Haha echt he. Ophoeren met Steijn. Met de dag echt meer uitslag van die man. En geen goede uitslag (5pnt)...quote:Op donderdag 28 september 2023 08:39 schreef Bugno3 het volgende:
Valentijntje heeft z'n volgende vriendje gevonden. Henk "COPD" Ten Cate
wordt een beetje moe van die sloterdijkse havenslaafquote:Op donderdag 28 september 2023 08:39 schreef Bugno3 het volgende:
Valentijntje heeft z'n volgende vriendje gevonden. Henk "COPD" Ten Cate
@GGMM is hem ook al spuugzat.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van die sloterdijkse havenslaaf
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.quote:
Dat laatste is toch helemaal geen haast mee, prioriteit heeft het voetbal.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.
Alleen die vervelende rvc er nog uit de komende weken
Onder Steijn is het voetbal niet meer te redden.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste is toch helemaal geen haast mee, prioriteit heeft het voetbal.
Als Dick Advocaat trainer van Ajax wordt ben ik supporter-af.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag van mij komen om dit jaar af te ronden. Rustig kijken naar wat anders.
Alleen die vervelende rvc er nog uit de komende weken
RKC zal wel gewonnen worden en dan mag ie lekker nog een tijdje aankloten.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Steijn moet er wel echt zsm uit in elk geval. Lijkt echt helemaal nergens op.
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van, dat we RKC pakkenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RKC zal wel gewonnen worden en dan mag ie lekker nog een tijdje aankloten.
Buiten het gearceerde deel hebben ze ergens wel een punt. Hij heeft denk ik minder dan 20 echte trainingen gehad met de groep.quote:
Als het nog steeds om VVV of Sparta ging ja. Bij Ajax doet dit echt pijn aan de ogen.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Buiten het gearceerde deel hebben ze ergens wel een punt. Hij heeft denk ik minder dan 20 echte trainingen gehad met de groep.
Sorry, soms kan ik inkoppertjes niet laten liggen...quote:Op donderdag 28 september 2023 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet op die gast.
Dacht Brobbey ook maar zo...quote:Op donderdag 28 september 2023 10:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sorry, soms kan ik inkoppertjes niet laten liggen...
Ivo Niehe of Frans Timmermansquote:Op donderdag 28 september 2023 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Misschien is dit het moment voor een buitenlandse trainer. Liefst iemand die 10 talen spreekt.
Voor de duidelijkheid doen ze het in het echt met of zonder FMGenie scout?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal even je FM-cv uploaden voor de uiteindelijke vacature.
Welke?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:14 schreef Wotte het volgende:
De F-Side past inmiddels al Koevermans tactieken toe. De eerst zo strijdbare Pier is ineens van het toneel verdwenen daarbij durft een van de mevrouwen vanwege haar veiligheid niet in op1 te gaan zitten
Gezien het beleid doen ze het zonder.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid doen ze het in het echt met of zonder FMGenie scout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |