Naast dat dat helemaal niet prima is, moet je ook nog z’n contract af gaan kopenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor de rest van het jaar. Jij weet een betere? Frank de Boer zou nu prima zijn.
Ja hoor!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Pieter verder nog niks gepubliceerd? Door jou hoef ik niet eens een VI Pro abonnement.
Ik hoop zo op Drankquote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een MEGAPOLL
[poll=6178]
Frank kent 1 spelsysteem, de basis van de Hollandse school. Verder mist hij het cognitief vermogen om daarop voort te borduren, delen door te ontwikken en uit te faseren en ad hoc aanpassingen te doen wanneer een wedstrijd erom vraagt en erg veel zin om een wekenlange studie te wijden aan de spelsytemen van De Zerbi of Guardiola heeft hij ook niet.quote:
Ik heb niet gestemd want ik mis een optie.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik neem aan dat je hebt gestemd op 'niemand vindt het boeiend wat ik denk'.
Kan je Pieter Zwart nog als optie er bij doen? Die schijnt de vinger regelmatig op de zere plek te leggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[poll=6178]
Ah, die lul zit in de zandbak.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naast dat dat helemaal niet prima is, moet je ook nog z’n contract af gaan kopen
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan je Pieter Zwart nog als optie er bij doen? Die schijnt de vinger regelmatig op de zere plek te leggen.
Hato is echt het grootste probleem in de ajax defensiequote:Op woensdag 27 september 2023 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mexicaan verkracht 17-jarig jongetje voor de tweede keer in een week
momenteel loopt er niemand die het kan overnemen denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopen
En nog komt de trainer niet verder dan "beter je best doen"
Wat een debiel
Zal weinig uitmaken. Berghuis neemt Steijn ook totaal niet meer serieus is gewoon einde verhaal voor hem.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
momenteel loopt er niemand die het kan overnemen denk ik.
Maar wellicht kunnen we zonder trainer, kijken hoe dat gaat
Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[poll=6178]
die krijg je binnen 72 uurquote:Op woensdag 27 september 2023 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar aangezien ik nog geen pushbericht gehad heb, gok ik dat Steijn nog even de kans krijgt...
Je hebt een van de meest voor de hand liggende optie waar men binnen Ajax, naar het schijnt, ook nog eens een hoge pet van op heeft buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten er toch binnen de club ook rondlopen
En nog komt de trainer niet verder dan "beter je best doen"
Wat een debiel
Idiote naam nummer 100 waar je voor zou tekenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Seedorf als TD of als hoofdcoach. Ik zou er voor tekenen!²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |