Ontwikkelt zich goed die jongen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
En Bomboi van Tietema nog derde voor Mezgec.
Mooie duosprint met Hartthijsquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
En Bomboi van Tietema nog derde voor Mezgec.
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.quote:
Ik wilde er nog een vraagteken achter zetten, had de beelden niet gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had een positievere lezing. Hartthijs ging zo hard weg dat de helft van de groep er af moest, dus Bomboi zat in elk geval in de luwte en uiteindelijk hadden ze 2 man in de top 6.
quote:
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Wat een soap. Ik vind het trouwens wel een domper op het wielerseizoen. B.v. het succesvolle seizoen van Jumbo-Visma wordt toch ook wel overschaduwd door dit gedoe.
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen het maar een fusie noemen, allejezus zeg.
In feite is het toch 'slechts' een ontevreden geldschieter, sponsor en kopman(eventueel met een handjevol vriendjes) die eruit stappen en bij een andere ploeg instappen.
PatLef is wel een meester in het bespelen van de media om zijn eigen straatje schoon te vegen en er goed uit te komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:49 schreef Fretwork het volgende:
PatLef op zn pik getrapt, wat een heerlijke soap.
Moet er wel een sponsor komenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ilan van Wilder kan dan blij zijn, kan hij mooi bij PatLef en co blijven.
Misschien wil Quickstep nog wel door?quote:
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wil Quickstep nog wel door?
Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Samen met een jaar budget van Jumbo nog een jaar doorgaan als QuickStep-Jumbo.
Waarschijnlijk kan Jumbo met een lager jaarbudget meedoen. Jumbo had van te voren ook geen rekening mee gehouden al in 2024 volledig te moeten uitstappen.
Met Amazon erbij, is er helemaal geen plek meer op het shirt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heeft Jumbo toch helemaal geen belang bij? Die kunnen beter ook co-sponsor worden van SoudalVisma of hoe het ook heet.
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongen @:mani89
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op hem. Lekker fietsen nu op Hainan.
En volgend jaar in de nieuwe ploeg van PatLef
Ja, dat las ik namelijk ook. Dat er twijfels zijn voor volgend seizoen voor het doorgaan van Black Spoke.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens PCS heeft hij verlengd bij Black Spoke, maar ik lees ook her en der dat de ploeg 'in zwaar weer' zit.
De hele voorraadkast is erin gegooid voor de laatste paar koersen. Hebben ze volgend jaar toch niks meer aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Don Pat heeft wel gezorgd dat zijn renners gemotiveerd zijn
Is Bagioli ook op vakantie geweest naar Las Vegas?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hele voorraadkast is erin gegooid voor de laatste paar koersen. Hebben ze volgend jaar toch niks meer aan.
Bagioli is er trouwens al uitgetrapt door PatLef, maar dat ter zijde.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Op een dag gaat De Lie zich echt heel ernstig bezeren.
De SQS-restanten zijn full-retard op zoek naar een nieuw contract.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Don Pat heeft wel gezorgd dat zijn renners gemotiveerd zijn
Absoluut belachelijk.quote:
Kijk eens naar zijn ketting alsmede banden. Hij slipt over een witte lijn en rijdt vervolgens zijn ketting in in brokken en stukken. Hij heeft teveel kracht.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Absoluut belachelijk.
Het alleen schorsen wanneer er een grote valpartij is, moeten ze echt vanaf. Na dit soort moves moet je gewoon geschorst worden voor een periode.
Niks teveel kracht. Dit zijn gewoon de maffiapraktijken van Ridley.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn ketting alsmede banden. Hij slipt over een witte lijn en rijdt vervolgens zijn ketting in in brokken en stukken. Hij heeft teveel kracht.
Maar Ridley levert de kettingen niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Niks teveel kracht. Dit zijn gewoon de maffiapraktijken van Ridley.
Dat is wel vrij matig en tricky die lijn, maar alsnog een bizarre move.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn ketting alsmede banden. Hij slipt over een witte lijn en rijdt vervolgens zijn ketting in in brokken en stukken. Hij heeft teveel kracht.
Ze zijn woest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar Ridley levert de kettingen niet.
Pedaaltje, ketting, paardenkop in bed. Het maakt ze allemaal niks meer uit.quote:Eind mei werden in de pers reeds enkele schoten voor de boeg gelost waarbij de CEO van de ploeg beweerde dat de fietsen van Ridley niet ProTour-waardig zouden zijn. Dat is nogal merkwaardig wanneer je ziet hoeveel wedstrijden De Lie wint op onze nieuwe Falcn
quote:EXCLUSIEF. Remco Evenepoel praat voor het eerst over de fusie: “Er zíjn redenen om te panikeren, maar beter na het seizoen”
Eén stem hoorden we nog niet in de fusiesoap tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step: die van Remco Evenepoel (23). Tot nu. In een exclusief gesprek met VTM Nieuws en Het Laatste Nieuws, twee dagen voor de Ronde van Lombardije en vijf dagen voor het Gala van de Kristallen Fiets, spreekt de Belgische kampioen over de nog wazige toekomst van z’n team. “We weten gewoon van niks.”
Komt de fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step er? En zo ja: in welke vorm? Welke renners van de ‘Wolfpack’ maken mee de overstap? Wat gebeurt er met de coureurs en stafleden die uit de boot vallen? Zullen zij terecht kunnen bij een ‘opvangploeg’ van Patrick Lefevere of niet? Er heerst nog heel veel onduidelijkheid. Bij het personeel. Bij de renners. En dus ook bij Remco Evenepoel.
Hoe het met hem gaat? “Nu ‘ça va’”, klinkt het, relaxt gezeten in een stoel op het grasperk vóór het UNAHotel Malpensa in Legnano, in zwoele nazomersfeer en met zoemende muggen rond zijn kop. “Want we weten gewoon van niks. Ik weet alleen wat jullie weten. Allez, wat jullie schrijven. We krijgen nul informatie. En hebben dus ook geen antwoorden. Op dit moment zijn er alleen maar vraagtekens, bij iedereen. Het enige wat we kunnen doen is afwachten. En hopen dat het goed afloopt. Wat er de komende tien dagen of twee weken op ons afkomt, kunnen we niet inschatten. We zien het wel...”
Zelf laat hij er zich niet van de wijs door brengen, zegt Evenepoel. “Ik probeer me er niet druk in te maken, er geen negatieve energie in te steken. Want ik kan al mijn energie gebruiken voor de koers. Ik ben hier om mijn laatste grote seizoensdoel na te jagen, de Ronde van Lombardije. Daar ben ik meer mee bezig. We moeten zaterdag doen waar we om bekend staan: zo hard mogelijk rijden. En een mooi resultaat proberen na te streven. Er zíjn redenen om te panikeren en te stressen, maar dat houden we beter voor na het seizoen.”
Rare sfeer
Evenepoel ziet en voelt het ook. En kan er dus effectief niet omheen: de onduidelijkheid over de toekomst zorgt voor nervositeit in de ploeg. “Er heerst een wat rare, beetje warrige sfeer. Sommige mensen gaan daar anders mee om dan anderen. Zelf heb ik al wel wat meegemaakt in mijn carrière. Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee. We moeten gewoon ons best blijven doen. Meer kunnen we niet doen.”
Wanneer Evenepoel voor zichzelf duidelijkheid hoopt te hebben? “16 oktober is de deadline, zeker? (lachje) Kijk, het is zo dat je tot en met 31 december overal kan en mag tekenen. Er is dus geen haast bij. De winter is nog lang. Maar anderzijds ook niet, hé. Iedereen wil wel zo snel mogelijk zicht op wat er met Soudal Quick-Step gaat gebeuren. Het is bijna vakantie, in die zin zijn de sluimerende vraagtekens absoluut niet fijn. Maar laat ons nu eerst samen nog een paar dagen doorbijten. Voluit focussen op de koers. (lacht) En in mijn geval, aansluitend op Lombardije zaterdag: op onze eerste huwelijksverjaardag.”
Ok boomer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ha, ha. Ik vind altijd al dat er teveel volgwagens in de koers zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Arme Cavendish komt terug en mag bijna meteen daar tegenop. En ik zie nog wel een paar mensen op de startlijst die dit zonder aan de ploegwagen hangen niet gaan redden (Buchli, Eefting, van Schip, Havik - al kunnen die misschien een koppelkoers doen)quote:
Op Komoot vind ik dit bij segment Secteur pavé Michael GOOLAERTSquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook even hier posten, wellicht dat een Fok!ker mij op weg kan helpen.
Over een tijdje ga ik naar Noord Frankrijk.
Hierbij wil ik ook een bezoek brengen aan het monument(je) ter ere van Michael Goolaerts.
Wie kan mij aangeven waar deze zich exact bevind.
Ik weet dat deze gelegen is op de kasseistrook tussen Biastre en Viesly,
De strook waar hij ten val kwam.
Helaas is op deze locatie geen Google maps (uitgezonderd van de grotere wegen).
Als ik kaarten van Parijs Roubaix 2018 bekijk gaat het om kasseistrook 28
https://cdn.touretappe.nl/images/parijs-roubaix/2018/route.jpg
Klopt het dat het dan om deze weg zou gaan?
https://maps.app.goo.gl/fpvwgYeKREVg7pcC7
Of is dit monument toch op een net andere plek?
Een coordinaat of iets dergelijks zou wenselijk zijn.
Op wielerprikbord had iemand het over de Route de Quievy.
Deze ligy echter ten noordswesten van Viesly en zat in 2018 niet in PR
*voor 2024.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |