Oeh boks, ik meer andersomquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik ga al bijna zeventien uur op weinig slaap.
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.quote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij een beetje moeilijk
Allemaal halen un je kleren,:(quote:
Ja dus hier wel rekening mee houden tijdens de meetquote:Op maandag 25 september 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij en Cherry passen wel bij elkaar als een peper- en zoutstel hè?
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Galstenen ook??quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nierstenen kweken, dan pis je ook bloed.
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.quote:
Den haagquote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga nog even DH loeren.
Nee, niet Dokter Hoe.
Biologie was echt niet mijn vak op schoolquote:Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je bloed pist van galstenen heeft iemand het leidingwerk verkeerd om aangesloten na de operatie.
quote:
Morgen weer er heenquote:Op maandag 25 september 2023 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelden heb ik je zulke wijsheden zien verkondigen hier.
Geen idee, nooit gehad.quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit had ik een keer en het was zo fucking pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |