Die rode was echt gênant ja. Heel pijnlijk om dan zo af te gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mens met die bril vond ik erg vervelend. Dat geplak en geflirt van haar zette dus uiteindelijk geen zoden aan de dijk. Ze zat de andere dames ook in de weg vond ik, alsmaar op de voorgrond willen zijn. Blij dat ze weggestuurd is, had je haar gezicht moeten zien!
Ype Jacob runt met zijn ouders een Zorgboerderij,quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik had vorige week gemist. Is Jacob die jongen die werkt met paarden? Met die bijzondere ondertanden.
Om in te schrijven voor dit seizoen ben je wel te laat helaas. Volgend jaar waarschijnlijk wel weer een kans!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?
Ohquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ype Jacob runt met zijn ouders een Zorgboerderij,
Ja lol ik verstond 'kankersnel' maar dat leek me direct al wat sterk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
De ondertiteling van teletekst zei 'kartersnel' wat is dat? Of als hij dat niet zei wat zei hij dan wel
Verder dit, vrijwel geen spannende gesprekken of bijzondere keuzes.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen en niet alleen Brabanders en Limburgers die ik juist wel kan verstaan.
Het zijn misschien ook wat zoutloze boeren dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen en niet alleen Brabanders en Limburgers die ik juist wel kan verstaan.
Dat doen ze ook, als je de ondertitels van Teletekst of je mediabox aan zet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een saaie aflevering. Veel te veel activiteiten en verder maar weinig interactie. Kon ook bijna niks verstaan. Eigenlijk zouden ze iedereen moeten ondertitelen
Dit denk ik ook. Bij geen van de mannen een klik.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:55 schreef Arcee het volgende:
Ik denk trouwens dat Claudia uiteindelijk iemand gaat kiezen op wie ze zegt niet verliefd te zijn, maar het wel een kans wil geven in de city trip. Na de city trip zijn de gevoelens er dan nog niet en bij de reunie, waar ze alleen verschijnt, vertelt ze dan dat ze nog goede vrienden zijn.
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn misschien ook wat zoutloze boeren dit jaar.
Soms zit er nog een spraakmaker tussen. Iedereen is nu kwetsbaar of weduwe.
Ik heb sowieso niks met Oostblok landen maar dat gebouw intrigeert me.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.
Geen idee, maar het had de charme van een koelkast, en geen Smeg.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Oostblok landen maar dat gebouw intrigeert me.Woont hij er nou met meerdere mensen? Het was me niet duidelijk.
Kort en snel werd er op Twitter gezegd, en dat eenmaal gelezen te hebben, denk ik dat dat het isquote:Op maandag 2 oktober 2023 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
De ondertiteling van teletekst zei 'kartersnel' wat is dat? Of als hij dat niet zei wat zei hij dan wel
Het scheelt wel enorm dat die man het volledig ziet zitten en heel erg enthousiast is en een visie heeft over wat hij daar wil. Daar kan je bij aanhaken als vrouw.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er in Slowakije nog wel wat gaat gebeuren hoor, leuk zo'n ver land, maar als je "thuis" dan een voormalig oostbolk kantoorgebouw is dan wordt de romantiek wel een flinke uitdaging.
Je moet iemand wel heel erg leuk vinden wil je daar dan naartoe verhuizen en alles hier achter je laten.
Hee Leandra,quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Richard en zijn broer zijn dit bedrijf gestart, de broer is terug naar Nederland.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Woont hij er nou met meerdere mensen? Het was me niet duidelijk.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Richard en zijn broer zijn dit bedrijf gestart, de broer is terug naar Nederland.
Met het personeel loopt het niet soepel. “Van de elf medewerkers zijn er nu vijf over”,. “We proberen ze te motiveren en ze verantwoordelijk te laten voelen voor hun werk.”
Het is niet saai,
1. het officiële bedrijf dat ze hadden ingeschakeld om de jerrycans chemicaliën af te voeren gooide chemicaliën op een berg en deed er wat aarde over.
2. Een groepje herten loopt tussen de tarweplanten. “Een paar is geen probleem, maar het moeten er niet te veel worden”,
3. De eerste oogst viel tegen vanwege een muizenplaag. “De muizen hebben wel 40 hectare weg gegeten
4. Zijn buurman kwam met een trekker het veld in, heeft het ingezaaid en gezegd: "nu is het van mij." Dit is gemeld bij de politie, maar die doen er niets mee.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 06:44 schreef trui het volgende:
Klinkt gezellig. (En met de nieuwe regering die zich daar nu gaat vormen zal het allemaal nog een stuk gezelliger worden…)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |