Voss zit er gewoon bij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:14 schreef franklop het volgende:
De graveltoppers komen wel weer bovendrijven op zo'n WK!
Wout, de eeuwige morele winnaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Van Aert had zeker gewonnen als hij geen pech had gehad hoor ik. Het is weer van dat.
Dat spreekt voor zich, half uur voor tenminstequote:Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Van Aert had zeker gewonnen als hij geen pech had gehad hoor ik. Het is weer van dat.
Met al die klinieken voor kaal haar kan ik me voorstellen dat de Turkse markt belangrijk is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze alpecin wel niet om Philipsen in Turkije op te stellen.
Denk het niet, rijdt iig niet op de velg. misschien gevuld met schuim?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt wel lek achter, zoveel schuift dat achterwiel.
Nee inderdaad niet plat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Denk het niet, rijdt iig niet op de velg. misschien gevuld met schuim?
En als veldrijder door de bochten gevlogenquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Op Vanderpoelesque wijze zo, wereldkampioen met val.
Dat is wel het grootste nadeel van deze discipline, dit kan haast niet goed in beeld worden gebracht.quote:
Een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Swenson snoert hier mondjes namens de gravelaars.
Maar hij was in Wollongong ook al erg goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Maar dan is hij blijkbaar ook wegrenner en geen pure gravelaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar hij was in Wollongong ook al erg goed.
Hij is een mtber, geen wegrenner. Wollongong was zijn eerste wegrace van betekenis ooit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dan is hij blijkbaar ook wegrenner en geen pure gravelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |