quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lijkt me niet uitgesloten dat Tratnik met Roglic mee verhuist.
Dit zag ik ook net nadat ik op invoeren drukte. Dan krijgt Wappie Hofstede bij dezen eindelijk zijn welverdiende exodus middels ontslag op staande voet.quote:
Vispecial?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Ilan heeft nu al de Jumbonus.
(Hoe gaan we die volgend jaar eigenlijk noemen?)
#poweredbybusinesssoftwarepackages #asquickasamazonprimedelivery #overwinningenaanelkaarkittenmetsoudalquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat de zeer onsympathieke Van Wilder wint en typerend dat Jeroen vindt dat het hem gegund is.
Team Tietema komt op het juiste moment!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zag ik ook net nadat ik op invoeren drukte. Dan krijgt Wappie Hofstede bij dezen eindelijk zijn welverdiende exodus middels ontslag op staande voet.
De Betcity Elfstedenrace hè!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen kennelijk ook de Elfstedenrace. Nooit geweten dat dat tegenwoordig een profkoers is.
Misschien volgend jaar maar eens bezoeken.
Z’n accent is wel dramatisch maar vond het (wellicht eenmalig) een goede quote van Ilan. Of dit nu een sneer naar Remco was, is me niet duidelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ilan takes no prisoners in z'n interview
In aanloop naar de Italiaanse wedstrijden nog maar eens ziek geworden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn Thibaut heeft nog niet echt de benen van de Tour te pakken. Zaterdag zijn afscheid, hopelijk kan die zich nog een beetje laten zien als oud-winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |