Maar in die voorstel filmpjes hebben we hem toch al gezien zonder bandana?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks doet Haico de doek af en dan ineens waa het de doek die hun aantrok
Oh echt?? Screeeeenshots!!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar in die voorstel filmpjes hebben we hem toch al gezien zonder bandana?
Vooruitziende blik!quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks doet Haico de doek af en dan ineens waa het de doek die hun aantrok
Het zijn toch meestal van die uitjes waarvan je denkt nou dit zal ik zelf allemaal niet uitgezocht hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een kuttige uitjes.![]()
Wat een ellende.
Gewoon aanhaken toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Och wist niet dat boer zoekt vrouw weer op tv is. Ben ik veel te laat?
Was ook niet voor jou persoonlijkquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet die moeite doen op mijn mobiel hoor.
Concept is wel bekend toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?quote:
20:30quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?
Anders eerst maar ff kijken of ik kan terug kijken:)
Leer je wel meteen iemand kennen, wie er graag in de aandacht staat.quote:
Dit is aflevering 4 (inclusief voorstelrondje in april)quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is het begonnen? En hoelang duurt het nog?
Anders eerst maar ff kijken of ik kan terug kijken:)
Ja joh, ze zijn al bijna aan het einde van de logeerweekquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:58 schreef Ponsai het volgende:
Oh dat gaat nog wel even door danquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:01 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit is aflevering 4 (inclusief voorstelrondje in april)
Oh dan zou ik stoppen en terugkijken en volgende week aanhaken.quote:
Shit hahaquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja joh, ze zijn al bijna aan het einde van de logeerweekVolgende week de definitieve keuzes.
Wat zou je zelf uitzoeken?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal van die uitjes waarvan je denkt nou dit zal ik zelf allemaal niet uitgezocht hebben.
Zij is ook wel een stukje Fok!kerquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Al die jongens van Bernice, allemaal een stukje Fok!ker
Ze woont 7 dagen per week binnen, nog een stukje erger.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zij is ook wel een stukje Fok!ker
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:06 schreef matthijst het volgende:
Och, weer zo'n sneu wijf die niks voelt.
Jaaaa, dat is het! Ik zat al te denken waarom hij me bekend voorkwamquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bob heeft een beetje een Rob-vibe van vorig jaar.
Precies nietquote:
dat, en die lach de hele tijd. ook daarom stukje mark rutte.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia is echt ijskoud in haar communicatie
Bril mag niet mee, maar oude van 43 wel. Dus niet de jongste drie gekozen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jasmijn is niet de jongste? Wie is er jonger dan 26 dan?
Mark is hartstikke leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat, en die lach de hele tijd. ook daarom stukje mark rutte.
Ze heeft, naar mijn mening, helemaal geen mannen die passen. Wel veel variatie maar De Man zit er niet bij.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Claudia is wel een stuk leuker dan de mannen tot nu toe
toch denk ik dat hij wel goed gekozen heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
Wel een grote range qua leeftijd bij Haico, 26-43
Wanhopig. Niet eens echt bedroefd vanwege die ene persoon, meer vanwege het plaatje/droom die uiteenspat.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat mensen zo emotioneel zijn voor iemand die ze 2x gezien hebben
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:21 schreef S_E het volgende:
[..]
Wanhopig. Niet eens echt bedroefd vanwege die ene persoon, meer vanwege het plaatje/droom die uiteenspat.
Veel emoties, idd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.
maar die man bij claudia vind ik eerder wat engs hebben. beetje teveel emotie, te snel.
Eens. Ze zoekt een type Jeroen Smit denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft, naar mijn mening, helemaal geen mannen die passen. Wel veel variatie maar De Man zit er niet bij.
De succesvolle, aantrekkelijke man zit niet op een verhuizing naar Frankrijk en een boerderij te wachten.
zij is wel heel moeilijk te lezen dus ik kan me voorstellen dat hij geen idee had welke kant het op zou gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel emoties, idd.
Misschien had hij het ook helemaal niet verwacht?
ze is weduwe, toch? lijkt me ook dat je dan toch wel anders zoekt/kijkt, als je partner is overleden,quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eens. Ze zoekt een type Jeroen Smit denk ik.
Vergeet Yvon niet, die bij Claudia doet alsof ze haar hele leven op Tinder naar links geswiped werd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:37 schreef Revanches het volgende:
Wow wat zijn sommige mensen desperate zeg...je hebt diegene 2x kort gezien.. projectie much?
Als iemand na een uurtje al denkt een bijzondere connectie te hebben dan moet je oppassen. Ik denk dat Claudia dat ook nogal afschrok toen hij dat zei.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
die vrouw bij piet dat begrijp ik wel hoor, lange dag veel spanning, het hele drama van de productie.
maar die man bij claudia vind ik eerder wat engs hebben. beetje teveel emotie, te snel.
Bernice is op zoek naar iets dat ze tijdens het fotograferen al in handen had. Toen deed ze echt leuk. Maar ze gaat er teveel over nadenken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:08 schreef Ama het volgende:
Bernice gaat niks worden. Ik merk het nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |