Bernice om eindelijk op zichzelf te durven wonen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
Richard doet mee aan het programma zodat hij een stok achter de deur had om eindelijk eens zijn Sovjetflat in te richten
voorspelling: als haar mannen wat teveel worden gaat bernice een nachtje bij haar ouders slapenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bernice om eindelijk op zichzelf te durven wonen.
Of nee, één nachtje. Daarna weer terug.
🤨quote:
Clau? Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef InstortendeSter het volgende:
Die keuken van Clau is zo geweldig. Echt super jaloers.
Raar inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat verhaal van Johan vind ik maar vreemd. Je kent elkaar en gaat via een tv programma op haar reageren. Creepy.
Misschien was die lange dag met dates slopend.quote:
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat verhaal van Johan vind ik maar vreemd. Je kent elkaar en gaat via een tv programma op haar reageren. Creepy.
Maar nu doe je dat ook, maar dan met een paar miljoen Nederlanders die meekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.
En dan via de tv is niet lastig? Wederom creepy.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat het best lastig is als je elkaar kent om de eerste stap te maken.
Attent van hem.quote:
van binnen ook wel. netjes in orde allemaal zo te zien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Groepfunder het volgende:
Die flat van Richard ziet er aan de buitenkant nu echt veel beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |