Leuk, jong talent dat doorbreekt in exotische koersen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Oscar Sevilla wederom 2e geworden in Hainan. Renner om in de gaten te houden!
Froome kan hier niet eens mee komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Oscar Sevilla wederom 2e geworden in Hainan. Renner om in de gaten te houden!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor nederige excuses.
Nee ik interpreteer dit ook als "Volgende week maak ik bekend dat ik naar Ineos vertrek".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen directe ik blijf gewoon bij Quickstep
www.fusieflits.nlquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maxim Horssels
6 OKTOBER 2023 14:58
Wij zijn niet de veroorzaker van de fusie. Wij hebben er alleen over gepubliceerd.
-25
Evenepoel is wel het soort lul dat een heel ding hiervan gaat maken, dan uiteindelijk gewoon bij SQS blijft en dan gaat klagen dat de media er een heel ding van heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee ik interpreteer dit ook als "Volgende week maak ik bekend dat ik naar Ineos vertrek".
Iconisch is wellicht beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij de term cultploeg denk ik niet direct aan S-Q.
Remco blijft, aldus Remco.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Evenepoel is wel het soort lul dat een heel ding hiervan gaat maken, dan uiteindelijk gewoon bij SQS blijft en dan gaat klagen dat de media er een heel ding van heeft gemaakt.
Amazon werd een keer genoemd door een crypto-aanprijzer in VI, en iedereen neemt daarna dit zogenaamde nieuws over als een feit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Jumbo kwijt, Amazon kwijt, Soudal kwijt, Roglic kwijt, alles weg
Middelmaat neemt genoegen met middelmaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Remco blijft, aldus Remco.
https://sporza.be/nl/2023(...)wieso~1696693904134/
Hij is uiteraard hartstikke content bij zijn huidige ploeg, voorspelbaar wel.
Wout met een kwartier morgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:44 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, er doen er 220 mee aan het WK gravel bij de mannen elite, inclusief 14 uit Guinee-Bissau.
Minder geld kwijt (salaris Roglic en ontvangen afkoopsom), minder interne twisten (tussen Vingegaard en Roglic) zodat Jumbo in 2024 wel sponsor blijft, maar toch kan afbouwen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Jumbo kwijt, Amazon kwijt, Soudal kwijt, Roglic kwijt, alles weg
NEOM!quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Minder geld kwijt (salaris Roglic en ontvangen afkoopsom), minder interne twisten (tussen Vingegaard en Roglic) zodat Jumbo in 2024 wel sponsor blijft, maar toch kan afbouwen.
En rustig in 2024 zoeken naar een nieuwe grote sponsor voor de toekomst.
Plus PON die breder instapt, Amazon dat voor enkele miljoenen per jaar als kleinere sponsor (en exclusieve rechten om binnen het team te filmen) instapt. Budget voor volgend jaar is daarmee klein beetje hoger dan voor dit jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Minder geld kwijt (salaris Roglic en ontvangen afkoopsom), minder interne twisten (tussen Vingegaard en Roglic) zodat Jumbo in 2024 wel sponsor blijft, maar toch kan afbouwen.
En rustig in 2024 zoeken naar een nieuwe grote sponsor voor de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |