abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:39:09 #2
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210808131
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp is dit ongeveer de tijdlijn, verbeter me maar als ik het ergens fout heb.

- Bakala kende Robert van der Wallen van Jumbo-Visma al via via in het kader van het project OneCycling(soort van Velon 2.0 als ik het goed begrijp)
- Lefevere is er ook al wel een tijdje klaar mee en heeft geen zin meer in het leidinggeven aan een ploeg
- Evenepoel en Bakala zijn al langere tijd ontevreden over de gang van zaken bij Soudal-Quickstep.
- Patrick Evenepoel had tijdens de Tour een 1-op-1 gesprekje met Bakala om zijn onvrede over de ploeg te uiten.
- Naar aanleiding hiervan heeft Bakala contact opgenomen met van der Wallen en heeft hij het onderwerp fusie voor het eerst op tafel gezet.
- Aan het einde van de Tour is er een gesprek geweest tussen Bakala, Lefevere en Plugge. Plugge is gaan polsen bij Visma hoe ze er over dachten. Lefevere is bij Quick-Step en Soudal gaan polsen hoe ze er over dachten. Iedereen zag de fusie blijkbaar wel ziten.
- De afspraak was dat Plugge, Bakala en van der Wallen de aandelen zouden verdelen en Lefevere de zijne zou verkopen.
- En sindsdien wordt het vaag en weet niemand meer wat er nou precies gaande is qua sponsoren en renners die blijven/gaan. Lefevere zelf weet ook niks meer qua details(als we hem op zijn blauwe ogen moeten geloven ten minste, die interne mail bleek ook nogal een loopje met de werkelijkheid te nemen.).

Ik zie echt niet in hou Plugge hier de kwade genius is die de sponsoren jat en Lefevere de zielige man die zijn hele levenswerk in rook ziet op gaan.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins medelijden heb met Lefevere, maar, hoewel de ploeg voor 80% in handen is van Bakala is het gevoelsmatig natuurlijk wel altijd de ploeg van Lefevere geweest. En hij kan het nu gaan draaien zoals hij wil, maar de eerste aanzet tot het opheffen van de ploeg is achter zijn rug om gezet door Bakala, vader Evenepoel en Soudal. Hij is later voor een min of meer voldongen feit komen te staan. Zijn ideaalbeeld was altijd om een nieuwe Lefevere te vinden die zijn ploeg zou voortzetten, waarna hij zelf dan eindelijk een keer een stap terug kon doen. Zijn ideaalbeeld is nooit geweest om zijn ploeg te zien verdwijnen.

Het woord fusie is er vooral om de boel vriendelijker te laten lijken dan het is. Ik zou het nog eerder omschrijven als een vijandige overname, maar ook dat dekt de lading niet. Twee grote geldschieters van de ploeg maken de overstap naar Jumbo (eventueel volgt er wellicht nog een Specialized) en de rest wordt gewoon simpelweg aan z'n lot overgelaten. Fusie is me een partij een eufemisme.

Dat Plugge deze kans niet laat liggen snap ik wel, want hij is simpelweg op zoek naar geld en het is blijkbaar heel moeilijk om dat te vinden. Hij zou zichzelf in z'n voet schieten om dit niet door te zetten. Hij is er om de toekomst van zijn ploeg te garanderen en dat gaat op deze manier lukken. In een ideale wereld had hij waarschijnlijk het liefst een sponsor van buitenaf gevonden, maar nu die niet is komen opdagen heft hij dan maar gewoon een andere ploeg op. Er komt daardoor een hoop volk op straat te staan, maar het is in ieder geval niet zijn volk. Een mooie situatie is het niet.

Al komt dit waarschijnlijk ooit wel weer een keer als een boemerang terug. Soudal dat eerst hopt van Lotto naar Quick Step en nu weer naar Jumbo. Tja, dan kun je wel raden wat ze gaan doen als het een keer wat minder gaat bij Jumbo. Bakala heb ik nooit helemaal kunnen doorgronden, zeker is wel dat hij nu bepaald niet voor de meest chique optie heeft gekozen. Wil zich volgens de verhalen wel langzaam terugtrekken uit het wielrennen, dus is het ook maar weer de vraag hoeveel jaar hij geld gaat stoppen in Jumbo.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_210808234
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins medelijden heb met Lefevere, maar, hoewel de ploeg voor 80% in handen is van Bakala is het gevoelsmatig natuurlijk wel altijd de ploeg van Lefevere geweest. En hij kan het nu gaan draaien zoals hij wil, maar de eerste aanzet tot het opheffen van de ploeg is achter zijn rug om gezet door Bakala, vader Evenepoel en Soudal. Hij is later voor een min of meer voldongen feit komen te staan. Zijn ideaalbeeld was altijd om een nieuwe Lefevere te vinden die zijn ploeg zou voortzetten, waarna hij zelf dan eindelijk een keer een stap terug kon doen. Zijn ideaalbeeld is nooit geweest om zijn ploeg te zien verdwijnen.

Het woord fusie is er vooral om de boel vriendelijker te laten lijken dan het is. Ik zou het nog eerder omschrijven als een vijandige overname, maar ook dat dekt de lading niet. Twee grote geldschieters van de ploeg maken de overstap naar Jumbo (eventueel volgt er wellicht nog een Specialized) en de rest wordt gewoon simpelweg aan z'n lot overgelaten. Fusie is me een partij een eufemisme.

Dat Plugge deze kans niet laat liggen snap ik wel, want hij is simpelweg op zoek naar geld en het is blijkbaar heel moeilijk om dat te vinden. Hij zou zichzelf in z'n voet schieten om dit niet door te zetten. Hij is er om de toekomst van zijn ploeg te garanderen en dat gaat op deze manier lukken. In een ideale wereld had hij waarschijnlijk het liefst een sponsor van buitenaf gevonden, maar nu die niet is komen opdagen heft hij dan maar gewoon een andere ploeg op. Er komt daardoor een hoop volk op straat te staan, maar het is in ieder geval niet zijn volk. Een mooie situatie is het niet.

Al komt dit waarschijnlijk ooit wel weer een keer als een boemerang terug. Soudal dat eerst hopt van Lotto naar Quick Step en nu weer naar Jumbo. Tja, dan kun je wel raden wat ze gaan doen als het een keer wat minder gaat bij Jumbo. Bakala heb ik nooit helemaal kunnen doorgronden, zeker is wel dat hij nu bepaald niet voor de meest chique optie heeft gekozen. Wil zich volgens de verhalen wel langzaam terugtrekken uit het wielrennen, dus is het ook maar weer de vraag hoeveel jaar hij geld gaat stoppen in Jumbo.
Hier ben ik het inderdaad wel grotendeels mee eens inderdaad. Fusie dekt de lading niet, het zijn meer Soudal en Bakala die als een stel opportunisten willen instappen bij de grootste en succesvolste ploeg ter wereld en daarbij geen seconde oog hebben voor al hun huidige renners en personeel. Op menselijk vlak een dikke min min. Ergens zou het ook wel grappig en bizar zijn als Evenepoel nu niet eens mee gaat naar Amazon-Soudal-Visma. Zijn onvrede was nota bene de hele aanleiding van dit alles.

Ik ben vooral heel benieuwd naar de publieke opinie straks als er tig mensen op straat komen te staan. Gaat iedereen volledig op de Plugge/Jumbo-haattrein, of zal de boosheid zich richten op Lefevere/Soudal.
pi_210808373
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:34 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze hebben toch gewoon een contract? Lijkt mij dat je daar niet zomaar onderuit kan.
Je hebt gelijk:

quote:
...

Jumbo zich aan het einde van 2024 terugtrekt als voornaamste geldschieter, ook van de gelijknamige schaatsploeg.

...

De supermarktketen heeft dit, zo blijkt uit bronnen die de NOS gesproken heeft, eind 2022 al kenbaar gemaakt aan de ploegleiding.

Plugge schetst hoe het op papier staat. "Een overeenkomst voor minimaal vijf jaar, met een opzegtermijn van twee jaar. Jumbo zet echt zijn schouders eronder. Het is echt heel bijzonder dat ze het doen."

...
https://nos.nl/artikel/24(...)eler-en-schaatsploeg

Dat ze na 2024 aan de ploeg verbonden blijven is niet zeker:
quote:
...

Jumbo bevestigt woensdag in een reactie dat het contract eindig is. Ook is niet zeker of het na 2024 überhaupt nog geld stopt in de Nederlandse sportwereld. "Op dit moment kijken we naar onze positionering", laat een woordvoerder weten. "Daarbij kijken we ook of ons sponsorbeleid nog aansluit bij onze visie en ambities én de behoeftes van onze klant."

...
pi_210808379
Het meest vreemde is dat ze bij Soudal-Quickstep nog gewoon renners hebben gehaald voor volgend seizoen. Een renner als Landa zal wel nog een nieuwe ploeg vinden (of allicht mee gaan naar of Ineos of naar de nieuwe fusieploeg), maar wat moet Ayco Bastiaens wel niet denken? Eerst wordt die lekker gemaakt met een droomtransfer, om niet eens een paar maanden later erachter te komen dat het allemaal maar een droom was.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_210808430
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit is denk ik een goede weergave van de situatie.

Lefevere zal vast nog wel een keer uit zijn slof schieten in een column of tijdens een dronken bui.
pi_210808468
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Ergens zou het ook wel grappig en bizar zijn als Evenepoel nu niet eens mee gaat naar Amazon-Soudal-Visma.
Die gaat naar INEOS, ik kan me niet voorstellen dat die naar de fusieploeg gaat. Zie ook de uitspraken van de topmensen van sponsor Soudal.
pi_210808510
Vorig jaar hadden we de soap rond de ploeg van Pineau. Deze soap van Soudal-Quickstep-Visma is nog meer bizar.
pi_210808529
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Die gaat naar INEOS, ik kan me niet voorstellen dat die naar de fusieploeg gaat. Zie ook de uitspraken van de topmensen van sponsor Soudal.
Voor de sport zou het alleen maar mooi zijn. Roglic, Pogacar, Vingegaard en Evenepoel alle 4 bij een andere ploeg als kopman de Tour in. Jumbo heeft ook alsnog meer dan genoeg goede renners die als kopman kunnen spelen. En voor de toekomst kan je al die jonge talenten(Kooij, Jorgensen, Gloag, Tulett, Hagenes, Staune-Mittett, Graat, Huising, Nordhagen, etc..) ook een stuk meer kansen gaan geven nu. Toch een stuk leuker om die te zien ontwikkelen dan dat ze maar direct in een treintje voor Remco moeten rijden.
pi_210808671
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Vorig jaar hadden we de soap rond de ploeg van Pineau. Deze soap van Soudal-Quickstep-Visma is nog meer bizar.
Zou wel grappig zijn dat het uiteindelijk toch niet doorgaat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:19:51 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210808753
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn favoriet is dat team dat nooit bestond, en waar alleen foto's van het eerste trainingskamp van zijn. Kan die alleen zo snel niet vinden.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:20:42 #12
pi_210808764
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Mijn favoriet is dat team dat nooit bestond, en waar alleen foto's van het eerste trainingskamp van zijn. Kan die alleen zo snel niet vinden.
Pegasus?
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:25:18 #13
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210808793
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Pegasus?
Ja sorry, die bedoelde ik.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:51:03 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210809104
Team Easy On >> Pegasus
Pim de Keysergracht >> Cavendish
We have always been at war with Eastasia.
pi_210809680

Dit is een goed stel hoor.
pi_210809714
Robbie McEwen
Dominique Cornu
Luke Roberts
Svein Tuft
Christian Knees
Markus Eichler
Robert Hunter
Daryl Impey
Serguey Klimov
Thomas Rohregger
Bobbie Traksel
Clinton Avery
Jonathan Cantwell
David Jai Crawford
Ben Day
Luke Durbridge
Aaron Kemps
Darren Lill
Dennis Rohan
Bernard Sulzberger
Jay Tomson
Phil Zajicek
Michael Freiberg
Trent Lowe
Darren Lapthorne
Jacek Morajko

Doug Ryder zou niet jaloers zijn.
  zondag 1 oktober 2023 @ 23:09:19 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210809762
Ze wilden Cancellara, Porte en Rogers.
pi_210809852
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze wilden Cancellara, Porte en Rogers.
Hun Europese basis zou in Vessem of all places zijn.
last.fm Album top 100
  maandag 2 oktober 2023 @ 09:05:59 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210811119
Heeft iemand de Hegemonialer Stabilität Theorie er al ingegooid?
Wat een bizarre mogelijke herverdeling van krachten levert deze implosie op.

Lekker juichen voor Roglic in het wiel van Cian, Vingegaard in de stress, Pogacar die eindelijk medestanders kan vinden voor tactisch spel en een Remco die glad uit het wiel gereden gaat worden door Skytrainmachinist Tobias Foss.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 2 oktober 2023 @ 10:07:00 #20
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_210811533
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Het meest vreemde is dat ze bij Soudal-Quickstep nog gewoon renners hebben gehaald voor volgend seizoen. Een renner als Landa zal wel nog een nieuwe ploeg vinden (of allicht mee gaan naar of Ineos of naar de nieuwe fusieploeg), maar wat moet Ayco Bastiaens wel niet denken? Eerst wordt die lekker gemaakt met een droomtransfer, om niet eens een paar maanden later erachter te komen dat het allemaal maar een droom was.
Dit is hetgene wat ik ook nog niet snap, dit gaat je miljoenen kosten aan afkoopsommen als je dit echt volgend seizoen al wilt.
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 10:19:28 #21
pi_210811616
twitter

Trololol.
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 10:39:04 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210811749
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Trololol.
De social media stagair weet ook niet meer dan ons.
  maandag 2 oktober 2023 @ 10:54:53 #23
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210811903
twitter

Snap ik Vlaamse humor niet, of is dit een complete clusterfuck?
pi_210812007
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]

Snap ik Vlaamse humor niet, of is dit een complete clusterfuck?
Hoe dan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_210812113
Ik zou het ook vreemd vinden als de onvrede bij Evenepoel hiervoor de aanleiding was, want het lijkt er nu niet op dat Evenepoel daadwerkelijk naar Soudal-Visma zal gaan.

Er waren natuurlijk al eerder geruchten over de fusie tussen Ineos en Soudal. Ik denk dat Bakala gewoon van dat team af wilde en dat Jumbo er nu in springt omdat ze een sponsor zoeken. Heeft misschien niet veel met Evenepoel te maken.

In feite lijkt het erop dat Jumbo Soudal gewoon overneemt en dat het huidige Soudal ophoudt te bestaan. De meeste van die renners zullen elders hun onderkomen zoeken denk ik.
Mja
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:21:26 #26
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210812128
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 11:04 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Hoe dan?
Ik weet te weinig van het Belgische ontslagrecht. Maar kan me voorstellen dat er regels zijn die bijvoorbeeld ontslag van hogere salarisschalen eerst eisen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 12:32:32 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210812835
Zou dit hele verhaal niet voornamelijk voor Wout zijn? De enige doelstelling die ze niet gehaald hebben.
Lampaert erbij, Asgreen erbij en vooral veel kennis erbij over de voorjaarskoersen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:44:42 #28
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_210813943
Voor de vlaggetjesbrigade. Zullen ze dan onder een Nederlandse, Belgische of (gezien de nieuwe sponsor) een Amerikaanse licentie gaan rijden?
Net efkes anges
  maandag 2 oktober 2023 @ 14:50:05 #29
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_210813979
Wow, wat een geniale eerste wedstrijd van de fusieploeg Visma - Soudal.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210814109
Benieuwd hoe Wout nu deze sprint gaat verliezen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 2 oktober 2023 @ 15:14:21 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210814127
Mensen van organisatie zijn dolblij met winst van Wout
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 18:26:48 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210815577
https://twitter.com/amazonsoudal

Iemand heeft ook al vast twitter handle, maar gok dat het Amazon-Visma is
pi_210815675
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:26 schreef Momo het volgende:

Met Wolfpack logo en al.
En niet eens de moeite genomen om zijn oude trolltweets te verwijderen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 18:46:51 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210815760
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen van organisatie zijn dolblij met winst van Wout
Leo van Vlieted?
pi_210815861
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:26 schreef Momo het volgende:

Die bestaat nog niet, dus sla je slag:
https://twitter.com/AmazonVisma

Andere varianten zonder Amazon al wel:
https://twitter.com/SoudalVisma
https://twitter.com/VismaSoudal
last.fm Album top 100
  maandag 2 oktober 2023 @ 19:28:46 #36
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210816526
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:32 schreef Fretwork het volgende:
Zou dit hele verhaal niet voornamelijk voor Wout zijn? De enige doelstelling die ze niet gehaald hebben.
Lampaert erbij, Asgreen erbij en vooral veel kennis erbij over de voorjaarskoersen.
Het “falen” van Wout in het voorjaar lag niet zozeer aan de ploeg, lijkt me. MSR en Vlaanderen was er 1 (of 2) duidelijk sterker en PR was het verschil niet groot, maar zat pech in de weg.. met Ven Baarle, Tratnik, Laporte, Benoot en Jorgenson (als ze hem daar in zetten) heb je al een bizar sterke ploeg
pi_210816561
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 14:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor de vlaggetjesbrigade. Zullen ze dan onder een Nederlandse, Belgische of (gezien de nieuwe sponsor) een Amerikaanse licentie gaan rijden?
Als Jumbo de licentie houdt, zal het vast Nederlands blijven . Met wel de vraag hoeveel Nederlandse renners op de lange termijn over blijven
pi_210816807
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die bestaat nog niet, dus sla je slag:
https://twitter.com/AmazonVisma

Andere varianten zonder Amazon al wel:
https://twitter.com/SoudalVisma
https://twitter.com/VismaSoudal
Ze hebben gretige advocaten. Zelf meegemaakt met LottoJumbo domein.
pi_210816882
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:24 schreef Ericr het volgende:

[..]
Ze hebben gretige advocaten. Zelf meegemaakt met LottoJumbo domein.
Jij had dat domein en je hebt het aan hen verkocht?
last.fm Album top 100
pi_210816973
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:28 schreef Felagund het volgende:

[..]
Jij had dat domein en je hebt het aan hen verkocht?
Was het maar zo'n feest. Inbreuk op het merkenrecht. Dat wordt overdragen dus.
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:09:32 #42
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_210817362
Ik blijf deze ontwikkeling bizar vinden, hoezeer ik eerder al postte dat Lefevre/Quick Step de bus had gemist bij het doorselecteren en verversen van de ploeg. Hoe een nieuwe ploeg ontstond door een cocktail van een ontsporende supermarkt eigenaar, het isoleren van een ploegleidende Godfather en onvrede bij de (papa) van de next best thing dat de Belgen overkomen moet zijn sinds Merkx. Als ik m'n ogen dichtdoe hoor ik Maarten Ducrot over het "oude wielrennen".
  maandag 2 oktober 2023 @ 21:58:19 #43
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210817875
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het “falen” van Wout in het voorjaar lag niet zozeer aan de ploeg, lijkt me. MSR en Vlaanderen was er 1 (of 2) duidelijk sterker en PR was het verschil niet groot, maar zat pech in de weg.. met Ven Baarle, Tratnik, Laporte, Benoot en Jorgenson (als ze hem daar in zetten) heb je al een bizar sterke ploeg
Ik denk ook niet zozeer dat het dus in de renners zit, maar in de zeer specifieke en lokale kennis en tactiek.
Al zie ik ook niet in hoe dat een gigantisch verschil gaat maken.

Laat ik het anders zeggen, Jumbo Visma is continu bezig met grote doelen behalen en zichzelf vereeuwigen. Op (grote) ronde niveau is er amper nog iets te winnen. Op klassiekergebied des te meer.

Deze implosie hadden ze moeten kunnen voorspellen. Remco kan de reden niet zijn. Dus dan is het Soudal of Bakala, maar dat had ook makkelijker moeten kunnen toch?

Of zouden ze Soudal en Bakala hebben willen poachen, en zou PatLef een fusie als enige optie neergelegd hebben, maar niet gezien hebben dat alsnog heel Quickstep min 5 renners compleet fucked zouden worden?
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 22:21:35 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210818105
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

Trololol.
twitter

Social media admin zegt fuck it
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:34:52 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210820333
Ray heeft even gemaild met Visma met als gevolg een mooi reclamestukje voor Visma :P

Enige interessante vond ik hun AI-oplossing voor voeding, verder was het mooi stukje vanuit afdeling communicatie.
pi_210820403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ray heeft even gemaild met Visma met als gevolg een mooi reclamestukje voor Visma :P

Enige interessante vond ik hun AI-oplossing voor voeding, verder was het mooi stukje vanuit afdeling communicatie.
Echt bizar schaamteloos weer ja. Ongekend.

Die laatste zin is ook weer typisch, toch nog even NEOM erin fietsen om zijn vriendje tevreden te houden.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:35:34 #47
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210821735
twitter

Ray heeft weer een artikeltje gemaakt.

Zoals het nu uitziet zal een zestal renners de overstap van Soudal Quick-Step naar de nieuwe ‘fusieploeg’ van Richard Plugge maken. In het Nederlandse kamp wordt er ook op gerekend dat Remco Evenepoel met een aantal renners rond hem de switch gaat maken.
❤ DeLuna ❤
-------
De FOK! Custom CSS-tool - Top 2000 Stats
pi_210822130
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Ray heeft weer een artikeltje gemaakt.

Zoals het nu uitziet zal een zestal renners de overstap van Soudal Quick-Step naar de nieuwe ‘fusieploeg’ van Richard Plugge maken. In het Nederlandse kamp wordt er ook op gerekend dat Remco Evenepoel met een aantal renners rond hem de switch gaat maken.
Hoe komt Ray op 6 uit?

Ze hebben er nu 26 voor 2024. Dat is nog inclusief Hessmann, maar zelfs dan zou er nog eentje extra weg moeten.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:23:39 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_210822139
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hoe komt Ray op 6 uit?

Ze hebben er nu 26 voor 2024. Dat is nog inclusief Hessmann, maar zelfs dan zou er nog eentje extra weg moeten.
Het lijkt me niet uitgesloten dat Tratnik met Roglic mee verhuist.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210822144
twitter

De rest zit met een groot probleem.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')