk eens naar zijn ketting alsmede banden. Hij slipt over een witte lijn en rijdt vervolgens zijn ketting in in brokken en stukken. Hij heeft teveel kracht.
Niks teveel kracht. Dit zijn gewoon de maffiapraktijken van Ridley.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:35:32 #134
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210845376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Niks teveel kracht. Dit zijn gewoon de maffiapraktijken van Ridley.
Maar Ridley levert de kettingen niet.
pi_210845379
quote:

[..]
Dat is wel vrij matig en tricky die lijn, maar alsnog een bizarre move.

Ridley troep zoals hieronder gezegd wordt helpt ook niet.
pi_210845415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Maar Ridley levert de kettingen niet.
Ze zijn woest.

quote:
Eind mei werden in de pers reeds enkele schoten voor de boeg gelost waarbij de CEO van de ploeg beweerde dat de fietsen van Ridley niet ProTour-waardig zouden zijn. Dat is nogal merkwaardig wanneer je ziet hoeveel wedstrijden De Lie wint op onze nieuwe Falcn
Pedaaltje, ketting, paardenkop in bed. Het maakt ze allemaal niks meer uit.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 20:46:46 #137
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210850170
quote:
EXCLUSIEF. Remco Evenepoel praat voor het eerst over de fusie: “Er zíjn redenen om te panikeren, maar beter na het seizoen”
Eén stem hoorden we nog niet in de fusiesoap tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step: die van Remco Evenepoel (23). Tot nu. In een exclusief gesprek met VTM Nieuws en Het Laatste Nieuws, twee dagen voor de Ronde van Lombardije en vijf dagen voor het Gala van de Kristallen Fiets, spreekt de Belgische kampioen over de nog wazige toekomst van z’n team. “We weten gewoon van niks.”

Komt de fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step er? En zo ja: in welke vorm? Welke renners van de ‘Wolfpack’ maken mee de overstap? Wat gebeurt er met de coureurs en stafleden die uit de boot vallen? Zullen zij terecht kunnen bij een ‘opvangploeg’ van Patrick Lefevere of niet? Er heerst nog heel veel onduidelijkheid. Bij het personeel. Bij de renners. En dus ook bij Remco Evenepoel.

Hoe het met hem gaat? “Nu ‘ça va’”, klinkt het, relaxt gezeten in een stoel op het grasperk vóór het UNAHotel Malpensa in Legnano, in zwoele nazomersfeer en met zoemende muggen rond zijn kop. “Want we weten gewoon van niks. Ik weet alleen wat jullie weten. Allez, wat jullie schrijven. We krijgen nul informatie. En hebben dus ook geen antwoorden. Op dit moment zijn er alleen maar vraagtekens, bij iedereen. Het enige wat we kunnen doen is afwachten. En hopen dat het goed afloopt. Wat er de komende tien dagen of twee weken op ons afkomt, kunnen we niet inschatten. We zien het wel...”

Zelf laat hij er zich niet van de wijs door brengen, zegt Evenepoel. “Ik probeer me er niet druk in te maken, er geen negatieve energie in te steken. Want ik kan al mijn energie gebruiken voor de koers. Ik ben hier om mijn laatste grote seizoensdoel na te jagen, de Ronde van Lombardije. Daar ben ik meer mee bezig. We moeten zaterdag doen waar we om bekend staan: zo hard mogelijk rijden. En een mooi resultaat proberen na te streven. Er zíjn redenen om te panikeren en te stressen, maar dat houden we beter voor na het seizoen.”

Rare sfeer
Evenepoel ziet en voelt het ook. En kan er dus effectief niet omheen: de onduidelijkheid over de toekomst zorgt voor nervositeit in de ploeg. “Er heerst een wat rare, beetje warrige sfeer. Sommige mensen gaan daar anders mee om dan anderen. Zelf heb ik al wel wat meegemaakt in mijn carrière. Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee. We moeten gewoon ons best blijven doen. Meer kunnen we niet doen.”

Wanneer Evenepoel voor zichzelf duidelijkheid hoopt te hebben? “16 oktober is de deadline, zeker? (lachje) Kijk, het is zo dat je tot en met 31 december overal kan en mag tekenen. Er is dus geen haast bij. De winter is nog lang. Maar anderzijds ook niet, hé. Iedereen wil wel zo snel mogelijk zicht op wat er met Soudal Quick-Step gaat gebeuren. Het is bijna vakantie, in die zin zijn de sluimerende vraagtekens absoluut niet fijn. Maar laat ons nu eerst samen nog een paar dagen doorbijten. Voluit focussen op de koers. (lacht) En in mijn geval, aansluitend op Lombardije zaterdag: op onze eerste huwelijksverjaardag.”
The owls are not what they seem
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 06:50:23 #139
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_210850246
quote:

[..]
Ok boomer.
pi_210850396
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 06:13 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]

Dit gelooft echt niemand, toch?
pi_210850517
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 07:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dit gelooft echt niemand, toch?
Remco wil zonder gezeur van de Vlaamse pers zich voorbereiden op de RvL
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:35:21 #142
262211 hhh38
pi_210850675
twitter

_O_
pi_210850769
quote:
Ha, ha. Ik vind altijd al dat er teveel volgwagens in de koers zijn.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:24:49 #144
11923 I.R.Baboon
pi_210851068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 08:35 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

_O_
Arme Cavendish komt terug en mag bijna meteen daar tegenop. En ik zie nog wel een paar mensen op de startlijst die dit zonder aan de ploegwagen hangen niet gaan redden (Buchli, Eefting, van Schip, Havik - al kunnen die misschien een koppelkoers doen)
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:36:29 #145
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210852126
Ook even hier posten, wellicht dat een Fok!ker mij op weg kan helpen.
Over een tijdje ga ik naar Noord Frankrijk.
Hierbij wil ik ook een bezoek brengen aan het monument(je) ter ere van Michael Goolaerts.
Wie kan mij aangeven waar deze zich exact bevind.
Ik weet dat deze gelegen is op de kasseistrook tussen Biastre en Viesly,
De strook waar hij ten val kwam.
Helaas is op deze locatie geen Google maps (uitgezonderd van de grotere wegen).

Als ik kaarten van Parijs Roubaix 2018 bekijk gaat het om kasseistrook 28
https://cdn.touretappe.nl/images/parijs-roubaix/2018/route.jpg

Klopt het dat het dan om deze weg zou gaan?
https://maps.app.goo.gl/fpvwgYeKREVg7pcC7

Of is dit monument toch op een net andere plek?
Een coordinaat of iets dergelijks zou wenselijk zijn.

Op wielerprikbord had iemand het over de Route de Quievy.
Deze ligy echter ten noordswesten van Viesly en zat in 2018 niet in PR

[ Bericht 23% gewijzigd door Sjoerd102 op 06-10-2023 11:41:48 ]
Net efkes anges
pi_210852390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook even hier posten, wellicht dat een Fok!ker mij op weg kan helpen.
Over een tijdje ga ik naar Noord Frankrijk.
Hierbij wil ik ook een bezoek brengen aan het monument(je) ter ere van Michael Goolaerts.
Wie kan mij aangeven waar deze zich exact bevind.
Ik weet dat deze gelegen is op de kasseistrook tussen Biastre en Viesly,
De strook waar hij ten val kwam.
Helaas is op deze locatie geen Google maps (uitgezonderd van de grotere wegen).

Als ik kaarten van Parijs Roubaix 2018 bekijk gaat het om kasseistrook 28
https://cdn.touretappe.nl/images/parijs-roubaix/2018/route.jpg

Klopt het dat het dan om deze weg zou gaan?
https://maps.app.goo.gl/fpvwgYeKREVg7pcC7

Of is dit monument toch op een net andere plek?
Een coordinaat of iets dergelijks zou wenselijk zijn.

Op wielerprikbord had iemand het over de Route de Quievy.
Deze ligy echter ten noordswesten van Viesly en zat in 2018 niet in PR

Op Komoot vind ik dit bij segment Secteur pavé Michael GOOLAERTS

https://www.komoot.nl/highlight/4858316?ref=ihd
pi_210853493
Einde fusieplannen volgens Sporza
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:30:33 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210853600
Ach Ray
pi_210853617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
Einde fusieplannen volgens Sporza
*voor 2024.

Op basis van dat korte berichtje op Sporza lijkt het er puur op dat het allemaal te kortdag en juridisch onmogelijk was en Plugge eieren voor zijn geld heeft gekozen met Amazon als plan-B.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:36:03 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210853642
Dus geen fusie en Roglic uit. Geen droomplan.
pi_210853654
Maar uhm, is de hele (internationale) wielermedia dus toch in hun hemd gezet door Chris fucking Woerts als het straks Amazon-Visma wordt..?
pi_210853659
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Dus geen fusie en Roglic uit. Geen droomplan.
Denk wel dat de fusie en het vertrek van Roglic los staan van elkaar
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:38:57 #153
68638 Zwansen
pi_210853662
Op naar Wielerflits!
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:39:12 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210853664
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:38 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, is de hele (internationale) wielermedia dus toch in hun hemd gezet door Cris fucking Woerts als het straks Amazon-Visma wordt..?
Maar de fusiegeruchten waren toch gewoon waar :? Dat het niet doorgaat nu is iets anders. Woerts kwam wel als enige met Amazon inderdaad.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:39:56 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210853672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:38 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk wel dat de fusie en het vertrek van Roglic los staan van elkaar
Dat denk ik ook, maar allebei geen dingen om blij van te worden Plugge zijnde.
pi_210853686
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Maar de fusiegeruchten waren toch gewoon waar :? Dat het niet doorgaat nu is iets anders. Woerts kwam wel als enige met Amazon inderdaad.
Nou ja, Ray en Wielerflits presenteerde het als voldongen feit.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:41:49 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210853688
"Bakala en Lefevere gaan samen tot 2025 door"
En nog een jaar lang dit geleuter?
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:42:33 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210853691
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:41 schreef Momo het volgende:
"Bakala en Lefevere gaan samen tot 2025 door"
En nog een jaar lang dit geleuter?
Nog een jaar lang gebakalaei hahaha xD.
pi_210853700
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar allebei geen dingen om blij van te worden Plugge zijnde.
Als Amazon daadwerkelijk voor 15 miljoen langdurig sponsor wordt is dat vele malen beter dan Bakala, Lefevere en Soudal binnenhalen.

En sportief is het vertrek van Roglic wel een aderlating, maar op lange termijn alleen maar beter voor Jumbo. Meer kansen voor alle grote talenten.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:51:52 #160
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210853762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Als Amazon daadwerkelijk voor 15 miljoen langdurig sponsor wordt is dat vele malen beter dan Bakala, Lefevere en Soudal binnenhalen.

En sportief is het vertrek van Roglic wel een aderlating, maar op lange termijn alleen maar beter voor Jumbo. Meer kansen voor alle grote talenten.
Ja Jumbo zit echt vol met grote talenten. Al moet je zien hoe dat uitpakt voor het grote ronde werk. Volgens mij zijn die 2 Noren toch meer van het klassieke werk?

Met vertrek van Roglic ben ik wel echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken volgende jaren. Is hij nog echt zo goed in dat 1 week werk? Met 34 jaar zit je natuurlijk ook wel eventueel dicht bij het moment dat het minder gaat, al kan dat zo 35 jaar maar ook 39 jaar zijn.
pi_210853781
quote:
Quid Evenepoel?
Jumbo-Visma ging ondertussen in zee met het Amerikaanse e-commercebedrijf Amazon, een wereldspeler, al is nog niet meteen duidelijk wat de inbreng zal zijn.

Lefevere en Bakala zouden hun project samen tot 2025 voleindigen, vernamen we uit goede bron, al zou die laatste willen afbouwen. Extra investeringen om de rondekern rond Remco Evenepoel te versterken lijken niet langer mogelijk.

Dus is het de vraag hoe Evenepoel op dit alles zal reageren.
Ach, Remco. Wordt leuk als ze die aan zijn contract gaan houden.

En ook benieuwd of Ineos hier daadwerkelijk op gegokt had en nu dik in de shit zit.
pi_210853815
Wie is nu de morele winnaar van deze soap? De zeer onsympathieke Ilan Van Wilder?
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:01:36 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210853864
Jo Planckaert mag de stickers weer terug op de auto plakken. Neem aan dat PatLef het op zijn salaris inhoud als dat niet meer lukt.
pi_210853968
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:54 schreef Pistolero het volgende:
Jumbo-Visma ging ondertussen in zee met het Amerikaanse e-commercebedrijf Amazon, een wereldspeler, al is nog niet meteen duidelijk wat de inbreng zal zijn.

Lefevere en Bakala zouden hun project samen tot 2025 voleindigen, vernamen we uit goede bron, al zou die laatste willen afbouwen. Extra investeringen om de rondekern rond Remco Evenepoel te versterken lijken niet langer mogelijk.

Dus is het de vraag hoe Evenepoel op dit alles zal reageren.
Dat 1e gaan ze vast wel doen (en als je de verhalen mag geloven, hebben ze dat eerder al gedaan). Pat weet ook wel dat de ploeg veel minder waard wordt als Evenepoel wegvalt En Bakala vast ook wel, maar weet niet of die dat geld gaat missen..
pi_210854400
"Extra investeringen om de rondekern rond Remco Evenepoel te versterken lijken niet langer mogelijk."

Byebye zwaaizwaai
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:50:44 #166
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210854434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 15:46 schreef Steven184 het volgende:
"Extra investeringen om de rondekern rond Remco Evenepoel te versterken lijken niet langer mogelijk."

Byebye zwaaizwaai
Benieuwd of we Evenepoel alsnog elders zullen zien in 2024.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:15:56 #167
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210854703
Ook geen Amazon voor Jumbo-Visma. Pon lijkt nu de nieuwe hoofdsponsor te worden.

https://www.ad.nl/wielren(...)n-haakt-af~a8953476/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:16:10 #168
451829 crew  H.Vviv
pi_210854706
quote:
Ook amazon haakt af

Nog geen twee weken nadat het nieuws naar buiten kwam over het samengaan van Jumbo-Visma en Soudal-Quick Step, twee van de beste wielerploegen ter wereld, is het plan alweer van de baan. Ook de sponsoring door Amazon, vorige week nog waarschijnlijk, lijkt nu op niets uit te lopen. Sponsor Soudal blijft zoals het er nu naar uitziet trouw aan de ploeg van Lefevere. Supermarktketen Jumbo houdt vast aan het plan om zich per 2024 terug te trekken als hoofdsponsor. In plaats daarvan wordt het gat in de financiering door het vertrek van Jumbo opgevangen door een van de huidige sponsoren van de ploeg.

Bronnen vertellen dat het Nederlandse bedrijf PON, wereldwijd actief als fietsfabrikant maar ook als importeur van verschillende automerken, in zal stappen als nieuwe naamgevende sponsor. Onder PON valt bijvoorbeeld ook het fietsenmerk Cervélo, waarmee de Nederlandse ploeg rijdt en het bedrijf levert ook de ploegleidersauto’s van het team. Visma heeft zich als hoofdsponsor voor onbepaalde tijd aan de Nederlandse wielerploeg verbonden.

Materiaalsponsor PON is nauw verbonden is met Jumbo-Visma. Zo zijn de ploegenpresentaties de afgelopen jaren meermaals op het kantoor in Amsterdam geweest. Dat juist PON in de fusieploeg mogelijk plaats zou moeten maken voor het Amerikaanse fietsmerk Specialized was een van de breekpunten tijdens de onderhandelingen.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:18:30 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210854725
Dus eerst waren er gesprekken met Specialized, maar nu Amazon toch lijkt weg te vallen wil Cervelo alsnog instappen met meer geld?

Visma-PON en PON-Visma rollen nog niet lekker van de tong.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:19:16 #170
pi_210854733
4D chess van Plugge, dreigen met een fusie en dat Specialized dan de fietsen gaat leveren waardoor PON nu met een hoop geld over de brug komt.
pi_210854767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
4D chess van Plugge, dreigen met een fusie en dat Specialized dan de fietsen gaat leveren waardoor PON nu met een hoop geld over de brug komt.
Donald Plugge
pi_210854781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:18 schreef Momo het volgende:
Dus eerst waren er gesprekken met Specialized, maar nu Amazon toch lijkt weg te vallen wil Cervelo alsnog instappen met meer geld?

Visma-PON en PON-Visma rollen nog niet lekker van de tong.
Dat zal dan toch gewoon Cervelo-Visma worden? PON is puur de naam van de overkoepelende holding. Die naam heeft niet echt marketingtechnische waarde.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:25:55 #173
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210854799
Hier zou je bijna een film van kunnen maken. Wat een soap
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:26:18 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210854802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:23 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat zal dan toch gewoon Cervelo-Visma worden? PON is puur de naam van de overkoepelende holding. Die naam heeft niet echt marketingtechnische waarde.
Waarschijnlijk wel ja, al vallen er superveel bedrijven onder de naam PON. Fietsgerelateerd al Gazelle, Cannondale, Kalkhoff, Urban Arrow, Caloi, FOCUS, Schwinn, Mongoose, Santa Cruz, GT.

Hier kan je kiezen uit alle bedrijven:
https://pon.com/over-ons/bedrijven/
pi_210854899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja Jumbo zit echt vol met grote talenten. Al moet je zien hoe dat uitpakt voor het grote ronde werk. Volgens mij zijn die 2 Noren toch meer van het klassieke werk?

Met vertrek van Roglic ben ik wel echt benieuwd hoe dat gaat uitpakken volgende jaren. Is hij nog echt zo goed in dat 1 week werk? Met 34 jaar zit je natuurlijk ook wel eventueel dicht bij het moment dat het minder gaat, al kan dat zo 35 jaar maar ook 39 jaar zijn.
Ik denk niet meer dat Roglic in staat is om de Tour te winnen.
Geraint Thomas was destijds nog maar net 32 jaar toen hij de Tour won, en die was al vrij oud.

Alleen Chris Horner was destijds een veel oudere rondewinnaar, maar dat vind ik nog steeds onbegrijpelijkl.
pi_210854904
Waarom blijft dat verhaal ook maar terug komen dat Jumbo per 2024 vertrekt als sponsor? Dat is toch simpelweg niet waar en niet mogelijk, tenzij Plugge en co. akkoord gaan omdat ze al een sponsor voor 2024 hebben. Mocht dat niet zo zijn, dan kunnen ze Jumbo gewoon aan hun contract houden.
pi_210855097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Geraint Thomas was destijds nog maar net 32 jaar toen hij de Tour won, en die was al vrij oud.

Alleen Chris Horner was destijds een veel oudere rondewinnaar, maar dat vind ik nog steeds onbegrijpelijkl.
Roglic zelf ook nog dit jaar..
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:01:33 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210855123
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef Pistolero het volgende:
Waarom blijft dat verhaal ook maar terug komen dat Jumbo per 2024 vertrekt als sponsor? Dat is toch simpelweg niet waar en niet mogelijk, tenzij Plugge en co. akkoord gaan omdat ze al een sponsor voor 2024 hebben. Mocht dat niet zo zijn, dan kunnen ze Jumbo gewoon aan hun contract houden.
Maar om alsnog terug te gaan naar Jumbo-Visma zou wel gezichtsverlies zijn, al zou het wel de cirkel rond maken van deze hele soap.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:27:55 #179
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_210855308
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel ja, al vallen er superveel bedrijven onder de naam PON. Fietsgerelateerd al Gazelle, Cannondale, Kalkhoff, Urban Arrow, Caloi, FOCUS, Schwinn, Mongoose, Santa Cruz, GT.

Gazelle-Visma, kom er maar in _O_
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:24:16 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210855648
twitter
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:35:07 #181
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_210855733
Wat een clusterfuck. Tenzij Big Pat een plan C had of ergens enkele totaal over het hoofd geziene parels vandaan trekt krijgt ie nog een hell of a job om een concurrerend team de weg op te sturen. Voor of zonder Evenepoel. Leuk dat Van Wilder en in mindere mate Vervaeke nu op de bres gesprongen zijn, maar die gaan de absolute topresultaten in klassementen en klassiekers ook niet binnen helpen trekken.
pi_210855759
Jumbo kwijt, Amazon kwijt, Soudal kwijt, Roglic kwijt, alles weg
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:40:33 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210855788
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:38 schreef DeeBee het volgende:
*even afstoffen*
pi_210856267
quote:

[..]

Elke koers een andere shirtsponsor.
Trouwens een hoop bedrijven op het gebied van genetica . :+
pi_210856450
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 17:27 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Gazelle-Visma, kom er maar in _O_
Klinkt beter dan PON visma :D

Dikke bandenrace wordt feature event :9
pi_210856647
Lol. Ben wel benieuwd hoe serieus het nu echt was. Maar dat komen we waarschijnlijk niet te weten.
Album top 100 2024
pi_210857925
Skoda - Visma
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:24:10 #188
68638 Zwansen
pi_210857986
quote:

[..]

Die bedrijven vallen niet allemaal onder PON, maar PON is wel de importeur van die merken.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:26:55 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210858818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:16 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Ik heb die hele soap met verbazing gevolgd maar dat hele Amazon verhaal heb ik gelijk afgedaan als onzin.

Een wielerploeg past totaal niet in het portfolio van wat Amazon doet in de sport. Ik heb Bezos ook niet kunnen betrappen op een grote voorliefde voor het wielrennen en dat is toch wel veel voorkomende eigenschap van veel sponsors.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:40:51 #190
262211 hhh38
pi_210858989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Evans was 34, volgens mij is dat de oudste winnaar van de laatste 20 jaar.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 23:25:06 #191
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210859540
Sastre 33, Froome 32 en Wiggins 32, het valt op zich mee
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 23:26:56 #192
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210859558
Maar wel een lekkere 2 weken, Roglic naar een sterke outsider, PatLef boos, mogelijk 4 favorieten in 4 teams + Ineos en een cultploeg die blijft bestaan.

Best mogelijke uitkomst voor de nooit neutrale kijker?
pi_210859968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 23:25 schreef Fretwork het volgende:
Sastre 33, Froome 32 en Wiggins 32, het valt op zich mee
Voor m'n gevoel waren Froome en zeker Wiggins wel ouder, maar toen was ik zelf ook jonger natuurlijk.

Hoe dan ook, in al die gevallen was de concurrentie niet van het niveau Pogacar, Vingegaard.
pi_210860001
Maar uiteindelijk toch een bizarre afgang van wielerflits, ze werden ook totaal gesloopt in hun eigen comment secties door de doorgaans brave achterban. Pijnlijk allemaal.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:17:12 #195
pi_210860053
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar uiteindelijk toch een bizarre afgang van wielerflits, ze werden ook totaal gesloopt in hun eigen comment secties door de doorgaans brave achterban. Pijnlijk allemaal.
Tijd voor nederige excuses. :)
pi_210860085
Ze hadden wel de scoop over de gesprekken, maar het werd al als zekerheidje gebracht (inclusief een heleboel artikelen over de gevolgen) dat ze het alsnog flink verprutst hebben zo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:28:53 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210860177
Vraag mij ook af wie dat soort zaken überhaupt gelekt hebben aan WielerFlits. Voor imago van beide wielerploegen niet goed geweest en ook niet voor de (eventuele) sponsors.
pi_210860303
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 23:26 schreef Fretwork het volgende:
Maar wel een lekkere 2 weken, Roglic naar een sterke outsider, PatLef boos, mogelijk 4 favorieten in 4 teams + Ineos en een cultploeg die blijft bestaan.

Best mogelijke uitkomst voor de nooit neutrale kijker?
Cultploeg?
pi_210861148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:48 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Cultploeg?
Quickstep
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:14:03 #200
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210861230
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
Vraag mij ook af wie dat soort zaken überhaupt gelekt hebben aan WielerFlits. Voor imago van beide wielerploegen niet goed geweest en ook niet voor de (eventuele) sponsors.
Maxim Horssels
6 OKTOBER 2023 14:58

Wij zijn niet de veroorzaker van de fusie. Wij hebben er alleen over gepubliceerd.
-25
pi_210861415
Oscar Sevilla wederom 2e geworden in Hainan. Renner om in de gaten te houden!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:19:24 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210862145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 08:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Leuk, jong talent dat doorbreekt in exotische koersen!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:27:49 #203
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210862246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 08:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Froome kan hier niet eens mee komen :')
pi_210862268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Tijd voor nederige excuses. :)
:)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:48:00 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210862480
twitter

Geen directe ik blijf gewoon bij Quickstep
pi_210862623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Geen directe ik blijf gewoon bij Quickstep
Nee ik interpreteer dit ook als "Volgende week maak ik bekend dat ik naar Ineos vertrek".
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:03:45 #207
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_210863822
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Maxim Horssels
6 OKTOBER 2023 14:58

Wij zijn niet de veroorzaker van de fusie. Wij hebben er alleen over gepubliceerd.
-25

www.fusieflits.nl _O-
pi_210864644
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nee ik interpreteer dit ook als "Volgende week maak ik bekend dat ik naar Ineos vertrek".
Evenepoel is wel het soort lul dat een heel ding hiervan gaat maken, dan uiteindelijk gewoon bij SQS blijft en dan gaat klagen dat de media er een heel ding van heeft gemaakt.
pi_210864950
twitter

Kasia *O*
pi_210865401
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]

Kasia *O*
En gewonnen, Persico 2 en Vollering 3
pi_210866264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 07:55 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Quickstep
Bij de term cultploeg denk ik niet direct aan S-Q.
pi_210867501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Bij de term cultploeg denk ik niet direct aan S-Q.
Iconisch is wellicht beter.
pi_210867847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Evenepoel is wel het soort lul dat een heel ding hiervan gaat maken, dan uiteindelijk gewoon bij SQS blijft en dan gaat klagen dat de media er een heel ding van heeft gemaakt.
Remco blijft, aldus Remco.
https://sporza.be/nl/2023(...)wieso~1696693904134/

Hij is uiteraard hartstikke content bij zijn huidige ploeg, voorspelbaar wel.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:42:41 #214
pi_210868014
Ach, Jumbo.

Ach, Ineos.
pi_210868017
quote:
Amazon werd een keer genoemd door een crypto-aanprijzer in VI, en iedereen neemt daarna dit zogenaamde nieuws over als een feit.
pi_210868304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Remco blijft, aldus Remco.
https://sporza.be/nl/2023(...)wieso~1696693904134/

Hij is uiteraard hartstikke content bij zijn huidige ploeg, voorspelbaar wel.
Middelmaat neemt genoegen met middelmaat.

Remco is geen grote speler.
pi_210872164
Jeetje, er doen er 220 mee aan het WK gravel bij de mannen elite, inclusief 14 uit Guinee-Bissau.
pi_210872326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:44 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, er doen er 220 mee aan het WK gravel bij de mannen elite, inclusief 14 uit Guinee-Bissau.
Wout met een kwartier morgen?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:59:41 #219
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210872404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Tweede achter Piti
pi_210872759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Thijsje Zonneveld.
pi_210873302
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Tweede achter Piti
Je kunt het niet uitsluiten :D
pi_210873435
quote:
Minder geld kwijt (salaris Roglic en ontvangen afkoopsom), minder interne twisten (tussen Vingegaard en Roglic) zodat Jumbo in 2024 wel sponsor blijft, maar toch kan afbouwen.
En rustig in 2024 zoeken naar een nieuwe grote sponsor voor de toekomst.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:24:32 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210874713
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Minder geld kwijt (salaris Roglic en ontvangen afkoopsom), minder interne twisten (tussen Vingegaard en Roglic) zodat Jumbo in 2024 wel sponsor blijft, maar toch kan afbouwen.
NEOM!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:42:23 #224
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210875430
Geen optakt voor het wk gravel?
pi_210875766
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Plus PON die breder instapt, Amazon dat voor enkele miljoenen per jaar als kleinere sponsor (en exclusieve rechten om binnen het team te filmen) instapt. Budget voor volgend jaar is daarmee klein beetje hoger dan voor dit jaar.

Met nieuwe naamsponsor voor 2025 en verder die tussen de rond de 10 miljoen per jaar meebrengt zou budget in 2025 gelijk blijven aan dit jaar. Inzet van het team is echter naamsponsor die 15 tot 25 miljoen meebrengt zodat team verder groeit.
pi_210875904
Leuk interview met WOUT bij onze vrienden van HLN. Groot stuk over het totaal onbelangrijke WK gravel, maar ook terugblik op het wegseizen. Helaas voor HLN geeft WOUT niet de antwoorden waar HLN erg naar op zoek was. Jij haat Mathieu niet?

quote:
Wout van Aert over het WK gravel, samen winnen en zijn mindere seizoen: “Ik heb het nummer van Van der Poel, maar we bellen mekaar nooit”
De Kristallen Fiets gaat Wout van Aert (29) dit jaar niet winnen. Te weinig uitschieters - of hij nog geen spijt heeft van het weggeven van Gent-Wevelgem? Maar een heel mooi slot breien aan 2023 kan wel. “Over tien jaar is zo’n wereldtitel misschien veel meer waard.” ‘Wout voor goud’ op het WK gravel?

Dinsdag wordt de Kristallen Fiets uitgereikt: hoe blik jij terug op je seizoen?
“Dit is uiteraard niet mijn beste seizoen ooit, maar het is ook verre van slecht. Het is middelmatig. Misschien is het een keer normaal dat het niet altijd van hoogtepunt naar hoogtepunt ging en dat er een jaar tussenzit dat het iets moeilijker gaat.”

Wie wint de trofee wel?
“Ik denk dat Evenepoel de beste papieren heeft. Philipsen zou het ook verdienen, maar misschien wegen de overwinningen van Remco - een Monument en het WK tijdrijden - en de manier waarop hij heeft gereden in zijn regenboogtrui iets zwaarder door.”

Hoe vervelend is het voor jou dat de grote overwinningen dit jaar zijn uitgebleven?
“Natuurlijk is het niet altijd makkelijk. Iedereen wil altijd dat ik win, maar degene met het grootste verlangen om te winnen, ben ik zelf. Dat begint met op het juiste moment in de juiste vorm zijn, en op dat vlak heb ik al bewezen dat ik er vaak sta. Maar vaak leidt dat ook tot ‘net niet’. Er waren een paar tweede plaatsen die ik kon accepteren, maar er waren ook momenten dat het anders had kunnen zijn.”

Wanneer precies?
“De tweede rit in de Tour (waar Lafay net buiten schot bleef, red.), het EK (waar hij in de slotmeters niet voorbij Laporte geraakte, red.). Ook Parijs-Roubaix had anders kunnen lopen zonder platte band. Als je dat optelt, had je een heel ander jaar kunnen krijgen, en een heel ander gevoel.”

Met wat je nu weet: zou je de zege in Gent-Wevelgem opnieuw aan je ploegmaat Laporte schenken?
“Ja. Zeker. Intussen heeft Christophe een aantal mooie zeges extra gepakt, maar op dat moment was dat een heel grote overwinning voor hem, terwijl die koers voor mij niet zo’n verschil maakte. Ik had het raar gevonden om tegen mekaar te sprinten, en ik had het ook raar gevonden als hij de zege had moeten weggeven omdat ik de kopman ben. Ik vond en vind dit de enige juiste beslissing. Voor mij voelt het nog altijd alsof we die koers samen hebben gewonnen.”

Vind je het nooit moeilijk om je in te schrijven in de cultuur van ‘samen winnen’?
“Neen, dit is eerder een opluchting. Toen ik nog fulltime crosser was, begon het me steeds meer te vermoeien dat het altijd allemaal om mij draaide. Ook op de weg lag de druk altijd op mij in die eerste jaren. Maar in deze ploeg zit zo veel kwaliteit dat heel veel renners kunnen winnen: dat is een veel plezantere manier om deze sport te doen.”

Ook dit jaar ben je vaak op Mathieu van der Poel gestoten. Past jullie rivaliteit stilaan in de grote historische duels in het wielrennen?
“Ik denk het wel. We komen elkaar nu al heel wat jaren tegen in de finale van elke grote koers. Het is logisch dat de mensen ons als twee grote rivalen gaan herinneren. Maar ze moeten ook onthouden dat we met respect tegen mekaar koersen.”

Jij haat Mathieu niet?
“Ik haat verliezen van Mathieu, maar ik haat hem niet als persoon. Wellicht hebben we mekaar beter gemaakt. We begrijpen dat we elkaars aanwezigheid moeten aanvaarden en dat die goed is voor de sport en voor onszelf.”

Heb jij zijn telefoonnummer?
“Ja, maar we bellen mekaar nooit. Dit blijft een rivaliteit waarbij we niet als vrienden communiceren. Voor ons allebei is het een doel om mekaar te verslaan en beter te zijn dan de ander. Daarvoor heb je dat gevoel van concurrentie nodig. Maar als er iets besproken moet worden, is het geen probleem om met hem te gaan praten in het peloton.”

Je sluit je seizoen af met een reeks wedstrijden die je nooit eerder reed: Coppa Bernocchi, Gran Piemonte, het WK gravel. Vanwaar die keuze?
“In het begin van het jaar was er geen plan voor na het WK. Het is een beetje een gek seizoen, met het WK dat al in augustus viel, daardoor was er voor mij geen echt groot doel meer in het najaar. Dus zijn we gaan zoeken naar wedstrijden die me liggen en waarvoor ik me kon motiveren. Ik ben blij met mijn keuze. Het was een leuke sfeer deze week, best ontspannen allemaal, ik denk dat iedereen weet dat ik graag in Italië koers.”

Het beste moet misschien nog komen, want je goeie vriend en crosser Daan Soete beweert dat gravel de discipline is die het best bij je past.
“Dat soort lange inspanningen liggen me zeker. En ik heb ook de technische vaardigheden. Maar ik blijf in de eerste plaats een wegcoureur.”

Met wat kan je een gravelwedstrijd het best vergelijken? Een tijdrit van een paar uur?
“In Houffalize (waar hij won met negen minuten voorsprong, red.) was dat zo, maar elk parcours is anders. Soms kan een gravelrace ook tactisch zijn en moet je energie sparen. Maar wacht eens: ik heb nog maar één gravelwedstrijd gereden, we moeten nu niet gaan doen alsof ik de grote specialist ben.”

Ben je dan niet de topfavoriet voor goud?
(grijnst) “Ik heb gelezen dat Valverde zichzelf de grote favoriet noemt. Ik ga voor het podium.”

Moeten we Valverde ernstig nemen? Een renner die een jaar geleden gestopt is en intussen 43 jaar is?
“Toch wel. Hij heeft verschillende gravelraces gedaan dit jaar en hij heeft ze bijna allemaal gewonnen. Hij ziet er nog altijd goedgetraind uit, dus echt op pensioen is hij nog niet volgens mij. Misschien mist hij die korte inspanningen om vijf minuten diep in het rood te gaan, maar hij kan nog altijd vier uur supersnel rijden. En dat is exact wat je nodig hebt in een gravelkoers.”

Wie zie je nog?
“Gianni en Florian Vermeersch. Connor Swift van Ineos Grenadiers. Matej Mohoric doet ook mee.”

Hoe belangrijk is zo’n wereldtitel?
“Dit is nieuw. Ik vind het interessant, dit is een sport die aan het groeien is. Gravel heeft nog geen traditie, maar ik zou het heel cool vinden om dit op mijn palmares te hebben. En wie weet, over tien jaar is zo’n wereldtitel misschien wel veel meer waard dan vandaag.”

[ Bericht 19% gewijzigd door DiegoFuser op 08-10-2023 10:40:51 ]
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:53:50 #227
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876059
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuk interview met WOUT bij onze vrienden van HLN. Groot stuk over het totaal onbelangrijke WK gravel, maar ook terugblik op het wegseizen. Helaas voor HLN geeft WOUT niet de antwoorden waar HLN erg naar op zoek was. Jij haat Mathieu niet?
[..]

HLN wil echt zo graag dat Wout en Mathieu mot hebben. Wout/Mathieu: *; HLN: -O-
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:26:48 #228
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_210876377
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:53 schreef Momo het volgende:

[..]
HLN wil echt zo graag dat Wout en Mathieu mot hebben. Wout/Mathieu: *; HLN: -O-
Wout heeft het mooi verwoord. Ze zijn geen vrienden maar ook geen vijanden. Gewoon gezonde concurrenten die respect voor elkaar hebben.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:35:29 #229
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210876433

Oi.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:17:00 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876808
twitter
pi_210876826
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Oi.
Jammer van het matige deelnemersveld want dit monster verdient beter
pi_210876835
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Tweede achter Piti
quote:
"In een wedstrijd kwam een Movistar-renner me onlangs waarschuwen", vertelt Vermeersch.

""Pas op voor Valverde", zei hij, "Alejandro is zich binnen de ploeg al een jaar lang aan het voorbereiden op het WK gravel.""
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:51:50 #233
311468 Van_Poppel
pi_210877357
Er is een groepje van 6 (met o.a. Piti en de Mohoor) vertrokken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:56:53 #234
262211 hhh38
pi_210877415
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Oi.
Al besproken.
pi_210877420
Wout op 9 minuten. Streep erdoor. En opgave Garcia Cortina
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:57:59 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210877427
twitter
pi_210877435
Dat moet een flinke crash geweest zijn van Wout

[ Bericht 28% gewijzigd door Marcoss op 08-10-2023 13:04:27 ]
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:00:34 #238
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210877468
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Al besproken.
Dus?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 oktober 2023 @ 13:03:22 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210877510
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Heeft wel veel pech. Of is het het materiaal?
pi_210877512
Einde tijdperk Wout
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:14:09 #241
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_210877639
Wout gaat nooit meer een grote wedstrijd winnen!
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:14:31 #242
194695 franklop
Fran knock
pi_210877641
De graveltoppers komen wel weer bovendrijven op zo'n WK!
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:16:44 #243
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210877654
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:14 schreef franklop het volgende:
Swenson rijdt gewoon in de top 5, in tegenstelling tot de geroemde Valverde.
pi_210877663
F Vermeersch, Swift en Mohoric nu met 3 voorop
pi_210877703
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Swenson rijdt gewoon in de top 5, in tegenstelling tot de geroemde Valverde.
Wel in hetzelfde groepje
pi_210877747
Vrij veel aandacht voor een toertochtje door de bossen
pi_210877936
Dat ging bijzonder makkelijk voor Philipsen
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 13:36:48 #248
pi_210877993
Gleb blijft een fenomeen. Net zo breed als de rest lang is.
pi_210878071
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:34 schreef Marcoss het volgende:
Dat ging bijzonder makkelijk voor Philipsen
Hoeveel betalen ze alpecin wel niet om Philipsen in Turkije op te stellen.
pi_210878096
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Die wilde juist zelf om Pogacar nog voorbij te gaan qua aantal zeges dit jaar
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:54:17 #251
68638 Zwansen
pi_210878236
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:14 schreef franklop het volgende:
Voss zit er gewoon bij.
  zondag 8 oktober 2023 @ 14:01:48 #252
311468 Van_Poppel
pi_210878341
Sporza is inmiddels live.

Eerst een samenvatting van de vrouwenkoers.
  zondag 8 oktober 2023 @ 14:27:38 #253
279824 Mansjester
City>United
pi_210878593
Heeft José pep gesnoven ofzo , hij blijft maar ratelen.
pi_210878707
Swift staat compleet geparkeerd
  zondag 8 oktober 2023 @ 14:36:02 #255
311468 Van_Poppel
pi_210878741
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Swift staat compleet geparkeerd
Die zal nog door moeten fietsen voor z'n podiumplek.
pi_210878755
Van Aert had zeker gewonnen als hij geen pech had gehad hoor ik. Het is weer van dat.
sig verwijderd door FA
pi_210878805
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Van Aert had zeker gewonnen als hij geen pech had gehad hoor ik. Het is weer van dat.
Wout, de eeuwige morele winnaar.
pi_210878855
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dat spreekt voor zich, half uur voor tenminste :D
pi_210878866
Vermeersch :W
pi_210878884
Tot zover de spanning
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 14:47:43 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210878923
Mooie omgeving _O_
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 14:51:20 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zondag 8 oktober 2023 @ 14:51:21 #264
451829 crew  H.Vviv
pi_210878950
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Wie is de commentator naast José?
Pieter Van Walleghem
  zondag 8 oktober 2023 @ 14:53:35 #265
311468 Van_Poppel
pi_210878991
Ketting eraf -O-
pi_210878993
Tis gedaan
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:00:38 #267
68638 Zwansen
pi_210879076
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Tis gedaan
Met het beeld ook.
pi_210879144
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Met al die klinieken voor kaal haar kan ik me voorstellen dat de Turkse markt belangrijk is. :P
pi_210879222
”Dit is echt gravel hè, het is dan wel geen gravel maar toch”

De Cauwer is een idioot
pi_210879231
Mohoric driftend door de bochten naar beneden :D
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:27 #271
68638 Zwansen
pi_210879234
Lijkt wel lek achter, zoveel schuift dat achterwiel.
pi_210879290
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt wel lek achter, zoveel schuift dat achterwiel.
Denk het niet, rijdt iig niet op de velg. misschien gevuld met schuim?
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:17:18 #273
311468 Van_Poppel
pi_210879319
Chute
pi_210879342
Op Vanderpoelesque wijze zo, wereldkampioen met val.
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:20:20 #275
68638 Zwansen
pi_210879367
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Denk het niet, rijdt iig niet op de velg. misschien gevuld met schuim?
Nee inderdaad niet plat.

En ze zullen zeker tubeless rijden ja.
pi_210879415
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Op Vanderpoelesque wijze zo, wereldkampioen met val.
En als veldrijder door de bochten gevlogen _O_
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:23:27 #277
68638 Zwansen
pi_210879417
Mooie winnaar!
pi_210879436
Nu de grote vraag: wie wordt derde?
pi_210879447
De Mohoor _O_ .
pi_210879450
De Mohoor _O_
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:22 #281
311468 Van_Poppel
pi_210879455
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:24 schreef Faraday01 het volgende:
Ik denk Hermans

Edit: Toch nog Swift
pi_210879475
quote:
Dat is wel het grootste nadeel van deze discipline, dit kan haast niet goed in beeld worden gebracht.
pi_210879494
quote:
Konner Swift dus.
pi_210879507
Piti top 5? _O_
pi_210879518
Piti _O_ .
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:29:13 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210879524
Dat gravel is bloedlink.
pi_210879536
Evenepoel genoemd.
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:30:26 #288
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210879547
Swenson snoert hier mondjes namens de gravelaars.
pi_210879556
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Swenson snoert hier mondjes namens de gravelaars.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
pi_210879559
Wout
pi_210879562
WOUT
pi_210879564
Daar is de morele winnaar
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:32:59 #293
311468 Van_Poppel
pi_210879587
Nog 48km in Parijs-Tours
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:33:03 #294
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210879589
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Maar hij was in Wollongong ook al erg goed.
pi_210879623
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Maar hij was in Wollongong ook al erg goed.
Maar dan is hij blijkbaar ook wegrenner en geen pure gravelaar. :P
pi_210879635
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog 48km in Parijs-Tours
Nu begin tijdperk cross 2023-2024
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:00 #297
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210879640
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar dan is hij blijkbaar ook wegrenner en geen pure gravelaar. :P
Hij is een mtber, geen wegrenner. Wollongong was zijn eerste wegrace van betekenis ooit.
pi_210879708
Interviews met de Mohoor _O_ .
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:40 #299
311468 Van_Poppel
pi_210879984
NPO is nu ook live (met Herbert)
  zondag 8 oktober 2023 @ 15:58:21 #300
68638 Zwansen
pi_210880055