Hangt er meer af of Slot bij Feyenoord blijft. Als hij vertrekt dan hebben ze daar een probleem hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.
Voorlopig is PSV de lachende derde.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hangt er meer af of Slot bij Feyenoord blijft. Als hij vertrekt dan hebben ze daar een probleem hoor.
Berghuis was wat onhandig daaroverquote:Op woensdag 27 september 2023 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Elftal heeft ook geen flikker laten zien vandaag, niet eens progressie. Alsof ze ook zelf willen dat Steijn eruit moet.
Wordt niet veel in verhandeld.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kopen of 3 jaar geleden scheelt aardig wat
Die koers gaat keihard nog onderuit volgens mij analysequote:Op woensdag 27 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kopen of 3 jaar geleden scheelt aardig wat
Stiekem hoop ik nu dat Steijn nog een weekje blijft zodat we in ieder geval 100 dagen verlost zijn van dit soort onzinquote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die koers gaat keihard nog onderuit volgens mij analyse
Ik verwacht financiele problemen voor ajax. Volgend seizoen ga je nog een jaar in waar er geen CL voetbal gespeeld gaat worden of er moet nog een wonder gebeuren. Dat betekent dat je weer geen CL gelden gaat binnenhalen.
Dat betekent gewoon dat de liquiditeit van de club of te wel de geldmiddelen alleen maar minder gaan worden de komende jaren. Er is al zoveel kasgeld verbruikt dit seizoen. Er mocht alleen gekocht worden bij verkoop.
De spelersgroep vertegenwoordig op dit moment geen waarde. Waarde in spelersmateriaal krijg je alleen door prestaties als club.
2 problemen dus op financieel gebied als de trend zich zo doorzet op sportief en financieel gebied.
Ik verwacht een koers van 7 volgend seizoen.
Tot zover mijn analyse over het aandeel ajax.
Eens a niffoquote:Op woensdag 27 september 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die koers gaat keihard nog onderuit volgens mij analyse
Ik verwacht financiele problemen voor ajax. Volgend seizoen ga je nog een jaar in waar er geen CL voetbal gespeeld gaat worden of er moet nog een wonder gebeuren. Dat betekent dat je weer geen CL gelden gaat binnenhalen.
Dat betekent gewoon dat de liquiditeit van de club of te wel de geldmiddelen alleen maar minder gaan worden de komende jaren. Er is al zoveel kasgeld verbruikt dit seizoen. Er mocht alleen gekocht worden bij verkoop.
De spelersgroep vertegenwoordig op dit moment geen waarde. Waarde in spelersmateriaal krijg je alleen door prestaties als club.
2 problemen dus op financieel gebied als de trend zich zo doorzet op sportief en financieel gebied.
Ik verwacht een koers van 7 volgend seizoen.
Tot zover mijn analyse over het aandeel ajax.
En toch al paar euro minder waard.quote:
Ik denk dat Steijn weg is voordat dat gebeurt.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb het gevoel dat Berghius een Blindje gaat doen en binnenkort niet meer bij jullie speelt.
Die zal binnenkort wel weer mensen gaan schoppen op de training, supporters aanvallen en verongelijkt over het veld huppelen. Oh wacht, dat deed hij alquote:Op woensdag 27 september 2023 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb het gevoel dat Berghius een Blindje gaat doen en binnenkort niet meer bij jullie speelt.
Zou je hem terug nemen?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel weer mensen gaan schoppen op de training, supporters aanvallen en verongelijkt over het veld huppelen. Oh wacht, dat deed hij al
Stukje bipolair
Nee, beste deal ooit. Daarmee is eigenlijk de ommekeer in gang gezet.quote:
zijn maatjes/beste collega's hebben ook allemaal het zinkende schip verlaten naar mooie clubsquote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, beste deal ooit. Daarmee is eigenlijk de ommekeer in gang gezet.
zijn IBAN hebben ze al, dus ze weten wat er dan moet gebeurenquote:
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij vindt drie uitstekende transferzomers van Feyenoord nog steeds toeval.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.
Hij zou in dit team echt niet passen. Wij hebben alleen lieve jongens zoals Alireza.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon toeval, maakt verder niet uit hoor maar die had onder Slot ook alles gespeeld.
User @PowerLoungen gooit nu met deuren.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:28 schreef Tarado het volgende:
@:PowerLoungen ik lees net dat onze vriend Hennie Henrichs de functie van Eringa hoogstwaarschijnlijk gaat overnemen, iig tijdelijk, we are doomed.
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij vindt drie uitstekende transferzomers van Feyenoord nog steeds toeval.
Had hooguit wat meer onrust kunnen veroorzaken, een vervelende gozer blijft het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.
Met dat beetje geld werd toen Trauner, Aursnes en Til gehaald.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, met Berghuis was het daar ook minimaal net zo goed gegaan, dus ommekeer door zijn vertrek slaat nergens op.
Eerst de RVC-uit, daarna pas RKC-uit.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voorspellingen voor RKC-uit?
Goaltje Kramerinhoquote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu al? Er kan nog veel gebeueren in die paar dagen, ik weet alleen al dat het moeizaam zal gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duistere dealtjes van Sjaak Troost GOD.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
3-1 rkcquote:Op woensdag 27 september 2023 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en weer een commissaris weg.
Helaas, deze grap had ik vanmiddag al gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.
Dan heb je gelijk weer een Raad van Commissaris.
Is een like op deze grap dan ook een like op jouw grap?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, deze grap had ik vanmiddag al gemaakt.
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu iedereen weg is moeten jullie wellicht Edgar Davids terughalen.
Dan heb je gelijk weer een Raad van Commissaris.
Ja daarom zei ik al eerder, Ajax is in alles het Feyenoord van pakweg 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:45 schreef Wotte het volgende:
Kwam de ommekeer niet bij het intimideren van Koevermans? Weet je wel hetzelfde waar jullie nu schande van spreken.
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al eerder, Ajax is in alles het Feyenoord van pakweg 10 jaar geleden.
Een tactisch onbenul aan het roer die het heeft over PASSIE en STRIJD, directieleden die maar wat doen, kneiterlelijk voetbal, veel te veel geld neerleggen voor bewezen middelmaat en tokkies die de club gijzelen.
Tja, was het 10 jaar? Jaar na die 10-0 in Eindhoven speelde Feyenoord ook gewoon weer top 2 toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.
Toch?![]()
Het blijft de eredivisie dus zoveel is er echt niet voor nodig om top 3 te eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax geld en een bekende naam, dus het zal bij ons geen 10 jaar duren voordat we er bovenop zijn.
Toch?![]()
Ik zit alweer minder hoog in de emotie.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
Santi heeft een boodschap voor de fans hierzo( laat je niet misleiden door de titel van atv5)
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft de eredivisie dus zoveel is er echt niet voor nodig om top 3 te eindigen.
De Europese aspiraties kunnen alleen wel weer even de koelkast in denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |