SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
zeg het maar damesquote:Op donderdag 28 september 2023 17:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Die vrouwen in het boer zoekt partner topic zijn echt walgelijk![]()
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.crap in = crap out![]()
Ik vind Ellen erg leuk voor hem, ben zeer benieuwd of dat straks een beetje past.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef loveli het volgende:
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef loveli het volgende:
Lapje, geen lapje, hij vindt vast een leuke vrouw die bepaalt wat er met dat ding gebeurt en iedereen happy.![]()
![]()
Ik moet er echt nog inkomen dit seizoen. Ik merk bij mezelf dat ik het nu op heb staan en ondertussen ook andere dingen aan het doen ben, i.p.v. alles willen zien.![]()
Goede gesprekken tijdens het fietsen ookquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:27 schreef Groepfunder het volgende:
Leuke date-activiteit! Fietsen over een parkour in een kas.
🍌![]()
Daar kwam ik ook op uit iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:27 schreef Groepfunder het volgende:
Leuke date-activiteit! Fietsen over een parkour in een kas.
[Edit]: Volgens mij in Almere.![]()
Dat hebben die vrouwen toch niet meer nodig?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:30 schreef JOHANK88 het volgende:
wat zijn ze aan het kleien bij Piet? menstruatiecups?
🍌![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hebben die vrouwen toch niet meer nodig?![]()
![]()
Ik schakel net in.
Waar is dit park van Bernice?Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Team Ellenquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef S_E het volgende:
Ellie Lust past volgens mij echt het beste bij Haico
Logisch, want hij is al geïntimideerd door de aanwezigheid van zoveel vrouwen, dus dat voelt flauwquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wwkker met een vibrator en niemand maakt een grap?![]()
Ja. Hahahaha. Wat een grap zou dat zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wwkker met een vibrator en niemand maakt een grap?![]()
Ik heb de vorige aflevering gemist maar ik vind Bernice hier al leuker overkomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Weet iemand waar dat park is waar Richard is?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Utrecht misschien?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in.
Waar is dit park van Bernice?![]()
Fok lengte diep moet jeKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Yvon Jaspers is een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:37 schreef JOHANK88 het volgende:
asperges steken, hiep hoi zeg wat een leuke date.![]()
Die asperge boer vraagt waarschijnlij ook nog geld voor een asperge uitje en er wordt mooi voor je geoogst :")Don't call me Shirley![]()
Wat zitten er toch suggestieve activiteiten tussen![]()
![]()
Maar één iemand steekt terecht de draak met dit alles: 'als ik heel eerlijk ben, kan dat hele klimmen mij gestolen worden'.Somebody that I used to know![]()
Wel hoog saaie juffen gehalte hierKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Thanks!quote:
Coronel park in Huizen, gaf Google bij mij.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: