Ja maar ook dat tactische plan van hem. Niet om Slot nog verder op te hemelen hier maar die komt toch altijd wel met een hele duidelijke uitleg waarom hij specifieke dingen doet en wat hij exact verlangt van zijn spelers. Steijn had gewoon zoiets van ik zet er een spits bij en we zien verder wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als de 0-4 niet valt is het een hele andere wedstrijd
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Seedorf / Technisch Directeur
Sneijder / Hoofd scouting
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Jammer dat dat denktank idee wat iemand opperde niet zo hard loopt.²
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
ajahhahaha!!! Mooi man! Daar spreekt echte clubliefde.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Telt Kuijt ook als back?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ooit wel eens voorgekomen dat een trainer in één wedstrijd alle vier zijn backs gebruikt?
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @Caland MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Ik mag Sjaak juist wel, dat soort mensen moet je koesterenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?²
Sjaak speelde zonder negerts.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys jaquote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nou nog een keer die bloedhond van een Salah-Eddine of een Rensch opstelt, ga ik ook maar rellen.
Mijn god wat zijn die 2 slecht. Alsof je tegen Hazerswoudse Boys speelt.
Wat is daar grappig aan?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
Support your locals toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys ja
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.quote:
3e helft is daar altijd wel gezelligquote:Op woensdag 27 september 2023 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Support your locals toch?
Ben er nog niet geweest sinds ik er woon.
Ajax DNA is 1. Verstand van zaken is 2. En dan nog kwaliteiten voor de rol.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal spelers zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Jij hebt dequote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Scherp, maar Seedorf heeft wel degelijk verstand van zaken. Alleen al die alpenjongens Nutella glimlach van hem gaan spelers voor hem door het vuur. Overdaad aan charisma heeft ie.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jij hebt de² smiley wel geclaimd he?
In de selectie dat Steijn nu heeft opgesteld, zijn er 9 spelers met het zogenaamde aJAx DnA.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Sneijder heeft zich al aangemeld als buschauffeurquote:Op woensdag 27 september 2023 21:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.
Nou, nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niveau hier is soms nog lager dan dat van de selectie van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |