niveautje zaterdag 6. Momenteel wel vergelijkbaar denk, inclusief hier.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niveau hier is soms nog lager dan dat van de selectie van Ajax.

Je jat mijn oneliner.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niveau hier is soms nog lager dan dat van de selectie van Ajax.

Ik begrijp waar je vandaan komt. Ik vind het zelf wel meevallen. Eigenlijk moet je het gewoon negeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:10 schreef Wotte het volgende:
Altijd al vermoedens gehad dat een paar hier in een begeleid wonen project zitten. Noem verder geen namen.
 ²
²

Jij zit vermoedelijk op een open TBS afdeling.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp waar je vandaan komt. Ik vind het zelf wel meevallen. Eigenlijk moet je het gewoon negeren.²

Ik kan nogal fris uit de hoek komen maar sta echt met de poten in de klei. Ik sta juist midden in de samenleving.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij zit vermoedelijk op een open TBS afdeling.
 ²
²

Sluit ik me bij aan. Niet alleen in vbl..quote:Op woensdag 27 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die mods zijn nog slechter dan de restverdediging van Ajax.

Kunnen we voorsorteren op hem als coach voor Ajax? Vind het wel erg toevallig allemaal.quote:
 ²
²

Na de winterstop oogsten.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:52 schreef ThijsTH het volgende:
Ik merk al vooruitgang.....0-1 verliezen in 35 min is een stuk beter dan 0-3 in 55 minuten.

Dit. En Ajax heeft een beter doelsaldo en minder verliespunten dan RKCquote:Op donderdag 28 september 2023 00:52 schreef ThijsTH het volgende:
Ik merk al vooruitgang.....0-1 verliezen in 35 min is een stuk beter dan 0-3 in 55 minuten.

Dick moet met pensioen.quote:Op donderdag 28 september 2023 07:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Door de ene dick is alle ellende begonnen en de andere moet het oplossen

Dat denken mensen met psychoses wel meer...quote:Op woensdag 27 september 2023 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan nogal fris uit de hoek komen maar sta echt met de poten in de klei. Ik sta juist midden in de samenleving.²

Reageer gewoon niet op die gast.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat denken mensen met psychoses wel meer...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |