Ontwikkelt zich goed die jongen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
En Bomboi van Tietema nog derde voor Mezgec.
Mooie duosprint met Hartthijsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
En Bomboi van Tietema nog derde voor Mezgec.
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.quote:
Ik wilde er nog een vraagteken achter zetten, had de beelden niet gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.
quote:
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Wat een soap. Ik vind het trouwens wel een domper op het wielerseizoen. B.v. het succesvolle seizoen van Jumbo-Visma wordt toch ook wel overschaduwd door dit gedoe.
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg.
In feite is het toch 'slechts' een ontevreden geldschieter, sponsor en kopman(eventueel met een handjevol vriendjes) die eruit stappen en bij een andere ploeg instappen.
PatLef is wel een meester in het bespelen van de media om zijn eigen straatje schoon te vegen en er goed uit te komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Fretwork het volgende:
PatLef op zn pik getrapt, wat een heerlijke soap.
Moet er wel een sponsor komenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.
Misschien wil Quickstep nog wel door?quote:
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wil Quickstep nog wel door?
Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.
Waarschijnlijk kan Jumbo met een lager jaarbudget meedoen. Jumbo had van te voren ook geen rekening mee gehouden al in 2024 volledig te moeten uitstappen.
Met Amazon erbij, is er helemaal geen plek meer op het shirt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongen @:mani89
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.
En volgend jaar in de nieuwe ploeg van PatLef
Ja, dat las ik namelijk ook. Dat er twijfels zijn voor volgend seizoen voor het doorgaan van Black Spoke.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |