SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan wel alles op tactiek of ingespeeld gaan gooien, maar zo'n Avila, Gaaei en Akpom die elke aanname vijf meter van hun poot laten stuiteren heeft daar natuurlijk vrij weinig mee te maken. Dat is gewoon basistechniek.
Wat maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Natuurlijk ook drama geweest dat Steijn zijn eerste maanden waarschijnlijk nog stomverbaasd was dat Ajax bij hem is uitgekomen. Daardoor ook zonder tegenspraak Sven zijn gang laten gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.
Het enige wat je Maurice dan kan verwijten is die gasten op te stellen... maar als je geen beter materiaal hebt, wat moet je dan?
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.quote:
Tegen psychopaten kun je je niet wapenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggen
Ik mis de optie contractverlenging.quote:
Alles beter dan dit..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die nu Frank de Boer willen.
Ik was van plan hem eerst te branden natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.
Suggesties door wie?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat wil je dan? 30 punten pakken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind vooral dat Ajax er niet zo'n Mario Been seizoen van moet maken. Waarbij je zaterdag van RKC wint, de week erna weer van AZ verliest, dan weer een puntje pakt tegen PSV enzovoorts. Dan rommel je je naar 50 punten ofzo dit jaar en creëer je pas echt een rampzalig seizoen.
Inderdaad. Ajax moet vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedtsrijd proberen te winnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind vooral dat Ajax er niet zo'n Mario Been seizoen van moet maken. Waarbij je zaterdag van RKC wint, de week erna weer van AZ verliest, dan weer een puntje pakt tegen PSV enzovoorts. Dan rommel je je naar 50 punten ofzo dit jaar en creëer je pas echt een rampzalig seizoen.
Van Halst, want hij is AD.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Graag vandaag, maar wie moet er een nieuwe trainer aanstellen?
Erg gevatte opmerking.quote:
Gewoon een trainer voor de groep zetten die er meer uithaalt. 65 tot 70 punten met deze groep moet volgens mij nog steeds makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat wil je dan? 30 punten pakken?
En dan 2 maanden na Drank gaan ze roepen om Blind , Seedorf of Kluivert .quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tjah..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax moet vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedtsrijd proberen te winnen.
En daar heeft Steven gelijk in.quote:
Dat zeg ik, erg gevatte opmerking.quote:
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iedere club kan degraderen inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.
Dan word je dus gewoon 7e ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor 50 punten op deze manier.
Hij heeft pas een paar trainingsdagen gehad. Ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Maar laten we wel wezen, Steijn heeft absoluut 0 progressie geboekt in de laatste 4 weken.
Waarom zouden we hem moeten laten zitten? Uit pure armoede? Dat kan toch niet? Je kan toch niet een trainer laten zitten omdat we nu geen vervanger zo 1,2,3 weten te benoemen?
Het is simpel, we kijken naar de situatie waarin we zitten, we kijken naar wat we nodig hebben, en dan is de enige conclusie dat er een ervaren trainer moet komen die een systeem ASAP erin krijgt, desnoods met betonvoetbal, om resultaten te gaan boeken, zodat de rust terug kan keren in ieder geval 1 deel van de club.
Steijn is en blijft een onbewezen trainer die Ajax nog steeds geen systeem heeft laten spelen dat ook maar in de buurt van herkenning komt. De spelers maken de meest basale fouten bij het uitvoeren van een op papier onherkenbaar plan. We worden ondersteboven gevoetbald door sterke tegenstanders en weten niks te presteren tegen mindere tegenstanders.
Keer op keer zijn het negatieve uitschieters, vooral naar beneden. Steijn stapelt negatief record op negatief record.
Kan iemand me 1 reden geven waarom we hem moeten laten zitten, anders dan "we hebben nu geen andere naam" ?
kun je een naam bedenken die realistisch is en de situatie gaat verbeteren?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Maar laten we wel wezen, Steijn heeft absoluut 0 progressie geboekt in de laatste 4 weken.
Waarom zouden we hem moeten laten zitten? Uit pure armoede? Dat kan toch niet? Je kan toch niet een trainer laten zitten omdat we nu geen vervanger zo 1,2,3 weten te benoemen?
Het is simpel, we kijken naar de situatie waarin we zitten, we kijken naar wat we nodig hebben, en dan is de enige conclusie dat er een ervaren trainer moet komen die een systeem ASAP erin krijgt, desnoods met betonvoetbal, om resultaten te gaan boeken, zodat de rust terug kan keren in ieder geval 1 deel van de club.
Steijn is en blijft een onbewezen trainer die Ajax nog steeds geen systeem heeft laten spelen dat ook maar in de buurt van herkenning komt. De spelers maken de meest basale fouten bij het uitvoeren van een op papier onherkenbaar plan. We worden ondersteboven gevoetbald door sterke tegenstanders en weten niks te presteren tegen mindere tegenstanders.
Keer op keer zijn het negatieve uitschieters, vooral naar beneden. Steijn stapelt negatief record op negatief record.
Kan iemand me 1 reden geven waarom we hem moeten laten zitten, anders dan "we hebben nu geen andere naam" ?
Ik hoorde dat Villas-Boas beschikbaar is maarja die heeft nooit proffesioneel tegen een bal getrapt. Dan houdt het al snel op hè.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan 2 maanden na Drank gaan ze roepen om Blind , Seedorf of Kluivert .
Hulk maakte hem nog iets .quote:Op woensdag 27 september 2023 15:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Villas-Boas beschikbaar is maarja die heeft nooit proffesioneel tegen een bal getrapt. Dan houdt het al snel op hè.
Ja totaal niet doorzichtig inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef aTypisch het volgende:
hij trekt nu deels het boetekleed aan, degene die hem weg kon sturen is er niet meer
steijn is hier dan weer wel best goed in
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plekquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit kan toch niet ajax vrienden
Hoe is dit mogelijk
Het mooie is dat de F-side er nog intrapt ookquote:Op woensdag 27 september 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja totaal niet doorzichtig inderdaad
Reken jij dat even na @onlogischquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plek
Heb jij gestudeerdquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben 1 wedstrijd gewonnen 2 gelijk, en 2 verloren. Dat resulteerd in 5 punten en de 14e plek
Ze hebben 2 wedstrijden verloren, 2 keer gelijk gespeeld en maar 1 keer gewonnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Deze diepgaande analyse van Pownieuws over de F-side was wel treffendquote:Op woensdag 27 september 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat de F-side er nog intrapt ook
Zelfde intelligentieniveau gok ik zomaar.
Deze tweet moet bij de F-side terecht komenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze diepgaande analyse van Pownieuws over de F-side was wel treffend
[ twitter ]
quote:
het enige wat je kan is het hem dan niet verwijtenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het enige wat je Maurice dan kan verwijten is die gasten op te stellen... maar als je geen beter materiaal hebt, wat moet je dan?
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had een voorspelling gedaan dat Steijn deze maand ontslagen zou worden. zie topic
Dus het moet uiterlijk zaterdag gebeurd zijn.
En mijn voorspellingen komen altijd uit.
Deze nederlaag is fataal.
We zullen op korte termijn zien dat van Halst een interview gaat geven.
Naam veranderen in klaasweettochnietalles?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?
ban voor 1 dagquote:Op woensdag 27 september 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als deze voorspelling niet uitkomt?
Dat is best wel goed hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 16:03 schreef Caland het volgende:
Steijn houdt zich vast aan de eerste helft tegen Feyenoord
Hij hoorde zelfs net dat ze toen 69% balbezit hadden
Brenco ven der Trees heeft geen idee dat hij het nu over zichzelf heeft, he?quote:Van den Boomen steunt trainer Steijn: 'Het heeft ook met het aankoopbeleid te maken'
Volgens Van den Boomen heeft de trainer meer tijd nodig om 'de groep te creëren'. 'Je hebt jongens die er pas net zijn. Ik ben nieuw gekomen, maar ik heb het gevoel - omdat er zoveel nieuwe spelers zijn gekomen - dat ik er al lang zit. Het heeft ook met het aankoopbeleid te maken. Het is sowieso niet wat iedereen ervan had verwacht.'
Nee Nice. Niet goed.quote:
Dealquote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ban voor 100 dagen
volgende week maandag
wtfquote:
Hier heeft hij een punt @GGMM !quote:Op woensdag 27 september 2023 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf
quotes aanpassen
daar staat een ban op
jij moet een ban krijgen
Volgend jaar tegen Emmenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Goed werk @GGMMquote:Op woensdag 27 september 2023 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ban mij dan ook maar voor 100 dagen
Ha, leukequote:Op woensdag 27 september 2023 16:03 schreef Caland het volgende:
Steijn houdt zich vast aan de eerste helft tegen Feyenoord
Hij hoorde zelfs net dat ze toen 69% balbezit hadden
Is dat soms familie van @:heeinz ?
Ahahah, ik krijg het ook keihard terug op werk. Waren toch 4 mooie jaren met al mijn feyenoord en psv collega's. Maar krijg het nu dubbel zo hard terug.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:35 schreef Heeinz het volgende:
Gezien alle appjes die ik de afgelopen weken heb gehad heb ik toch het gevoel dat ik onze vrienden van Feyenoord en PSV iets te veel heb uitgelachen in de laatste jaren
quote:Op woensdag 27 september 2023 16:35 schreef Heeinz het volgende:
Gezien alle appjes die ik de afgelopen weken heb gehad heb ik toch het gevoel dat ik onze vrienden van Feyenoord en PSV iets te veel heb uitgelachen in de laatste jaren
Mensen die Peter Bosz niet wildenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nr. 14 heeft nu eenmaal een belangrijke historische betekenis binnen de club.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk
Tot mijn verdediging: toen dacht ik nog dat we voor de Noorse wondertrainer zouden gaanquote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen die Peter Bosz niet wilden
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ahahah, ik krijg het ook keihard terug op werk. Waren toch 4 mooie jaren met al mijn feyenoord en psv collega's. Maar krijg het nu dubbel zo hard terug.
Als we daar maar hard genoeg op hopen dan gebeurt het vanzelfquote:Op woensdag 27 september 2023 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We zijn inderdaad het nieuwe Feyenoord. Pijnlijk. Maar volgend jaar is alles weer zoals het moet zijn.
HEY IK TEKENDE VOORAF VOOR PLEK 3 EN WERD UITGELACHEN JA!!!!quote:Op woensdag 27 september 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
Enige waar ik mij aan vasthou is het feit dat het snel kan gaan in voetbal. Kijk naar Ajax onder Keijzer en het jaar erop. Moeten alleen wel de juiste poppetjes aangenomen worden. Dit seizoen is klaar, met een 3de plek moet je ontzettend gelukkig zijn.
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 27 september 2023 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY IK TEKENDE VOORAF VOOR PLEK 3 EN WERD UITGELACHEN JA!!!!
Heb er inmiddels een hard hoofd in, uiteindelijk zal het wel een beetje gaan draaien waardoor je vrij snel omhoog gaat maar ik zie het nog niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis goed maatje. Hopelijk worden we het nog.
Ja dit is allemaal expres om de prijs van Ajax naar beneden te halen zodat ze goedkoop de club kunnen kopen. Gewoon een tussenjaartjequote:Op woensdag 27 september 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had van de week Rondo gekeken
En de mening van Marco van Basten en Gullit was dat ajax zich van de beurs moet terugtrekken en dat de club gekocht moet worden door een persoon.
Er zijn nu teveel geledingen binnen ajax die zich overal mee bemoeien en nergens verstand van hebben door deze beurs constructie.
Een Berlusconi constructie denk ik dat ze bedoelen...
ik denk dat deze 2 grootheden gewoon gelijk hebben. Uiteindelijk zijn mensen die in de wereldtop gewerkt hebben zoals ik , Gullit en van Basten de mensen die praktijk ervaring hebben hoe het zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |