SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan wel alles op tactiek of ingespeeld gaan gooien, maar zo'n Avila, Gaaei en Akpom die elke aanname vijf meter van hun poot laten stuiteren heeft daar natuurlijk vrij weinig mee te maken. Dat is gewoon basistechniek.
Wat maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Natuurlijk ook drama geweest dat Steijn zijn eerste maanden waarschijnlijk nog stomverbaasd was dat Ajax bij hem is uitgekomen. Daardoor ook zonder tegenspraak Sven zijn gang laten gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.
Het enige wat je Maurice dan kan verwijten is die gasten op te stellen... maar als je geen beter materiaal hebt, wat moet je dan?
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.quote:
Tegen psychopaten kun je je niet wapenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggen
Ik mis de optie contractverlenging.quote:
Alles beter dan dit..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die nu Frank de Boer willen.
Ik was van plan hem eerst te branden natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.
Suggesties door wie?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat wil je dan? 30 punten pakken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind vooral dat Ajax er niet zo'n Mario Been seizoen van moet maken. Waarbij je zaterdag van RKC wint, de week erna weer van AZ verliest, dan weer een puntje pakt tegen PSV enzovoorts. Dan rommel je je naar 50 punten ofzo dit jaar en creëer je pas echt een rampzalig seizoen.
Inderdaad. Ajax moet vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedtsrijd proberen te winnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind vooral dat Ajax er niet zo'n Mario Been seizoen van moet maken. Waarbij je zaterdag van RKC wint, de week erna weer van AZ verliest, dan weer een puntje pakt tegen PSV enzovoorts. Dan rommel je je naar 50 punten ofzo dit jaar en creëer je pas echt een rampzalig seizoen.
Van Halst, want hij is AD.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag vandaag, maar wie moet er een nieuwe trainer aanstellen?
Erg gevatte opmerking.quote:
Gewoon een trainer voor de groep zetten die er meer uithaalt. 65 tot 70 punten met deze groep moet volgens mij nog steeds makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat wil je dan? 30 punten pakken?
En dan 2 maanden na Drank gaan ze roepen om Blind , Seedorf of Kluivert .quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tjah..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax moet vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedtsrijd proberen te winnen.
En daar heeft Steven gelijk in.quote:
Dat zeg ik, erg gevatte opmerking.quote:
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iedere club kan degraderen inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.
Dan word je dus gewoon 7e ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.
Hij heeft pas een paar trainingsdagen gehad. Ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Maar laten we wel wezen, Steijn heeft absoluut 0 progressie geboekt in de laatste 4 weken.
Waarom zouden we hem moeten laten zitten? Uit pure armoede? Dat kan toch niet? Je kan toch niet een trainer laten zitten omdat we nu geen vervanger zo 1,2,3 weten te benoemen?
Het is simpel, we kijken naar de situatie waarin we zitten, we kijken naar wat we nodig hebben, en dan is de enige conclusie dat er een ervaren trainer moet komen die een systeem ASAP erin krijgt, desnoods met betonvoetbal, om resultaten te gaan boeken, zodat de rust terug kan keren in ieder geval 1 deel van de club.
Steijn is en blijft een onbewezen trainer die Ajax nog steeds geen systeem heeft laten spelen dat ook maar in de buurt van herkenning komt. De spelers maken de meest basale fouten bij het uitvoeren van een op papier onherkenbaar plan. We worden ondersteboven gevoetbald door sterke tegenstanders en weten niks te presteren tegen mindere tegenstanders.
Keer op keer zijn het negatieve uitschieters, vooral naar beneden. Steijn stapelt negatief record op negatief record.
Kan iemand me 1 reden geven waarom we hem moeten laten zitten, anders dan "we hebben nu geen andere naam" ?
kun je een naam bedenken die realistisch is en de situatie gaat verbeteren?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Maar laten we wel wezen, Steijn heeft absoluut 0 progressie geboekt in de laatste 4 weken.
Waarom zouden we hem moeten laten zitten? Uit pure armoede? Dat kan toch niet? Je kan toch niet een trainer laten zitten omdat we nu geen vervanger zo 1,2,3 weten te benoemen?
Het is simpel, we kijken naar de situatie waarin we zitten, we kijken naar wat we nodig hebben, en dan is de enige conclusie dat er een ervaren trainer moet komen die een systeem ASAP erin krijgt, desnoods met betonvoetbal, om resultaten te gaan boeken, zodat de rust terug kan keren in ieder geval 1 deel van de club.
Steijn is en blijft een onbewezen trainer die Ajax nog steeds geen systeem heeft laten spelen dat ook maar in de buurt van herkenning komt. De spelers maken de meest basale fouten bij het uitvoeren van een op papier onherkenbaar plan. We worden ondersteboven gevoetbald door sterke tegenstanders en weten niks te presteren tegen mindere tegenstanders.
Keer op keer zijn het negatieve uitschieters, vooral naar beneden. Steijn stapelt negatief record op negatief record.
Kan iemand me 1 reden geven waarom we hem moeten laten zitten, anders dan "we hebben nu geen andere naam" ?
Ik hoorde dat Villas-Boas beschikbaar is maarja die heeft nooit proffesioneel tegen een bal getrapt. Dan houdt het al snel op hè.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan 2 maanden na Drank gaan ze roepen om Blind , Seedorf of Kluivert .
Hulk maakte hem nog iets .quote:Op woensdag 27 september 2023 15:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Villas-Boas beschikbaar is maarja die heeft nooit proffesioneel tegen een bal getrapt. Dan houdt het al snel op hè.
Ja totaal niet doorzichtig inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef aTypisch het volgende:
hij trekt nu deels het boetekleed aan, degene die hem weg kon sturen is er niet meer
steijn is hier dan weer wel best goed in
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plekquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit kan toch niet ajax vrienden
Hoe is dit mogelijk
Het mooie is dat de F-side er nog intrapt ookquote:Op woensdag 27 september 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja totaal niet doorzichtig inderdaad
Reken jij dat even na @onlogischquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plek
Heb jij gestudeerdquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plek
Ze hebben 2 wedstrijden verloren, 2 keer gelijk gespeeld en maar 1 keer gewonnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Deze diepgaande analyse van Pownieuws over de F-side was wel treffendquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat de F-side er nog intrapt ook
Zelfde intelligentieniveau gok ik zomaar.
Deze tweet moet bij de F-side terecht komenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze diepgaande analyse van Pownieuws over de F-side was wel treffend
[ twitter ]
quote:
het enige wat je kan is het hem dan niet verwijtenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het enige wat je Maurice dan kan verwijten is die gasten op te stellen... maar als je geen beter materiaal hebt, wat moet je dan?
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had een voorspelling gedaan dat Steijn deze maand ontslagen zou worden. zie topic
Dus het moet uiterlijk zaterdag gebeurd zijn.
En mijn voorspellingen komen altijd uit.
Deze nederlaag is fataal.
We zullen op korte termijn zien dat van Halst een interview gaat geven.
Naam veranderen in klaasweettochnietalles?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?
ban voor 1 dagquote:Op woensdag 27 september 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?
Dat is best wel goed hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 16:03 schreef Caland het volgende:
Steijn houdt zich vast aan de eerste helft tegen Feyenoord
Hij hoorde zelfs net dat ze toen 69% balbezit hadden
Brenco ven der Trees heeft geen idee dat hij het nu over zichzelf heeft, he?quote:Van den Boomen steunt trainer Steijn: 'Het heeft ook met het aankoopbeleid te maken'
Volgens Van den Boomen heeft de trainer meer tijd nodig om 'de groep te creëren'. 'Je hebt jongens die er pas net zijn. Ik ben nieuw gekomen, maar ik heb het gevoel - omdat er zoveel nieuwe spelers zijn gekomen - dat ik er al lang zit. Het heeft ook met het aankoopbeleid te maken. Het is sowieso niet wat iedereen ervan had verwacht.'
Nee Nice. Niet goed.quote:
Dealquote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ban voor 100 dagen
volgende week maandag
wtfquote:
Hier heeft hij een punt @GGMM !quote:Op woensdag 27 september 2023 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf
quotes aanpassen
daar staat een ban op
jij moet een ban krijgen
Volgend jaar tegen Emmenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Goed werk @GGMMquote:Op woensdag 27 september 2023 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ban mij dan ook maar voor 100 dagen
Ha, leukequote:Op woensdag 27 september 2023 16:03 schreef Caland het volgende:
Steijn houdt zich vast aan de eerste helft tegen Feyenoord
Hij hoorde zelfs net dat ze toen 69% balbezit hadden
Is dat soms familie van @:heeinz ?
Ahahah, ik krijg het ook keihard terug op werk. Waren toch 4 mooie jaren met al mijn feyenoord en psv collega's. Maar krijg het nu dubbel zo hard terug.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:35 schreef Heeinz het volgende:
Gezien alle appjes die ik de afgelopen weken heb gehad heb ik toch het gevoel dat ik onze vrienden van Feyenoord en PSV iets te veel heb uitgelachen in de laatste jaren
quote:Op woensdag 27 september 2023 16:35 schreef Heeinz het volgende:
Gezien alle appjes die ik de afgelopen weken heb gehad heb ik toch het gevoel dat ik onze vrienden van Feyenoord en PSV iets te veel heb uitgelachen in de laatste jaren
Mensen die Peter Bosz niet wildenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nr. 14 heeft nu eenmaal een belangrijke historische betekenis binnen de club.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Tot mijn verdediging: toen dacht ik nog dat we voor de Noorse wondertrainer zouden gaanquote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen die Peter Bosz niet wilden
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ahahah, ik krijg het ook keihard terug op werk. Waren toch 4 mooie jaren met al mijn feyenoord en psv collega's. Maar krijg het nu dubbel zo hard terug.
Als we daar maar hard genoeg op hopen dan gebeurt het vanzelfquote:Op woensdag 27 september 2023 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.
HEY IK TEKENDE VOORAF VOOR PLEK 3 EN WERD UITGELACHEN JA!!!!quote:Op woensdag 27 september 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
Enige waar ik mij aan vasthou is het feit dat het snel kan gaan in voetbal. Kijk naar Ajax onder Keijzer en het jaar erop. Moeten alleen wel de juiste poppetjes aangenomen worden. Dit seizoen is klaar, met een 3de plek moet je ontzettend gelukkig zijn.
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 27 september 2023 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY IK TEKENDE VOORAF VOOR PLEK 3 EN WERD UITGELACHEN JA!!!!
Heb er inmiddels een hard hoofd in, uiteindelijk zal het wel een beetje gaan draaien waardoor je vrij snel omhoog gaat maar ik zie het nog niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis goed maatje. Hopelijk worden we het nog.
Ja dit is allemaal expres om de prijs van Ajax naar beneden te halen zodat ze goedkoop de club kunnen kopen. Gewoon een tussenjaartjequote:Op woensdag 27 september 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had van de week Rondo gekeken
En de mening van Marco van Basten en Gullit was dat ajax zich van de beurs moet terugtrekken en dat de club gekocht moet worden door een persoon.
Er zijn nu teveel geledingen binnen ajax die zich overal mee bemoeien en nergens verstand van hebben door deze beurs constructie.
Een Berlusconi constructie denk ik dat ze bedoelen...
ik denk dat deze 2 grootheden gewoon gelijk hebben. Uiteindelijk zijn mensen die in de wereldtop gewerkt hebben zoals ik , Gullit en van Basten de mensen die praktijk ervaring hebben hoe het zou moeten.
Hangt er meer af of Slot bij Feyenoord blijft. Als hij vertrekt dan hebben ze daar een probleem hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.
Voorlopig is PSV de lachende derde.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hangt er meer af of Slot bij Feyenoord blijft. Als hij vertrekt dan hebben ze daar een probleem hoor.
Berghuis was wat onhandig daaroverquote:Op woensdag 27 september 2023 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Elftal heeft ook geen flikker laten zien vandaag, niet eens progressie. Alsof ze ook zelf willen dat Steijn eruit moet.
Wordt niet veel in verhandeld.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kopen of 3 jaar geleden scheelt aardig wat
Die koers gaat keihard nog onderuit volgens mij analysequote:Op woensdag 27 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kopen of 3 jaar geleden scheelt aardig wat
Stiekem hoop ik nu dat Steijn nog een weekje blijft zodat we in ieder geval 100 dagen verlost zijn van dit soort onzinquote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die koers gaat keihard nog onderuit volgens mij analyse
Ik verwacht financiele problemen voor ajax. Volgend seizoen ga je nog een jaar in waar er geen CL voetbal gespeeld gaat worden of er moet nog een wonder gebeuren. Dat betekent dat je weer geen CL gelden gaat binnenhalen.
Dat betekent gewoon dat de liquiditeit van de club of te wel de geldmiddelen alleen maar minder gaan worden de komende jaren. Er is al zoveel kasgeld verbruikt dit seizoen. Er mocht alleen gekocht worden bij verkoop.
De spelersgroep vertegenwoordig op dit moment geen waarde. Waarde in spelersmateriaal krijg je alleen door prestaties als club.
2 problemen dus op financieel gebied als de trend zich zo doorzet op sportief en financieel gebied.
Ik verwacht een koers van 7 volgend seizoen.
Tot zover mijn analyse over het aandeel ajax.
Eens a niffoquote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik verwacht financiele problemen voor ajax. Volgend seizoen ga je nog een jaar in waar er geen CL voetbal gespeeld gaat worden of er moet nog een wonder gebeuren. Dat betekent dat je weer geen CL gelden gaat binnenhalen.
Dat betekent gewoon dat de liquiditeit van de club of te wel de geldmiddelen alleen maar minder gaan worden de komende jaren. Er is al zoveel kasgeld verbruikt dit seizoen. Er mocht alleen gekocht worden bij verkoop.
De spelersgroep vertegenwoordig op dit moment geen waarde. Waarde in spelersmateriaal krijg je alleen door prestaties als club.
2 problemen dus op financieel gebied als de trend zich zo doorzet op sportief en financieel gebied.
Ik verwacht een koers van 7 volgend seizoen.
Tot zover mijn analyse over het aandeel ajax.
En toch al paar euro minder waard.quote:
Ik denk dat Steijn weg is voordat dat gebeurt.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb het gevoel dat Berghius een Blindje gaat doen en binnenkort niet meer bij jullie speelt.
Die zal binnenkort wel weer mensen gaan schoppen op de training, supporters aanvallen en verongelijkt over het veld huppelen. Oh wacht, dat deed hij alquote:Op woensdag 27 september 2023 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb het gevoel dat Berghius een Blindje gaat doen en binnenkort niet meer bij jullie speelt.
Zou je hem terug nemen?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel weer mensen gaan schoppen op de training, supporters aanvallen en verongelijkt over het veld huppelen. Oh wacht, dat deed hij al
Stukje bipolair
Nee, beste deal ooit. Daarmee is eigenlijk de ommekeer in gang gezet.quote:
zijn maatjes/beste collega's hebben ook allemaal het zinkende schip verlaten naar mooie clubsquote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, beste deal ooit. Daarmee is eigenlijk de ommekeer in gang gezet.
zijn IBAN hebben ze al, dus ze weten wat er dan moet gebeurenquote:
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij vindt drie uitstekende transferzomers van Feyenoord nog steeds toeval.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.
Hij zou in dit team echt niet passen. Wij hebben alleen lieve jongens zoals Alireza.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.
User @PowerLoungen gooit nu met deuren.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:28 schreef Tarado het volgende:
@:PowerLoungen ik lees net dat onze vriend Hennie Henrichs de functie van Eringa hoogstwaarschijnlijk gaat overnemen, iig tijdelijk, we are doomed.
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij vindt drie uitstekende transferzomers van Feyenoord nog steeds toeval.
Had hooguit wat meer onrust kunnen veroorzaken, een vervelende gozer blijft het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.
Met dat beetje geld werd toen Trauner, Aursnes en Til gehaald.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.
Eerst de RVC-uit, daarna pas RKC-uit.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voorspellingen voor RKC-uit?
Goaltje Kramerinhoquote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu al? Er kan nog veel gebeueren in die paar dagen, ik weet alleen al dat het moeizaam zal gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duistere dealtjes van Sjaak Troost GOD.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
3-1 rkcquote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en weer een commissaris weg.
Helaas, deze grap had ik vanmiddag al gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.
Dan heb je gelijk weer een Raad van Commissaris.
Is een like op deze grap dan ook een like op jouw grap?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, deze grap had ik vanmiddag al gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.
Dan heb je gelijk weer een Raad van Commissaris.
Ja daarom zei ik al eerder, Ajax is in alles het Feyenoord van pakweg 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:45 schreef Wotte het volgende:
Kwam de ommekeer niet bij het intimideren van Koevermans? Weet je wel hetzelfde waar jullie nu schande van spreken.
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al eerder, Ajax is in alles het Feyenoord van pakweg 10 jaar geleden.
Een tactisch onbenul aan het roer die het heeft over PASSIE en STRIJD, directieleden die maar wat doen, kneiterlelijk voetbal, veel te veel geld neerleggen voor bewezen middelmaat en tokkies die de club gijzelen.
Tja, was het 10 jaar? Jaar na die 10-0 in Eindhoven speelde Feyenoord ook gewoon weer top 2 toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.
Toch?![]()
Het blijft de eredivisie dus zoveel is er echt niet voor nodig om top 3 te eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.
Toch?![]()
Ik zit alweer minder hoog in de emotie.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
Santi heeft een boodschap voor de fans hierzo( laat je niet misleiden door de titel van atv5)
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft de eredivisie dus zoveel is er echt niet voor nodig om top 3 te eindigen.
De Europese aspiraties kunnen alleen wel weer even de koelkast in denk ik.
Wat kan die Steijn slap lullen de tering. Als je dat gewauwel aan moet horen check je als speler van Ajax toch ook uit na anderhalve minuut. Geen wonder dat het zo beroerd staat.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
Santi heeft een boodschap voor de fans hierzo( laat je niet misleiden door de titel van atv5)
Ja we zijn klaar voor de komende 10 jaar (of het moment dat die de pijp uit gaat)quote:Op woensdag 27 september 2023 18:28 schreef Tarado het volgende:
@:PowerLoungen ik lees net dat onze vriend Hennie Henrichs de functie van Eringa hoogstwaarschijnlijk gaat overnemen, iig tijdelijk, we are doomed.
Sterker nog volgend seizoen geen ook geen Europa Liek of Conference Liek voor Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik verwacht financiele problemen voor ajax. Volgend seizoen ga je nog een jaar in waar er geen CL voetbal gespeeld gaat worden of er moet nog een wonder gebeuren
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.
Die hebben de beste spits van Nederland natuurlijk lopen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User @:PowerLoungen gooit nu met deuren.
Ajax wordt 13e in de Eredivisie, maar wint de EL en speelt zo alsnog CL volgend seizoen!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Sterker nog volgend seizoen geen ook geen Europa Liek of Conference Liek voor Ajax.
Vind je dit nou zo'n leuke onsmakelijke grap dat je hem twee keer moet maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mexicaan verkracht 17-jarig jongetje voor de tweede keer in een week
Just spitting facts m8quote:Op woensdag 27 september 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je dit nou zo'n leuke onsmakelijke grap dat je hem twee keer moet maken?
34quote:Op woensdag 27 september 2023 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Haha, die is leukquote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor de rest van het jaar. Jij weet een betere? Frank de Boer zou nu prima zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Hato, als echte Feyenoorder zo vernederd worden door je eigen club.quote:
Ik heb nooit gezegd dat het niet een lieve jongen was.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Gimenez heeft medelijden met jullie, en hoopt dat jullie er gauw weer bovenop komen
@:wotte
Wel op je woorden passen hè, als je even niet oplet, gooit die je zo voor de busquote:Op woensdag 27 september 2023 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan die Steijn slap lullen de tering. Als je dat gewauwel aan moet horen check je als speler van Ajax toch ook uit na anderhalve minuut. Geen wonder dat het zo beroerd staat.
Ik weet geen slechtere.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor de rest van het jaar. Jij weet een betere? Frank de Boer zou nu prima zijn.
Wie was dan die gast die zo liep te janken over het bidden van Gimenez?quote:Op woensdag 27 september 2023 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet een lieve jongen was.
Heeft Pieter verder nog niks gepubliceerd? Door jou hoef ik niet eens een VI Pro abonnement.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ron Jansquote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor de rest van het jaar. Jij weet een betere? Frank de Boer zou nu prima zijn.
Medelijden is het ergstequote:Op woensdag 27 september 2023 19:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Gimenez heeft medelijden met jullie, en hoopt dat jullie er gauw weer bovenop komen
@:wotte
Geen idee joh. Ik niet in ieder geval. Slechts dat ik het een matige spits vind.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie was dan die gast die zo liep te janken over het bidden van Gimenez?
Naast dat dat helemaal niet prima is, moet je ook nog z’n contract af gaan kopenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Pieter verder nog niks gepubliceerd? Door jou hoef ik niet eens een VI Pro abonnement.
Ik hoop zo op Drankquote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een MEGAPOLL
[poll=6178]
Frank kent 1 spelsysteem, de basis van de Hollandse school. Verder mist hij het cognitief vermogen om daarop voort te borduren, delen door te ontwikken en uit te faseren en ad hoc aanpassingen te doen wanneer een wedstrijd erom vraagt en erg veel zin om een wekenlange studie te wijden aan de spelsytemen van De Zerbi of Guardiola heeft hij ook niet.quote:
Ik heb niet gestemd want ik mis een optie.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik neem aan dat je hebt gestemd op 'niemand vindt het boeiend wat ik denk'.
Kan je Pieter Zwart nog als optie er bij doen? Die schijnt de vinger regelmatig op de zere plek te leggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[poll=6178]
Ah, die lul zit in de zandbak.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naast dat dat helemaal niet prima is, moet je ook nog z’n contract af gaan kopen
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan je Pieter Zwart nog als optie er bij doen? Die schijnt de vinger regelmatig op de zere plek te leggen.
Hato is echt het grootste probleem in de ajax defensiequote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
momenteel loopt er niemand die het kan overnemen denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopen
En nog komt de trainer niet verder dan "beter je best doen"
Wat een debiel
Zal weinig uitmaken. Berghuis neemt Steijn ook totaal niet meer serieus is gewoon einde verhaal voor hem.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
momenteel loopt er niemand die het kan overnemen denk ik.
Maar wellicht kunnen we zonder trainer, kijken hoe dat gaat
Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[poll=6178]
die krijg je binnen 72 uurquote:Op woensdag 27 september 2023 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar aangezien ik nog geen pushbericht gehad heb, gok ik dat Steijn nog even de kans krijgt...
Je hebt een van de meest voor de hand liggende optie waar men binnen Ajax, naar het schijnt, ook nog eens een hoge pet van op heeft buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopen
En nog komt de trainer niet verder dan "beter je best doen"
Wat een debiel
Idiote naam nummer 100 waar je voor zou tekenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Seedorf als TD of als hoofdcoach. Ik zou er voor tekenen!²
Als de 0-4 niet valt is het een hele andere wedstrijdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan die Steijn slap lullen de tering. Als je dat gewauwel aan moet horen check je als speler van Ajax toch ook uit na anderhalve minuut. Geen wonder dat het zo beroerd staat.
A pier too far.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen. Die gaat Brighton nooit halen.
[ afbeelding ]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frank kent 1 spelsysteem, de basis van de Hollandse school. Verder mist hij het cognitief vermogen om daarop voort te borduren, delen door te ontwikken en uit te faseren en ad hoc aanpassingen te doen wanneer een wedstrijd erom vraagt en erg veel zin om een wekenlange studie te wijden aan de spelsytemen van De Zerbi of Guardiola heeft hij ook niet.
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.quote:Dat ene systeem krijgt hij er echter wel prima ingeslepen op eredivisieniveau, en jeugdspelers hebben zich ook prima onder hem ontwikkeld. Als die basis en patronen er eenmaal ingeslepen zitten ontstaat er een soort vastigheid en vertrouwen. Dan hoeft de volgende trainer niet eens per se van dezelfde stijl te zijn, maar dan heb je wel een geraamte dat elkaar heeft leren vinden.
Branie en lef en dan Steijn ernaast leggen….dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.
[..]
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Steijn was ook niet mijn keuze maar het was tenmiste een keuze. De Boer is de keuze van mensen die weer eventjes kritiek van de media op zichzelf willen vermijden, voor zo lang het duurt. Ajax moet wel een beetje branie, een minimaal beetje lef weten te behouden in de grootste crises.
Klopt, en dat werkt deels maar naar mijn idee goed genoeg voor deze fase. Een echt goede coach ga je nu toch niet kunnen aanstellen, er moet iemand komen die het tot aankomende zomer kan overbruggen en er iets van vastigheid aan weet te geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.
[..]
Branie en lef kunnen vanaf mei 2024 weer getoond worden, dan kun je desnoods met Will Still op de proppen komen, ik denk dat voor nu de brille in de spelergroep ontbreekt en qua trainer nu ook niet kan worden aangetrokken en in de organisatie ontbreekt een visie. Ajax kan ook Anderlecht achterna, die zijn nog steeds aan het herstellen van het experiment om het met een elftal dertienjarigen in de hoogste Belgische klasse te proberen.quote:Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Steijn was ook niet mijn keuze maar het was tenmiste een keuze. De Boer is de keuze van mensen die weer eventjes kritiek van de media op zichzelf willen vermijden, voor zo lang het duurt. Ajax moet wel een beetje branie, een minimaal beetje lef weten te behouden in de grootste crises.
Maurice Steijnquote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schuif gewoon de trainer van Jong Ajax door klaar ben je.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Tijdperk Mislintat gaat de boeken in als kort maar krachtig.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Branie en lef en dan Steijn ernaast leggen….dat wordt hem niet.
Steijn is een blinde vogel, een useful idiot uit het tijdperk Mislintat die ons helaas niets gaat brengen.
Dit rijtje is één punt. Maximaal.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ajax DNA is de meest lachwekkende term ooit bedacht. Altijd hardop lachen als mensen met die onzin aan komen zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De roep om Ajax DNA komt wat wanhopig over. Probleem bij Ajax is altijd al geweest dat teveel oud-spelers hun plasje willen doen. Heeft Arne Slot Feyenoord DNA? Nee. Heeft Te Kloese Feyenoord DNA? Nee. Je moet gewoon capabele mensen aan het roer hebben.
Arne had een sticker van het Feyenoord-logo op zijn slaapkamerraam.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De roep om Ajax DNA komt wat wanhopig over. Probleem bij Ajax is altijd al geweest dat teveel oud-spelers hun plasje willen doen. Heeft Arne Slot Feyenoord DNA? Nee. Heeft Te Kloese Feyenoord DNA? Nee. Je moet gewoon capabele mensen aan het roer hebben.
Feyenoord kampioen bevestigdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.
Die hebben de beste spits van Nederland natuurlijk lopen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Dit rijtje is één punt. Maximaal.
ik denk dat hij rkc niet gaat halen....quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is met Steijn wat ik gisteren zei: hij acteert de toptrainer, het komt allemaal wat geforceerd over. Soms wordt een trainer die geen grote naam heeft een succes bij een topclub, zoals Klopp bij Dortmund of Nagelsmann, etc. Maar bij Steijn merk je dat de club Ajax en de enorme media-aandacht buiten zijn capaciteiten vallen, hij kan het niet aan. Als trainer zonder grote naam en zonder bijzonder sterke persoonlijkheid houdt je het niet lang vol bij een club als Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen wat er nou met Ajax DNA bedoelen hebben over het algemeen niet echt verstand van het mooie voetbal.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
tegenwoordig moet je als trainer voornamelijk leuke verhalen kunnen vertellen tijdens persconferentiesquote:Op woensdag 27 september 2023 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is met Steijn wat ik gisteren zei: hij acteert de toptrainer, het komt allemaal wat geforceerd over. Soms wordt een trainer die geen grote naam heeft een succes bij een topclub, zoals Klopp bij Dortmund of Nagelsmann, etc. Maar bij Steijn merk je dat de club Ajax en de enorme media-aandacht buiten zijn capaciteiten vallen, hij kan het niet aan. Als trainer zonder grote naam en zonder bijzonder sterke persoonlijkheid houdt je het niet lang vol bij een club als Ajax.
Zo ver rijden is Waalwijk nu ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat hij rkc niet gaat halen....
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nou nog een keer die bloedhond van een Salah-Eddine of een Rensch opstelt, ga ik ook maar rellen.
Mijn god wat zijn die 2 slecht. Alsof je tegen Hazerswoudse Boys speelt.
Is het eigenlijk ooit wel eens voorgekomen dat een trainer in één wedstrijd alle vier zijn backs gebruikt?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nou nog een keer die bloedhond van een Salah-Eddine of een Rensch opstelt, ga ik ook maar rellen.
Ja maar ook dat tactische plan van hem. Niet om Slot nog verder op te hemelen hier maar die komt toch altijd wel met een hele duidelijke uitleg waarom hij specifieke dingen doet en wat hij exact verlangt van zijn spelers. Steijn had gewoon zoiets van ik zet er een spits bij en we zien verder wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als de 0-4 niet valt is het een hele andere wedstrijd
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Seedorf / Technisch Directeur
Sneijder / Hoofd scouting
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Jammer dat dat denktank idee wat iemand opperde niet zo hard loopt.²
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
ajahhahaha!!! Mooi man! Daar spreekt echte clubliefde.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Telt Kuijt ook als back?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ooit wel eens voorgekomen dat een trainer in één wedstrijd alle vier zijn backs gebruikt?
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @Caland MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Ik mag Sjaak juist wel, dat soort mensen moet je koesterenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?²
Sjaak speelde zonder negerts.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys jaquote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is daar grappig aan?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
Support your locals toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys ja
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.quote:
3e helft is daar altijd wel gezelligquote:Op woensdag 27 september 2023 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Support your locals toch?
Ben er nog niet geweest sinds ik er woon.
Ajax DNA is 1. Verstand van zaken is 2. En dan nog kwaliteiten voor de rol.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal spelers zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Jij hebt dequote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Scherp, maar Seedorf heeft wel degelijk verstand van zaken. Alleen al die alpenjongens Nutella glimlach van hem gaan spelers voor hem door het vuur. Overdaad aan charisma heeft ie.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jij hebt de² smiley wel geclaimd he?
In de selectie dat Steijn nu heeft opgesteld, zijn er 9 spelers met het zogenaamde aJAx DnA.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Sneijder heeft zich al aangemeld als buschauffeurquote:Op woensdag 27 september 2023 21:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.
Nou, nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niveau hier is soms nog lager dan dat van de selectie van Ajax.
niveautje zaterdag 6. Momenteel wel vergelijkbaar denk, inclusief hier.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je jat mijn oneliner.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik begrijp waar je vandaan komt. Ik vind het zelf wel meevallen. Eigenlijk moet je het gewoon negeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:10 schreef Wotte het volgende:
Altijd al vermoedens gehad dat een paar hier in een begeleid wonen project zitten. Noem verder geen namen.
Jij zit vermoedelijk op een open TBS afdeling.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp waar je vandaan komt. Ik vind het zelf wel meevallen. Eigenlijk moet je het gewoon negeren.²
Ik kan nogal fris uit de hoek komen maar sta echt met de poten in de klei. Ik sta juist midden in de samenleving.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij zit vermoedelijk op een open TBS afdeling.
Sluit ik me bij aan. Niet alleen in vbl..quote:Op woensdag 27 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die mods zijn nog slechter dan de restverdediging van Ajax.
Kunnen we voorsorteren op hem als coach voor Ajax? Vind het wel erg toevallig allemaal.quote:
Na de winterstop oogsten.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:52 schreef ThijsTH het volgende:
Ik merk al vooruitgang.....0-1 verliezen in 35 min is een stuk beter dan 0-3 in 55 minuten.
Dit. En Ajax heeft een beter doelsaldo en minder verliespunten dan RKCquote:Op donderdag 28 september 2023 00:52 schreef ThijsTH het volgende:
Ik merk al vooruitgang.....0-1 verliezen in 35 min is een stuk beter dan 0-3 in 55 minuten.
Dick moet met pensioen.quote:Op donderdag 28 september 2023 07:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Door de ene dick is alle ellende begonnen en de andere moet het oplossen
Dat denken mensen met psychoses wel meer...quote:Op woensdag 27 september 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan nogal fris uit de hoek komen maar sta echt met de poten in de klei. Ik sta juist midden in de samenleving.²
Reageer gewoon niet op die gast.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat denken mensen met psychoses wel meer...
Haha echt he. Ophoeren met Steijn. Met de dag echt meer uitslag van die man. En geen goede uitslag (5pnt)...quote:Op donderdag 28 september 2023 08:39 schreef Bugno3 het volgende:
Valentijntje heeft z'n volgende vriendje gevonden. Henk "COPD" Ten Cate
wordt een beetje moe van die sloterdijkse havenslaafquote:Op donderdag 28 september 2023 08:39 schreef Bugno3 het volgende:
Valentijntje heeft z'n volgende vriendje gevonden. Henk "COPD" Ten Cate
@GGMM is hem ook al spuugzat.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van die sloterdijkse havenslaaf
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.quote:
Dat laatste is toch helemaal geen haast mee, prioriteit heeft het voetbal.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.
Alleen die vervelende rvc er nog uit de komende weken
Onder Steijn is het voetbal niet meer te redden.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste is toch helemaal geen haast mee, prioriteit heeft het voetbal.
Als Dick Advocaat trainer van Ajax wordt ben ik supporter-af.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.
Alleen die vervelende rvc er nog uit de komende weken
RKC zal wel gewonnen worden en dan mag ie lekker nog een tijdje aankloten.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Steijn moet er wel echt zsm uit in elk geval. Lijkt echt helemaal nergens op.
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van, dat we RKC pakkenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RKC zal wel gewonnen worden en dan mag ie lekker nog een tijdje aankloten.
Buiten het gearceerde deel hebben ze ergens wel een punt. Hij heeft denk ik minder dan 20 echte trainingen gehad met de groep.quote:
Als het nog steeds om VVV of Sparta ging ja. Bij Ajax doet dit echt pijn aan de ogen.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Buiten het gearceerde deel hebben ze ergens wel een punt. Hij heeft denk ik minder dan 20 echte trainingen gehad met de groep.
Sorry, soms kan ik inkoppertjes niet laten liggen...quote:Op donderdag 28 september 2023 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet op die gast.
Dacht Brobbey ook maar zo...quote:Op donderdag 28 september 2023 10:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sorry, soms kan ik inkoppertjes niet laten liggen...
Ivo Niehe of Frans Timmermansquote:Op donderdag 28 september 2023 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Misschien is dit het moment voor een buitenlandse trainer. Liefst iemand die 10 talen spreekt.
Voor de duidelijkheid doen ze het in het echt met of zonder FMGenie scout?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal even je FM-cv uploaden voor de uiteindelijke vacature.
Welke?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:14 schreef Wotte het volgende:
De F-Side past inmiddels al Koevermans tactieken toe. De eerst zo strijdbare Pier is ineens van het toneel verdwenen daarbij durft een van de mevrouwen vanwege haar veiligheid niet in op1 te gaan zitten
Gezien het beleid doen ze het zonder.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid doen ze het in het echt met of zonder FMGenie scout?
Hendriks komt uit haar koker en die wordt dan weer onterecht verweten dat hij Mislintat heeft gehaald, verder niks met Hendriks hoor maar de T gaat wel weer ver om hem dat in z'n schoenen te schuiven.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarzo:
https://www.fcupdate.nl/v(...)algelijk-om-te-lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |