SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
zeg het maar damesquote:Op donderdag 28 september 2023 17:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Die vrouwen in het boer zoekt partner topic zijn echt walgelijk![]()
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.crap in = crap out![]()
Ik vind Ellen erg leuk voor hem, ben zeer benieuwd of dat straks een beetje past.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef loveli het volgende:
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef loveli het volgende:
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.![]()
![]()
Ik moet er echt nog inkomen dit seizoen. Ik merk bij mezelf dat ik het nu op heb staan en ondertussen ook andere dingen aan het doen ben, i.p.v. alles willen zien.![]()
Goede gesprekken tijdens het fietsen ookquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:27 schreef Groepfunder het volgende:
Leuke date-activiteit! Fietsen over een parkour in een kas.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Daar kwam ik ook op uit iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:27 schreef Groepfunder het volgende:
Leuke date-activiteit! Fietsen over een parkour in een kas.
[Edit]: Volgens mij in Almere.![]()
Dat hebben die vrouwen toch niet meer nodig?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:30 schreef JOHANK88 het volgende:
wat zijn ze aan het kleien bij Piet? menstruatiecups?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hebben die vrouwen toch niet meer nodig?![]()
![]()
Ik schakel net in.
Waar is dit park van Bernice?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Team Ellenquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef S_E het volgende:
Ellie Lust past volgens mij echt het beste bij Haico
Logisch, want hij is al geïntimideerd door de aanwezigheid van zoveel vrouwen, dus dat voelt flauwquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wwkker met een vibrator en niemand maakt een grap?![]()
Ja. Hahahaha. Wat een grap zou dat zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wwkker met een vibrator en niemand maakt een grap?![]()
Ik heb de vorige aflevering gemist maar ik vind Bernice hier al leuker overkomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Weet iemand waar dat park is waar Richard is?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Utrecht misschien?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in.
Waar is dit park van Bernice?![]()
Fok lengte diep moet jeKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Yvon Jaspers is een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:37 schreef JOHANK88 het volgende:
asperges steken, hiep hoi zeg wat een leuke date.![]()
Die asperge boer vraagt waarschijnlij ook nog geld voor een asperge uitje en er wordt mooi voor je geoogst :")Don't call me Shirley![]()
Wat zitten er toch suggestieve activiteiten tussen![]()
![]()
Maar één iemand steekt terecht de draak met dit alles: 'als ik heel eerlijk ben, kan dat hele klimmen mij gestolen worden'.Somebody that I used to know![]()
Wel hoog saaie juffen gehalte hierKein gewalt! Wir sind das volk!
Thanks!quote:
Coronel park in Huizen, gaf Google bij mij.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
en als je alleen dubro zegt, dan zeg je 'afwassen'quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
"Als je alleen dobro zegt, dan zeg je alleen 'eet'."![]()
![]()
![]()
LEkkEr IeManD IN ZijN KracHt laTen staANquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:41 schreef Groepfunder het volgende:
Wat fijn dat iedere vrouw haar eigen ding heeft. En hij ook. Nieuwtje: ik heb ook mijn eigen ding.Don't call me Shirley![]()
Is het die in Huizen denk je? Lijkt mij ook leukquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks!
Coronel park in Huizen, gaf Google bij mij.And I am a weapon of massive consumption
Die is ook smooth. Hij begroette Bernice als laatste en met drie zoenen ipv een knuffel zoals zijn voorgangers.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Wat zitten er toch suggestieve activiteiten tussen![]()
![]()
Maar één iemand steekt terecht de draak met dit alles: 'als ik heel eerlijk ben, kan dat hele klimmen mij gestolen worden'.![]()
"Wat sprak je aan in mijn brief dan?"
Je ogen. En alles.
Die gast weet helemaal niet meer wat er in die brief stond![]()
terecht ook.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die doet gewoon zn eigen dingquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die is ook smooth. Hij begroette Bernice als laatste en met drie zoenen ipv een knuffel zoals zijn voorgangers.
Maar Bernice heeft zo op het eerste gezicht wel leuke mannen. Lekker stil ook wel
Lunch gesprek met die irritante collega heeft nog meer diepgang dan ditKein gewalt! Wir sind das volk!
Zometeen de breinaalden challengequote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Toch hebben er al twee heren opgemerkt dat Bernice weinig vragen steltquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:44 schreef S_E het volgende:
Mannen kakelen ook gewoon veel minder dan vrouwen. Daardoor lijkt het ook altijd stiller![]()
True. Ik was iets te snel/optimistischquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toch hebben er al twee heren opgemerkt dat Bernice weinig vragen stelt![]()
![]()
Volgens mij zit dit alleen in Huizen, als ik snel op de site kijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:42 schreef Revanches het volgende:
[..]
Is het die in Huizen denk je? Lijkt mij ook leuk
Leuk, ga ik binnenkort wel een keer doen.
-edit
Oh nu snap ik je. Ik heb geen idee of dit dan het park uit BZV is.
Bodypaint?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Paar jaar terug gingen ze elkaar nog verven op een date. Dat was wel iets te veel.
Weet iemand waar dat mtb park is waar Richard was met zn dates?And I am a weapon of massive consumption
Ziet er leuk uit, inderdaad. Dat indoor klimpark en dat fietsparkours zou ik best 'ns willen bezoeken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, ga ik binnenkort wel een keer doen.![]()
Een workshop mime
Het wordt steeds erger
Almerequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:47 schreef Revanches het volgende:
Weet iemand waar dat mtb park is waar Richard was met zn dates?![]()
Ik ga straks terugkijken. Was er een MTB park?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:47 schreef Revanches het volgende:
Weet iemand waar dat mtb park is waar Richard was met zn dates?
Jaa aan het begin waren ze aan het fietsen op zo'n parkourtje.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks terugkijken. Was er een MTB park?And I am a weapon of massive consumption
Uit privacy oogpunt zouden ze dit niet moeten uitzenden, wat erg man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hahahhahahahahhah iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Uit privacy oogpunt zouden ze dit niet moeten uitzenden, wat erg man.Don't call me Shirley![]()
Weet iemand waar dat park is waar Bernice is?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zit dit alleen in Huizen, als ik snel op de site kijk.
Leuk, ga ik binnenkort wel een keer doen.
-edit
Oh nu snap ik je. Ik heb geen idee of dit dan het park uit BZV is.![]()
And I am a weapon of massive consumption
Sjonge jonge zegquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hahahahahahhahahquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:52 schreef Stepperoller het volgende:
Haha Claudia loopt daar rond alsof ze Jannie van HHB is.Don't call me Shirley![]()
Huizen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:50 schreef Revanches het volgende:
[..]
Weet iemand waar dat park is waar Bernice is?![]()
Leukste moment van dit programma is toch altijd wel de logeer week.Your beauty never ever scared me.![]()
Maar die lijkt wel meer indoor met verlichting dan in dit programma.quote:
Of ze hebben nu de lampen uitgezet.
Melanie is veel te aanwezig, wil te graag.Kein gewalt! Wir sind das volk!
gaat er straks nog iemand over gloeiende kolen rennen met emiele ratelband of zo?
of blijft het bij een potje mime?![]()
Misschien heeft Haico zelf stiekem opgegeven een liefde voor Mimespelen te hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jasmijn lijkt een beetje op S10.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maar in die voorstel filmpjes hebben we hem toch al gezien zonder bandana?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks doet Haico de doek af en dan ineens waa het de doek die hun aantrokYour beauty never ever scared me.![]()
Oh echt?? Screeeeenshots!!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar in die voorstel filmpjes hebben we hem toch al gezien zonder bandana?Don't call me Shirley![]()
Vooruitziende blik!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks doet Haico de doek af en dan ineens waa het de doek die hun aantrok
Maar hij doet de doek weer op!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dank, ik kwam niet op de naamquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Yes, die vrouwen bij Haico informeren naar de doek / pet. En al is hij er onzeker over. Zonder staat 'm wat mij betreft echter beter dan met die doek.![]()
Bernice denkt dat ze wellicht een afvaller is terwijl ze de hoofdpersoon is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het zijn toch meestal van die uitjes waarvan je denkt nou dit zal ik zelf allemaal niet uitgezocht hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een kuttige uitjes.![]()
Wat een ellende.Your beauty never ever scared me.![]()
Gewoon aanhaken toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?
Was ook niet voor jou persoonlijkquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet die moeite doen op mijn mobiel hoor.Don't call me Shirley![]()
Dit snorretje van die rooieOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Concept is wel bekend toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?![]()
![]()
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?quote:
Anders eerst maar ff kijken of ik kan terug kijken:)![]()
20:30quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?
Anders eerst maar ff kijken of ik kan terug kijken:)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Leer je wel meteen iemand kennen, wie er graag in de aandacht staat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is aflevering 4 (inclusief voorstelrondje in april)quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?
Anders eerst maar ff kijken of ik kan terug kijken:)![]()
Ja joh, ze zijn al bijna aan het einde van de logeerweekquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?Volgende week de definitieve keuzes.
Somebody that I used to know![]()
Oh dat gaat nog wel even door danquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:01 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit is aflevering 4 (inclusief voorstelrondje in april)![]()
Oh dan zou ik stoppen en terugkijken en volgende week aanhaken.quote:
Shit hahaquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja joh, ze zijn al bijna aan het einde van de logeerweekVolgende week de definitieve keuzes.
![]()
Wat zou je zelf uitzoeken?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal van die uitjes waarvan je denkt nou dit zal ik zelf allemaal niet uitgezocht hebben.
Workshop fotografie maar ze krijgen geen uitleg over hoe ze foto's moeten maken.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Al die jongens van Bernice, allemaal een stukje Fok!kerOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bernice vindt ze niet knap genoeg /gokjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zij is ook wel een stukje Fok!kerquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Al die jongens van Bernice, allemaal een stukje Fok!ker![]()
Bull Rendleman mag als eerste meeKein gewalt! Wir sind das volk!
Ze woont 7 dagen per week binnen, nog een stukje erger.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zij is ook wel een stukje Fok!ker
Ik HOOOOP dat het Marlies wordt bij Richard. Die eerste (Robin) is veel te gelikt. Marlies heeft iets eigens.Somebody that I used to know![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:06 schreef matthijst het volgende:
Och, weer zo'n sneu wijf die niks voelt.
Ze zit precies naast de twee mannen die ik het beste vind passen
Claudia dus.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik vind claudia een leuke vrouw en ze ziet er goed uit,
ze lijkt me ook hartstikke aardig en slim.
maar ik zie de hele tijd een stukje mark rutte doorschemeren als ik naar haar kijk,
en nu kan ik dat niet meer niet zien![]()
![]()
Bernice en Claudia voelen het bij geen enkele man.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haico lijkt wel tien jaar jonger met lapje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaaaa, dat is het! Ik zat al te denken waarom hij me bekend voorkwamquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bob heeft een beetje een Rob-vibe van vorig jaar.![]()
Haico kiest prima vrouwen.
Precies nietquote:
Claudia is echt ijskoud in haar communicatieOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Claudia is wel een stuk leuker dan de mannen tot nu toeKein gewalt! Wir sind das volk!
dat, en die lach de hele tijd. ook daarom stukje mark rutte.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia is echt ijskoud in haar communicatie![]()
Bril mag niet mee, maar oude van 43 wel. Dus niet de jongste drie gekozen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jasmijn is niet de jongste? Wie is er jonger dan 26 dan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mark is hartstikke leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat, en die lach de hele tijd. ook daarom stukje mark rutte.
Deze stelt goeie vragen met nul emoties. Koude tante.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ze heeft, naar mijn mening, helemaal geen mannen die passen. Wel veel variatie maar De Man zit er niet bij.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Claudia is wel een stuk leuker dan de mannen tot nu toe
De succesvolle, aantrekkelijke man zit niet op een verhuizing naar Frankrijk en een boerderij te wachten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja Yvon, dat er toch 5 mannen jou als vrouw mooi vinden, hoe onbegrijpelijk. Mens.
toch denk ik dat hij wel goed gekozen heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
Wel een grote range qua leeftijd bij Haico, 26-43![]()
Wanhopig. Niet eens echt bedroefd vanwege die ene persoon, meer vanwege het plaatje/droom die uiteenspat.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat mensen zo emotioneel zijn voor iemand die ze 2x gezien hebben![]()
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:21 schreef S_E het volgende:
[..]
Wanhopig. Niet eens echt bedroefd vanwege die ene persoon, meer vanwege het plaatje/droom die uiteenspat.
maar die man bij claudia vind ik eerder wat engs hebben. beetje teveel emotie, te snel.![]()
Veel emoties, idd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.
maar die man bij claudia vind ik eerder wat engs hebben. beetje teveel emotie, te snel.
Misschien had hij het ook helemaal niet verwacht?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eens. Ze zoekt een type Jeroen Smit denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft, naar mijn mening, helemaal geen mannen die passen. Wel veel variatie maar De Man zit er niet bij.
De succesvolle, aantrekkelijke man zit niet op een verhuizing naar Frankrijk en een boerderij te wachten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
zij is wel heel moeilijk te lezen dus ik kan me voorstellen dat hij geen idee had welke kant het op zou gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel emoties, idd.
Misschien had hij het ook helemaal niet verwacht?![]()
Claudia werkt bij mij een beetje op mijn zenuwen. Ze lijkt me het type vrouw wat in de supermarkt tien minuten naar het schap staart, en twijfelt of ze 250 gram gehakt óf 300 gram gehakt meeneemt.![]()
ze is weduwe, toch? lijkt me ook dat je dan toch wel anders zoekt/kijkt, als je partner is overleden,quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eens. Ze zoekt een type Jeroen Smit denk ik.
tegenover of je gescheiden bent of zoals bernice nog nooit een relatie hebt gehad.
ik weet het niet hoor, maar misschien dat je toch wat geslotener bent als je vanaf jonge leeftijd altijd
dezelfde partner had, die ineens is overleden, waarna je toch verder 'moet', in je eentje.
kan me ook voorstellen dat je dan ergens ook nog het stemmetje van je overleden partner hoort,
bij je keuzes, ook ivm de kinderen en zo.
dus geen teleurstellingen of ruzie of nadenken wat beter bij je zou passen, met een vervelende ex
waar je vanaf wou/die van jou af wilde.![]()
Wow wat zijn sommige mensen desperate zeg...je hebt diegene 2x kort gezien.. projectie much?And I am a weapon of massive consumption
Vergeet Yvon niet, die bij Claudia doet alsof ze haar hele leven op Tinder naar links geswiped werd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:37 schreef Revanches het volgende:
Wow wat zijn sommige mensen desperate zeg...je hebt diegene 2x kort gezien.. projectie much?
Jee, 5 mannen vonden haar mooi.Wanhopig, overdreven raar gedoe.
Als iemand na een uurtje al denkt een bijzondere connectie te hebben dan moet je oppassen. Ik denk dat Claudia dat ook nogal afschrok toen hij dat zei.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.
maar die man bij claudia vind ik eerder wat engs hebben. beetje teveel emotie, te snel.![]()
Richard kiest een beetje christelijke types, daar had ik echt wel een ondeugende knappe dame bij verwacht. Ergens te prijzen dat hij daar niet voor gaat.![]()
Bernice is op zoek naar iets dat ze tijdens het fotograferen al in handen had. Toen deed ze echt leuk. Maar ze gaat er teveel over nadenken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:08 schreef Ama het volgende:
Bernice gaat niks worden. Ik merk het nu al.![]()
Wel iets ontzettend gereformeerds ook. Robin tovert hem denk ik iets makkelijker uit je broek, dat is ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:07 schreef Postbus100 het volgende:
Ik HOOOOP dat het Marlies wordt bij Richard. Die eerste (Robin) is veel te gelikt. Marlies heeft iets eigens.![]()
Het hangt af van wat bij Richard past. Maar ze is in ieder geval door. Kan ze mooi een beetje tegenwicht bieden tegenover Robin, en heeft Richard echt wat te kiezen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel iets ontzettend gereformeerds ook. Robin tovert hem denk ik iets makkelijker uit je broek, dat is ook niet onbelangrijk.Somebody that I used to know![]()
Ik had altijd voor Doreen gekozen, verreweg de knapste. En anders zou ik voor Marijke kiezen, die is ook door naar de laatste 3.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het hangt af van wat bij Richard past. Maar ze is in ieder geval door. Kan ze mooi een beetje tegenwicht bieden tegenover Robin, en heeft Richard echt wat te kiezen.![]()
Goede balans tussen serieus en grappig.![]()
![]()
Robin lijkt heel erg op Karlijn van vorig jaar.And I am a weapon of massive consumption
En ook op die blonde meid die bij die jonge Flevoboer was (die rooie met krulletjes. Wim ofzo?)quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:59 schreef Revanches het volgende:
Robin lijkt heel erg op Karlijn van vorig jaar.Somebody that I used to know![]()
Karlijn was wel een stukje knapper.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:59 schreef Revanches het volgende:
Robin lijkt heel erg op Karlijn van vorig jaar.![]()
Ik denk dat Claudia voor Paul gaat. Ik had eelijk gezegd niet gedacht dat die andere twee door zouden gaan.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Eens hoor, ik vind haar ook minder kil overkomen dan anderen hier. Ben het alleen eens met de conclusie dat een van deze mannen niet echt een match lijkt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze is weduwe, toch? lijkt me ook dat je dan toch wel anders zoekt/kijkt, als je partner is overleden,
tegenover of je gescheiden bent of zoals bernice nog nooit een relatie hebt gehad.
ik weet het niet hoor, maar misschien dat je toch wat geslotener bent als je vanaf jonge leeftijd altijd
dezelfde partner had, die ineens is overleden, waarna je toch verder 'moet', in je eentje.
kan me ook voorstellen dat je dan ergens ook nog het stemmetje van je overleden partner hoort,
bij je keuzes, ook ivm de kinderen en zo.
dus geen teleurstellingen of ruzie of nadenken wat beter bij je zou passen, met een vervelende ex
waar je vanaf wou/die van jou af wilde.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Kan natuurlijk dat Bernice in Huizen was, maar ik herkende het als https://www.adventurecityrotterdam.nl![]()
Ze hebben allemaal wel precies diegenen gekozen die het meest voor de hand lagen! Vorige seizoenen vond ik het minder voorspelbaar![]()
![]()
Ziet er erg mooi uit.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:34 schreef MorganLeFay het volgende:
Kan natuurlijk dat Bernice in Huizen was, maar ik herkende het als https://www.adventurecityrotterdam.nl![]()
Voor mij alleen veel verder rijden dan die in Huizen. Anders had ik hem wel gekozen. Buiten.
![]()
@RevanchesOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij zitten zijn tanden sowieso aan elkaar vastgelijmd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef S_E het volgende:
Ype Jacob heeft zo'n Fries accent dat hij nog half Fries spreekt als hij Nederlands spreekt![]()
Marcel zette de boel wel op scherp door een raar overhemd aan te trekken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat Claudia voor Paul gaat. Ik had eelijk gezegd niet gedacht dat die andere twee door zouden gaan.![]()
Over Haico, Ik vond nouk niet spontaan meedoen met de dagdate, dus snap wel dat ze niet verder gaat. Vond haar zelfs af en toe hooghartig kijken met haar neus in de lucht( en lippen).
Ik had verwacht dat die met het rode haar verder zou gaan, maar die viel af. Verder heb ik er niet veel van opgeslagen.![]()
Ja, net als die Limburgse geitenboerin van vorig seizoen. Ik voorzie nog veel ongemakkelijke momenten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bernice is op zoek naar iets dat ze tijdens het fotograferen al in handen had. Toen deed ze echt leuk. Maar ze gaat er teveel over nadenken.![]()
Ik had vorige week gemist. Is Jacob die jongen die werkt met paarden? Met die bijzondere ondertanden.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja geen idee eigenlijk, sowieso lastig als je niet 1 op 1 iets gaat doen maar meteen met 6 mensen.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Die was ronduit vervelend, bij Bernice is dat onzekere wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ja, net als die Limburgse geitenboerin van vorig seizoen. Ik voorzie nog veel ongemakkelijke momenten.![]()
Die zakdoek bij Haico is wel echt ronduit belachelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:28 schreef Post-its het volgende:
Over Haico, Ik vond nouk niet spontaan meedoen met de dagdate, dus snap wel dat ze niet verder gaat. Vond haar zelfs af en toe hooghartig kijken met haar neus in de lucht( en lippen).
Ik had verwacht dat die met het rode haar verder zou gaan, maar die viel af. Verder heb ik er niet veel van opgeslagen.Heeft niet het mooiste kale hoofd maar dan zou je ook nog een petje kunnen dragen ofzo.
![]()
![]()
Voorste plukje scheren en dan niks op z'n hoofd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zakdoek bij Haico is wel echt ronduit belachelijk.Heeft niet het mooiste kale hoofd maar dan zou je ook nog een petje kunnen dragen ofzo.
[ afbeelding ]![]()
Kan prima ja.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:03 schreef Post-its het volgende:
[..]
Voorste plukje scheren en dan niks op z'n hoofd.![]()
Goed dat 1 van zijn kandidates hem vroeg naar dat lappie op zijn hoofd. Deed hij meteen af en vertelde dat hij zijn kaalheid niet leuk vond en daarom maar dat doekje droeg. Wat mij betreft doekje wegdoen en zoals hierboven al voorgesteld gewoon een petje dragen of helemaal niets. Haico valt mij 100 % mee, vind het wel een aardige vent met veel gevoel voor humor.![]()
![]()
Dat mens met die bril vond ik erg vervelend. Dat geplak en geflirt van haar zette dus uiteindelijk geen zoden aan de dijk. Ze zat de andere dames ook in de weg vond ik, alsmaar op de voorgrond willen zijn. Blij dat ze weggestuurd is, had je haar gezicht moeten zien!quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bril mag niet mee, maar oude van 43 wel. Dus niet de jongste drie gekozen.![]()
![]()
Die rode was echt gênant ja. Heel pijnlijk om dan zo af te gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mens met die bril vond ik erg vervelend. Dat geplak en geflirt van haar zette dus uiteindelijk geen zoden aan de dijk. Ze zat de andere dames ook in de weg vond ik, alsmaar op de voorgrond willen zijn. Blij dat ze weggestuurd is, had je haar gezicht moeten zien!![]()
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen en niet alleen Brabanders en Limburgers die ik juist wel kan verstaan.![]()
Ype Jacob runt met zijn ouders een Zorgboerderij,quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik had vorige week gemist. Is Jacob die jongen die werkt met paarden? Met die bijzondere ondertanden.
https://boerzoektvrouw.kr(...)in-bernice/ype-jacob![]()
Om in te schrijven voor dit seizoen ben je wel te laat helaas. Volgend jaar waarschijnlijk wel weer een kans!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?![]()
De ondertiteling van teletekst zei 'kartersnel' wat is dat? Of als hij dat niet zei wat zei hij dan wel
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ohquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ype Jacob runt met zijn ouders een Zorgboerderij,
Ja lol ik verstond 'kankersnel' maar dat leek me direct al wat sterk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
De ondertiteling van teletekst zei 'kartersnel' wat is dat? Of als hij dat niet zei wat zei hij dan welVerder dit, vrijwel geen spannende gesprekken of bijzondere keuzes.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen en niet alleen Brabanders en Limburgers die ik juist wel kan verstaan.![]()
Het zijn misschien ook wat zoutloze boeren dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen en niet alleen Brabanders en Limburgers die ik juist wel kan verstaan.
Soms zit er nog een spraakmaker tussen. Iedereen is nu kwetsbaar of weduwe.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat doen ze ook, als je de ondertitels van Teletekst of je mediabox aan zet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik denk trouwens dat Claudia uiteindelijk iemand gaat kiezen op wie ze zegt niet verliefd te zijn, maar het wel een kans wil geven in de city trip. Na de city trip zijn de gevoelens er dan nog niet en bij de reünie, waar ze alleen verschijnt, vertelt ze dan dat ze nog goede vrienden zijn.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dit denk ik ook. Bij geen van de mannen een klik.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:55 schreef Arcee het volgende:
Ik denk trouwens dat Claudia uiteindelijk iemand gaat kiezen op wie ze zegt niet verliefd te zijn, maar het wel een kans wil geven in de city trip. Na de city trip zijn de gevoelens er dan nog niet en bij de reunie, waar ze alleen verschijnt, vertelt ze dan dat ze nog goede vrienden zijn.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn misschien ook wat zoutloze boeren dit jaar.
Soms zit er nog een spraakmaker tussen. Iedereen is nu kwetsbaar of weduwe.
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.![]()
Ik heb sowieso niks met Oostblok landen maar dat gebouw intrigeert me.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.Woont hij er nou met meerdere mensen? Het was me niet duidelijk.
Geen idee, maar het had de charme van een koelkast, en geen Smeg.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Oostblok landen maar dat gebouw intrigeert me.Woont hij er nou met meerdere mensen? Het was me niet duidelijk.
![]()
Kort en snel werd er op Twitter gezegd, en dat eenmaal gelezen te hebben, denk ik dat dat het isquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
De ondertiteling van teletekst zei 'kartersnel' wat is dat? Of als hij dat niet zei wat zei hij dan wel
Het scheelt wel enorm dat die man het volledig ziet zitten en heel erg enthousiast is en een visie heeft over wat hij daar wil. Daar kan je bij aanhaken als vrouw.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.Somebody that I used to know![]()
Hee Leandra,quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.
die ken ik van jaaaaren geleden toen BzV een eigen online kletsbox had.![]()
Richard en zijn broer zijn dit bedrijf gestart, de broer is terug naar Nederland.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Woont hij er nou met meerdere mensen? Het was me niet duidelijk.
Met het personeel loopt het niet soepel. “Van de elf medewerkers zijn er nu vijf over”,. “We proberen ze te motiveren en ze verantwoordelijk te laten voelen voor hun werk.”
Het is niet saai,
1. het officiële bedrijf dat ze hadden ingeschakeld om de jerrycans chemicaliën af te voeren gooide chemicaliën op een berg en deed er wat aarde over.
2. Een groepje herten loopt tussen de tarweplanten. “Een paar is geen probleem, maar het moeten er niet te veel worden”,
3. De eerste oogst viel tegen vanwege een muizenplaag. “De muizen hebben wel 40 hectare weg gegeten
4. Zijn buurman kwam met een trekker het veld in, heeft het ingezaaid en gezegd: "nu is het van mij." Dit is gemeld bij de politie, maar die doen er niets mee.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Richard en zijn broer zijn dit bedrijf gestart, de broer is terug naar Nederland.
Met het personeel loopt het niet soepel. “Van de elf medewerkers zijn er nu vijf over”,. “We proberen ze te motiveren en ze verantwoordelijk te laten voelen voor hun werk.”
Het is niet saai,
1. het officiële bedrijf dat ze hadden ingeschakeld om de jerrycans chemicaliën af te voeren gooide chemicaliën op een berg en deed er wat aarde over.
2. Een groepje herten loopt tussen de tarweplanten. “Een paar is geen probleem, maar het moeten er niet te veel worden”,
3. De eerste oogst viel tegen vanwege een muizenplaag. “De muizen hebben wel 40 hectare weg gegeten
4. Zijn buurman kwam met een trekker het veld in, heeft het ingezaaid en gezegd: "nu is het van mij." Dit is gemeld bij de politie, maar die doen er niets mee.
Waarom is de broer terug in NL?Somebody that I used to know![]()
Klinkt gezellig. (En met de nieuwe regering die zich daar nu gaat vormen zal het allemaal nog een stuk gezelliger worden…)in de haak.![]()
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 06:44 schreef trui het volgende:
Klinkt gezellig. (En met de nieuwe regering die zich daar nu gaat vormen zal het allemaal nog een stuk gezelliger worden…)Somebody that I used to know![]()
Richard doet mee aan het programma zodat hij een stok achter de deur had om eindelijk eens zijn Sovjetflat in te richten![]()
Bernice om eindelijk op zichzelf te durven wonen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
Richard doet mee aan het programma zodat hij een stok achter de deur had om eindelijk eens zijn Sovjetflat in te richten
Of nee, één nachtje. Daarna weer terug.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
voorspelling: als haar mannen wat teveel worden gaat bernice een nachtje bij haar ouders slapenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bernice om eindelijk op zichzelf te durven wonen.
Of nee, één nachtje. Daarna weer terug.![]()
![]()
Claudia is ineens blij. Leuk!
🤨quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat verhaal van Johan vind ik maar vreemd. Je kent elkaar en gaat via een tv programma op haar reageren. Creepy.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Clau? Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef InstortendeSter het volgende:
Die keuken van Clau is zo geweldig. Echt super jaloers.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Raar inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat verhaal van Johan vind ik maar vreemd. Je kent elkaar en gaat via een tv programma op haar reageren. Creepy.![]()
Misschien was die lange dag met dates slopend.quote:
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat verhaal van Johan vind ik maar vreemd. Je kent elkaar en gaat via een tv programma op haar reageren. Creepy.![]()
Maar nu doe je dat ook, maar dan met een paar miljoen Nederlanders die meekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.![]()
En dan via de tv is niet lastig? Wederom creepy.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Attent van hem.quote:
van binnen ook wel. netjes in orde allemaal zo te zien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Groepfunder het volgende:
Die flat van Richard ziet er aan de buitenkant nu echt veel beter uit.![]()
Claudia doet toch niet zo blij omdat ze dankbaar is dat de mannen de reis naar Frankrijk maken?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee maar wellicht voor Johan wat anoniemer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan via de tv is niet lastig? Wederom creepy.![]()
“Bijzonder dat ik ze weer mag ontmoeten.”
Nee deze past niet bij Claudia.
misschien voelt ze zich gewoon veel meer op haar gemak omdat ze thuis is en helpt dat haar meer ontspannen en kuch kuch, wat menselijker over te komen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia doet toch niet zo blij omdat ze dankbaar is dat de mannen de reis naar Frankrijk maken?![]()
Of ze hebben weer heel specifiek de serieuze momenten uitgezonden vorige week.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
misschien voelt ze zich gewoon veel meer op haar gemak omdat ze thuis is en helpt dat haar meer ontspannen en kuch kuch, wat menselijker over te komen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Team Ellen.
Ik zie er nu ook de zus van Jordy Clasie in
ja, dat kun je ook wel aan ze overlaten inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze hebben weer heel specifiek de serieuze momenten uitgezonden vorige week.![]()
![]()
Hardop gelachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Team Ellen.
Ik zie er nu ook de zus van Jordy Clasie in![]()
Hoeveel schelen ze in leeftijd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Thuisonderwijs. Is ze toevallig ook spiruweel?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee Haico en die thuisonderwijzeres met camper.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij heeft de jongste van 26 gekozenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn allebei 43quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Haico en die thuisonderwijzeres met camper.![]()
Ah, oké.quote:
in de winter heeft hij toch veel minder te doen omdat de oogst dan al binnen is.quote:
veel opknappen dan nog maar ook tijd om samen nog wat dingen te doen.
en als er herrie is dan heb je wel genoeg ruimte om elkaar een paar uurtjes of
een hele dag te ontwijken daar![]()
![]()
Ik bedoelde het uitzichtquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
in de winter heeft hij toch veel minder te doen omdat de oogst dan al binnen is.
veel opknappen dan nog maar ook tijd om samen nog wat dingen te doen.
en als er herrie is dan heb je wel genoeg ruimte om elkaar een paar uurtjes of
een hele dag te ontwijken daar![]()
![]()
Ach, dan heb je die bergen nog. Hier is januari ook maar kaal en grijs.quote:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: