Oeh boks, ik meer andersomquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga al bijna zeventien uur op weinig slaap.
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.quote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij een beetje moeilijk
Allemaal halen un je kleren,:(quote:
Ja dus hier wel rekening mee houden tijdens de meetquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij en Cherry passen wel bij elkaar als een peper- en zoutstel hè?
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Galstenen ook??quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.quote:
Den haagquote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga nog even DH loeren.
Nee, niet Dokter Hoe.
Biologie was echt niet mijn vak op schoolquote:Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.
quote:
Morgen weer er heenquote:Op maandag 25 september 2023 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelden heb ik je zulke wijsheden zien verkondigen hier.
Geen idee, nooit gehad.quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.quote:
ja hoor em al roepenquote:Op maandag 25 september 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt je kussen al klaar om aan te ruiken?
Hoelang heb je er last van gehad?quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.
oh shit zeg. En toen?quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dood ging. Niet het uitplassen zelf. Heb ze niet gezien. Maar had rugpijn (nieren) en over de loop van een uur werd dat zo erg dat ik nauwelijks nog een zin kon vormen.
Denk dat de hevigste pijn misschien een half uur duurde. Voelt natuurlijk langer. Ik weet nog wel dat tegen de tijd dat de huisarts m'n urine getest had dat het alweer voorbij was.quote:Op maandag 25 september 2023 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoelang heb je er last van gehad?
Teveel gegetenquote:Op maandag 25 september 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel gegeten of hang je weer ergens in de touwen?
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel gegeten of hang je weer ergens in de touwen?
jaquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.
Heb je al foto's van schimmelvoeten paraat?quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dus hier wel rekening mee houden tijdens de meet
Gelukkig maar! Nooit meer last van gehad dus?quote:Op maandag 25 september 2023 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat de hevigste pijn misschien een half uur duurde. Voelt natuurlijk langer. Ik weet nog wel dat tegen de tijd dat de huisarts m'n urine getest had dat het alweer voorbij was.
Kan primaquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ondersteboven in een shibari suspension hangen maar wel op FOK! posten natuurlijk.
Ik hoop dat ik nooit zo'n ding krijg.quote:Op maandag 25 september 2023 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn twee dingen die ik heb meegemaakt die erg pijn deden. Eentje was met m'n fiets tegen een hekje aanrijden op volle vaart, door de lucht vliegen, en vijf meter verder op een parkeerplaats op m'n voorhoofd landen.
Het andere was de niersteen. Die was erger.
Prioriteiten noem je dat.quote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen weer sportschool he. Anders weet je wat er gebeurtquote:
Ik ga niet naast jullie zittenquote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al foto's van schimmelvoeten paraat?
Een fiets?quote:Op maandag 25 september 2023 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zo'n ding krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |