SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
of de caafs eten en het ijs verschonenquote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik ga geen ijs eten en de caafs verschonen
Dan ga ik dat wel doen
quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende: [..] Waarom gelooft niemand dat dit echt sinaasappelsap was
![]()
Ik wacht nog op de moobfoto's.quote:
Wat had ik misdaan?quote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerd![]()
Maareuhm, ik heb nog chunky monkey
Dus die ga ik even halen
quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de moobfoto's.
Ja oke, brbquote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de caafs eten en het ijs verschonen
Ja, niets..quote:
Of een pak suiker.quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Zwanger zijn van 1 kilogram, dan krijg je een 4E baby.
Hm.. ik heb ook nog was op mijn bed...quote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst maar wat was opvouwen dan. Dat ligt nog op m'n bed.
Wat is een 4E baby ?quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Ja nu kun je je wandelmeets met Buda wel gedag zeggen, die vindt schele vrouwen niksquote:Op maandag 25 september 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets..Ik keek even scheel of zo
Dat effect heb ik op vrouwenquote:Op maandag 25 september 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets..Ik keek even scheel of zo
Wel verdorie.quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu kun je je wandelmeets met Buda wel gedag zeggen, die vindt schele vrouwen niks
quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die je bijna met het blote oog niet ziet.
Ik doe dit om de haverklap, per ongeluk bijna berichten rapporterenquote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerd![]()
Maareuhm, ik heb nog chunky monkey
Dus die ga ik even halen
Verstopt zich steeds in alle hoekjes, gaten, pannen en kieren, slechts een beetje gemeen gniffelen hoor je dan af en toe.quote:Op maandag 25 september 2023 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel lastig met verzorgen..
"Waar is die 4E baby nou...?"
Ik hoop een zoete eigenlijkquote:
Ik ook, vooral op mobiel.quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dit om de haverklap, per ongeluk bijna berichten rapporteren
Krijg je geen berichtje op je telefoon van de wasmachine als die klaar is?quote:Op maandag 25 september 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens kijken of de wasmachine al klaar is.
Ik ook, ik zit voornamelijk mobielquote:
Maar ontbijtquote:Op maandag 25 september 2023 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, drukdrukdruk dan schiet dat er bij in
En ik maar afvinkenquote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dit om de haverklap, per ongeluk bijna berichten rapporteren
Heb ik wel eens echt gerapporteerd?quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ontbijt
[..]
En ik maar afvinken
ontbijt is ook zoiets dat ik nauwelijk doe..quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ontbijt
[..]
En ik maar afvinken
ik welquote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik wel eens echt gerapporteerd?nee toch?
Ik welquote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt of per ongelukquote:
sowieso 1x per ongeluk..quote:
Nee volgens mij nietquote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ontbijt is ook zoiets dat ik nauwelijk doe..
ja als ik op vakantie ben, dan wel.. moet ik werken: nope
opstaan, douchen, aankleden en naar werk
Meer "weer eentje met dikke vingers"quote:Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De mods:
"Ah, heb je weer zo'n broekzakrapporteerder".
mja, kan er weinig aan doen en ik probeer al jaren dat te doorbreken, lukt nietquote:
Ja echt gerapporteerd heb ik ook weleens gedaan. Alleen niet sinds ik weer terugben hierquote:Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso 1x per ongeluk..
en volgens mij wel vaker echt wat gerapporteerd
👀quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef mschol het volgende:
eitjes staan op, spinazie zo in de pan, net als schnitzeltje
Nee zeg. Mijn wasmachine is 9 jaar oud. Die piept gewoon oorverdovend en aanhoudend.quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je geen berichtje op je telefoon van de wasmachine als die klaar is?
je krijg alleen een stukje schnitzel als je ook 2x zoveel spinazie met ei eetquote:
Ik heb gewoon dikke vingersquote:Op maandag 25 september 2023 20:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen dikke vingers, ben gewoon wat onhandig en ongecoördineerd en zie niet alles even goed
Ik was dagen afwezig door een ban na al jouw tr’squote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De parasiet eet DW.quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon de schnitzel vergeten in de pan te doenquote:Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijg alleen een stukje schnitzel als je ook 2x zoveel spinazie met ei eet
kan...quote:Op maandag 25 september 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of gewoon de schnitzel vergeten in de pan te doen
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was dagen afwezig door een ban na al jouw tr’s
Ik probeerde even te bedenken welke aflevering van DW dit wasquote:
Gmtaquote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was dagen afwezig door een ban na al jouw tr’s
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde even te bedenken welke aflevering van DW dit was
quote:Op maandag 25 september 2023 20:49 schreef Elvi het volgende:
ik had een tijd waarin ik fok memes maakte
Ik ook. Hoe vaak ik wel niet op wijzigen ipv quote drukquote:
Hoe is het eigenlijk met je edmr, is dat nog bezig?quote:Op maandag 25 september 2023 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer bloedafname en urine inleveren voor jaarlijks onderzoek vanwege de beroerte..
nou zegquote:Op maandag 25 september 2023 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijg alleen een stukje schnitzel als je ook 2x zoveel spinazie met ei eet
Nee, dat is afgerond.quote:Op maandag 25 september 2023 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je edmr, is dat nog bezig?
Oh ik doe andersom, wil ik wat wijzigen, quote ik mezelfquote:Op maandag 25 september 2023 20:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe vaak ik wel niet op wijzigen ipv quote druk
Is je waterbed lek?quote:Op maandag 25 september 2023 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke avond een nat kussen.
Daarvoor is het een parasiet.quote:
Ik moet binnenkort ook maar weer eens bloedonderzoek aanvragen. Iig even kijken of vit. D nu weer binnen de normen valtquote:Op maandag 25 september 2023 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer bloedafname en urine inleveren voor jaarlijks onderzoek vanwege de beroerte..
Oh wacht jij bent DWquote:Op maandag 25 september 2023 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor is het een parasiet.
Zo zijn wij, altijd behulpzaam.quote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent DWwel fijn dat er alsnog geen verduidelijking kwam over de afkorting
Ik denk dat je meerdere keuzes hebt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde even te bedenken welke aflevering van DW dit was
De doctor legt ook nket alles meteen uitquote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent DWwel fijn dat er alsnog geen verduidelijking kwam over de afkorting
Vroeger kreeg je minimaal vijf reacties met 'DW niet kennenquote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
De Wie?quote:Op maandag 25 september 2023 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je minimaal vijf reacties met 'DW niet kennen___!' Toen was ik nog populair.
Bij mij gaat dat automatisch. Maar ja dit is ieder jaar. Moet ook even vragen of 1 keer bloedprikken eigenlijk niet voldoende is, omdat ik vanwege andere medicijnen ook al bloed moet prikken...quote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook maar weer eens bloedonderzoek aanvragen. Iig even kijken of vit. D nu weer binnen de normen valt
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Yquote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat automatisch. Maar ja dit is ieder jaar. Moet ook even vragen of 1 keer bloedprikken eigenlijk niet voldoende is, omdat ik vanwege andere medicijnen ook al bloed moet prikken...
Ja. Misschien wel.quote:Op maandag 25 september 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Y
Beide in hetzelfde potje en even schudden. Kunnen ze daar vast wel weer scheiden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Y
Nog een schele. Heb je te dicht bij @Budapestenaar gezeten?quote:Op maandag 25 september 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht ik las scheef en dacht dat het nog over bloed en urine ging.
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht ik las scheef en dacht dat het nog over bloed en urine ging.
Zo ver wonen ze niet van elkaar natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een schele. Heb je te dicht bij @:Budapestenaar gezeten?
Nee ik ga al bijna zeventien uur op weinig slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een schele. Heb je te dicht bij @:Budapestenaar gezeten?
Dat gaat bij mij een beetje moeilijkquote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.
Jij en Cherry passen wel bij elkaar als een peper- en zoutstel hč?quote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.
Oeh boks, ik meer andersomquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga al bijna zeventien uur op weinig slaap.
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.quote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij een beetje moeilijk
Allemaal halen un je kleren,:(quote:
Ja dus hier wel rekening mee houden tijdens de meetquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij en Cherry passen wel bij elkaar als een peper- en zoutstel hč?
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Galstenen ook??quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.quote:
Den haagquote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga nog even DH loeren.
Nee, niet Dokter Hoe.
Biologie was echt niet mijn vak op schoolquote:Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.
quote:
Morgen weer er heenquote:Op maandag 25 september 2023 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelden heb ik je zulke wijsheden zien verkondigen hier.
Geen idee, nooit gehad.quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.quote:
ja hoor em al roepenquote:Op maandag 25 september 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt je kussen al klaar om aan te ruiken?
Hoelang heb je er last van gehad?quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.
oh shit zeg. En toen?quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.
Denk dat de hevigste pijn misschien een half uur duurde. Voelt natuurlijk langer. Ik weet nog wel dat tegen de tijd dat de huisarts m'n urine getest had dat het alweer voorbij was.quote:Op maandag 25 september 2023 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoelang heb je er last van gehad?
Teveel gegetenquote:Op maandag 25 september 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel gegeten of hang je weer ergens in de touwen?
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel gegeten of hang je weer ergens in de touwen?
jaquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.
Heb je al foto's van schimmelvoeten paraat?quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dus hier wel rekening mee houden tijdens de meet
Gelukkig maar! Nooit meer last van gehad dus?quote:Op maandag 25 september 2023 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat de hevigste pijn misschien een half uur duurde. Voelt natuurlijk langer. Ik weet nog wel dat tegen de tijd dat de huisarts m'n urine getest had dat het alweer voorbij was.
Kan primaquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.
Ik hoop dat ik nooit zo'n ding krijg.quote:Op maandag 25 september 2023 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn twee dingen die ik heb meegemaakt die erg pijn deden. Eentje was met m'n fiets tegen een hekje aanrijden op volle vaart, door de lucht vliegen, en vijf meter verder op een parkeerplaats op m'n voorhoofd landen.
Het andere was de niersteen. Die was erger.
Prioriteiten noem je dat.quote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen weer sportschool he. Anders weet je wat er gebeurtquote:
Ik ga niet naast jullie zittenquote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al foto's van schimmelvoeten paraat?
Een fiets?quote:Op maandag 25 september 2023 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zo'n ding krijg.
Nope. Geen idee hoe en waarom. Nu maar hopen dat het niet meer gebeurt, maar was alweer meer dan twee jaar geleden dus here's hoping.quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Nooit meer last van gehad dus?
Ik was vandaag jaar oud dat ik leerde dat vrouwen geen plasbuis hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Bij vrouwen floept zo'n niersteen gewoon op de grond, bij ons mannen moet hij eerst nog door de enorme maar erg nauwe vleesbuis heen.
quote:
Wel gefietst vandaagquote:Op maandag 25 september 2023 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen weer sportschool he. Anders weet je wat er gebeurt
[..]
Ik ga niet naast jullie zitten
Kan het me wel voorstellen. In mijn ervaring, als je het niet regelmatig doet duurt het allemaal nog best een tijdje.quote:
Vrouwen hadden vroeger geen pielquote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaar oud dat ik leerde dat vrouwen geen plasbuis hebben
Ik hoop dat je nooit meer zo'n ding krijgt.quote:Op maandag 25 september 2023 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Geen idee hoe en waarom. Nu maar hopen dat het niet meer gebeurt, maar was alweer meer dan twee jaar geleden dus here's hoping.
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuisquote:Op maandag 25 september 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hadden vroeger geen piel
vrouw heeft toch gewoon 1 universal hole?quote:Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuis![]()
Of wist je niet dat een vagina meerdere gaatjes heeft?
Wat, als je niet regelmatig hangt?quote:Op maandag 25 september 2023 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. In mijn ervaring, als je het niet regelmatig doet duurt het allemaal nog best een tijdje.
Die is gemiddeld zo'n 30 cm korter.quote:Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuis![]()
Of wist je niet dat een vagina meerdere gaatjes heeft?
Jij had vroeger wel een vulva en een baarmoeder.quote:Op maandag 25 september 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hadden vroeger geen piel
In jouw geval vier cm.quote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is gemiddeld zo'n 30 cm korter.
Ja en dan te bedenken dat mannen een veel lagere pijngrens hebben dan vrouwenquote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Bij vrouwen floept zo'n niersteen gewoon op de grond, bij ons mannen moet hij eerst nog door de enorme maar erg nauwe vleesbuis heen.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 25 september 2023 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij had vroeger wel een vulva en een baarmoeder.
Als je niet regelmatig knoopt.quote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, als je niet regelmatig hangt?
Geen idee, ik ben niet zo'n knoper.quote:Op maandag 25 september 2023 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet regelmatig knoopt.
Vooruit dan maarquote:
Ik helaas ook niet meer. Niemand om te knopen, maar zelfs als dat zo zou zijn is mijn moeder met pensioen en dus ALTIJD thuis.quote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo'n knoper.
Dan maar je moeder knopen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet meer. Niemand om te knopen, maar zelfs als dat zo zou zijn is mijn moeder met pensioen en dus ALTIJD thuis.
Euhmmm...quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om op bed te gaan liggen
Een gewillig slachtoffer maken.quote:
Alleen eerst richting buiten, want het brandalarm ging af...quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen eerst richting buiten, want het brandalarm ging af...
Loos alarm gelukkig en ik lig nu wel op bedjOnquote:
Gaat ze daar slapen dan?quote:Op maandag 25 september 2023 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is alweer onderweg naar IKEA
genoeg bedden daarquote:Op maandag 25 september 2023 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ze daar slapen dan?
Knutseltopicthema voor volgende maand.quote:Op maandag 25 september 2023 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gewillig slachtoffer maken.
quote:Op maandag 25 september 2023 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ja tientonner, we weten nu wel dat je graag vreet
Ik zat zelf meer aan ontvoering en Stockholm syndroom te denken, maar knutselen is vast makkelijker.quote:Op maandag 25 september 2023 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Knutseltopicthema voor volgende maand.
Nee wel een dickpic.quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al foto's van schimmelvoeten paraat?
Ik heb meer hoop voor je.quote:Op maandag 25 september 2023 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment in je leven dat je omgeving zoiets heeft: de enige hoop die deze knul nog heeft is kidnapping.
Hey mscholquote:
je bent er weer vroeg bij.quote:
Ja helaas wel. Was er al even uit en ben al op. Hopelijk trek je dag een beetje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 05:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er weer vroeg bij.
ik lig al even wakker en denk er serieus aan maar gewoon op te staan
wordt wel een extreem lange werkdag dan
vandaag gelukkig goed bezet, dus dat scheelt met de druk op mijn schouders, maar zo vroeg wakker worden is irritant, al helemaal omdat ik niet supervroeg ging slapenquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Was er al even uit en ben al op. Hopelijk trek je dag een beetje.
Neequote:Op dinsdag 26 september 2023 05:11 schreef mschol het volgende:
[..]
hooooiiii zonnestraaltje [ afbeelding ]
Snap ik. Misschien toch iets vroeger naar bed gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 05:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag gelukkig goed bezet, dus dat scheelt met de druk op mijn schouders, maar zo vroeg wakker worden is irritant, al helemaal omdat ik niet supervroeg ging slapen
Dan ben je misschien ook gewoon vroeger moequote:Op dinsdag 26 september 2023 05:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er weer vroeg bij.
ik lig al even wakker en denk er serieus aan maar gewoon op te staan
wordt wel een extreem lange werkdag dan
ben ik vast nog eerder wakkerquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien toch iets vroeger naar bed gaan.
vandaag? vast.. maar das ook niet ideaal want dan kom ik in raar ritme terechtquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je misschien ook gewoon vroeger moe
Ja te erg toch ze weten wel van prijzenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)nen-en-inflatie.html
hmm, als dat het minimum is ga ik naar +200 euro per maand voor zorgverzekering
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplichtquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te erg toch ze weten wel van prijzen
ja, bizarre prijzen..quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets helaas. Met alles wat zo duur wordt kunnen we niets dan alleen maar het te betalen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplicht
En als je dan eens wat vergoed kreeg…. Zelfs met long covid krijg ik een dikke middelvinger.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rare constructie eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplicht
Ik denk ook wel eens om daar mee te stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, bizarre prijzen..
ik kan nog besparen op mn aanvullend pakket maar dat is niet handig voor mij
Ja ook dat nog. En dan die eigenbijdragenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dan eens wat vergoed kreeg….
quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dan eens wat vergoed kreeg…. Zelfs met long covid krijg ik een dikke middelvinger.
Ik heb de tandartsverzekering er al uitgegooid. Fysio zal ik maar op tijd afzeggen. Na zes sessies mag je weer zelf betalen zonder opbouw van eigen risico.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens om daar mee te stoppen.
Puur gelobby lijkt het wel. Verzekering blij, iemand in Den Haag blij. Voor de rest niemand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef mschol het volgende:
[..]
rare constructie eigenlijk..
een commerciele (want verzekeraars zijn gewoon commerciele partijen) verzekering verplicht stellen
Ik heb een chronische code voor de fysio. Dat is wel fijn. Als ik tussen door wat anders heb zijn ze niet te beroerd daar ook iets aan te doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de tandartsverzekering er al uitgegooid. Fysio zal ik maar op tijd afzeggen. Na zes sessies mag je weer zelf betalen zonder opbouw van eigen risico.
Klinkt fijner. Nee, ik kom nergens voor in aanmerking. Dus gewoon zorgpremie en de zorg betalen. Lekker dubbel op.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een chronische code voor de fysio. Dat is wel fijn. Als ik tussen door wat anders heb zijn ze niet te beroerd daar ook iets aan te doen
In 2025 heb ik die code ook nog alleen is die fysio die ik al jaren en jaren en jaren al heb er niet meer. Hij gaat zijn accreditatie voor de fysio helaas niet meer doen, die man is in de 70 en naast fysio ook hapto-therapeut. Dus helaas ben ik die dan kwijt en moet op zoek naar een ander,quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt fijner. Nee, ik kom nergens voor in aanmerking. Dus gewoon zorgpremie en de zorg betalen. Lekker dubbel op.
Misschien had hij een leuke nachtquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GoedemorgenWat ben jij vrolijk vandaag
en dat nog voordat ik de eerste slok koffie heb gehadquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GoedemorgenWat ben jij vrolijk vandaag
Morguh Gianniquote:
Ja was weer geweldigquote:
2 uur wakker gelegen en daarna weer wat geslapenquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nog wat geslapen of niet? ik niet iig
dat is iets.qquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 uur wakker gelegen en daarna weer wat geslapen
@dud0r zijn definitie van snacken kan ruim genomen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, dit geloven wij. @:wereldgozer
Is dit siswet? @Haagsquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag lekker pootje gebaden in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag lekker pootje gebaden in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
spekquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooit blokje spek naar binnen.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooit blokje spek naar binnen.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:15 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is mijn verjaardag voorbij. Nog nooit zoveel gehuild op mijn verjaardag.
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.quote:
Laat het los. Trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:15 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is mijn verjaardag voorbij. Nog nooit zoveel gehuild op mijn verjaardag.
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat het los. Trek het je niet persoonlijk aan.
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard isquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein rijdt vandaag. Wat een wonder
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard is
Ja, gisteren was het weer metrogenot tussen Rotterdam en Den Haag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard is
dat zou ik echt niet kunnen handelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.
Nudistenstrand dan maarquote:
Was nog in Cyprus toen ik daar woonde. Kon het ook niet handelen neequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou ik echt niet kunnen handelen.
En zit stampvol met mensen op het dak van de bus.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.
Ik probeerde het nog wat beleefd uit te drukkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zit stampvol met mensen op het dak van de bus.
Ik had dat ook dit jaar: alleen een kaartje van mijn werk, zo'n geautomatiseerd ding. Ik denk dat dat bij mij de druppel was. Ook nog covid, dus mijn ouders kwamen natuurlijk niet langs. Voor de rest is er toch niemand die langs zou kunnen komen, behalve de postbode met weer een Ziggo-reclame "aan de bewoners van..."quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.
in ieder geval out-of-the box oplossingenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent van de extreme oplossingen zie ik.
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voel hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had dat ook dit jaar: alleen een kaartje van mijn werk, zo'n geautomatiseerd ding. Ik denk dat dat bij mij de druppel was. Ook nog covid, dus mijn ouders kwamen natuurlijk niet langs. Voor de rest is er toch niemand die langs zou kunnen komen, behalve de postbode met weer een Ziggo-reclame "aan de bewoners van..."
Tuurlijk ben je welkom hierquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voor hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hier? Oh, er zijn altijd users die bokken. /carequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voel hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]Oh, ik zat te ploeteren met "bandage...".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |