en als je alleen dubro zegt, dan zeg je 'afwassen'quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
"Als je alleen dobro zegt, dan zeg je alleen 'eet'."![]()
LEkkEr IeManD IN ZijN KracHt laTen staANquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:41 schreef Groepfunder het volgende:
Wat fijn dat iedere vrouw haar eigen ding heeft. En hij ook. Nieuwtje: ik heb ook mijn eigen ding.
Is het die in Huizen denk je? Lijkt mij ook leukquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks!
Coronel park in Huizen, gaf Google bij mij.
Die is ook smooth. Hij begroette Bernice als laatste en met drie zoenen ipv een knuffel zoals zijn voorgangers.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Wat zitten er toch suggestieve activiteiten tussen![]()
![]()
Maar één iemand steekt terecht de draak met dit alles: 'als ik heel eerlijk ben, kan dat hele klimmen mij gestolen worden'.
Die doet gewoon zn eigen dingquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die is ook smooth. Hij begroette Bernice als laatste en met drie zoenen ipv een knuffel zoals zijn voorgangers.
Toch hebben er al twee heren opgemerkt dat Bernice weinig vragen steltquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:44 schreef S_E het volgende:
Mannen kakelen ook gewoon veel minder dan vrouwen. Daardoor lijkt het ook altijd stiller
True. Ik was iets te snel/optimistischquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toch hebben er al twee heren opgemerkt dat Bernice weinig vragen stelt
Volgens mij zit dit alleen in Huizen, als ik snel op de site kijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:42 schreef Revanches het volgende:
[..]
Is het die in Huizen denk je? Lijkt mij ook leuk
Bodypaint?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Paar jaar terug gingen ze elkaar nog verven op een date. Dat was wel iets te veel.
Ziet er leuk uit, inderdaad. Dat indoor klimpark en dat fietsparkours zou ik best 'ns willen bezoeken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, ga ik binnenkort wel een keer doen.
Almerequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:47 schreef Revanches het volgende:
Weet iemand waar dat mtb park is waar Richard was met zn dates?
Ik ga straks terugkijken. Was er een MTB park?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:47 schreef Revanches het volgende:
Weet iemand waar dat mtb park is waar Richard was met zn dates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |